Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Aidy White  (Lest 136218 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #210 på: Juli 04, 2012, 12:01:26 »
Hadde White vært skikkelig heit på overgangsmarkedet hadde han fått forhandlet frem en kontrakt med en PL-klubb for lengst. Fyren er overvurdert. Synes Warnock kan la han gå glatt. Liker ikke holdningen klubben fremviser overfor spillerne, ved at man lar spillerne la sin egen klubb stå på vent såpass lenge. Nok et lokalt talent som viser større lojalitet til egen lommebok enn klubben som har utviklet han. Bør få fyken ASAP.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #211 på: Juli 04, 2012, 14:03:42 »
Hadde White vært skikkelig heit på overgangsmarkedet hadde han fått forhandlet frem en kontrakt med en PL-klubb for lengst. Fyren er overvurdert. Synes Warnock kan la han gå glatt. Liker ikke holdningen klubben fremviser overfor spillerne, ved at man lar spillerne la sin egen klubb stå på vent såpass lenge. Nok et lokalt talent som viser større lojalitet til egen lommebok enn klubben som har utviklet han. Bør få fyken ASAP.
Første gang jeg skriver dette RoarG...men Helt Enig med deg her!
Ups & Ups!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #212 på: Juli 04, 2012, 14:40:47 »
Hadde White vært skikkelig heit på overgangsmarkedet hadde han fått forhandlet frem en kontrakt med en PL-klubb for lengst. Fyren er overvurdert. Synes Warnock kan la han gå glatt. Liker ikke holdningen klubben fremviser overfor spillerne, ved at man lar spillerne la sin egen klubb stå på vent såpass lenge. Nok et lokalt talent som viser større lojalitet til egen lommebok enn klubben som har utviklet han. Bør få fyken ASAP.
Første gang jeg skriver dette RoarG...men Helt Enig med deg her!


Kan han ha fått beskjed om å ha is i magan inntil "takeover er overtaked" og at han da får et nytt kontraktsforslag...?? Jeg synes han er en spiller som skulle vært med oss videre!!
Yeboahs vitne

Jon R

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #213 på: Juli 04, 2012, 16:41:55 »
Hadde White vært skikkelig heit på overgangsmarkedet hadde han fått forhandlet frem en kontrakt med en PL-klubb for lengst. Fyren er overvurdert. Synes Warnock kan la han gå glatt. Liker ikke holdningen klubben fremviser overfor spillerne, ved at man lar spillerne la sin egen klubb stå på vent såpass lenge. Nok et lokalt talent som viser større lojalitet til egen lommebok enn klubben som har utviklet han. Bør få fyken ASAP.

Tenderer til å være enig. White har ikke bevist annet enn at selvbildet er større enn talentet.  
Jon R.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #214 på: Juli 04, 2012, 20:25:40 »
Hadde White vært skikkelig heit på overgangsmarkedet hadde han fått forhandlet frem en kontrakt med en PL-klubb for lengst. Fyren er overvurdert. Synes Warnock kan la han gå glatt. Liker ikke holdningen klubben fremviser overfor spillerne, ved at man lar spillerne la sin egen klubb stå på vent såpass lenge. Nok et lokalt talent som viser større lojalitet til egen lommebok enn klubben som har utviklet han. Bør få fyken ASAP.
Første gang jeg skriver dette RoarG...men Helt Enig med deg her!


Kan han ha fått beskjed om å ha is i magan inntil "takeover er overtaked" og at han da får et nytt kontraktsforslag...?? Jeg synes han er en spiller som skulle vært med oss videre!!

Håper ikke vi gir han 15k uansett hvor rike de nye eierne er...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Oni

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #215 på: Juli 05, 2012, 12:11:01 »
For det første: Aidy White er ikke en SÃ… god fotballspiller - ennå. Jeg tror potensialet er stort.

Dessuten syntes jeg det er litt hyklersk alltid å vise enorm forståelse for Snodgrass (som ber klubben vise ambisjoner) før han signerer ny kontrakt. Kan ikke det samme gjelde White?

White spør seg selv: ønsker jeg å spille i Premier League? JA! Han ser vel like godt eller bedre enn oss supportere at Leeds United ikke er på vei til Premier League med nåværende eiere.

En ny kontrakt med White tror jeg ikke er avhangig av lønn, men av samme grunn som Snodgrass: hvor sannsynlig er det med Premier League-fotball dersom jeg fortsetter i Leeds?

Jeg håper vi får nye eiere, at White og Snodgrass og Clayton og McCormack signerer nye kontrakter, at Leeds United kan bli en Premier League-klubb (ikke Norwich sin farmerklubb). Aldri har jeg vært så deprimert av Leeds som under årets sesong. White hadde signert for en ny klubb for lenge siden om ikke oppkjøpet hadde vært på gang. Han ønsker nok helst å bli i Leeds.

Uten nye eiere ser framtiden svært mørk ut. Med nye eiere kommer optimismen tilbake, og da vil framtidig store spillere som White ønske å spille for Leeds.

The future is White! (Pun intended)


MOT

ibster

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #216 på: Juli 12, 2012, 11:05:11 »
For det første: Aidy White er ikke en SÃ… god fotballspiller - ennå. Jeg tror potensialet er stort.

Dessuten syntes jeg det er litt hyklersk alltid å vise enorm forståelse for Snodgrass (som ber klubben vise ambisjoner) før han signerer ny kontrakt. Kan ikke det samme gjelde White?

White spør seg selv: ønsker jeg å spille i Premier League? JA! Han ser vel like godt eller bedre enn oss supportere at Leeds United ikke er på vei til Premier League med nåværende eiere.

En ny kontrakt med White tror jeg ikke er avhangig av lønn, men av samme grunn som Snodgrass: hvor sannsynlig er det med Premier League-fotball dersom jeg fortsetter i Leeds?

Jeg håper vi får nye eiere, at White og Snodgrass og Clayton og McCormack signerer nye kontrakter, at Leeds United kan bli en Premier League-klubb (ikke Norwich sin farmerklubb). Aldri har jeg vært så deprimert av Leeds som under årets sesong. White hadde signert for en ny klubb for lenge siden om ikke oppkjøpet hadde vært på gang. Han ønsker nok helst å bli i Leeds.

Uten nye eiere ser framtiden svært mørk ut. Med nye eiere kommer optimismen tilbake, og da vil framtidig store spillere som White ønske å spille for Leeds.

The future is White! (Pun intended)


MOT

Jeg tror også White har potensiale til å bli en god spiller. Hurtighet er en spisskompetanse som det er enkelt å utnytte, gutten må lære seg å slå innlegg så kan han sikkert herje i CC og ta nivået greit i PL. Jeg synes problemet er attituden hans.. Derfor er det ikke hyklersk å ikke utvise den samme tålmodigheten ovenfor han som ovenfor Snodgrass. Snoddy har tross alt vært mer eksplisitt i hva som skal til for at han setter pennen på papiret, og det er mer eller mindre et ekko fra det fansen skriker om.

RoarG

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #217 på: Juli 12, 2012, 15:08:27 »
Snoddy er også en mer etablert spiller, som endog har vært kaptein. Synes hans argumenter veier betydelig tyngre enn en spiller som først ble fast i lagoppstillingen forrige sesong. Han hadde noen gode enkeltkamper, men jeg synes ikke at han er av typen spillere som hører hjemme i kategorien "MÃ… HA". Vil han ikke være med i Leeds når oppturen starter, så er det verst for han.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #218 på: Juli 12, 2012, 15:39:01 »
Snoddy er også en mer etablert spiller, som endog har vært kaptein. Synes hans argumenter veier betydelig tyngre enn en spiller som først ble fast i lagoppstillingen forrige sesong. Han hadde noen gode enkeltkamper, men jeg synes ikke at han er av typen spillere som hører hjemme i kategorien "MÃ… HA". Vil han ikke være med i Leeds når oppturen starter, så er det verst for han.
Må si meg enig her, selv om jeg skulle ønske at vi kunne beholde ham - Men ikke for ENHVER pris.

stian

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #219 på: Juli 14, 2012, 00:10:02 »
Mon tro om Martin Cranies opphold med klubben nå i preseason er tenkt som et signal overfor Whites holdning i kontraktsforhandlingene? Beskjeden er i så fall enkel: "Skriv under nå, eller vi henter inn en ny venstreback".

Jeg har egentlig litt sansen for å kjøre hardline med spillere som ikke har gjort seg fortjent til å stille store krav i kontraktsforhandlingene. Selv om jeg er uenig i salget av Clayton, så synes jeg både han, White og McCormack bør tvinges til å ta stilling til om de vil spille i en stor klubb som har gode muligheter til å nå PL innen 1-3 år, eller vil de tjene noen få kroner mer på spille i Huddersfield, Bristol City eller noen av de andre klubbene som viser interesse for disse "stjernene".

Uansett, så gir Warnock veldig tydelig beskjed om hvor skapet skal stå: "kom **** ikke her og tro du er større enn laget når du knapt nok har prestert én OK sesong på førstelaget". Kanskje en gammel, bråsint  ringrev som Warnock er akkurat det som skal til for å jekke ned noen stjernenykker i stallen.

Kontakinte

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #220 på: Juli 14, 2012, 01:14:55 »
White har ikke bevist en dritt, en sprellemann uten spesiell balkontroll.. å at han ikke skriver under på ny kontrakt er på grensen til å ikke ha selvinsikt. f**k off!!

Ian Baird

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #221 på: Juli 14, 2012, 01:29:50 »
Mon tro om Martin Cranies opphold med klubben nå i preseason er tenkt som et signal overfor Whites holdning i kontraktsforhandlingene? Beskjeden er i så fall enkel: "Skriv under nå, eller vi henter inn en ny venstreback".

Jeg har egentlig litt sansen for å kjøre hardline med spillere som ikke har gjort seg fortjent til å stille store krav i kontraktsforhandlingene. Selv om jeg er uenig i salget av Clayton, så synes jeg både han, White og McCormack bør tvinges til å ta stilling til om de vil spille i en stor klubb som har gode muligheter til å nå PL innen 1-3 år, eller vil de tjene noen få kroner mer på spille i Huddersfield, Bristol City eller noen av de andre klubbene som viser interesse for disse "stjernene".

Uansett, så gir Warnock veldig tydelig beskjed om hvor skapet skal stå: "kom **** ikke her og tro du er større enn laget når du knapt nok har prestert én OK sesong på førstelaget". Kanskje en gammel, bråsint  ringrev som Warnock er akkurat det som skal til for å jekke ned noen stjernenykker i stallen.

Godt innlegg.

Cranies har  landskamper for England U17, -18,  -19, -20 og -21.
Bør kunne sparke ball brukbart?
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #222 på: Juli 20, 2012, 19:12:04 »
Ny 3-års kontrakt?

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Svend Anders

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #223 på: Juli 20, 2012, 19:28:51 »
Herlig, Aidan! Et bra valg.

Håper dette er starten på en god uke fremover med Leeds-nytt!

SA

Leedsfan

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #224 på: Juli 20, 2012, 20:35:22 »
Bekreftet www.leedsunited.com:

Sitat
Youngster Aidy White has agreed a new three-year contract to stay on at Leeds United.

The former Academy youngster was out of contract at the end of last season and has been heavily linked with a move away from the club.

But the speculation about his future will be formally put to bed on Saturday when he signs a new three-year deal with the club after pledging his future to United.

Manager Neil Warnock was delighted when he confirmed the player's intentions before Friday's pre-season game at Farsley.

"Aidy is a young player who we have high hopes for and we're delighted he's agreed to a new deal," said the boss.

"He's good going forward and he's good defensively, and he's a big part of our plans here."
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Glenn K

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #225 på: Juli 20, 2012, 20:38:19 »
Bra Aidy  8)

DagSigg

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #226 på: Juli 20, 2012, 20:48:57 »
Bekreftet www.leedsunited.com:

Sitat
Youngster Aidy White has agreed a new three-year contract to stay on at Leeds United.

The former Academy youngster was out of contract at the end of last season and has been heavily linked with a move away from the club.

But the speculation about his future will be formally put to bed on Saturday when he signs a new three-year deal with the club after pledging his future to United.

Manager Neil Warnock was delighted when he confirmed the player's intentions before Friday's pre-season game at Farsley.

"Aidy is a young player who we have high hopes for and we're delighted he's agreed to a new deal," said the boss.

"He's good going forward and he's good defensively, and he's a big part of our plans here."

 ;D +

sveifors

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #227 på: Juli 20, 2012, 20:53:05 »
Herlig, Aidan! Et bra valg.

Håper dette er starten på en god uke fremover med Leeds-nytt!

SA

Godt nytt.

Håper på masser av godt nytt framover
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Corleone

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #228 på: Juli 20, 2012, 21:03:57 »
Dette var en god nyhet i seg selv, og kan vel også være et godt tegn mtp. takeoveren. MOT!  :)

Borge

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #229 på: Juli 20, 2012, 21:26:43 »
 ;D
Borge

auren

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #230 på: Juli 20, 2012, 21:32:06 »
Herlig! Men White MÃ… spille på backen!! Han er ingen ving!!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #231 på: Juli 20, 2012, 21:40:49 »
Herlig! Men White MÃ… spille på backen!! Han er ingen ving!!!

auren
Ihvertfall ingen høyreving ...

p0ndus

  • Gjest
Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #232 på: Juli 20, 2012, 22:07:30 »
Fint at han evt tegner ny kontrakt men er av en eller annen grunn blitt litt likgyldig til denne spilleren. Så Mr White please impress me.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #233 på: Juli 21, 2012, 00:07:47 »
Fint at han evt tegner ny kontrakt men er av en eller annen grunn blitt litt likgyldig til denne spilleren. Så Mr White please impress me.

Tar mer det som en positiv ting at han signerer med tanke på takeover, enn at spilleren White signerer... Uansett så kommer det til å bli noen meget spennende uker frem mot ulvejakten...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #234 på: Juli 21, 2012, 02:28:27 »
Good Aidan ! PLEASE SNODDY!
Pontus ❤

Ian Baird

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #235 på: Juli 21, 2012, 04:07:56 »
Aidan må levere gode og bedre prestasjoner kommende sesong for å gjennoppbygge brente bruer.
Likevel er dette en god nyhet nye Super-Leeds håper jeg å tro.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Per-Stian

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #236 på: Juli 21, 2012, 08:36:37 »
Eg er sjølvsagt glad for at unge White signerer ny kontrakt, men med litt bismak. Var Leeds det einaste gode tilbodet som låg att på forhandlingsbordet? Han har fart, men må jobbe mykje med andre kvalitetar for å forsvare fast plass på laget. Kan dette freiste Snodgrass til å bli?

Dennis

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #237 på: Juli 21, 2012, 10:41:46 »
Gode nyheter at Aidan har signert en ny kontrakt! Det er viktig for Leeds å beholde sine lokale produkter, samtidig som det er essensielt å beholde spissferdighetene i laget, som Whites fart.

Når det gjelder kvaliteten på spilleren, har White et stort forbedringspotensiale. Han er nå kvitt skadene, spilte en hèl sesong og kan forhåpentligvis bli bedre med ballen. Der har han en lang vei å gå, spesielt om NW ser han i en vingrolle også neste år.

Nei, jeg håper White blir å finne på venstreback den 18.august.
Marching on together!

stian

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #238 på: Juli 21, 2012, 11:33:28 »
Det er vel egentlig ikke så uvanlig at man matcher unge spillere i forskjellige posisjoner for å øke ferdigheter og spillforståelse?

Hvis White skal bli mer komplett må han jobbe med de tingene han ikke allerede behersker. Men når det er sagt, er det nok på tide å spesialisere seg på venstre back hvis han skal være fast på A-laget.


Brian G.

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #239 på: Juli 21, 2012, 11:35:26 »
Han har potensiale, haaper han kommer seg !   ;)
LUSCOS 3302                           Leeds United fra vuggen til penalet