Skrevet av Emne: dagens beste nyhet?  (Lest 1856 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

baste

dagens beste nyhet?
« på: September 16, 2008, 17:18:43 »
AIG sliter...ergo sliter Manure økonomisk? Lov å håpe

http://www.abcnyheter.no/node/74122

Tom S

Sv: dagens beste nyhet?
« Svar #1 på: September 16, 2008, 17:39:51 »
Ja, det er lov å håpe!

AIG sliter...ergo sliter Manure økonomisk? Lov å håpe

http://www.abcnyheter.no/node/74122
COME ON LEEDS !!

tras

Sv: dagens beste nyhet?
« Svar #2 på: September 16, 2008, 17:46:59 »
Tja, jeg vet ikke helt. I sammenheng med egne økonomiske bekymringer takket være høy rente og et boligmarked som imploderer, kan jeg faktisk klare å lese om AIGs krise uten å glede meg over at Man U kan slite, alt ettersom det er tendensen i AIGs problemer som er årsaken til mine egne. Og, sannsynligvis gjelder det flere andre her inne også. Dessverre.
Go United!

Tom S

Sv: dagens beste nyhet?
« Svar #3 på: September 16, 2008, 17:51:02 »
Litt må vi kunne ofre dersom det skulle kunne vere medvirkande til manu sitt fall.


Tja, jeg vet ikke helt. I sammenheng med egne økonomiske bekymringer takket være høy rente og et boligmarked som imploderer, kan jeg faktisk klare å lese om AIGs krise uten å glede meg over at Man U kan slite, alt ettersom det er tendensen i AIGs problemer som er årsaken til mine egne. Og, sannsynligvis gjelder det flere andre her inne også. Dessverre.
COME ON LEEDS !!

tras

Sv: dagens beste nyhet?
« Svar #4 på: September 16, 2008, 17:54:53 »
Nja, generelt sett er jeg ikke uenig. Akkurat dette tilfellet kunne jeg likevel godt vært foruten.

Litt må vi kunne ofre dersom det skulle kunne vere medvirkande til manu sitt fall.


Tja, jeg vet ikke helt. I sammenheng med egne økonomiske bekymringer takket være høy rente og et boligmarked som imploderer, kan jeg faktisk klare å lese om AIGs krise uten å glede meg over at Man U kan slite, alt ettersom det er tendensen i AIGs problemer som er årsaken til mine egne. Og, sannsynligvis gjelder det flere andre her inne også. Dessverre.
Go United!

Snow

  • Gjest
Sv: dagens beste nyhet?
« Svar #5 på: September 16, 2008, 20:42:56 »
Kanskje ny logo... :o Lurer på hvordan den blir ::)

lojosang

Sv: dagens beste nyhet?
« Svar #6 på: September 16, 2008, 20:50:57 »
Om ManUs draktsponsor skulle gå heden ville det han omtrent samme virkning på ManUs økonomi som en økning på prisen på radiotelegrammer på to øre ordet ville ha på økonomien til Google. Det står minst hundre gribber klar for å få logoen sin på den røde djeveldrakta. Dessverre.
- Leif Olav

Dennis

Sv: dagens beste nyhet?
« Svar #7 på: September 16, 2008, 21:12:37 »
Om ManUs draktsponsor skulle gå heden ville det han omtrent samme virkning på ManUs økonomi som en økning på prisen på radiotelegrammer på to øre ordet ville ha på økonomien til Google. Det står minst hundre gribber klar for å få logoen sin på den røde djeveldrakta. Dessverre.

Dessverre har du helt rett og et eventuelt konkurs vil ha enorm effekt for økonomi generelt. Derimot - som du påpeker - ingen virkning på de røde jævlene.
Marching on together!