KAMP: vs. Crewe A. 6/9

Started by kjelvi, August 30, 2008, 18:11:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SirOlsen

Quote from: Fripp on September 06, 2008, 17:56:30
Øyvind Johnsen ja! Det var gutten sin det!

Gratulerer med seieren alle sammen!

Satser på at Norge feier Island av banen nå!
Hvem er det a?...
-SirOlsen-

Hallgeir *

Quote from: Thomas on September 06, 2008, 17:57:27
5-2 ja.. Vi vant vel 5-2 på Stamford Bridge i 1970(?) på et gjørmete stadion. Cooper scoret et fint mål i den kampen. Har vi vært innvolvert i det resultatet siden den gang mon tro? 
10.04.93 : Leeds - Blackburn 5 -2 ....3 mål av Strachan.
Super Leeds since 1968

JanPSyse

Fantastisk kamp, om man ser bort fra de siste to minuttene.
Uansett er jeg kjempefornøyd. ;D ;D
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

gill

Grattis. Kjempedag, men er JÆVLIG misfornøyd med rødt til Mikkelikk og 2 baklengs på overtid. Sånt skal ikke skje, med tanke på at målforskjell til syvende og sist kan være avgjørende.

tomla

Herlig dag!! MEN, hva skjedde de siste minuttene??? ;D

Promotion 2010

Quote from: fmtj on September 06, 2008, 17:53:49
Quote from: SirOlsen on September 06, 2008, 17:53:05
HEHEHEHEHEHEHE, tute, jeg hadde ikke fått med meg at kampen var avblåst!  ;D

Trodde Delph scoorte igjen! :D hehehehehehehe

Øyvind Johnsen trikset? :D

Var ikke det Wolves vs Manch. C på 70-taller der 0-2 målet ble 0-3 på reprisen....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Tror at Telfer gir forsvaret ro og trygghet. Han er dessuten en spillende midtstopper.. helt motsatt av Michalik som er en typisk "ball-lemper". Sheehan er naturligvis et førstevalg på venstreback, der Aidan White seiler opp som valg nr. to. Jeg blir ikke forbauset om Parker snart forsvinner ut porten på lån.
Super Leeds since 1968

Leedsfan

1 omgangs highlights er på plass:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

rd1

10-4 lar seg høre!!

andre klasikkere fra nrk sportsrevyen:
Djerv 1919 altså uavgjort
resultatet ble 3-3 men det kunne like gjerne verdt omvendt
kampen ende 0-0, og til pausen var det 0-0

konge:)
"Who needs Cantona??"

SirOlsen

Quote from: Asbjørn on September 06, 2008, 18:13:03
1.omgang ligger ute  ;D
Siste som ligger ute for meg er Bristol den 30.8.... :(
-SirOlsen-

SirOlsen

Quote from: SirOlsen on September 06, 2008, 18:15:31
Quote from: Asbjørn on September 06, 2008, 18:13:03
1.omgang ligger ute  ;D
Siste som ligger ute for meg er Bristol den 30.8.... :(
Der fant jeg Overseas alternativet ja! :D

JULEKVELDEN!"
-SirOlsen-

Leedsfan

Sheehan sitt mål er jo bare helt rått!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Volda69

Kjempemål av Sheehan, og Delph sitt var ikkje så verst det, heller. Gler meg til å sjå Robbo sitt. Det var sagt at det var "a beautiful goal". Grattis med ein fin siger, folkens!
MOT

Asbjørn

Inntrykk fra 1.omg:
* Nesten alt skjer fra venstre...
* Midtbanen virker aggressiv :)
* Delps mål er en 'fluke' men han ser at keeper står langt  unna stangen og prøver :)
* ...og vi ser nok en 'kort' corner som går seg bort...
* Men først og fremst: Sheehans mål var virkelig en perle :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Knepen seier hjemme mot Crewe i dag, holder det.... :D
MOT

Erik M

Quote from: Promotion 2010 on September 06, 2008, 18:08:24
Quote from: fmtj on September 06, 2008, 17:53:49
Quote from: SirOlsen on September 06, 2008, 17:53:05
HEHEHEHEHEHEHE, tute, jeg hadde ikke fått med meg at kampen var avblåst!  ;D

Trodde Delph scoorte igjen! :D hehehehehehehe

Øyvind Johnsen trikset? :D

Var ikke det Wolves vs Manch. C på 70-taller der 0-2 målet ble 0-3 på reprisen....
Mener det var Nord-Irland - Norge som ble vist i redigert opptak.  Han har muligens gjort det flere ganger.

SirOlsen

Sett på høydepunkter fra første omgang nå på LUTV.. dette er absolutt ikke gærnt... Delph sitt mål var pent plassert nede i hjørnet... Sheehans mål var en suser uten like.. fytte rakkern det var pent!

Spent på å se andre omgangens høydepunkter :)
-SirOlsen-

laddi

Herlig å se høydepunktene fra 1 omgang!!!

Meget dårlig press på Delph sitt mål da!!! Men det shite vi i !!! Herlig mål av begge!!! Kom i overtall på Sheenan sitt mål, meget positivt! Gleder meg til forsettelsen!!!
Bergen Whites

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

TK20

Etter å ha sett dette er jeg ikke i tvil overhodet, den sentrale midtbanen må bestå av Douglas og Kilkenny. De virker lett som å ha den beste flyten om dagen.

Kilkenny vet vi kan være litt moody, så Howson må stå klar med én gang Killa ser treig ut. Men han virker å træ pasningene meget godt i dag.

Leedsulf

Satt og irriterte meg over at Hughes ikke slo gjennom til Beckford motsatt like før 2-0, men når man ser hva Sheehan gjør når han i stedet fikk ballen, var det kanskje like greit han ikke prøvde på den langpasningen.
Håper part II kommer snart, så har jeg noe å drive med i pausen på landskampen også.

Klausen

38 sider på en kamptråd.... er det rekord eller?

Sølvreven

Noen som husker denne?
Når det gjelder Rolf Hovden, kommenterte han sin siste kamp for NRK i Norwich i januar 1985. (Norwich-Soton) Etter å ha våknet fyllesyk lørdag morgen, tok han for sikkerhets skyld noen beroligende tabeletter. For deretter å fylle på med øl og whisky like før matchen. En del av tribunen på Carrow Road i Norwich hadde tilfeldigvis vært utsatt for en brann noen dager før. Dette holdt Hovden på med å fortelle om det første kvarteret av kampen. Helt til en Norwichspiller skjøt i tverrliggeren. Det var da Hovden sa: "Og der datt målet ned." Hvilket det ikke gjorde, og Hovden ble tatt av luften. NRK-løgnen: ”Vi har mistet forbindelsen med England”. Øyvind Johnsen måtte da kommentere resten av matchen fra studio. Og han begynte selvfølgelig å messe om den samme brannen. Også han i ca. 15 minutter. Forskjellen var bare at Johnsen var edru. De som slo over på svensk TV, fikk høre en rasende nordmann i bakgrunnen. Vedkommende skjelte og bannet og ba om å få kontakt med NRK igjen. Og han var ikke edru."

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sølvreven

Eller Pål Claesen?
Unni Holmen går ned i spagaten så hele pølseboden åpner seg. Den som som hadde vært en bom nå, dere!

Sølvreven

-”Nå er det faen meg 12 negre på banen!!” Rolv Hovden, når Norge spiller mot et afrikansk lag på slutten av 70-tallet.

Sølvreven

Men disse to blir de siste i denne omgang. Nå er det klart til å prette en kald og benke meg ned foran tv-EN. God helg ;)

Harry Redknapp om Ian Dowie:

"By the look of him he must have headed a lot of balls!"

baste

5-2 lar seg selvsagt høre...synd at det glipper litt på slutten. Men Leeds har noe på gang med dette laget. Always look at the brigth side.....

Opprykksesongen er godt i gang.....dette blir knall !!!

Trond A

Og der var høydepunktene fra 2.omgang lagt ut på LUTV.
Luscos medl. 338

Promotion 2010

Quote from: Sølvreven on September 06, 2008, 18:48:29
Noen som husker denne?
Når det gjelder Rolf Hovden, kommenterte han sin siste kamp for NRK i Norwich i januar 1985. (Norwich-Soton) Etter å ha våknet fyllesyk lørdag morgen, tok han for sikkerhets skyld noen beroligende tabeletter. For deretter å fylle på med øl og whisky like før matchen. En del av tribunen på Carrow Road i Norwich hadde tilfeldigvis vært utsatt for en brann noen dager før. Dette holdt Hovden på med å fortelle om det første kvarteret av kampen. Helt til en Norwichspiller skjøt i tverrliggeren. Det var da Hovden sa: "Og der datt målet ned." Hvilket det ikke gjorde, og Hovden ble tatt av luften. NRK-løgnen: ”Vi har mistet forbindelsen med England”. Øyvind Johnsen måtte da kommentere resten av matchen fra studio. Og han begynte selvfølgelig å messe om den samme brannen. Også han i ca. 15 minutter. Forskjellen var bare at Johnsen var edru. De som slo over på svensk TV, fikk høre en rasende nordmann i bakgrunnen. Vedkommende skjelte og bannet og ba om å få kontakt med NRK igjen. Og han var ikke edru."

Det var vel VIF-spillerne Henning Bjarnø som tipset NRK om den halvfulle Rolf Hovden.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973