Skrevet av Emne: 'Bollocks to Newcastle'  (Lest 18383 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fjellhaugen

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #30 på: Mai 24, 2009, 22:06:28 »
Har ikke noe spes forhold til Newcastle, men at et slikt storlag rykker ned på bekostning av f.eks Hull, er bare positivt for sporten. Pengene har ikke altså ikke reddet Newcastle, og ikke vet jeg hva de holder på med der, men noen mønsterklubb er de ikke (for tiden).

Newcastle har - ifølge Andy Cole - PLs 4. største lønnsbudsjett. Klubben har med det satt seg i en elendig situasjon for å sprette tilbake på direkten. Antakelig har laget godt av å renske opp i mange overbetalte, underpresterende spillere, men for klubben er det en katastrofe.

hææ? andy cole? den cole? hvordan vet han dette?

Det vet jeg ikke, men han fortalte om det i et intervju med Dag Solheim. Slike ting er vel som regel ingen stor hemmelighet heller? Om de er akkurat nr 4 vet ikke jeg for sikkert, men at Owen, Viduka, Nolan, Jonas, Duff Coloccini m.fl. får bra med havre i sekken, er jeg sikker på.

nei stor hemmlighet er vel en ting.. bare rart at det var akkurat han du hadde det fra liksom..
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Kickthemdown

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #31 på: Mai 25, 2009, 00:08:35 »
Jævla hardt å ha rett hele tiden...  ;D

Hahaha håper de går til hel%&$§... Hvor spiller Alan Smith neste sesong? Hvilken Premier league klubb er villig til å betale en spiss x antall tusen pund i uken når man er garantert 0 mål?  :D

Vel fortjent, jævla gribber !

Alta-White

Sleivind

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #32 på: Mai 31, 2009, 14:26:54 »
Newcastle er nå på billigsalg. Har du lurt unna rundt 100 millioner kroner, så kan du nå slå til!

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=543947

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #33 på: Januar 26, 2010, 17:39:03 »
Vekker denne til live igjen, iom at forumet allerede spammes ned av meningsløs plapring om Newcastle.... :)

Klubben som holder til på stadionet med det utrolig flotte navnet sportsdirect.com@St James' Park Stadium – og som tidligere denne måneden var bomsikre på at både Jermaine Beckford og Matt Kilgallon var på vei inn til klubben - er nå på desperat jakt etter nye spillere.

Nytt fra nord i dag:

De har brent av 3,5 mill pund for Wayne Routledge fra QPR. Grov overpris for en 25-åring som har store problemer med å finne seg til rette i noen klubb – og Newcastle blir hans klubb nr 8.

De er også ute etter Williamson fra reservelaget til Portsmouth, og har tilbudt Porstmouth 1 mill pund. NB! Haster.

Geremi returner også denne uka for heve lønningsposen sin – etter å ha blitt slått ut av Afrikamesterskapet med Kamerun. Geremi er en av mange spillere på 60.000 pund/uka i klubben, som ikke får spille. Var angivelig solgt til tyrkiske Ankaragucu tidligere i vinter, noe tyrkerne også annonserte på nettsiden sin, men så var han plutselig ikke solgt allikevel gitt. Gjorde vel sikkert krav på noen bonuser e.l. som Newcastle ikke hadde råd til å betale......  :)

Klubben ble ellers rundspilt av West Brom i FA-cupen på lørdag, og begynner å kikke seg nervøst over skuldra i ligaen. Sprekker før vi kommer til påske tenker jeg - og jeg begynner virkelig å glede meg til å møte Newcastle neste år....  :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Kickthemdown

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #34 på: Januar 27, 2010, 02:02:53 »
Jeg tror også de sprekker. Forest og WBA ordner dette. Ikke noe hadde vært mer morro :D Kjøpet av Routledge er fullstendig uforståelig. Middels kantspiller for den prisen? Her har man ikke lært mye og det er jo godt å se. :P

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #35 på: Januar 27, 2010, 13:03:51 »
Jeg tror også de sprekker. Forest og WBA ordner dette. Ikke noe hadde vært mer morro :D Kjøpet av Routledge er fullstendig uforståelig. Middels kantspiller for den prisen? Her har man ikke lært mye og det er jo godt å se. :P


Hva i all verden tyder på at de sprekker i ligaen??? De har jo virkelig vært gode! Ikke at jeg bryr meg om dette laget, men om de møter oss neste år tror jeg neppe!
Yeboahs vitne

Dennis

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #36 på: Januar 28, 2010, 15:23:05 »
Vi har også kjøpt Mike Williamson nå fra Pompey. Overgangssummen ligger på rundt 1 million pund. Dette begynner og se bra ut for mine supps del.

Mike who?? 4,5 millioner pund for en mislykket ving med for stort 'navn' og en spiller som aldri har slått igjennom? Galskap! Eller er det slik som flere tror - dyre spillere er uansett bedre?

Ser på Wiki at denne Williamson presset seg selv ut av Watford, ble kjøpt av kriserammede Portsmouth for 2 millioner pund (potensielt 3) men fikk INGEN kamper! Nå fant altså Newcastle ut at 1 million pund var en god pris for en klubb som per i dag ikke har råd til å drifte hjemmesiden sin på internett?!

 ;D  ;D  ;D
Marching on together!

lojosang

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #37 på: Januar 28, 2010, 18:50:57 »
3,5 millioner var det prisen var. Det er ikke galskap. Williamson skal ikke spille fast, men er backup for Taylor og Colo når de er skadet/suspender.

Nei, da er det jo heeelt greit! 35 millioner norske for en benkevarmer. Hadde vært betraktelig billigere med et ullteppe.  ;D
- Leif Olav

Dennis

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #38 på: Januar 28, 2010, 18:58:45 »
3,5 millioner var det prisen var. Det er ikke galskap. Williamson skal ikke spille fast, men er backup for Taylor og Colo når de er skadet/suspender.

Wayne Routledge var engang spådd en lysende karriere, men har aldri slått igjennom. Likevel, basert på det, har altså Newcastle splashet ut 35 millioner på et gammelt 'rykte'? Ikke galskap kanskje, men ekstremt dårlig business - at best! Dette er altså en spiller med 230 kamper, 20 mål og 20 assists sånn ca. Ikke fryktinngytende med en offensiv kantspiller som har målpoeng i "hver femte-sjette kamp". Ikke 3,5mill pund-ish.

Og 1 million pund for en benkevarmer? Ja, der må jeg si du rodde i land den signingen på en positiv måte! Herregud, tenk om de faktisk skulle BRUKE han!  :o

Leif Olav, jeg lurer på om vi må ta en nærmere titt på det norske skolesystemet likevel!  ;)
« Siste redigering: Januar 28, 2010, 19:10:12 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Kickthemdown

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #39 på: Februar 01, 2010, 16:02:26 »
0-0 borte mot Leicester etter at Leicester hadde spilt 60 min med en mann mindre...

Nå har de kjøpt toppspissen Leon "the best we could get" Best fra Coventry... Jeg har troen på at dette kan gå til helvette  :)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #40 på: Februar 03, 2010, 14:43:28 »
...bra 3,5 årskontrakt...bra for hvem??? Lønnsutgifter er det vel nok av i Newc.??
Yeboahs vitne

Dennis

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #41 på: Februar 03, 2010, 16:16:27 »
Synes det er artig å hakke litt på Newcastle, ettersom de kan sammenlignes med oss selv på mange punkter, men at godeste Gambi nok ikke har innsett alvoret i overbetalte spillere på samme måte som vi har erfart det. Med all respekt, Gambi.

Synes likevel Leon Best på papiret er det smarteste kjøpet av de tre vi har hetset her. En ung spiss med en bra record fra CCC er nok slike kjøp som Magpies må gjøre for å få bukt med den latterlige pengegaloppen klubben har vært med på de siste årene - fullstendig uten resultater og med nedrykk atpåtil.

Om man tar en titt på hva spillere som Jonas, Coloccini, Taylor, Barton, Nolan og Smith har i CCC, vil nok de fleste bli skremt! 3,5 millioner pund for Routledge og enda en million for en reserve som faktisk skal være reserve, virker jo som om ikke Newcastle har lært, men Leon Best er mer spennende!

Nå er jo ikke summen offisiell da og ikke vet jeg hva han tjener... Også spent på hva som menes med "en bra kontrakt".
Marching on together!

Bites Yer Legs

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #42 på: Februar 03, 2010, 19:31:53 »


Om man tar en titt på hva spillere som Jonas, Coloccini, Taylor, Barton, Nolan og Smith har i CCC, vil nok de fleste bli skremt! 3,5 millioner pund for Routledge og enda en million for en reserve som faktisk skal være reserve, virker jo som om ikke Newcastle har lært, men Leon Best er mer spennende!


Hvor har du det tallet fra? En toon-kamerat fortalte meg at det var 1,2 mill, på de nettsidene jeg har vært innom står det undisclosed fee..

3,5 mill er jo hinsides for en CCC-spiller som tidligere har 2 mill som høyeste overgangsum, da som PL-spiller.
KEEP FIGHTING!!

Dennis

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #43 på: Februar 03, 2010, 19:47:20 »
Leste det i denne tråden, Bites, så skal ikke si det er offisielt, men fra godt hold.  :)
Marching on together!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #44 på: Februar 06, 2010, 15:41:05 »
Tror transfersummen på 3,5 mill for Routledge ble rapportert på noen nettsteder ifm overgangen, men kan ha vært en sammenblandingen med kontraktslengden som jo også er 3,5 (år).

Synes uansett det er interessant å sammeligne transfervirksomheten i Newcastle sammenliknet med virksomheten i Leeds. Newcastle henter jo spillere på omtrent samme nivå som det Leeds gjør - med den forskjell at Newcastle i større grad kjøper, mens Leeds låner.

Routledge, Williamson, Best, Fitz Hall - kan jo få inntrykk av at Newcastle planlegger med en fortsatt tilværelse i CCC.....

Heldigvis for Newcastle, ser det jo ikke ut som det er så mange andre stabile topplag i The Championship denne sesongen....

So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Dennis

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #45 på: Mars 23, 2010, 13:29:44 »
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=584427

Krangling og basketak på treningsfeltet er bagateller. Det samme kan knapt sies om kjevebrudd!  :o
Marching on together!

Bites Yer Legs

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #46 på: Desember 09, 2010, 12:47:30 »
Alan Pardew. Vi er herved utkonkurrert når deg gjelder elendig klubbledelse på denne siden av 2000.
KEEP FIGHTING!!

fjellhaugen

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #47 på: Desember 09, 2010, 14:15:01 »
Alan Pardew. Vi er herved utkonkurrert når deg gjelder elendig klubbledelse på denne siden av 2000.

LOL  ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Dennis

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #48 på: Desember 09, 2010, 17:20:30 »
En helt vanvittig avgjørelse fra Mike Ashley og resten av Newcastleledelsen. Hva i all verden er det som foregår på styremøtene i den klubben?
Marching on together!

Kato

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #49 på: Desember 09, 2010, 20:38:49 »
Leser gjennom tråden og det skal du ha Gambi, denne Williamson virker å være en kjempesigning.

Ellers har jeg sympati med dere, helt grusomt å bli sittende med Pardew. Eneste trøsten er vel at det ikke ble Peter Reid  ;)
 

Here we go again

  • Gjest
Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #50 på: Desember 11, 2010, 19:14:27 »
Litt off topic, men i dag heier jeg på Toons som det holder!!! ;)

Sander

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #51 på: Desember 11, 2010, 20:31:43 »
Detta resultatet passet godt på en dag som detta :) Gratulerer! Ikke at det er noe stort å slå Pool
 

Here we go again

  • Gjest
Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #52 på: Desember 11, 2010, 21:23:31 »
En god dag for fotball.  Leeds snur 0-2 til 3-2 seier.  Og Looserpol går på en 3-1 smell borte mot Toons.  Noen ganger er faktisk livet rettferdig ;)

Sander

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #53 på: Desember 11, 2010, 21:52:20 »
Dagen som gir ønsker?

Tør jeg prøve videre eller drar jeg`n for langt da?
 

Kickthemdown

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #54 på: Desember 12, 2010, 10:10:50 »
0-0 borte mot Leicester etter at Leicester hadde spilt 60 min med en mann mindre...

Nå har de kjøpt toppspissen Leon "the best we could get" Best fra Coventry... Jeg har troen på at dette kan gå til helvette  :)


Hehe, fint med andre synspunkter, men dette er jeg rimlig sikker på at vi ror i land mot slutten av sesongen.
Okey, Best har 44 mål på 157 kamper i sin karrierè, men han er bare 23 år og en spennende spiller så jeg ser lyst på dette. Han har fått en bra 3,5 års kontrakt.
Har Leon truffet målet eller?  ::)

Leedsulf

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #55 på: Januar 05, 2011, 20:43:36 »
Da har Hatem Ben Arfa signert til sommeren 2015! For en signering!

Og Smith er lenger borte fra laget når Ben Arfa er skadefri.
Hvor lenge er han ute?

Glenn K

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #56 på: Januar 05, 2011, 21:31:02 »
Leon Best 2-målsscorer for N'Castle før pause  ;D Og Smith ikke i troppen? Kan han være opptatt med noe annet?  ::)

Dennis

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #57 på: Januar 06, 2011, 16:37:46 »
Da har Hatem Ben Arfa signert til sommeren 2015! For en signering!

Ja, hurra, en fransk, overbetalt gnåleunge.  ::)
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #58 på: Januar 06, 2011, 16:43:26 »


Og Smith er lenger borte fra laget.


Ja, etter mine beregninger skulle han nå være ca 15 mil unna sidelinja på St James Park. Hvor langt er det til Leeds fra Newcastle forresten??? (håper bare han er i riktig retning da..)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kickthemdown

Sv: 'Bollocks to Newcastle'
« Svar #59 på: Januar 06, 2011, 22:30:00 »
Da har Hatem Ben Arfa signert til sommeren 2015! For en signering!

Ja, hurra, en fransk, overbetalt gnåleunge.  ::)

Mannen droppet Liverpool, Real Madrid og Arsenal for å spille i klubben med lavere lønn og ingen CL eller EL. Respekt!
Ã… den kjøper du?  ;D Du tror nå vel ingen spiller i verden velger Newcastle foran Real Madrid? ;D Kom igjen si jo, vær så snill !!