Skrevet av Emne: Lite stikk fra Hull  (Lest 4220 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tordster

Lite stikk fra Hull
« på: August 16, 2008, 14:23:37 »
9 Hvilken klubb, bortsett fra din egen, har de beste supporterne i England?
"Sunderland og Liverpool har gode supportere. I tillegg har jeg stor respekt for tilhengere av små engelske klubber som f.eks Exeter og Leeds."

Intervju med leder Hull City Norge - Arctic Tigers, Per Erik Jarl i Dagbladet

http://www.dagbladet.no/sport/2008/08/16/543745.html
...
The pure and simple truth is rarely pure and never simple

ollan

Sv: Lite stikk fra Hull
« Svar #1 på: August 16, 2008, 14:44:14 »
Det er vel en sansynlighet at vi møtes neste sesong,nok ett lokaloppgjør mot småklubbene i Yorkshire området.....
Ollan

Kickthemdown

Sv: Lite stikk fra Hull
« Svar #2 på: August 16, 2008, 16:06:07 »
Hva er Hull? Her maa noe ha gatt meg hus forbi ..  ???

Jeg har hoert om et hull,flere hull osv men bare Hull?

Ringer ingen bjeller gitt...

Alta-White

baste

Sv: Lite stikk fra Hull
« Svar #3 på: August 16, 2008, 16:48:15 »
ikke mye selvinnsikt på den karen nei...

Hva er din flaueste supporter-hemmelighet?
At jeg hadde en Leeds drakt når jeg var 7 år er vel ikke akkurat noe å skryte av.

Vel vel...LEEDS fans er verdens beste fans....og vi er alle stolte av LEEDS drakten....

Marching on together......og vi ser Hull neste år...i CCC...da skal vi vinne...stort


auren

Sv: Lite stikk fra Hull
« Svar #4 på: August 16, 2008, 18:01:05 »
2-1 til Hull. Artig at underdoggene vinner i PL

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Sv: Lite stikk fra Hull
« Svar #5 på: August 16, 2008, 18:01:12 »
Hull er i toppen av Premier Leauge. Artig.
MOT

Tom S

Sv: Lite stikk fra Hull
« Svar #6 på: August 16, 2008, 18:02:03 »
....og vi er i bunnen av tredjediv.....


Hull er i toppen av Premier Leauge. Artig.
COME ON LEEDS !!

Andreas-H

Sv: Lite stikk fra Hull
« Svar #7 på: August 16, 2008, 19:02:32 »
...ikke fullt så artig ...

....og vi er i bunnen av tredjediv.....


Hull er i toppen av Premier Leauge. Artig.

Klausen

Sv: Lite stikk fra Hull
« Svar #8 på: August 16, 2008, 20:42:33 »
Jeg bryr meg meget lite om hva Per Erik Jarl mener om Leeds..

men det er tydelig at han har noen mindreverdighetskomplekser som han kanskje burde snakket med noen om... Fortrinnsvis ikke en av Dagbladets medarbeidere!

abbe

  • Gjest
Sv: Lite stikk fra Hull
« Svar #9 på: August 16, 2008, 20:50:39 »
Jeg bryr meg meget lite om hva Per Erik Jarl mener om Leeds..

men det er tydelig at han har noen mindreverdighetskomplekser som han kanskje burde snakket med noen om... Fortrinnsvis ikke en av Dagbladets medarbeidere!

Hull har aldri vært i toppen før, klart mannen må få hovere litt! Skulle bare mangle....
Med dagens resultat er jeg redd det vil gå laaang tid før vi er i en posisjon til å hetse noen :-( Vi KAN bli værende i denne hengemyra i en liten generasjon...

Jon R

Sv: Lite stikk fra Hull
« Svar #10 på: August 16, 2008, 23:28:28 »
Igrunn litt morsom den kommentaren der!   :D

La nå Hull-guttene suge på denne karamellen det drøye kvarteret denne berømmelsen varer.   :)

Vi får heller stoppe og le litt sarkastisk når vi møter dem på vei ned der de egentlig hører hjemme. Dette mens vi nynner "up where we belong".  Sky is the limit.  ::)
Jon R.

Klausen

Sv: Lite stikk fra Hull
« Svar #11 på: August 17, 2008, 10:10:02 »
Jeg tenkte vel mer på at mannen er skapleedsfan...


knut_eknes

Sv: Lite stikk fra Hull
« Svar #12 på: August 17, 2008, 15:22:10 »
Snu litt på det, når vi spillte CL fotball og herjet i PL følte vi da for å herse med Hull? Selfølgelig ikke, de er jo lillebror, en liten filleklubb som nå får seg en sesong i PL før realiteten igjen innhenter de og de innser at de ikke er noe annet enn en klubb fra landet som aldri har, eller kommer til å vinne noe og som på ingen måte hører hjemme i det gode selskap... Skulle bare mangle at han gir et stikk til Leeds når de nå har sitt store øyeblikk, hadde nesten blitt fornærmet om han ikke gjorde det!

"You only sing when you're fishing"
"Just a town full of Leeds fans"
 

Geir Magne

Sv: Lite stikk fra Hull
« Svar #13 på: August 17, 2008, 16:08:03 »
Hull er ikke en klubb fra LANDET, men fra en fiskerlandsby ved kysten. :P
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Roy

Sv: Lite stikk fra Hull
« Svar #14 på: August 17, 2008, 17:50:15 »
Rykker ned, rykker ned, rykker ned...
Stand up and sing for LEEDS UNITED

lojosang

Sv: Lite stikk fra Hull
« Svar #15 på: August 18, 2008, 00:13:36 »
Fælt så selvhøytidlige vi var her da. Har vi ikke selvironi lenger?
- Leif Olav

veteranen

  • Gjest
Sv: Lite stikk fra Hull
« Svar #16 på: August 18, 2008, 01:02:50 »
Enig med deg, Lojo. Synes faktisk det var litt stil over den sarkastiske kommentaren denne Hull-gutten sendte i vår retning.  :)

Personlig gledet jeg meg over Hulls opprykk sist vår. Dette var stort - og fortjent - for hele Humberside-regionen. Når vi sukker, stønner og er misfornøyd med vår egen klubb sin situasjon, så kan vi kanskje ha godt av å tenke på denne klubben (fra en by med 250 000 innbyggere) aldri tidligere har vært i toppdivisjonen.

At jeg ikke har den minste tro på at de vil klare å berge plassen, er en helt annen ting - og nokså irrelevant i denne sammenheng.

ArneS

Sv: Lite stikk fra Hull
« Svar #17 på: August 18, 2008, 11:00:06 »
Jeg har av ulike grunner alltid sett på Hull City som Leeds' desiderte lillebror.  Det er de selvsagt ennå...
Derfor var det ekstra ille at Hull unngikk nedrykk i 2007 sammen med oss.  Det skar mot hele mitt verdensbilde at Hull City skulle være en divisjon foran Leeds.
Dette ble ekstra forverret den ulykksalige helgen i mai i år, da Hull vant sin play-off finale og vi tapte.  Hull City 2 divisjoner foran Leeds går bare ikke.

Jeg ser følgelig ekstra fram til første kamp neste sesong, der jeg forventer at begge lagene er i Championship, Leeds har vunnet, og Hull har tapt.
Da blir balansen gjenopprettet, og Leeds er foran Hull City for å bli der!

Ikke misforstå meg - jeg er ikke fornøyd bare vi er foran Hull. 
I klatringen mot PL er det viktig med delmål.
Den 17. mann

Dennis

Sv: Lite stikk fra Hull
« Svar #18 på: August 18, 2008, 13:57:47 »
Her snakker vi om mer eller mindre intenst fotballhat til klubber som Manchester United, Liverpool, Arsenal, Tottenham og Chelsea, men så skal vi plutselig bry oss med en liten slengkommentar fra en lilleputt som Hull?  :D  :D  :D

Når han sammenligner Leeds med Exeter (no offense) så er jo også argumentet så dårlig at det ikke blir et snev provoserende, selvom jeg er sikker på at opphavsmannen sa dette med glimt i øyet. Dette er jo nok en motbevisning på andre lags latterlige utsagn "you're not famous, anymore!" Faktum er at Leeds er en storklubb de elsker å tråkke ned på, slik vi ler av Scumchester og Looserfool. Vridd og vendt på det, så er denne hovmodige linjen et kompliment!

Nei, la nå what'shisface ha sine femten minutter med solskinn og berømmelse og kose seg litt med at klubben, som sikkert er hans største rival, sliter for øyeblikket. Innerst inne vet han godt at med tiden til hjelp vil Leeds være tilbake der de hører hjemme - nemlig øvre halvdel av Premier League. Hvor Hull da befinner seg, driter jeg i, men de blir nok ikke lenge i PL.

Sees i heisen i neste sesong!  ;)



« Siste redigering: August 18, 2008, 14:03:42 av Mr Kaizer »
Marching on together!

rastafari

Sv: Lite stikk fra Hull
« Svar #19 på: August 18, 2008, 14:54:02 »
Hull ??  Eneste jeg kan forbinde med Hull var at det ble kåret til verdens styggeste by for noen år siden!!

Hull ?? og fotball  :o 
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

Sheridan

Sv: Lite stikk fra Hull
« Svar #20 på: August 18, 2008, 19:28:21 »
Dette er jo bare morsomt  :)

Egentlig morro at en klubb som Hull har sin tid i solen....må være utrolig for de som har fulgt den klubben i mange herrens år å oppleve PL fotball. Sånne supportere unner jeg litt medvind...

veteranen

  • Gjest
Sv: Lite stikk fra Hull
« Svar #21 på: August 18, 2008, 20:32:10 »
Dette er jo bare morsomt  :)

Egentlig morro at en klubb som Hull har sin tid i solen....må være utrolig for de som har fulgt den klubben i mange herrens år å oppleve PL fotball. Sånne supportere unner jeg litt medvind...

Du har forstått det, Ole.  :)

Hull City eksisterte 104 år før de nådde toppdivisjonen. Hvis jeg ikke husker feil så var Kingston Upon Hull (tøft navn!) den største byen i Europa som aldri hadde hatt et fotballag i landets øverste liga.

Det oppsvinget Hull har hatt de siste åra er ikke tilfeldig, det er heller et resultat av et langsiktig arbeid gjennom de siste seks - syv åra. De har bygget et nytt flott stadion, med skikkelige fasiliteter og infrastruktur. Dette har vært mulig pga av et samarbeid mellom investorer, lokale myndigheter og klubbledelse - altså hele regionen. Vår gamle medarbeider, Adam Pearson (nå Derby), har vært en nøkkelmann i dette arbeidet.

Var inne på supporterklubbens hjemmeside, og leste der en svensk supporters beskrivelse av sin ekstatiske opplevelse ringside fra åpningskampen mot Fulham. Den gleden han gav uttrykk for, opplevde jeg som smittende. Heia Hull!  ;)

Til deg, rastafari: Er du sikker på at du ikke forveksler Hull med Middlesbrough? Sistnevnte ble vel kåret til Englands mest begredelige by for noen år siden…

rastafari

Sv: Lite stikk fra Hull
« Svar #22 på: August 18, 2008, 21:29:54 »
Sitat fra: veteranen
Til deg, rastafari: Er du sikker på at du ikke forveksler Hull med Middlesbrough? Sistnevnte ble vel kåret til [i
Englands[/i] mest begredelige by for noen år siden…


Kingston upon Hull ble kåret til styggeste by i England 2003. Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Crap_Towns

Har også sans var supportere av klubber nedover i systemet og ikke bare MU,chelski og ars-nal. Men misliker samtidig sterkt andres suksess når vi sliter ræva av oss.
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lite stikk fra Hull
« Svar #23 på: August 19, 2008, 13:02:35 »
 ;D Artig kommentar fra mannen synes jeg! Sånt får vi tåle gitt! Viser at han har sans for humor.. :D! Det bør vi også ha i disse tøffe tider. Kanskje spiller vi mot Hull neste år, eller kansjke ikke! Hull rykker ned, men rykker vi opp mon tro?

MOT!!!
Yeboahs vitne