KAMP: vs. Rotherham (JPT) 8/10 (Sendes på SKY)

Started by Dorigo`s left foot, September 06, 2008, 10:53:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Sop

Love Leeds

Pettersen97

fy f...... hvis dæm spille sånn som dæm gjør nu i ligaen så kan man se LAAAAANGT etter CCC!!!!
The Mighty Whites

LeifMorten

Pinlig. Dette er skamfullt. Keeperspill under båten. Flaut.

bakkjen

Jævla drit, her har jeg brukt penger på å få se mitt kjære leeds, men mens jeg laster ned de nødvendige programvarene renner jo målene inn ! PINLIG!!!
Leeds United 4ever!!!

Lids

Thomas

isak

TYeb

Gidder ikke sitte her og bli "pissa på". Dette er for dårlig. Har jo faen ikke forsvar som er i nærheten. Forventer en helt ny firer bak til neste kamp!

Sop

Vi blir banket om det skjer noe fra benken snart.
Love Leeds

bakkjen

Ut fra starten på 2 omg skulle man tro at Macca bare har bedt spillerne om å gi faen i denne cupen. Tenke heller på hva damene i kantinen skal lage til frokost imorgen...
Leeds United 4ever!!!

Ferre

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

ollan

Ollan

Tom S

COME ON LEEDS !!

Fripp

Bra at det er flere dårlige keepere på banen!!!!

sveifors

Quote from: sap7 on October 08, 2008, 22:00:24
fy f...... hvis dæm spille sånn som dæm gjør nu i ligaen så kan man se LAAAAANGT etter CCC!!!!

Forsvaret vårt har sluppet inn billige mål i hele år, dette er et ganske dypt problem. Vi kan ikke  satse på å score 3-4 mål for å vinne eller uavgjort  i alle kamper
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Sop

Love Leeds

roaldv

Og dette bruker jeg tid og krefter på! Fy flate, dette holder ikke til opprykk i norsk 2. divisjon engang! >:(

Hallgeir *

Quote from: Sop on October 08, 2008, 22:00:14
Herre gud.Er det ingen hodespiller på dette laget? :o
Hodene ligger nok fremdeles i garderoben ser det ut for! Kanskje like greit å spare Becchio og Beckford? Og så scorer Showumni idet dette skrives.  ;)
Super Leeds since 1968

Tom S

COME ON LEEDS !!

roaldv

Quote from: roaldv on October 08, 2008, 22:03:39
Og dette bruker jeg tid og krefter på! Fy flate, dette holder ikke til opprykk i norsk 2. divisjon engang! >:(

Mål Leeds og jeg er koblet på igjen! Come on!

bakkjen

Har bare dårlige minner fra den stadion der. Var der i fjor, var med reservelaget og Gwyn Williams og så Sheff Utd - Leeds, dårlig kamp det også. Og tap... :(
Leeds United 4ever!!!

Sop

Love Leeds

sveifors

2 år siden vi slapp inn 4 mål, og nå mot et L2 lag. Det bygger vel ingen selvtillit
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

TYeb

Liker ikke de tversoverpassningene i forsvar. Fort å få enda en i trynet hvis motstanderspissen er litt våken.

Karl Hot Shot

Lucas er en ræva keeper. På 1-0-målet var han feilplassert, og på 2-1-målet (straffa) gav han en helt unødvendig retur. Nei, få innpå Ankergren igjen, Gary Mac!

ollan

Ollan

Ferre

Få inn Beckford, Macca! Det er ingenting å vente på.

Trond90

hvor lenge har de spillt nå? tror den linken jeg ser på henger litt etter.
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Sop

De tør ikke å utfordre på kant.Mer fart...
Love Leeds

isak