Main Menu

FM 2009

Started by Sander, September 03, 2008, 22:53:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sander

Til alle dere FM entusiaster her inne.. Ta en titt på sigames.com

Gleder meg bare enda mer når jeg ser dette. Hadde ikke så store forventninger til spillet i år, men dette kommer til å bli det klart beste spillet!!

Slet med å komme inn på siden, men kom til slutt inn. Så ikke gi dere om det ikke virker med en gang

Sydhagen

har allerede nå forhåndsbestilt spillet hos cdon.no  :)
spillet kommer i løpet av oktober
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kickthemdown

Gleder meg noe helt sykt...  :)

Alltid et helvete å vente på korrekt dato for når spillet egentlig kommer.. I "reklamen" man kan se på sigames sies det da vitterlig 14 november? Er det isåfall feil?

Leeds game først, så et Alta game og avslutter eventyret med et Tromsø game høsten 09  ;D

Alta-White

Sander

Vil tro dette er den riktige datoen. Karn på videoen er vel en av de som lager spillet..

De har heldigvis testet spillet i lengre tid, så jeg håper man nå kan nyte første utgave uten for mye bugs!!

Syns det virker veldig spennende med 3d kamp også. Føler at man kommer enda bedre innpå spillerne, og at man faktisk kan se hendelser som skjer i kampen.. Media spør ofte om du mener det skulle vært straffe, offside, rødt kort osv. Ikke lett å se i 2d  :P

Quote from: Alta-White on September 06, 2008, 02:05:02
Gleder meg noe helt sykt...  :)

Alltid et helvete å vente på korrekt dato for når spillet egentlig kommer.. I "reklamen" man kan se på sigames sies det da vitterlig 14 november? Er det isåfall feil?

Leeds game først, så et Alta game og avslutter eventyret med et Tromsø game høsten 09  ;D

Alta-White

Stifler

November?
så lenge til? :o
-Nr 2 er den første taperen-

Dennis

Quote from: Stiffler on September 17, 2008, 10:41:32
November?
så lenge til? :o

Tenke seg til hvorfor ikke SiGames klarer å lansere spillet til seriestart i England. Tipper de hadde solgt noen flere kopier også.

FM er likevel aldri spillbart før den første patchen og knapt nok før den andre.
Marching on together!

samadhi

Quote from: Mr Kaizer on September 18, 2008, 22:32:16
Tenke seg til hvorfor ikke SiGames klarer å lansere spillet til seriestart i England. Tipper de hadde solgt noen flere kopier også.

De ville aldri gi ut spillet før transfervinduet stenger 1.september. Deretter bruker de nok en del tid på å finpusse databasen og få bort de verste bugs.

Ellers prøver de vel å time det inn mot julehandelen...
marching on together,
derudaf forever...

Trond90

Blir en del timer spilling med dette spillet ja, gleder meg helt enormt, er det 100% sikker det kommer ut i November? i fjor og sa dem de men så kom det ut i oktober :). Låv og håpe på det samme dette året ;)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Kickthemdown

Om jeg kunne fått FM2009 i hånda akkurat nå så ville jeg betalt 5000 for det...  :D

Hater å vente...

Alta-White

Ferre

For alle FM-frelste, så slippes demoen til Football Manager 2009 kl. 24.00 norsk tid.

http://community.sigames.com/showthread.php?t=54626

Lars E

Har lastet det ned og installerer as we speak..... spent nå :)
Forever Leeds

Sydhagen

noen som har prøvd demoen?  bra?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Robert

Hmm, nesten så jeg må prøve dette. Synd bare det kommer såpass mange bra spill om dagen.. Får jo ikke tid til alt  :-[
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Trond90

10 dager til det kommer ut nå :) GLEDER meg, skal bli fint og slippe -15

Sydhagen

noen som har spilt demoen, og kan komme med et lite terningkast?

Stifler

Sydhagen

jeg satt i hele går kveld og spilte dette spillet. må si jeg er meget fornøyd med spillet!
3d delen fungerer utmerket!

Sander

Prøvde demoen og 3d kamp.. ble ikke veldig imponert. Hadde selvfølgelig ikke trodd det skulle bli så fantastisk bra heller, men syns spillerne er veldig stillestående. Nå har jeg ikke prøvd det endelige spillet, så muligens det har blitt bedre?

Quote from: Sydhagen on November 14, 2008, 09:23:19
jeg satt i hele går kveld og spilte dette spillet. må si jeg er meget fornøyd med spillet!

Sydhagen

Quote from: Sander on November 14, 2008, 12:52:57
Prøvde demoen og 3d kamp.. ble ikke veldig imponert. Hadde selvfølgelig ikke trodd det skulle bli så fantastisk bra heller, men syns spillerne er veldig stillestående. Nå har jeg ikke prøvd det endelige spillet, så muligens det har blitt bedre?

Quote from: Sydhagen on November 14, 2008, 09:23:19

grafikken er ikke den beste, men jeg synes at man får bedre oversikt over taktikken. man merker forskjellen viss man endrer på taktikken.
grafikken kan de jo finpusse på til senere versjoner.

josoer

Er så langt veldig fornøyd med årets utgave av fm. O8-utgaven la eg på hylla etter 2mnd, uten å ha spilt 2.sesonger engang på et game.

Har selvfølgelig startet et game med vårt kjære Leeds United. På 14 ligakamper har eg 11-3-0. Har gjort minimale endringer i stallen. Men Douglas måtte vike på midtbanen for rutinerte A.Smertin, som eg fikk på free transfer.

Eg starter en fm-tråd om Leeds united, og så håper eg at vi kan diskutere Leeds på fm der.

Stifler

helvete asså.
får ikke instalert det.
Kommer ikke videre når jeg må skrive sånn aktiveringspassord. 2 gang. Står også jeg må kjøpe nytt passord. omg...

Problemer med server også.

hørt flere sliter med dette.

josoer

Quote from: Stiffler on November 14, 2008, 19:12:21
helvete asså.
får ikke instalert det.
Kommer ikke videre når jeg må skrive sånn aktiveringspassord. 2 gang. Står også jeg må kjøpe nytt passord. omg...

Hvor har du kjøpt spillet?
Eg kjøpte det på steam. Har fungert veldig bra til nå.

Sleivind

helvete asså.
får ikke instalert det.

Gå inn på http://www.fmnorge.com/ og les det som står på fremsiden der!

Sleivind

helvete asså.
får ikke instalert det.

Jeg sliter jeg og nå, trodde jeg hadde det under kontroll, men den gang ei. Dette er en skandale? Hvorfor i h***** skal Sigames plutselig begynne å k*** det til? Hva er vitsen med disse nettaktiveringene? Og ikke minst, hvorfor, hvorfor Steam? Det er fandens verk!

Trond90

Jeg fikk alt til, og begynnte og spille, men midt i en kamp så kom det opp en feilmelding om "accary warning" ett eller annet... så skulle jeg klikke meg innpå fm igjen og da må jeg skrive inn koden igjen. Men det har jeg jo gjort!!! og når jeg skriver den inn på ny så står det att den er i bruk! Blir så jævla forbanna :@ Hvorfor måtte de lage spillet med steam og alt det andre tullet? :(

Trond90

Wohoo, fikk det til og virke i 10 tiden.. var serveren til sigames som var overbelastet, så nå funker alt :) konge spill  ;D 8)

Stifler

faens dritt altså...
funker ennå ikke!

>:(

Trond90

Hva er det som er problemet da? aktivering key`n? 

Sjekk her for mer hjelp: http://keylookup.fm2009.softanchorinsight.com/
                                www.fmnorge.com

:)

Stifler

Fikk det til å funke nå på den bærebare:)
Men prøvder å instalere på den stasjonære, men det går ikke siden jeg allrede har brukt koden...

GÃ...R det ikke å spille på 2 pcer?! :o

Sydhagen

Quote from: josoer on November 14, 2008, 18:39:28
Er så langt veldig fornøyd med årets utgave av fm. O8-utgaven la eg på hylla etter 2mnd, uten å ha spilt 2.sesonger engang på et game.

Har selvfølgelig startet et game med vårt kjære Leeds United. På 14 ligakamper har eg 11-3-0. Har gjort minimale endringer i stallen. Men Douglas måtte vike på midtbanen for rutinerte A.Smertin, som eg fikk på free transfer.

Eg starter en fm-tråd om Leeds united, og så håper eg at vi kan diskutere Leeds på fm der.

hvilken taktikk kjører du?