Gratulerer til Leeds-supporteren i Vil du bli millionær

Started by Mac, October 11, 2008, 20:50:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mac

Så på Vil du bli millionær nettopp og så at Eivind Selven fra Orkanger vant 300 000, og sa på TV at han er Leeds United-supporter.

Ser du dette, så husk at det er kort vei til Trondheim og julebord på Three Lions ;)

Gratulerer med både penger og tre poeng til vårt kjære Leeds i dag!
Ole Morten Grønningen
Email: olemorten@leedsunited.no

Leedsulf

Gratulerer, ja!
Plutselig ble programmet litt interessant.

SveinArve

Quote from: Mac on October 11, 2008, 20:50:57
Så på Vil du bli millionær nettopp og så at Eivind Selven fra Orkanger vant 300 000, og sa på TV at han er Leeds United-supporter.

Ser du dette, så husk at det er kort vei til Trondheim og julebord på Three Lions ;)

hehe

bare ute etter å bli spandert på du no:)
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Mac

Quote from: SveinArve on October 11, 2008, 21:29:13
Quote from: Mac on October 11, 2008, 20:50:57

hehe

bare ute etter å bli spandert på du no:)

;D

Har så jeg klarer meg, men er ute etter å skape kjempestemning på Three Lions fredag 14. november og da håper jeg å samle så mange Leeds-supportere som mulig :)
Ole Morten Grønningen

Therese

tenkte jæ sku si det .. jeg skvatt te i sofaen da jeg hørte han holdt med leeds, men rynka på nesa da han sa : IKKE ODD! :o
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Leedsulf

Quote from: Therese on October 12, 2008, 12:48:36
tenkte jæ sku si det .. jeg skvatt te i sofaen da jeg hørte han holdt med leeds, men rynka på nesa da han sa : IKKE ODD! :o

Har nok med at Sarah Natasha Melbye er Odd-fan :)

Mac

Quote from: The boy Eddie Gray on October 12, 2008, 13:06:57

Men han nevnte at han er Rosenborg-fan da ;)
Ole Morten Grønningen

Therese

Quote from: The boy Eddie Gray on October 12, 2008, 13:06:57

Ehh, JA. jeg vet det! Men dog..  >:(
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.