EX-Spiller: Fabian Delph

Started by Ferre, August 12, 2008, 23:31:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Corleone

Kanskje litt drøyt å kalle de en "kjøpeklubb", men er enig i ditt budskap, Mads; la oss virkelig krysse fingere for at Delph blir. Det vil være rett og slett deprimerende å se vår kjære Delph påført de røde djevlers logo og drakt.

Fabian Delph har tidligere kommet med uttalelser som tyder på at han ønsker å bli værende på Elland Road, men har han sagt noe i forbindelse med disse ryktene? 

Sølvreven

Quote from: lojosang on January 05, 2009, 10:28:17
Quote from: Per Arne on January 04, 2009, 21:26:29
Mener å huske at selv Leeds har kjøpt en og annen spiller.
;D

Hæ? Leedsspillere dyrkes fram i en blomsterkasse på balkongen til Bates i Monaco. De er urørt av menneskehender før håndtrykket etter kontraktssignaturen.
;D

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

kjelvi

Fabian Delph has gone!  

Eagle eyed Vital Leeds member 8ballali has been quick to notice today that Fabian Delph is no longer part of the squad on the Leeds United official website.
Could this just be an administrative error or has the club already sold the highly sort after midfielder?
The 19 year old has been linked with a number of Premiership clubs since breaking onto the scene for Leeds this season, which has also included him winning his first England under 21 cap.
Manchester United head the list with the rumours being that they have offered £10 million and the loan of two players for the rest of this season.
Arsenal are rumoured to be interested and offering around £6 million, whilst other clubs including Portsmouth, Sunderland, Newcastle, Fulham and Manchester City have also been named.
Ken Bates has been adamant that the youngster is not for sale at any price, with Leeds promotion push faltering badly over the last few months maybe Bates is already planning for another season in league one.
The next few days could be very interesting!

leeds.vitalfootball.co.uk

Promotion 2010

Dette har versert på engelske chattesider det siste døgnet:

http://www.waccoe.com/index.php?showtopic=148967

http://www.leedsunited.com/page/PlayerProfileIndex/0,,10273,00.html

http://www.waccoe.com/index.php?showtopic=148977

Det går også flere historier om at det blir en major newsconference with a massive new story fra Leeds-hold på onsdag! I tillegg tror noen at Bates allerede har solgt klubben, kjøpt Thorp Arch eller dødd......alt etter hvem man lytter til!

:o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

IKKE BRA!  :o

Edit: Ser at waccoe-ister har sagt at det har vært sånn i noen mnd.
Marching on together!

abbe

Som Leeds supporter tenker man umiddelbart det verste: MUFC har kjøpt Leeds for å gjøre det til rekrutteringslag for piker 16 laget sitt  :P  Bates har solgt Leeds til generalene i Burma :o

Ingen katastrofe om Delph selges for silly money spør du meg. Vi har minst 1.5 år til igjen i L1. Minst. På den tiden kan gutten floppe totalt. Og hvis han er så god som vi tror han er vil han i bestefall stagnere i L1 og aldri få ut potensialet sitt. Hvis det er snakk om mange millioner pund tror jeg rett og slett det er til det beste for alle parter om han går nå! (Beste i den forstand at vi neppe får utnyttet et unikt talent i L1 uansett og heller kan styrke laget der det virkelig trengs).

Leeeeeeeeeeeeds

Sikre kilder i LEEDS sier at Delph har vært i samtaler med MUFC idag. Det er derfor han er fjernet fra squad list på den offisielle siden. Får bare håpe at det genererer nok penger til innkjøp av noen solide spillere
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Sleivind

Sikre kilder i Haugesund (meg) kan fortelle at Delph ikke kommer til å gå til MU.

Sikre kilder, igjen i Haugesund (meg) kan også fortelle at grunnen til at Delph ikke står oppført på den offisielle siden, er fordi han faktisk aldri har vært der.

Leeeeeeeeeeeeds

HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Promotion 2010

Delph har også gått til MK Dons:

http://www.mkdons.com/page/ProfilesDetail/0,,10420~39837,00.html

De siste nyhetene sier at MUFC har booket et rom i Harrogate!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

...ønsker jeg at Fabian selges nå? Nei,selvfølgelig ikke. Jeg håper han stannar kvar.

..men så var det dettte med 'etterpåklokskapen' da. TENK om vi hadde solgt f.eks. Bowyer når vi kunne. Vi hadde fått PENGER for ham da. Vi vet jo hvordan det endte.
Nå kan vi kanskje få bra betalt (& gode 'senere innbetalings-klausuler' på ham) mens han genererer penger som kan benyttes på virkelige forsterkninger osv...

...jeg begynner å frykte at sesongen allerede er over (blitt påvirket her inne, ja sikkert :) ) Og at vi allerede må tenke 'neste sesong'

I poeng er vi likevel ikke sååå langt bak. SNUR VI TRENDEN så er playoff-plassen rett rundt hjørnet-
MEN da må vi for sv... SNU den trenden da og ikke fortsette som nå.. *sukk*

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

MacMurder

Greit at FabiAn Delph går, bare FabiEn Delph blir værende.

McMidjo

So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Asbjørn

Quote from: McMidjo on January 12, 2009, 22:22:47
Quote from: Leedsvik on January 12, 2009, 21:07:30
Dette står på Aston Villas side.
http://www.avfc.premiumtv.co.uk/page/PlayerProfiles/0,,10265~39837,00.html

Ja, her skjer det ting!

Ser ut til at Delph har gått til Villa - i bytte mot John Carew:

http://www.leedsunited.com/page/PlayerProfiles/0,,10273~28715,00.html

:o

Neeiiiiiiiiii.

Har Leeds blitt en klubb for avdanka Lørenskogspillere også nå *nedturen vil ingen ende ta* :(

Nice one, McMid :)

Tell me  Tell me

Dylan

Roy

Stand up and sing for LEEDS UNITED

Læshy

Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Asbjørn

Quote from: Læshy on January 12, 2009, 23:19:51
Virker som vi er inne i en kjøpestim av diverse stornavn/tidligere stornavn her nå :)

http://www.leedsunited.com/page/PlayerProfiles/0,,10273~28713,00.html

http://www.leedsunited.com/page/PlayerProfiles/0,,10273~28714,00.html

http://www.leedsunited.com/page/PlayerProfiles/0,,10273~28766,00.html

+ litt mindre kjente

http://www.leedsunited.com/page/PlayerProfiles/0,,10273~28784,00.html

:D :D :D :D
Neida. Det er bare du som ikke har fulgt med i timen i det siste, Lars Petter (har du sovet???)
Leeds spilte Champion League-kvartinale i vår etter at det bare ble 3.plass i Premier League. Til gjengjeld vant vi cupen (Ligacupen, i FA-cupen ble vi slått ut i 4.runde av lilleputtene Hull City som vanlig)
Vi har slitt litt med kantspiller-innkjøpene men som du ser av spillerstallen står det ikke så aller verst til :)

Du må følge litt mer med, Lars Petter!!!

Tell me  Tell me

Dylan

Askertiger

Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

Svend Anders

Quote from: MacMurder on January 12, 2009, 21:30:43

Jeg vet ikke hvem FabiEN Delph er, men han som spilte for Leeds i forrige kamp heter FabiAN...

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

baste

er denne tråden blitt ett resultat av at folk kjeder seg og er litt lei? Ikke mye sakelig lenger ;-))

peacock

Svend Anders

Det er KUN teknisk feil som har gjort at profilen er tatt av siden.

Direkte fra klubben. Det rettes nå.

SA
Følges på:

lojosang

Det virker som om de webansvarlige rundt om i England har det litt moro med konspirasjonsteoretikerne og ryktemakerne blant oss. Eller er det humoristiske hackere på gang?
- Leif Olav

Karl Hot Shot

Fabian Delph står heller ikke på The squad list på internettsida til Leeds United. Det kan godt være en teknisk glipp, men timinga for feilen er rar.

Svend Anders

Quote from: Karl Hot Shot on January 13, 2009, 11:50:23
Fabian Delph står heller ikke på The squad list på internettsida til Leeds United. Det kan godt være en teknisk glipp, men timinga for feilen er rar.

To avsnitt over kan du lese min melding om at feilen på siden deres kun er teknisk.

Bekreftelsen kommer direkte fra pressesjef i Leeds. Feilen ligger hos Press Assosiation (englands svar på NTB), som er levernadør av spillerdata-sidene.

SA
Følges på:

Mr. Leeds

Quote from: Svend Anders on January 13, 2009, 12:14:59

To avsnitt over kan du lese min melding om at feilen på siden deres kun er teknisk.

Bekreftelsen kommer direkte fra pressesjef i Leeds. Feilen ligger hos Press Assosiation (englands svar på NTB), som er levernadør av spillerdata-sidene.

SA

Da kunne jo klubben bare gått ut med en enkel "statement" som benekter at han er på vei vekk. Statements er jo klubben veldig glade i å bruke ellers.
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Per Arne

Svend Anders

Quote from: Mr. Leeds on January 13, 2009, 12:48:32
Quote from: Svend Anders on January 13, 2009, 12:14:59

Bekreftelsen kommer direkte fra pressesjef i Leeds. Feilen ligger hos Press Assosiation (englands svar på NTB), som er leverandør av spillerdata-sidene.

SA

Da kunne jo klubben bare gått ut med en enkel "statement" som benekter at han er på vei vekk. Statements er jo klubben veldig glade i å bruke ellers.

Jeg er vel ikke helt enig i at de bruker statements så ofte. Om de skal gjøre det hver gang det er rykter ute, har de ikke tid til så mye annet...

SA
Følges på:

Lars E

Quote from: Svend Anders on January 13, 2009, 09:46:49
Quote from: MacMurder on January 12, 2009, 21:30:43

Jeg vet ikke hvem FabiEN Delph er, men han som spilte for Leeds i forrige kamp heter FabiAN...

SA

;D
Forever Leeds