Skrevet av Emne: BRANN er videre i CL  (Lest 2800 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Roy

BRANN er videre i CL
« på: August 05, 2008, 19:06:47 »
Etter (nok) en drittkamp er Brann likevel videre i CL. Men jaggu er det mye som må forbedres hvis Marseille skal beseires over to kamper!
Stand up and sing for LEEDS UNITED

berlin

Sv: BRANN er videre i CL
« Svar #1 på: August 05, 2008, 20:01:03 »
Jepp, det vil neste være en sensasjon, spør du meg.

Blir det noe UEFA-cup opplegg, hvis ikke?

Tom S

Sv: BRANN er videre i CL
« Svar #2 på: August 05, 2008, 20:06:13 »
Morsomt!
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: BRANN er videre i CL
« Svar #3 på: August 05, 2008, 20:12:24 »
Brann...


Det gikk bra denna gangen.

Men. Rart det skal være sååå 'Dr Jeckyll & Mr Hyde' å ha den drakta på seg. Gode spillere kan bli giddalause, en finale kan gi inntrykk av å være 'som en smågutte-trening i alvor'...

Bra for norsk fotball, i alle fall, å få videre en repr. i UEFA-cupen (noe annet vil i dag være som å tro på juleniss... nei, at jorda er flat.
Men, enhver kamp lever sitt eget liv, litt stang inn på hjemmebane så er plutselig Marseille også mulige...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Roy

Sv: BRANN er videre i CL
« Svar #4 på: August 05, 2008, 21:05:38 »
Brann må heve seg MYE, + at de trenger litt stang inn. Da kan det gå...
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Sleivind

Sv: BRANN er videre i CL
« Svar #5 på: August 06, 2008, 00:19:38 »
Kampen idag må være den dårligste et tippeligalag noensinne har vært med på. At godt betalte fotballspillere kan springe så lite i løpet av en kamp er smått fantastisk.

Jeg nekter å tro at en spiller som f.eks Winters hadde noen behov for å dusje etter kampen.

Det er fantastisk at en spiller på et tippeligalag som spiller på kanten, ikke greier å få ett eneste innlegg foran mål i løpet av en hel kamp. Her snakker jeg selvfølgelig om Guntveit.

Jeg tror faktisk ikke jeg hørte navnet, Bakke, i løpet av 2. omgang.

Har ikke Brannspillerne fotballsko med skruknotter?

Har de hørt om bevegelse uten ball?

Hva med bevegelse med ball?

Er det lenge siden de har trent på innsidepasninger? Gjerne pasninger på 2-5 meter?

Nei, det var mye frustrasjon under kampen. Men det skal de ha, de gikk hvertfall videre  ;D


Sleivind

Sv: BRANN er videre i CL
« Svar #6 på: August 27, 2008, 22:42:49 »
Brukbar kamp av brann i kveld! Men de to målene som de slipper inn er så amatørmessige at det kun er Brann som greier å slippe inn 2 slike mål i en og samme kamp! Forferdelig trist at slike amatørfeil skal ødelegge...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: BRANN er videre i CL
« Svar #7 på: August 27, 2008, 22:47:02 »
...de er klar for UEFA-cup likkavel da...

Tross alt spillemessig oppløftende etter den siste tids jammerdaler  ::)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: BRANN er videre i CL
« Svar #8 på: August 28, 2008, 16:04:44 »
Hederlig innsats og vel så det av Brann!

Leste at de også hadde en god del sjanser i hjemmekampen, som jeg dessverre ikke fikk sett. Over to kamper kunne dette fort vippet norsk vei. Dessverre er det slik at to tabber avgjorde kampen i går, men på en måte er det jo også positivt for norsk fotball. Det er klart surere å tape på personlige feil i en jevnspilt kamp, men likevel bedre enn å bli rundtspilt 2x45.

Hvordan Huseklepp er reserve i en norsk middelhavsfarer er utenfor min forståelse. Den gutten har jo et internasjonalt snitt! Stokke\Davidsen hauset opp Hatem Ben Arfa i går, men Huseklepp var jo minst like god.
Marching on together!

Roy

Sv: BRANN er videre i CL
« Svar #9 på: August 29, 2008, 21:20:07 »
Var stolt av Brann i denne kampen. Det stormer (som det nesten alltid gjør) rundt laget, men de står frem og viser bra klasse denne kvelden - er det nå det snur ????
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Sleivind

Sv: BRANN er videre i CL
« Svar #10 på: September 18, 2008, 19:07:25 »
Brann spiller for ære.
Brann spiller for millioner av kroner.
Brann spiller for å møte noen av europas beste fotballag.


Også er det ikke halvfullt engang på stadion? Det er rett og slett en skandale. Finner virkelig bergensere det mer interessant å se på Brann - HamKam enn Brann - Deportivo? Det verste med det hele, er at det nesten var gratis å kjøpe billetter. Og ikke nok med det, de prøvde å gi vekk billetter, uten hell ??? ???

Er det noen bergensere her inne som kan forklare meg dette fenomenet?

Roy

Sv: BRANN er videre i CL
« Svar #11 på: September 18, 2008, 21:25:57 »
Brann spiller for ære.
Brann spiller for millioner av kroner.
Brann spiller for å møte noen av europas beste fotballag.


Også er det ikke halvfullt engang på stadion? Det er rett og slett en skandale. Finner virkelig bergensere det mer interessant å se på Brann - HamKam enn Brann - Deportivo? Det verste med det hele, er at det nesten var gratis å kjøpe billetter. Og ikke nok med det, de prøvde å gi vekk billetter, uten hell ??? ???

Er det noen bergensere her inne som kan forklare meg dette fenomenet?

Nei  8)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Tom S

Sv: BRANN er videre i CL
« Svar #12 på: September 18, 2008, 21:39:59 »
Med eller uten publikum, Brann vann fortent 2-0 idag - strålende!
Er redd for at alle brente sjanser idag kan vere nok til at Brann ikkje avanserer likevel...
COME ON LEEDS !!

Dennis

Sv: BRANN er videre i CL
« Svar #13 på: September 18, 2008, 22:28:45 »
Flott kamp av Brann i dag! Starter ut i en voldsomt kontringstempo med mange folk og fortsatte til kreftene var slutt. Deportivo hang overhodet ikke med, før det siste kvarteret da Branns krefter begynte å ebbe ut. Uansett en fullt fortjent seier!

Men, den burde så absolutt vært større! Returkampen på Riazor blir enormt tøff, spesielt på den mentale siden. Håpet er at Brann skal kunne kontre inn enda en goal, slik at publikum og Deportivo blir utålmodige.

Dessverre har ikke Brann en eneste god avslutter etter at Helstad dro til Frankrike. I dag burde og kunne Brann ha vunnet med fem, uten at det hadde vært det minste ufortjent! Et veldig godt resultat for Brann og norsk fotball, men skåret i gleden er som sagt at den kunne vært så mye større!

Og Ã…ge: Ta en telefon til Erik Huseklepp.
« Siste redigering: September 18, 2008, 22:34:06 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Trond90

Sv: BRANN er videre i CL
« Svar #14 på: September 18, 2008, 23:42:44 »
De burde jo vunnet mer ;) var gledeligt og se på, Huseklepp for Norway?  8)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: BRANN er videre i CL
« Svar #15 på: September 18, 2008, 23:49:46 »
Brann spiller for ære.
Brann spiller for millioner av kroner.
Brann spiller for å møte noen av europas beste fotballag.


Også er det ikke halvfullt engang på stadion? Det er rett og slett en skandale. Finner virkelig bergensere det mer interessant å se på Brann - HamKam enn Brann - Deportivo? Det verste med det hele, er at det nesten var gratis å kjøpe billetter. Og ikke nok med det, de prøvde å gi vekk billetter, uten hell ??? ???

Er det noen bergensere her inne som kan forklare meg dette fenomenet?

Jeg var der iallefall :)

Men grunnen til at folk er treige med sånt... manglende tradisjon iallefall. Man ser det samme på landskamper, folk kom ikke da heller.
Sesongkortfolkene (meg selv inkludert) er jo ikke vant til å betale pr kamp (gjør det jo allerede i nov/des og det føles 'gratis' å gå på vanlige kamper...). Så kan man snakke om alle fra distriktet som er mer forhindret fra å komme til midtukekamper enn helgekamper...

Men mest av alt bunner det nok i manglende tradisjon...

PS! I dag viste Brann en del av hva de er kapable til når det er flyt. Rudolf er en bra spiller, gett, Huse er som han pleier, Gylfi har hatt et par bra kamper på rad nå :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Lord-Meta

Sv: BRANN er videre i CL
« Svar #16 på: September 19, 2008, 02:16:46 »
Huseklepp for Norway?  8)

 
Nei takk. Han spilte en god kamp i dag men det er en av de få. Så langt denne sesongen har han vært møkk dårlig i de fleste kampene, men han prøver å det skal han ha. Han er etter min mening LANGT fra landslagsmat.

flynn

Sv: BRANN er videre i CL
« Svar #17 på: September 19, 2008, 08:56:48 »
Tja, mot trege skotter som blottlegger seg i håp om å score på oss kan Huseklepp være en spennende mann. Kontringsstyrken hans ble godt dokumentert i går synes nå jeg!

flynn