Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Aidy White  (Lest 135913 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #300 på: Juli 12, 2013, 23:20:24 »
White på hver sin kant, i en 4-4-2 formasjon. Innlegg fra kant, fart på kant.
Spisser som kan score på heading har vi jo, og McCormack i en offensiv rolle bak spissene. Gjerne Austin i defensiv anker i en diamant formasjon

Det vil si kun 1 defensiv spiller på midten. Resten offensivt... da blir det mye baklengs er jeg redd.

Mitt lag nå utifra stalle pr dags dato:

                                                      Kenny

Byram                    Lees                              Peltier                    Warnock (white)


                               Austin                         Murphy


Diouf                                 McCormack                                               Varney          


                                                 Hunt


Tror dette er et lag som under BMAC kan hevde seg ganske så bra.

I tillegg har vi Poleon, Green, Tonge, White, Pearce, Smith og Brown som alle kan gå inn å gjøre en god jobb :)
              
[/quote]

Vel, hvis vi scorer 1 mål mer enn motstander...så betyr jo ikke baklengsene noe ??
[/quote]

Kunne ønske du hadde rett, men er redd du bommer på formasjon og Diouf!

Runar

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #301 på: Juli 13, 2013, 00:34:49 »
For lite gjennombruddskraft i det laget er jeg redd. Vi må ha spillere som er gode uten ball til å supplere de spillerne som er gode med ball. Trenger ikke nødvendigvis mer en en defensivspiller på midtbanen, om det andre er god nok offensivt og dyktig nok i posisjonsspillet til å ta ut rom.
 

Trulsaren

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #302 på: Juli 13, 2013, 12:31:36 »
White på hver sin kant, i en 4-4-2 formasjon. Innlegg fra kant, fart på kant.
Spisser som kan score på heading har vi jo, og McCormack i en offensiv rolle bak spissene. Gjerne Austin i defensiv anker i en diamant formasjon

Det vil si kun 1 defensiv spiller på midten. Resten offensivt... da blir det mye baklengs er jeg redd.

Mitt lag nå utifra stalle pr dags dato:

                                                      Kenny

Byram                    Lees                              Peltier                    Warnock (white)


                               Austin                         Murphy


Diouf                                 McCormack                                               Varney         


                                                 Hunt


Tror dette er et lag som under BMAC kan hevde seg ganske så bra.

I tillegg har vi Poleon, Green, Tonge, White, Pearce, Smith og Brown som alle kan gå inn å gjøre en god jobb :)
             

Vel, hvis vi scorer 1 mål mer enn motstander...så betyr jo ikke baklengsene noe ??
[/quote]

Kunne ønske du hadde rett, men er redd du bommer på formasjon og Diouf!
[/quote]Dette må du utdype, Rudi :)
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #303 på: Juli 13, 2013, 13:25:30 »
White på hver sin kant, i en 4-4-2 formasjon. Innlegg fra kant, fart på kant.
Spisser som kan score på heading har vi jo, og McCormack i en offensiv rolle bak spissene. Gjerne Austin i defensiv anker i en diamant formasjon

Det vil si kun 1 defensiv spiller på midten. Resten offensivt... da blir det mye baklengs er jeg redd.

Mitt lag nå utifra stalle pr dags dato:

                                                      Kenny

Byram                    Lees                              Peltier                    Warnock (white)


                               Austin                         Murphy


Diouf                                 McCormack                                               Varney         


                                                 Hunt


Tror dette er et lag som under BMAC kan hevde seg ganske så bra.

I tillegg har vi Poleon, Green, Tonge, White, Pearce, Smith og Brown som alle kan gå inn å gjøre en god jobb :)
             

Vel, hvis vi scorer 1 mål mer enn motstander...så betyr jo ikke baklengsene noe ??

Kunne ønske du hadde rett, men er redd du bommer på formasjon og Diouf!
[/quote]Dette må du utdype, Rudi :)
[/quote]

Tror McD ligger opp til høyrisikofotball, 442 med diamant, slik som Skarsfjord holder på med i Brann, også dette ryktet jeg har hørt om at Diouf er på vei ut, håper som sakt jeg tar feil :)

sportcarl1

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #304 på: Juli 13, 2013, 13:59:15 »
Tycker det set bra ut defensivt men tveksam om vi är tiltäckligt  starka och har tillräckligt kvalite framåt. vi har ju inte en enda  pålitlig målskytt som gör garanterat 15-20 mål i ccc
 

baste

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #305 på: Juli 13, 2013, 21:04:28 »
Diouf er ikke nødvendigvis ett tap førr mæ. Han sinket spille mye i fjor. Greit at han  er god å holde på ballen, men fart og bevegelse framover er viktig. White- Austin- Byram på midtbanen. og Mc Cormack  i en Litman rolle, bak 2 spisser

Bakre 4 bør styrkes, va skremt over  hvor dårlig de var på plassering,  spesielt capt sjøl.

Har trua på 4-3-1-2 i år :)

Leedsfan

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #306 på: Juli 13, 2013, 21:11:55 »
Diouf er ikke nødvendigvis ett tap førr mæ. Han sinket spille mye i fjor. Greit at han  er god å holde på ballen, men fart og bevegelse framover er viktig. White- Austin- Byram på midtbanen. og Mc Cormack  i en Litman rolle, bak 2 spisser

Bakre 4 bør styrkes, va skremt over  hvor dårlig de var på plassering,  spesielt capt sjøl.

Har trua på 4-3-1-2 i år :)

Tror Diouf vil passe bedre der hvor McD tester ut White nå. Diouf og Ross kan bytte på å spille offensiv midtbane rett bak to spisser.

White burde spille venstreback sammen med Warnock (ikke samtidig). Drury kan få reise...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

AndyMathie

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #307 på: Juli 15, 2013, 17:57:23 »
Diouf er ikke nødvendigvis ett tap førr mæ. Han sinket spille mye i fjor. Greit at han  er god å holde på ballen, men fart og bevegelse framover er viktig. White- Austin- Byram på midtbanen. og Mc Cormack  i en Litman rolle, bak 2 spisser

Bakre 4 bør styrkes, va skremt over  hvor dårlig de var på plassering,  spesielt capt sjøl.

Har trua på 4-3-1-2 i år :)


Synes Diouf var en positiv overraskelse fra i fjor, men i år tror jeg han blir for treg. Som McD har tenkt å spille med hurtig pasningsspill langs bakken er jeg usikker på om han passer inn. Kan jo hende han blir enda bedre, men synes han ofte tar et touch for mye istedefor å kanskje bare slå ballen på første touchen. Time will show :)
We are Leeds and we are proud of it!

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #308 på: August 25, 2013, 23:29:31 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

samadhi

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #309 på: August 26, 2013, 08:54:19 »
Selg om de gir oss midler til nye spillere.

Skal han bli værende må han satses på som venstreback. Ikke venstreving, definitivt ikke høyreving og så absolutt ikke som offansiv midtbane.
Som venstreback får han best utnyttet farten sin med dype løp bakfra. White og Byram på hver sin back kunne ha utgjort en solid trussel fremover med sine offansive bidrag.
marching on together,
derudaf forever...

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #310 på: September 04, 2013, 11:11:41 »
On the outgoing front, a proposed loan deal for a United player – thought to be Aidan White – to move to Barnsley fell through on Monday. McDermott added: “We had a deal for a player to go out on loan. He didn’t want to go and that’s fair enough, no problem. I had no problem with that as he wants to fight for his place; he’s been here a long time.”
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #311 på: September 04, 2013, 13:52:59 »
White har i mine øyne fremstått som taktisk svak. Lurer på om det er derfor han ikke er på banen for iden.

Og.... Vil han lære?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #312 på: September 04, 2013, 14:06:57 »
ingen dum tanke å skulle sende white på lån.
fin mulighet til å spille fast og spille på seg selvtillit.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #313 på: September 05, 2013, 19:08:08 »
Snakk om å stagnere, det som skjer med White om dagen gjør han ikke til noen bedre fotballspiller. Det eneste som skjer er at lommene blir fulle av penger.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #314 på: September 05, 2013, 19:11:39 »
Hvis det stemmer at White er tilbudt 10000 pund i uka og nøler..... da mener jeg at han kan fawk off.... Norwich liker å tirre Leeds...!
Enig. F*** for noen griske jævler vi aler opp i akademiet vårt.

Sant nok, klubbfølelse betyr NADA lenger, kun følelsen av FET lommebok.

Hvor mye tjener White??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Yeboahs vitne

baste

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #316 på: September 09, 2013, 07:15:52 »
Mener enda at White har noe  gjøre i Leeds, på venstre kant, om han lærer av Byram og jobbe bedre hjemover. Byram vil æ se på høyre kant.

Marching on together  ;D

h.b

  • Gjest
Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #317 på: September 09, 2013, 07:54:09 »
White kan gjerne selges i neste vindu slik at vi frigir midler til bedre spillere

Leedsfan

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #318 på: September 09, 2013, 10:27:15 »
White kan gjerne selges i neste vindu slik at vi frigir midler til bedre spillere

White tjener vel så bra at det er ingen som vil ha han?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #319 på: September 09, 2013, 12:33:44 »
White kan gjerne selges i neste vindu slik at vi frigir midler til bedre spillere

White tjener vel så bra at det er ingen som vil ha han?

Greia er vel at han er så GOD at ingen vil ha ham!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #320 på: September 09, 2013, 12:35:34 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Mr. Leeds

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #321 på: September 09, 2013, 14:25:43 »
Nå imponerte ikke Warnock meg på venstrebekk sist så om hans prestasjoner ikke bedres så burde andre få sjansen. Warnock var sjokkerende sist - både pasningene og dødballene var rimelig upresise.
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Cherry

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #322 på: September 09, 2013, 14:42:06 »
Nå imponerte ikke Warnock meg på venstrebekk sist så om hans prestasjoner ikke bedres så burde andre få sjansen. Warnock var sjokkerende sist - både pasningene og dødballene var rimelig upresise.

Enig , han og Hunt var direkte svake. Varney er altfor ustabil han også.....vi mangler fortsatt en ren spiss-
og hvorfor kan ikke Ryan Hall få en sjanse på vingen?
 

Runar

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #323 på: September 09, 2013, 15:04:23 »
Nå imponerte ikke Warnock meg på venstrebekk sist så om hans prestasjoner ikke bedres så burde andre få sjansen. Warnock var sjokkerende sist - både pasningene og dødballene var rimelig upresise.

Enig , han og Hunt var direkte svake. Varney er altfor ustabil han også.....vi mangler fortsatt en ren spiss-
og hvorfor kan ikke Ryan Hall få en sjanse på vingen?

Er vanskelig og få en sjanse på vingen når vi spiller uten vinger
 

Runar

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #324 på: September 09, 2013, 15:27:36 »
http://www.leedsunited.com/news/article/gjxjm66ad1sy13q825dwz16fy/title/boss-gives-challenge-to-aidy

Hvis pappan er Leedsfan, så da så!

 Kjekt å lese at White har egne meninger om hvor han bør spille og hva som er best.

Han vet at det er flere venstrebacker i klubben, men han vet også at han er ikke langt unna og være den beste av dem. Spørs om det ikke blir avgjørende at Warnock er blant de dyreste spillerne i troppen.
 

Gufrias

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #325 på: September 09, 2013, 15:55:23 »
En sjanse til å imponere? Kan jo begynne med å gi McD en video av cupkampen mot Spurs
Hekta på Leeds siden 1974

Blank_File

Sv: Re: SPILLER: Aidy White
« Svar #326 på: September 09, 2013, 16:50:32 »
Jeg synes i alle fall Warnock har vært den dårligste i forsvarsrekka vår av de kampene jeg har sett. For min del ser jeg gjerne at han vrakes til fordel for White.

mac_gyver

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #327 på: September 09, 2013, 19:57:25 »
http://www.leedsunited.com/news/article/gjxjm66ad1sy13q825dwz16fy/title/boss-gives-challenge-to-aidy

Hvis pappan er Leedsfan, så da så!

Gode nyheter! Jeg hadde egentlig gitt opp Aidy, men det er godt å høre fra BMcD at han er bevisst på hva Aidy vil og hvor han er best. Venstreback er det eneste posisjonen han bør spille. Han hadde nok vært et udiskutabelt førstevalg på VB hvis han ikke hadde blitt brukt på samtlige posisjoner på banen de siste sesongene. Lykke til Aidy. Håper du blir en legende 8)
Pride of Yorkshire

Jon R

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #328 på: September 09, 2013, 20:29:38 »
Jon R.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #329 på: September 09, 2013, 21:28:29 »
http://www.leedsunited.com/news/article/gjxjm66ad1sy13q825dwz16fy/title/boss-gives-challenge-to-aidy

Hvis pappan er Leedsfan, så da så!

Mer relevant er at pappaen også er Aidys agent.  ;)

og en meget hyggelig kar som er på de fleste Leedskampene selv om Aidy ikke spiller. Stod ved siden av han under bortekampen mot Blackburn forrige sesong. Han er meget imponert over engasjementet til oss nordmenn når det gjelder Leeds United. Han tilbydde å hjelpe hvis det var problemer med å skaffe billetter og lignende..

Både Aidy og agentpappapen Chris er Leeds through and through..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.