Kan dette gå?

Started by auren, September 23, 2008, 21:04:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

Skal ta tog fra Leeds klokken 1740 lørdag 25 oktober. Rekker jeg da å se kampen som starter 1500 og er ferdig like før 1700? Leser en plass at det tar 35 min å gå til togstasjonen. Er visst bare vel 3 km fra Elland Road til togstasjonen. Hvor lett er det å få tak i taxi etter kampene?

auren, som må omrokkere på det meste hvis ikke dette går... Har heller ikke lyst å gå 15 min før kampslutt...
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Du kan booke taxi og avtale sted å bli plukket opp, det er kanskje det mest safe?
COME ON LEEDS !!

ollan

Et lite kvarter å gå til Peter så tar du taxi derfra........eller: det går alltid ett tog  ;D
Ollan

Geir Magne

Gå tre minutter før slutt. Så tar du en av bussene som står bortenfor nordøstre hjørne og går i skyttel til bysentrum ved stasjonen etter kamp. Da er du med en av de første bussene og rekker toget fint. Har du vært på stasjonen på forhånd og kjøpt togbilletten går dette med god margin. No problem!
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Inge

Quote from: auren on September 23, 2008, 21:04:58
Skal ta tog fra Leeds klokken 1740 lørdag 25 oktober. Rekker jeg da å se kampen som starter 1500 og er ferdig like før 1700? Leser en plass at det tar 35 min å gå til togstasjonen. Er visst bare vel 3 km fra Elland Road til togstasjonen. Hvor lett er det å få tak i taxi etter kampene?

auren, som må omrokkere på det meste hvis ikke dette går... Har heller ikke lyst å gå 15 min før kampslutt...
Skal på samme kamp har avtalt å bli hentet av taxi mange ganger 15 til 20 min så er du ved stasjonen. Vi kan jo ta taxi sammen inn

arne armoen

Dere kan da ikke forlate Leeds på lørdagskvelden. Vi skal da på byen og feire seieren.
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

auren

Quote from: arne armoen on September 24, 2008, 20:54:31
Dere kan da ikke forlate Leeds på lørdagskvelden. Vi skal da på byen og feire seieren.

Takker for gode tips. Er alt i Leeds på mandagen (20/10) og skal se kampen dagen etter mot Leyton Orient. Drar hjem fra Stansted søndagen. Opprinnelig kl 07 om morgenen, men nå er flyet endret til kl 13 eller noe. Faktisk mulig å dra fra Leeds søndag morgen, men må da booke om en del.

auren

Geir Magne

Reiser du med Ryan Air må sjekke avreisetidspunktet så nært opptil som mulig. De har det med å endre litt på ting...

auren

Går ingen tog som er fremme ved Stansted klokken 11 søndagen. Det vil si at jeg må reise lørdagen dessverre. Tror jeg satser på å ta 1740 toget. Men får jo ikke nytt kampen like bra når man vet man har dårlig tid. Satser på at Leeds avgjør kampen etter 75 min og leder med 3-4 mål. Det skulle jo være mulig mot Walsall :)

auren

Larsen.

Vi bestilte taxi rett etter kampen, og det står taxier på rekke å rad ned der med lokalene til Yorkshire Radio.
Pride of Yorkshire

Inge

Quote from: arne armoen on September 24, 2008, 20:54:31
Selvsagt skal vi feire 8).Jeg drar også ned til leyton kampen og hjem igjen søndag fra leeds bradford

arne armoen

D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Geir Magne

Vil uansett anbefale deg å gå på stasjonen på forhånd og kjøpe togbilletten. Det er kjedelig å stå i billettkø hvis avgangstiden nærmer seg. God tur og lykke til!

auren

Quote from: Geir Magne on September 25, 2008, 19:46:42
Vil uansett anbefale deg å gå på stasjonen på forhånd og kjøpe togbilletten. Det er kjedelig å stå i billettkø hvis avgangstiden nærmer seg. God tur og lykke til!

Kjøper alle billetter over nettet. Da er det bare til å skrive dem ut på maskinene på stasjonene. Og skal selvsagt sikre meg billetten på forhånd. Og vite eksakt hvor toget går fra!

Første gang jeg er i Leeds på 8 år, så dette blir knall. Sist gang vant vi 4-3 over Spurs.

auren

ollan

!

Første gang jeg er i Leeds på 8 år, så dette blir knall. Sist gang vant vi 4-3 over Spurs.

auren
[/quote]

forøvrig en meget bra kamp som jeg også var på ;D
Ollan

auren

Quote from: ollan on September 25, 2008, 21:30:20
!

auren

[/quote]

Hmmm... Minnes at det var en litt kjedelig affære til tross for mange mål. Scorte jo på hver eneste sjanse lagene.

auren

fjellhaugen

Quote from: auren on September 25, 2008, 22:18:28
Quote from: ollan on September 25, 2008, 21:30:20
!

auren

Hmmm... Minnes at det var en litt kjedelig affære til tross for mange mål. Scorte jo på hver eneste sjanse lagene.

auren
[/quote]

ja som man jo stort sett gjør mot spurs..
vi møtes vel neste sesong ser det ut som. ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!