Tog London-Leeds

Started by Hanssen, September 19, 2008, 00:23:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hanssen

Tar toget fra Paddington til kings cross, er vel togbytte der?

Hvordan best kjøpe billett? på fothånd på nett? billettautomat eller billettutsalg på stasjonen?

auren

Kjøpte mine billetter på www.virgintrains.co.uk
Funket fint det. Billigste billetten fra london til leeds tror jeg man får for rundt 25 pund.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

morty

Skal fly til Stansted med Ryan Air, har tenkt å ta toget opp til Leeds. Noen som vet hva togstasjonen på Stansted heter ? Har søkt på virgin men kan ikke finne den!
Morten

RuneR

Den heter naturlig nok Stansted Airport  ;), men det er ikke Virgin som trafikerer den.
Sjekk på www.thetrainline.com så finner du aktuelle tog (må vel via Peterborough).....
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

lidsjunaited

Ikke for å stjele tråden, men Auren, hvordan bestilte du billetter hos virgintrains? Jeg prøver å bestille på internett, men det ser ut som man må ha engelsk adresse for å registrere seg.  ???

auren

Quote from: lidsjunaited on October 12, 2008, 20:13:01
Ikke for å stjele tråden, men Auren, hvordan bestilte du billetter hos virgintrains? Jeg prøver å bestille på internett, men det ser ut som man må ha engelsk adresse for å registrere seg.  ???

Du har helt rett. Jeg bestilte gjennom thetrainline.com. Vet ikke hvorfor jeg skrev virgintrains, planen var å bruke dem men ble problemer med betalingen.

Beklager eventuell forvirring og magesår :)

auren

lidsjunaited

B3rit

http://www.nationalexpress.com/

Vi bestilte der, og betalte 19 pund for 2 voksne fra King's cross til Leeds..

Geir Magne

På Stansted er togstasjonen i underetasjen, akkurat som på Gardermoen. Tog går til Leeds. Mener å huske at jeg måtte bytte i Peterborough, men det er helt kurant.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Leif Sverre

Quote from: morty on October 12, 2008, 07:49:25
Skal fly til Stansted med Ryan Air, har tenkt å ta toget opp til Leeds. Noen som vet hva togstasjonen på Stansted heter ? Har søkt på virgin men kan ikke finne den!
Morten

Veldig greit å reise fra Stansted, gå  ned ei trapp eller to og ta toget
til Peterborough og bytt der til Leeds.Veldig greit egentlig

auren

Quote from: Leif Sverre on October 25, 2008, 22:16:04
Quote from: morty on October 12, 2008, 07:49:25
Morten

Veldig greit å reise fra Stansted, gå  ned ei trapp eller to og ta toget
til Peterborough og bytt der til Leeds.Veldig greit egentlig

Noen ganger greit, andre ganger ikke så greit. Tok toget fra Leeds til Stansted på lørdag ettermiddag. Måtte bytte i Doncaster, Peterborough, Cambridge og Bishops Stortford før vi endelig kom oss til Stansted etter nesten 5 timer. Det må også nevnes at toget i Doncaster var meget forsinket, slik at vi sannsynligvis måtte ha to ekstra togbytter.

auren

Asbjørn

Quote from: auren on October 27, 2008, 14:16:27

Noen ganger greit, andre ganger ikke så greit. Tok toget fra Leeds til Stansted på lørdag ettermiddag. Måtte bytte i Doncaster, Peterborough, Cambridge og Bishops Stortford før vi endelig kom oss til Stansted etter nesten 5 timer. Det må også nevnes at toget i Doncaster var meget forsinket, slik at vi sannsynligvis måtte ha to ekstra togbytter.

auren

Kortversjonen fra turen din kan du godt poste under 'reiseskildringer' her http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=4971.0 mens den lengre versjonen kommer i julenummeret av TPN :)

Deal?

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Quote from: Asbjørn on October 27, 2008, 16:36:42
Quote from: auren on October 27, 2008, 14:16:27

auren

Kortversjonen fra turen din kan du godt poste under 'reiseskildringer' her http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=4971.0 mens den lengre versjonen kommer i julenummeret av TPN :)

Deal?

Vurderer å sende inn et reiseinnlegg til TPN ja. Sender sikkert litt flere tanker om kampen(e) enten på reiseskildringer eller på OEF.

auren

SveinArve

Noen som har peiling på hva og hvor det er best å kjøpe billetter på Heathrow når man skal ta tog til Leeds? Vi lander ca 21.35 på Heatrow og skal rett til Leeds. Dette er en fredag.

Help anyone?  :)
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

auren

Gå inn på thetrainline.com og søk fra Heathrow til Leeds. Følgende kom opp etter klokken 21:

Tog fra Heathrow kl. 22:21. Etter vel 4 timer er du i Leeds, kl. 02:42.

Kanskje det kan være aktuelt å ta et tidlig tog lørdag til Leeds fra London?

auren

SveinArve

Er det ikkje raskare å ta hurtigtog frå Kings Cross da? Noen som har hatt erfaringer på dette?
Proud member of LUSCOS

lojosang

Det har jeg gjort, ja. Funker glimrende det. Problemet er at de ikke rekker kveldens siste ekspresstog.
- Leif Olav

SveinArve

Proud member of LUSCOS