KAMP: vs. Oldham Ath. 16/8 (2. serierunde)

Started by kjelvi, August 09, 2008, 15:27:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ferre

Quote from: Stiffler on August 16, 2008, 21:47:35
Bedre vi får oss en smell så tidlig, enn at det skjer seinere i sesongen.
Håper virkelig dette sjerper gutta laget for resten av sesongen.

Ja, vi får håpe dette blir den første og siste lærepengen. Som noen sa tidligere i tråden, så er jeg også litt bekymret over forsvaret vårt. Så det godt mot Chester, at de til tider slet ganske mye. Nå har ikke jeg sett høydepunktene i dag, så jeg vet ikke hvordan Oldham scorte målene sine.

Macca & co. har en jobb å gjøre til neste kamp, for 0-2 på hjemmebane er ALT FOR dårlig for et lag som skal rykke direkte opp. Men samtidig kan vi ikke forvente å gå gjennom denne divisjonen uten tap...

Sleivind

Det er slapt forsvarsspill som forårsaker 1-0 målet til Oldham. Det er 3 Leedsspillere på 1 spiller fra Oldham, og alikevel greier de ikke å få tak i ballen. 2-0 målet er greit nok, da det er et pent lite skudd.

Ellers så virker det som om det er en meget svak kamp fra Leeds sin side. Nesten ingen klare 100% sjanser på 2 omganger er ikke godt nok. Så denne kampen bør gå i glemmeboken så fort som mulig.

Meeen, det ser ut som om vi blir snytt for en straffe når Gregan river ned Shwongmuni. Men uansett er ikke et hjemmetap mot Oldham godt nok!

Erik_

0-1 målet er slapt ja, eller jeg vil si det er å underdrive. Horribelt! Hva holder Marques, Sheehan, Robinson og ikke minst Huntington på med? Og selvsagt går den i tverra og rett ut til Taylor. Slapt, meeeeget slapt.

0-2 er vel greit nok, selv om det akkurat er denne type skudd Ankergren så mange ganger har reddet fra å gå i nota tidligere. Legger merke til at det igjen er særdeles dårlig press på ballfører.

Utifra rapportene og høydepunktene på LUTV så er det skjerpings over hele fjøla som gjelder. Halvhjertet innsats holder ikke, verken i forsvar, på midtbanen eller i angrep. Kanskje på tide å la Robinson spille på høyre, og Snodgrass på venstre...

Måtte dette bare være en av disse dagene.

Dennis

Klønete førstemål fra et forsvar som ikke virker sikkert. Mye rufs i baklengsmålene vi har hatt til nå (5 på 3 kamper) og det virker som press på ballfører nesten er fraværende. Ankergren kan ikke lastes for mål nummer to, men Howson er ikke overbevisende i presset på Taylor, som selvsagt gjør en flott prestasjon. Problemet er at Howson ligger for langt unna til å begynne med, slik at Taylor får tid til mottak og skudd.

På den andre siden så det ut til at ting fort kunne gått andre veien. Deres to annulerte mål er helt greie og foruten goalene, så det ut som de skapte lite. Vi skapte heller ikke stort, men ble snytt for en soleklar straffe da trege Gregan henger på Enoch. Utrolig, dommer! Like etter (på klippene) bommer Enoch på en heading mot åpent mål.

One of those days...
Marching on together!