Keegan krever at Wise må gå!

Started by Fygle, September 04, 2008, 10:16:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fygle

Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

Sydhagen

off-topic!!!

jeg driter i hva som skjer i og rundt newcastle!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Karl Hot Shot

Quote from: id-buy on September 04, 2008, 10:16:54
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/england/article2187758.ece

Dette er absolutt interessant! Kevin Keegan er nok ikke mors beste barn selv, men i denne konflikten tror jeg han treffer spikeren på hodet. Det var jo nettopp i det han berører her, at mitt hat til Dennis Wise som Leeds United-manager bunnet. Wise har en splittende personlighet og bør ikke få lov å være i nærheten av fotballklubber med respekt for seg selv, sin egen historie og mennesker i det hele tatt.

sveifors

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

McMidjo

Newcastle er et glimrende eksempel på en klubb som blir kjøpt opp av en styrtrik investor med ’hjerte for klubben’ â€" dvs det samme som mange Leedssupportere skriker etter.

Dessverre har Mike Ashley (Newcastleeieren) verken erfaring eller peiling på å drive en stor fotballklubb, og resultatet er en klubb som har havnet i et herlig lite kaos.

At det kom til å bli kræsj mellom Keegan og Wise var tydelig for flere måneder sia, iom at Ashley fra starten av ikke klarte å etablere en klar ansvarsdeling mellom Keegan, Wise og de andre sportsdirektørene. Når det begynner å fly spillere inn og ut av spillerstallen uten at manageren blir tilstrekkelig involvert i prosessen, gir det helt umulige arbeidsvilkår for en manager. (Dette er omtrent samme situasjon som i West Ham, hvor Alan Curbishley nettopp har fratrådt sin stilling av samme årsak.)

Denne saken handler om svært mye mer enn Dennis Wise sin personlighet, så for de som ønsker å se litt ’større’ på det, kan jeg anbefale Phil McNultys utmerkede blogg på BBC:

http://www.bbc.co.uk/blogs/philmcnulty/2008/09/newcastle_left_in_chaos.html
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Dennis

Takk, Midjo!

Saklig og velargumentert, som vanlig.
Marching on together!

espenm

Oppe i all denne skuffelsen det kan by på å være Leedsfan finner jeg et salig holdepunkt.
Vi kan alltid smile og takke herren for at vi ikke er Newcastle.

75 SOLLI

Nå har iallefall Keegan gått av, så nå kan vi jo håpe på at Wise blir ny manager for barcodes.

flynn

Her kan man si at Keegan took a wise decision  8)
Godnatt

flynn

McMidjo

Ser ut som Newcastle går etter Gus Poyet som ny manager.....

Dette kan jo bli spennende.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....