Tore Andrè, favoritt i "Skal vi danse?"

Started by trondt, September 12, 2008, 07:27:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

trondt

Er Tore Andrè vår favoritt i skal vi danse,
og har han finere bein enn Siri Kalvig ?

Snow

Sydhagen

Quote from: trondt on September 12, 2008, 07:27:31

han har ivertfall lengre bein enn Siri  ;D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

McMidjo

Her er oddsene fra NordicBet for morgendagens dansepremiere:

(Uthever også frk Øien, siden hun har et godt øye til oss Leeds supportere...  :))

Next to be voted out?

Sigurd Sollien 4.50
Tor Endresen 5.00
Hanne Krogh 5.50
Tore André Flo 7.00
Hans Petter Buraas 10.00
Gaute Ormåsen 11.00
Mikkel Gaup 12.00
Lene Alexandra Øien 13.00
Siri Kalvig 13.00
Janne Formoe 15.00
Jenny Skavlan 16.00

Winner:

Jenny Skavlan 4.00
Hans Petter Buraas 5.00
Janne Formoe 6.00
Lene Alexandra Øien 7.00
Siri Kalvig 7.00
Mikkel Gaup 10.00
Gaute Ormåsen 10.00
Sigurd Sollien 12.00
Tore André Flo 16.00
Hanne Krogh 16.00
Tor Endresen 18.00

http://www.oddsnet.com/artikkel/display_article.php?article_id=3609
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Kickthemdown

Quote from: trondt on September 12, 2008, 07:27:31
Tore Andre is a blue. Jenny Skavlan er hot. Et enkelt valg...

Alta-White

MartinR

Lord-Meta

Gjor en god figur syns jeg, fikk 25 av 40 mulige poeng å endte vell på 7ene plass utifra dommer poeng. 

Men Gummi Jenny er så steike hot :D :D :D

h.b

Soim en god gammel danser jeg engang var. ( 4 plass i Blackpool european Champinship/ Blackpool Youth festival ) så var dette meget svakt

Dennis

Jenny Skavlan er et eksempel på hvor lite kjendis-Norge faktisk er. Etter hva jeg forstår er hun fra en Pizza Grandiosa-reklame og dermed selvskreven kjendis. Selvsagt hjelper det at hun er easy on the eyes, men jeg er så lei av "kjendiser" som Pia Haraldsen, Tone Damli og Sandra Lyng Haugen.

De har ikke gjort noen ting, likevel blir det brukt kilometer med spalteplass årlig dem.
Marching on together!

Roy

Quote from: h.b on September 13, 2008, 21:29:10
Soim en god gammel danser jeg engang var. ( 4 plass i Blackpool european Champinship/ Blackpool Youth festival ) så var dette meget svakt

Seriøst? Har vi en stordanser blant oss :o Imponerende, og jeg kunne trengt seg som lærer.

Men Flonaldo har ihvertfall dansesportens lengste bein  ;D
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Asbjørn

Quote from: Roy on September 14, 2008, 00:01:03

Seriøst? Har vi en stordanser blant oss :o Imponerende, og jeg kunne trengt seg som lærer.

Hár virkelig Håkon gått så stille i dørene siste par årene at 'den ferske garde' blant posterne ikke kjenner til Håkons dansebravader???

Men nåå skal det bli en annen dans :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Roy

Quote from: Asbjørn on September 14, 2008, 00:37:25
Quote from: Roy on September 14, 2008, 00:01:03

Hár virkelig Håkon gått så stille i dørene siste par årene at 'den ferske garde' blant posterne ikke kjenner til Håkons dansebravader???

Men nåå skal det bli en annen dans :)

Følte meg ikke som fersking før nå... men venter i spenning på hva andre fans kan ha av skjulte talenter :)

Asbjørn

Quote from: Roy on September 14, 2008, 00:42:09

Følte meg ikke som fersking før nå... men venter i spenning på hva andre fans kan ha av skjulte talenter :)

Bjønna f.eks.,  vår alles stoore Bjønna, har stått på kanten av Lofotens høyeste fjell iført Leedsdrakt & latt som han trikset  rett i havgapet. Slik havnet han på Leeds' off.side & LLL & andre internasjonale tidsskrifter.

'Estil' vant et-eller-annet kondisrenn...

Og Skjerven har vært blant fiffen på Elland Road & menmga seg med alle de feite gutta :)

Tell me  Tell me

Dylan

Roy

Quote from: Asbjørn on September 14, 2008, 00:55:37
Quote from: Roy on September 14, 2008, 00:42:09

Bjønna f.eks.,  vår alles stoore Bjønna, har stått på kanten av Lofotens høyeste fjell iført Leedsdrakt & latt som han trikset  rett i havgapet. Slik havnet han på Leeds' off.side & LLL & andre internasjonale tidsskrifter.

'Estil' vant et-eller-annet kondisrenn...

Og Skjerven har vært blant fiffen på Elland Road & menmga seg med alle de feite gutta :)

Vel, det er jo noe å strekke seg etter... for å si det mildt  8)

Lord-Meta

Quote from: Mr Kaizer on September 13, 2008, 23:59:13
Jenny Skavlan er et eksempel på hvor lite kjendis-Norge faktisk er. Etter hva jeg forstår er hun fra en Pizza Grandiosa-reklame og dermed selvskreven kjendis. Selvsagt hjelper det at hun er easy on the eyes, men jeg er så lei av "kjendiser" som Pia Haraldsen, Tone Damli og Sandra Lyng Haugen.

De har ikke gjort noen ting, likevel blir det brukt kilometer med spalteplass årlig dem.

for min del kan spaltaplass være fylt med damli, sandra, å jenny. helst med masse bilder og ;D

lojosang

Quote from: Mr Kaizer on September 13, 2008, 23:59:13

Ah! Du glemmer at unge smukke Skavlan har bak seg den kvinnelige hovedrollen i storfilmen Jakten på nyresteinen, hvor hun spilte et rødt blodlegeme. Hun spiller jo også i den nye nazizombiefilmen som ikke heter Rød Snø.
- Leif Olav

Asbjørn

Chelsea-fansen kjenner ikke lenger igjen (en danse-forkledd Flo), men Leeds har de ikke glemt :)
*stolt*

Dagbladet.no): En fotballstjerne forkledd som John Travolta er ikke alltid like lett å avdekke for britiske fotballsupportere.

- Hvem er dette?,

En far spør sin vesle sønn da Dagbladet.nos utsendte tar med seg en bunke bilder av Tore André Flo (35) før kampen mellom Chelsea og Roma onsdag denne uken.

- Jeg aner ikke, svarer den lille gutten.

Og han var slett ikke alene om å ikke kjenne igjen den tidligere Chelsea-proffen fra Norge.

- Oh. My. God. Spilte denne mannen for Chelsea?, spør en kompisgjeng på tre.

- Ingen karriere
I kveld skal Tore André Flo til pers igjen med partneren Nadya.

Her hjemme har hans overgang fra banen til dansegulvet blitt godt mottatt og han har ved en rekke anledninger vært listet som seernes favoritt til å vinne hele greia.

Enkelte andre overganger han har gjort, faller ikke i like god jord - i hvert fall ikke hos Chelsea-supporterne.

- Om han har noen karriere som danser etter fotballen? He,he. Ja, han har i hvert fall ingen karriere som fotballspiller etter å ha gått til Leeds, fastslår en hardbarket Chelsea-fan.

;D

Tell me  Tell me

Dylan

euphor9

Tok toget fra London i 99 eller 2000 til Leeds,satt ilag med noen Chelsea supportere.
Vi satt og skulte på værandre og sa ikke ett ord til værandre på turen.  Det var også en fyr på toget med briller og top man skjorte,trur han er kjent hær på forumet??  Viss Tore er så flink å danse hvorfor har ikke han mere fotball igjen i føttene sine?  Han er vel kanskje rett og slett for gammel.