Skrevet av Emne: Ungdom på utlån  (Lest 774 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Ungdom på utlån
« på: Oktober 02, 2008, 16:27:10 »
Unge Leeds-spillere på utlån har vært melodien for Maccas mannskap denne høsten. Og hvis vi skal ta innsatsen i reservekampen mot Hartlepool på alvor, så vil utbyttet deres være langt bedre i en førstelagskamp rundt om i Yorkshire i de lavere divisjoner. På denne måten vil Maccas team finne ut om de unge tåler presset på seniornivå, om de har ferdigheter til å lykkes og kanskje kan dette være en måte for enkelte av dem å reklamere litt for seg selv....hvis det er amatørnivået de til slutt havner på.

Legg ut info her om dere har noen form for "inside info" om utviklingen til spillerne eller om det er flere ute på utlån.

Her er listen:

Chris Ovington - Guiseley (Unibond L): 5 kamper i september 08
* regnet som et stort talent
Nathan Cartman - Harrogate Railway: kamper i perioden
* skåret en god del mål i fjor
Ollie Hotchkiss - Garforth Town: kamper i perioden
* regnet som et stort talent
Ross Wilkinson - Osset Albion:
* midtstopper
Scott Gardner - Farsley Celtic:
* høyre back
Alan Martin - Barrow (Blue Square Premier):
* keeper


« Siste redigering: Oktober 02, 2008, 16:28:56 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sleivind

Sv: Ungdom på utlån
« Svar #1 på: Oktober 02, 2008, 16:53:35 »
Men hvor mange av disse er det egentlig som har en stor fremtid i Leeds foran seg? Dette er ikke for å spre eder og galle, men satt på spissen;

Ovington - 18 år og milevis unna laget

Cartman - Snart 19 og milevis unna laget

Hotchkiss - 18 år, langt unna laget

Wilkinson - Snart 19, milevis unna laget

Gardner - 20 år, er vel kanskje den som er nærmest en plass på laget.

Martin - Snart 20, og har vært langt fra imponerende de gangene jeg har sett han spille.

Dennis

Sv: Ungdom på utlån
« Svar #2 på: Oktober 02, 2008, 17:30:00 »
Langt mer spennende er det å se på juniorer som faktisk har slått igjennom på førstelaget:

Johnny Howson - Slo igjennom i fjorsesongen og var lagets kanskje beste fra Macca tok over og frem til playoff.
Fabian Delph - Et stjerneskudd med enormt potensiale!
Aidy White - Frister meg til å si: Se Delph...

Tre spillere på ett år, er imponerende. Jeg vet vi er i League One, men vi kjøpte jo tross alt mange spillere i fjorsesongen, noe som gjør gjennombruddene fra eget akademi enda mer imponerende. Dessuten hadde vi egne produkter i laget helt fra det hardtsatsende O'Leary-laget, gjennom nedrykkende (hvor vi solgte alle) og til nå. Sterkt!
Marching on together!