KAMP: vs. Hereford United 27/9

Started by kjelvi, September 21, 2008, 14:36:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Volda69

I dag er berre seier godt nok. Basta!!
MOT

MartinR

Alexander Lejandro

3. Plass  VS.  24. Plass  :o

Dette blir nok lett. :)

TK20

Dette kan fort bli en stor nedtur, jfr en million eksempler fra tidligere sesonger. Vi er høyt oppe, og kommer kraftig ned på jorden igjen mot en "enkel" motstander.

Tipper følgende kampforløp:

-Etter 15 minutter slipper vi inn en scoring der en kjepphøy Richardson passeres for enkelt.

-Etter 43 minutter ligger vi under 2-0 der midtbanen vår kontres i senk etter et angrep der for mange ble med frem.

-Grep gjøres i pausen, og vi kjører kampen i andre omgang. Etter 85 minutter får innbytter
Snodgrass nettkjenning, men dessverre for sent til å redde poeng.

-Delph blir forøvrig utvist etter en frustrasjonstakling i det 78 minutt, etter å gang på gang ha stanget mot et resolutt Hereford-forsvar.

Jeg håper jeg tar feil.

Sheridan

Hereford kommer nok til å parkere spillerbussen foran sitt eget mål idag (så lenge 0-0 står seg). Så dette behøver ikke bli lett. Har sett Leeds United gå på sånne blemmer så uendelig mange ganger før. Macca må få laget MAX skjerpet idag. Det er hans største oppgave og spillerenes ansvar.

Men vi har flyten for tida og en scoring innenfor de første 15 vil prege matchen. Da blir det hopefully en hyggelig ettermiddag.

Hallgeir *

Quote from: EspenDale on September 27, 2008, 12:22:14
Dette kan fort bli en stor nedtur, jfr en million eksempler fra tidligere sesonger. Vi er høyt oppe, og kommer kraftig ned på jorden igjen mot en "enkel" motstander.

-Etter 15 minutter slipper vi inn en scoring der en kjepphøy Richardson passeres for enkelt.

-Etter 43 minutter ligger vi under 2-0 der midtbanen vår kontres i senk etter et angrep der for mange ble med frem.

-Grep gjøres i pausen, og vi kjører kampen i andre omgang. Etter 85 minutter får innbytter

-Delph blir forøvrig utvist etter en frustrasjonstakling i det 78 minutt, etter å gang på gang ha stanget mot et resolutt Hereford-forsvar.

Jeg håper jeg tar feil.

Så pessimistisk da! Regner med at du tar feil....   :)
Super Leeds since 1968

Asbjørn

Jeg håper jeg tar feil.

...som du sier, Espen, dette har hendt før...

Mål preger kamper, og Leeds har måttet 'betale' for defensive errors mang en gang siste par/tre sesongene. Fraz har nok stått for sin andel av de... Hopefully kan Telfer m.fl. (what a signing!) unngå sånne defensive blundere nå. Og så har vi en TRobinson (fra start??) som kan åpne de mest tettsittende trikoter forsvar, en Beccio som jobber livet av seg foran målet og en Becks som scorer når anledningen byr seg...

Men defensive errors kan fortsatt koste dyrt, så trygg er jeg ikke...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sølvreven

Quote from: Asbjørn on September 27, 2008, 13:55:38

Jeg håper jeg tar feil.

...som du sier, Espen, dette har hendt før...

Mål preger kamper, og Leeds har måttet 'betale' for defensive errors mang en gang siste par/tre sesongene. Fraz har nok stått for sin andel av de... Hopefully kan Telfer m.fl. (what a signing!) unngå sånne defensive blundere nå. Og så har vi en TRobinson (fra start??) som kan åpne de mest tettsittende trikoter forsvar, en Beccio som jobber livet av seg foran målet og en Becks som scorer når anledningen byr seg...

Men defensive errors kan fortsatt koste dyrt, så trygg er jeg ikke...

Kanskje TRobinson kommer inn i tettsittende trikot i dag  ;)

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Per-Stian

Blir aldri trygg på slike kampar... Redd vi anten vert skuffa over resultatet eller spelet idag. Det skulle tilseie uavgjort eller tap heime mot eit knøttelag. Men hovudet mitt seier at dette er ein "lett" kamp der tre poeng skal innkasserast på enklaste vis.

sportcarl1

denna matchen vinner vi med 3-0, Bechio, Delp och Beckford, kan bli förlust med >:(, finns inga mellanting med Leeds

Alexander Lejandro

Vi får håpe det blir underholdene.

baste

Da er drakt med nr 10 Becchio på....sa langt er det 4 kamper med nydrakten...og 4 seire...

MOT

Asbjørn

Quote from: Sølvreven on September 27, 2008, 14:04:25
Kanskje TRobinson kommer inn i tettsittende trikot i dag  ;)

...med hans nåværende kroppsbygning blir vel de fleste drakter som tettsittende trikoter på ham  :D

Tell me  Tell me

Dylan

Sleivind

Idag vil jeg ha en tidlig scoring, sånn at vi slipper å ha et Hereford lag som ligger med 11 mann innenfor egen 16-meter i 90 minutter.

torivar

Det er bare å trykke på fra start, see 'em off

Promotion 2010

Finnes det mange klubber med supportere med denne type mentalitet?   :'(

Gi meg litt optimisme!

Jeg håper jeg tar feil.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Alexander Lejandro

sveifors

Quote from: Promotion 2010 on September 27, 2008, 15:09:05
Finnes det mange klubber med supportere med denne type mentalitet?   :'(

Gi meg litt optimisme!

Jeg håper jeg tar feil.

Kose med misnøyen, ellers godt representert av noen her inne. Men ærlig talt dette virker som en helgardering for en eller annen gang få lov å si hva var det jeg sa?

Uansett er det så mye positivt i klubben at selv ikke et tap kan ta fra meg den gleden. Her gjelder det å være happy mens man kan, det har vært langt mellom lyspunktene i dette århundre. carpe diem.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Promotion 2010

Lucas
Frazer, Rui, Telfer, White
Howson, Douglas, Delph, Robinson
Beckford, Becchio

Subs: Ankers, Hughes, Kilkenny og et pr til...anyone?
Min første Leeds-kamp:

M

LEEDS LEEDS LEEDS

Ferre

lucas
richardson
marques
telfer
white
robinson
delph
howson
douglas
beckford
becchio

Tom S

....Prutts og Snoddy

Quote from: Promotion 2010 on September 27, 2008, 15:32:10
Lucas
Frazer, Rui, Telfer, White
Beckford, Becchio

Subs: Ankers, Hughes, Kilkenny og et pr til...anyone?
COME ON LEEDS !!

Ferre

Ville nok heller startet med Kilkenny enn Howson, men spennende at Robinson får starte.

M

LEEDS LEEDS LEEDS

Tom S

Glad for å sjå Robbo frå start, litt overrasket over at Killkenny er ofret for Howson.
Dette laget skal uansett skape store problem for Hereford.

Quote from: Ferre on September 27, 2008, 15:33:37
lucas
richardson
marques
telfer
white
robinson
delph
howson
douglas
beckford
becchio
COME ON LEEDS !!

Tom S

Live lyd, ja. Kun bilder før kampen og i pausen.

Quote from: M on September 27, 2008, 15:36:35
live kamp på LUTV ?
COME ON LEEDS !!

Budda

Godt å se at Howson og Robinson starter. For en midtbane. Hadde aldri trudd at Telfer skulle spille fast. 
Endre

Promotion 2010

Quote from: Ferre on September 27, 2008, 15:36:10
Ville nok heller startet med Kilkenny enn Howson, men spennende at Robinson får starte.

Kilkenny spilte svakt mot Carlisle med mye feilpasninger. Uten pre-season (med i OL) har han kanskje følt seg litt mindre fokusert i de siste par kampene. Naturlig a både Hughes og Kilkenny som spilte i uka nå havne på benken. Howson har ikke gjort seg bort og en Robbo på kanten som kan åpne opp et defensivt lag er meget fornuftig, synes jeg!

MOT
Min første Leeds-kamp:

Per-Stian

Lucas
Richardson (c), Marques, Telfer, White
Beckford, Becchio

Benken: Ankergren, Hughes, Kilkenny, Prutton, Snodgrass

For min eigen del er denne "skepsisen/pessimismen" bygd på ein einaste ting; frykt for å tape. Eg er ikkje ein negativ person, men er berre så frykteleg redd for å tape. Elles i livet seier moralen min at ein har ingenting å tape, men alt å vinne. Men når det gjeld vårt kjære Leeds, så førebur eg meg alltid for at det verst tenkelege kan skje. Brente born lærer ;)

Asbjørn

Quote from: Tom S on September 27, 2008, 15:37:16
Glad for å sjå Robbo frå start, litt overrasket over at Killkenny er ofret for Howson.
Dette laget skal uansett skape store problem for Hereford.

Her er nok tanken tydeligvis at 'offensiv kreativitet' er viktigere enn 'defensiv trygghet' - og i dag er jeg enig i at det kan virke fornuftig :)

Tell me  Tell me

Dylan