Trives med hvor vi er

Started by McVallister, September 03, 2008, 19:19:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jackbauer68

Fantastiske nyheter at Fabian Delph signet for 4 år.......men de som hevder å trives hvor vi er,altså i League 1,må jo da innse at det er begrenset hvor lenge han er aktuell for Leeds 8)

Klausen

Tilværelsen i L1 er trist som faen og du kan stikke den langt opp i kaviarstjerna for min del!
Jeg hater divisjonen som pesten...

Men tilværelsen som Leedssupporter stortrives jeg med, og som Jon skrev tidligere så er det fint å ta del i den positive retningen klubben er på vei i!

Jon R

Quote from: Klausen on September 06, 2008, 12:14:22
Tilværelsen i L1 er trist som faen og du kan stikke den langt opp i kaviarstjerna for min del!
Jeg hater divisjonen som pesten...

Men tilværelsen som Leedssupporter stortrives jeg med, og som Jon skrev tidligere så er det fint å ta del i den positive retningen klubben er på vei i!

Ikke at jeg er uenig , men jeg tror du kanskje refererer til noe Mc Midjo skrev, Jan Tore?  :)
Jon R.

TK20

Hele greia er jo totalt meningsløs. Du kan ikke ville at vi skal bli her, og allikevel heie på Leeds når vi spiller kamp. Hvis vi vinner hver kamp, noe vi alle vil, vil vi rykke opp, og du vil bli skuffa, siden vi ikke lengre er i L1. Og hvis du vil vi skal tape for å holde oss... ja da er du jo ikke en supporter.

Allikevel skjønner jeg hva du mener, og er enig. For et opplegg.

Klausen

Det har du helt rett i Jon...  :)

Ble vel litt ivrig etter å ha lest "JonR er den kjekkeste på OEF" tråden! ;D