LEEDS RECORD & CD FAIR

Started by janove, October 07, 2008, 20:15:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

janove

For de som skal over til helga.
Loerdag 11. oktober, mellom kl 10.00 - 16.00, skal det vaere et platemarked paa Queens Hotel.
Markedet er organisert av Criminal Records.
Sjekk:
www.bingleyrecordfair.co.uk

vertigo

Stilig. Takk for tipset. Da blir det en tur dit.
 

Inge

Hei Jan Ove hvis du skal innom markedet på lørdag kunne du sjekket om de hadde esken med alle pink floyd platene for meg? Har jo kjøpt alle sammen utallige ganger før men de har jo vært gjennom noen fester så det er ikke så mye igjen av de

chief

Quote from: Inge on October 09, 2008, 17:58:53
Hei Jan Ove hvis du skal innom markedet på lørdag kunne du sjekket om de hadde esken med alle pink floyd platene for meg? Har jo kjøpt alle sammen utallige ganger før men de har jo vært gjennom noen fester så det er ikke så mye igjen av de

Når det festes i Kvinesdal, bremses det ikke mye nei. ;) Kan tenke meg at den plateamlingen din ser ut som om den har gått gjennom 3 verdenkriger og tapt alle  ;D

Du må aldri gi slakk Inge! Husk det. God tur.
1 4 all and all 4 1

Inge

Hehe bjørn skal vel ikke skryte på meg den mest strøkne platesamlinga. Prøver å fornye den hele tiden men som du vet har jeg mange dårlige kamerater. 8) 8) 8) 8).

Geir Magne

Platemessa var spennende. Les noen ord om den i reisebrevet mitt fra Brightonkampen i neste nummer av TPN.  Så "Criminal Records"-plakaten hadde noe med vinylmessa å gjøre, likevel, altså! ArendalWhite og jeg trodde vi ble henvist til et politiseminar.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Geir Magne

Ser på nettsida som Jan Ove henviser til at det er gamle vinylplater å få kjøpt hver torsdag på markedsplassen (utendørs) mellom Leeds Market og busstasjonen. Stand nr. 125.
Happy days are here again, it's official from Number 10!