Casper om sesongoppkjøringen

Started by Svend Anders, August 07, 2008, 18:54:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Svend Anders

Har fått fatt i Casper og han deler noen ord før seriestarten. Jeg er sikret en oppdatert prat inn mot neste TPN også, så da får dere litt fra innsiden av garderobene på ER/TA...

Les saken: http://www.leedsunited.no/%e2%80%93det-har-v%c3%a6rt-hardt/

Forøvrig vært i kontakt med et par andre i klubben også, og denne Becchio skal visst være meget lovende. Om vi ikke trodde det allerede, da...  :)

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Jon R

Bra jobbet Svend. Skulle gjerne hørt mer om denne Becchio fortere enn svint.  :)
Jon R.

Karl Hot Shot

Så det betyr at det er relativt enkelt å komme i kontakt med folk i klubben, selv om du representerer organet til ei grein av LUSC?

Jon R

Ken Bates vil ganske sikkert skru igjen kranen ved et NEI til RMC, Hot Shot! Ingen grunn til å tvile på at han vil behandle oss særlig annerledes enn LUSC. Dette er da også hovedgrunnen til at jeg gjerne vil høre om Becchio fortere enn svint.   ;)
Jon R.

Ferre

Svend Anders

Om det ikke skulle ha gått opp for folk: De aller fleste av disse intervjuene de siste par årene er gjort via personlige kontakter, og samtidig sett mellom fingrene på fra klubben. Ingen av intervjuene gjøres gjennom klubbens mediesenter, det dreier seg utelukkende om personlige kontakter. Det er ikke tilfeldig at de største reportasjene vi har hatt, har vært på norske Flo og danske Casper - det er de som det er lettest å nå frem til gjennom andre kanaler.

Ved et nei til RMC regner jeg det som høyst sannsynlig at klubben vil gi konkrete beskjeder til de vi har hatt kontakt med om ikke å stille til intervju med oss (forhåpentligvis med noen unntak?).

Forøvrig: leserbrev til neste TPN må jeg ha i løpet av neste uke, aller helst førstkommende helg!

Svend Anders,
redaktør
Følges på:

TK20

Knallbra jobba Svend Anders. Deilig lesestoff.

Per-Stian

Som vanleg utmerka jobba, Svend Anders. Du er ein sann ressurs for det flotte bladet vårt. Gledar meg til å lese heile intervjuet med vår danske keeperhelt.

Karl Hot Shot

Quote from: Svend Anders on August 08, 2008, 07:23:19
Om det ikke skulle ha gått opp for folk: De aller fleste av disse intervjuene de siste par årene er gjort via personlige kontakter, og samtidig sett mellom fingrene på fra klubben. Ingen av intervjuene gjøres gjennom klubbens mediesenter, det dreier seg utelukkende om personlige kontakter. Det er ikke tilfeldig at de største reportasjene vi har hatt, har vært på norske Flo og danske Casper - det er de som det er lettest å nå frem til gjennom andre kanaler.

Ved et nei til RMC regner jeg det som høyst sannsynlig at klubben vil gi konkrete beskjeder til de vi har hatt kontakt med om ikke å stille til intervju med oss (forhåpentligvis med noen unntak?).

Forøvrig: leserbrev til neste TPN må jeg ha i løpet av neste uke, aller helst førstkommende helg!

Svend Anders,
redaktør

"Sett mellom fingrene på av klubben," hva er det for noe tull? Det vil bli ramaskrik i engelske pressekretser om noen, det være seg Bates eller Mugabe, prøver å styre det frie ord. Nei, dere driver billige trusler for å drive folk til å stemme for dette håpløse RMC. Du kan utmerket godt kontakte og gjøre intervjuer med akkurat de det passer deg. For øvrig var det tynne greier som du fikk ut av Casper Ankergren, foreløpig, for at preseason-treninga er hard, vet alle som har studert den.

Svend Anders

Quote from: Karl Hot Shot on August 08, 2008, 17:20:16

Svend Anders,
redaktør

"Sett mellom fingrene på av klubben," hva er det for noe tull? Det vil bli ramaskrik i engelske pressekretser om noen, det være seg Bates eller Mugabe, prøver å styre det frie ord. Nei, dere driver billige trusler for å drive folk til å stemme for dette håpløse RMC. Du kan utmerket godt kontakte og gjøre intervjuer med akkurat de det passer deg. For øvrig var det tynne greier som du fikk ut av Casper Ankergren, foreløpig, for at preseason-treninga er hard, vet alle som har studert den.

Takk for en oppmuntrende pep-talk, Karl!
Ingen som prøver å styre "det frie ord" i det enkelte intervju, men dette handler om TILGANG. Det er ingen som uten klubbens tillatelse kan spasere inn i lokale på Thorp Arch uten tillatelse. Men du ser ut til å vite dette langt bedre enn meg, Karl, så hvorfor ikke melde seg som frivillig til både styret og TPN slik at vi får en bedre supporterklubb?

Tror du vi kommer med utsagn om at arbeidsvilkårene våre svekkes ved å forbli utefor RMC bare fordi vi har det moro? Det får snart være MÃ...TE på konspirasjonsteorier. Jeg - og styret og andre frivillige i LUSCOS - gjør det vi kan for at MEDLEMMENE skal ha en best mulig supporterklubb. Ã... hevde at vi bruker fritida vår på å dikte opp løghistorier er nærmest en fornærmelse!

Og ingen har påstått at glosene fra Casper skulle være en firesiders reportasje i VG Helg - dette var en liten smakebit, noen få ord i farten. Jeg oppfatter det som at det verdsettes blant leserne å få NOEN ord istedet for INGEN ord.

Svend,
tror jeg tar kvelden nå.
Følges på:

Tom S

Latterlig Hot Shot - GULT KORT !

Synes du bør halde deg for god for sånne kommentarer mot ressurspersoner i supporterklubben.

Quote from: Karl Hot Shot on August 08, 2008, 17:20:16

Svend Anders,
redaktør

COME ON LEEDS !!

TK20

Dette blir teit. Vi er én gjeng med én felles agenda -- sammen for Leeds United. Dersom noen har lyst til å slenge ut provokasjoner for provokasjonens egen skyld, så må de få lov til det.

Overliggende kommentar var verken reflektert, konstruktiv eller motivert utover det åpenbart destruktive, og det beste er om den blir forbigått i stillhet. Caps Lock er definitivt ikke måten å løse problemet på, da det er akkurat slike reaksjoner som er målet for innsenderen.

Roy

På tide å kuuule ned litt, Hot Shot ??? Er ellers enig med EspenDale når han påpeker at vi er én gjeng med én felles agenda - sammen for Leeds United!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MOT.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Leedsfan

Kanskje du burde forandre nick fra Karl Hot Shot -> Karl Cheap Shot:)

Alle vet jo at en journalist/intervjuer kan intervjue hvem han vil, men det hjelper jo lite hvis Ledds United/Bates ikke lar sine spillere bli intervjuet av LUSC/LUSCOS! Leeds United betaler jo Deres lønn og det er da lov å verne om sine "investeringer" samme hvor teit vi andre synes at det er..

Jeg er glad for at Bates reddet klubben vår og er glad den dagen han selger klubben med en stor profitt til en annen eier..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.