Skrevet av Emne: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!  (Lest 29711 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sten

Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #60 på: Oktober 23, 2008, 09:00:09 »
Vært et stort talent siden ung alder.  ;)

Der er du vel inne på noe av grunnen til at mange mener det var OK at han ble solgt. Det er grenser for hvor lenge man kan være ung og lovende i en klubb, og da er det OK for både spkilelr og klubb at han prøver seg andre steder.
Sten

Sten

Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #61 på: Oktober 23, 2008, 09:01:20 »
Msg to admin/mod.

Do not delete this thread. I Repeat. Do not delete this thread.

Don't you worry about that... ;)
Sten

Blank_File

Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #62 på: Oktober 23, 2008, 10:01:29 »
Jeg slenger meg på her, er som Start-supporter villig til å vedde på at Start går rett ned igjen neste år! :)

Uansett, takk for Bruer-Hansen, Arne vet nok mer om han enn de fleste...

Budda

Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #63 på: Oktober 23, 2008, 10:34:06 »
Hehe, er god den. Kan alltid trenge litt gratis mat.

Fastspikret.

Hør alle: Om litt over 1 år, litt godt utpå høsten, mens mange allerede er godt i gang med å planlegge julen, kanskje er den første vakre snøen kommet. Budda sitter oppe i forblåste, kalde, deprimerte Molde. Møkkalaget hans er ferdig. Skutt i senk, tråkket på, ydmyket. Men det er ennå ikke slutt:

Nå må Budda inn her, OG SKRIVE 500 FORBANNEDE GANGER AT DEN KJÆRE KLUBBEN HANS ER ET JÆVLA DRITTLAG.

En orgasmisk tanke.

 ;D

Hehe, bor i Oslo, så slipper heldigvis vestlandsværet. Hvis Molde mot formodning skulle rykke ned, så er jeg heldigvis ikke kristen. Så å lyve, er ikke noe problem for meg. Lygekors er også en fin ting  ;)

Men Molde rykker ikke ned, så det er bare å gjøre seg klar til å punge ut for en god middag. Aah, hvor godt det måltidet kommer til å smake. 


Endre

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #64 på: Oktober 23, 2008, 10:57:50 »
Jeg slenger meg på her, er som Start-supporter villig til å vedde på at Start går rett ned igjen neste år! :)

Uansett, takk for Bruer-Hansen, Arne vet nok mer om han enn de fleste...

Tss. Så skal du komme å være så god og moralsk. ;p
Ja, prøv å press no nytt ut av den kroppen så får vi se hvordan det går.
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

75 SOLLI

Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #65 på: Oktober 23, 2008, 12:05:28 »
helt ufattelig at det er mulig å skrive 5 sider under denne topicen!  ???

Bjalle Skien

Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #66 på: Oktober 23, 2008, 16:51:44 »
Jeg slenger meg på her, er som Start-supporter villig til å vedde på at Start går rett ned igjen neste år! :)

Uansett, takk for Bruer-Hansen, Arne vet nok mer om han enn de fleste...


Men kjære deg, har ikke "Petter`n" vært skadet nesten hele tiden siden dere betalt oss 2,5 mill for han??

Er mer lei for at Dale dro til Songdal da han er og var en kjempe god spiss som holder TL nivå og vil fortsette med å bøtte inn mål i 1 divisjon så lenge ryggen hans holder.

« Siste redigering: Oktober 23, 2008, 16:55:39 av Bjalle Skien »

Bjalle Skien

Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #67 på: Oktober 23, 2008, 16:54:21 »
helt ufattelig at det er mulig å skrive 5 sider under denne topicen!  ???

Tror ikke vi slutter med 5 sider ;D ;D.

Varmer ett Odd hjerte at så mange engasjerer seg i Odd Grenland. Odd Grenland blir vel snart den eneste klubben i TL som ikke har en rik onkel de kan grine seg til penger av!!!

 

isak

Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #68 på: Oktober 24, 2008, 09:50:24 »
Jeg slenger meg på her, er som Start-supporter villig til å vedde på at Start går rett ned igjen neste år! :)

Uansett, takk for Bruer-Hansen, Arne vet nok mer om han enn de fleste...


Er mer lei for at Dale dro til Songdal da han er og var en kjempe god spiss som holder TL nivå og vil fortsette med å bøtte inn mål i 1 divisjon så lenge ryggen hans holder.


Vonleg so bøttar han inn mål i TL neste år! ::)

Blank_File

Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #69 på: Oktober 24, 2008, 10:23:25 »
Men kjære deg, har ikke "Petter`n" vært skadet nesten hele tiden siden dere betalt oss 2,5 mill for han??

Joda, men et kjøp av den typen er et langtidsprosjekt. Arne Sandstø har klart å hente ut utrolig mye av spillere som har vært skadet i flere år i Start. Jesper Mathiesen er vel kanskje det beste eksempelet. Han har vært helt utrolig iår! Nei jeg må si jeg er veldig spent på om Start kan klare å holde plassen neste år. Både Start og Odd er altfor sterke lag til å spille Adeccoliga.

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #70 på: Oktober 26, 2008, 22:48:32 »
Da er vi VINNERE av Adeccoligaen 2008 etter vi tidvis rundspilte Start.
Deilig og fortjent. Ahh. Herlig å være odd/skeid/leeds-supporter i disse dager  :D

La også merke til at Molde gikk på et tap. Synd.
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Per Arne

  • Gjest
Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #71 på: Oktober 27, 2008, 10:17:44 »
Men kjære deg, har ikke "Petter`n" vært skadet nesten hele tiden siden dere betalt oss 2,5 mill for han??

Joda, men et kjøp av den typen er et langtidsprosjekt. Arne Sandstø har klart å hente ut utrolig mye av spillere som har vært skadet i flere år i Start. Jesper Mathiesen er vel kanskje det beste eksempelet. Han har vært helt utrolig iår! Nei jeg må si jeg er veldig spent på om Start kan klare å holde plassen neste år. Både Start og Odd er altfor sterke lag til å spille Adeccoliga.

Er de? Vi hører ofte uttalelser som: "vi har altfor godt lag til å rykke ned" og "vi er er altfor gode til å ikke spille i tippeligaen".... Likevel havner de en etasje ned. For gode? Tydeligvis ikke.

Og på hvilket grunnlag kan du si at de er for sterke til å spille der? Hva måler du dem opp mot? Andre lag i Adeccoligaen? Se på HamKam. Bøttet inn mål, og vant det aller meste i Adeccoligaen i fjor. De var også "altfor sterke" til å spille i AL. Akkurat.

Nei, som regel er de dårligste lagene som rykker ned. Sånn er det bare.

RuneR

Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #72 på: Oktober 27, 2008, 10:50:20 »
..... Odd Grenland blir vel snart den eneste klubben i TL som ikke har en rik onkel de kan grine seg til penger av!!!
 
Vel, Rosenborg er vel et stykke unna nedrykk, så da vil det være minst TO klubber uten en rik onkel i TL  ;D
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

fjellhaugen

Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #73 på: Oktober 27, 2008, 13:03:07 »
slenger meg på linja av klubber uten rike onkler og nevner Viking.

og bare for å hive litt bensin på bålet må jeg si "you go Buddha" som ikke gir deg på dine synspunkter mot en hel gjeng med telemarkinger.
og therese... syns du skrev noe om at du ikke gidda diskutere mer sånn ca på side 2 i denne topicen, allikevel dukker liksom navnet ditt opp opptil flere ganger på de påfølgende sidene. Eller tar jeg feil?
avslutter med at jeg er enig med Buddha at jeg ikke føler noe stort behov for å se ODD i tippeligaen, uten å begrunne dette på noen som helst måte. ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #74 på: Oktober 27, 2008, 13:28:43 »
Kan stemme det. Likevel fortsetter jeg. Merkelig.
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Budda

Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #75 på: Oktober 27, 2008, 13:33:30 »
slenger meg på linja av klubber uten rike onkler og nevner Viking.

og bare for å hive litt bensin på bålet må jeg si "you go Buddha" som ikke gir deg på dine synspunkter mot en hel gjeng med telemarkinger.
og therese... syns du skrev noe om at du ikke gidda diskutere mer sånn ca på side 2 i denne topicen, allikevel dukker liksom navnet ditt opp opptil flere ganger på de påfølgende sidene. Eller tar jeg feil?
avslutter med at jeg er enig med Buddha at jeg ikke føler noe stort behov for å se ODD i tippeligaen, uten å begrunne dette på noen som helst måte. ;)

Hehe, takk for støtten  :) Har i alle fall lært at ODD-supportere har kort lunte
Endre

fjellhaugen

Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #76 på: Oktober 27, 2008, 15:37:52 »
ja, om spillerne til ODD opptrer i tippeligaen på en like skarp måte som supporterne her inne, kan vi jo kanskje finne en liten plass på nedre halvdel til de allikavel.... :)

Nå håper jeg bare kamma rykker ned neste søndag, da de står for den mest håpløse fotballen som blir spillt vest for shanghai.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Blank_File

Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #77 på: Oktober 27, 2008, 16:44:15 »
Både Start og Odd er altfor sterke lag til å spille Adeccoliga.
Er de? Vi hører ofte uttalelser som: "vi har altfor godt lag til å rykke ned" og "vi er er altfor gode til å ikke spille i tippeligaen".... Likevel havner de en etasje ned. For gode? Tydeligvis ikke.

Og på hvilket grunnlag kan du si at de er for sterke til å spille der? Hva måler du dem opp mot? Andre lag i Adeccoligaen? Se på HamKam. Bøttet inn mål, og vant det aller meste i Adeccoligaen i fjor. De var også "altfor sterke" til å spille i AL. Akkurat.

Nei, som regel er de dårligste lagene som rykker ned. Sånn er det bare.

Det baserer jeg på at lag med såpass høyt gjennomsnittstilskuerantall og så flotte fasiliteter bør ha plass i den øverste ligaen i Norge. Hvilken spillestil et lag bruker er likegyldig for meg. Jeg har absolutt overhodet ingenting til overs for Ã…lesund, men jeg unner dem likevel en plass i Tippeligaen, for makan til trofaste supportere skal man lete lenge etter. Ham-Kam kan derimot mildt sagt diskuteres i denne sammenheng! :)

Man kan snakke om rike onkler, men hva har vel å si? Så lenge laget ditt har noe som gjør at du liker det så bryr ikke jeg meg. Personlig har selvsagt ikke lyst at verken Leeds eller Start skal bli kjøpelag, men at man skal få tak i kvalitetsspillere samtidig som laget har en solid "lokal" forankring.
« Siste redigering: Oktober 27, 2008, 16:50:28 av Blank_File »

Lids

Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #78 på: Oktober 27, 2008, 17:15:49 »
..... Odd Grenland blir vel snart den eneste klubben i TL som ikke har en rik onkel de kan grine seg til penger av!!!
 
Vel, Rosenborg er vel et stykke unna nedrykk, så da vil det være minst TO klubber uten en rik onkel i TL  ;D

TRE
Thomas

Sten

Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #79 på: Oktober 27, 2008, 18:04:15 »
..... Odd Grenland blir vel snart den eneste klubben i TL som ikke har en rik onkel de kan grine seg til penger av!!!
 
Vel, Rosenborg er vel et stykke unna nedrykk, så da vil det være minst TO klubber uten en rik onkel i TL  ;D

TRE

Hallo... har ikke laget ditt akkurat blitt redda av en rik onkel fra ARENDAL?!?!
Sten

Sten

Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #80 på: Oktober 27, 2008, 18:08:37 »
ja, om spillerne til ODD opptrer i tippeligaen på en like skarp måte som supporterne her inne, kan vi jo kanskje finne en liten plass på nedre halvdel til de allikavel.... :)

Nå håper jeg bare kamma rykker ned neste søndag, da de står for den mest håpløse fotballen som blir spillt vest for shanghai.

Som sarkasmeansvarlig i KPFTOGLF (Komiteen for Promotering av Flersiders Tråder om Odd Grenland på LUSCOS Forum) vil jeg takke for ditt positive lille innblikk i din forestillingsverden. Dessverre nådde ikke ditt innlegg opp til å motta noen premie i posten, men ikke gi opp! Vi kan forsikre dere om at alle innlegg blir lest, uansett!!
Sten

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #81 på: Oktober 27, 2008, 20:38:57 »
Hihi. Hvordan har vi opptrådd mot andre supportere her inne? Jeg forsvarer kun mitt lag og vil ikke si jeg har opptrådd på noe måte usmaklig. Vi har nok ingen rik onkel, men hadde P.Stordalen tilbudt et par mill hadde jeg ikke vært snurt.
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Per Arne

  • Gjest
Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #82 på: Oktober 27, 2008, 20:45:58 »
Hihi. Hvordan har vi opptrådd mot andre supportere her inne? Jeg forsvarer kun mitt lag og vil ikke si jeg har opptrådd på noe måte usmaklig. Vi har nok ingen rik onkel, men hadde P.Stordalen tilbudt et par mill hadde jeg ikke vært snurt.

Det er selvsagt ingen av Oddsupporterne som har skrevet noe skjevt eller galt. Ingen fra Molde heller  ;D. Hvis man ikke tåler litt temperatur i diskusjoner, får man heller la være.

Og se på Svanesjøen i stedet.

Per Arne

  • Gjest
Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #83 på: Oktober 27, 2008, 20:49:42 »
Både Start og Odd er altfor sterke lag til å spille Adeccoliga.
Er de? Vi hører ofte uttalelser som: "vi har altfor godt lag til å rykke ned" og "vi er er altfor gode til å ikke spille i tippeligaen".... Likevel havner de en etasje ned. For gode? Tydeligvis ikke.

Og på hvilket grunnlag kan du si at de er for sterke til å spille der? Hva måler du dem opp mot? Andre lag i Adeccoligaen? Se på HamKam. Bøttet inn mål, og vant det aller meste i Adeccoligaen i fjor. De var også "altfor sterke" til å spille i AL. Akkurat.

Nei, som regel er de dårligste lagene som rykker ned. Sånn er det bare.

Det baserer jeg på at lag med såpass høyt gjennomsnittstilskuerantall og så flotte fasiliteter bør ha plass i den øverste ligaen i Norge. Hvilken spillestil et lag bruker er likegyldig for meg. Jeg har absolutt overhodet ingenting til overs for Ã…lesund, men jeg unner dem likevel en plass i Tippeligaen, for makan til trofaste supportere skal man lete lenge etter. Ham-Kam kan derimot mildt sagt diskuteres i denne sammenheng! :)

Man kan snakke om rike onkler, men hva har vel å si? Så lenge laget ditt har noe som gjør at du liker det så bryr ikke jeg meg. Personlig har selvsagt ikke lyst at verken Leeds eller Start skal bli kjøpelag, men at man skal få tak i kvalitetsspillere samtidig som laget har en solid "lokal" forankring.

Du mener altså at det er viktigere med stadionfasiliteter og høyt tilskuerantall enn at laget gjennom kvalitet og styrke i spillet gjør seg fortjent til å spille i Tippeligaen?????

Snakkas....

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #84 på: Oktober 27, 2008, 21:50:16 »
Hihi. Hvordan har vi opptrådd mot andre supportere her inne? Jeg forsvarer kun mitt lag og vil ikke si jeg har opptrådd på noe måte usmaklig. Vi har nok ingen rik onkel, men hadde P.Stordalen tilbudt et par mill hadde jeg ikke vært snurt.

Det er selvsagt ingen av Oddsupporterne som har skrevet noe skjevt eller galt. Ingen fra Molde heller  ;D. Hvis man ikke tåler litt temperatur i diskusjoner, får man heller la være.

Og se på Svanesjøen i stedet.

Som om jeg skulle sagt det selv ;D
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

fjellhaugen

Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #85 på: Oktober 27, 2008, 22:28:01 »
hehe..
som jeg skrev i mitt første innlegg... "bare for å helle litt bensin på bålet"
da var det gjort og for en flamme som står opp. Tydelig at Oddrane føler de har noe å bevise her ser jeg. :D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Sten

Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #86 på: Oktober 28, 2008, 08:58:11 »
hehe..
som jeg skrev i mitt første innlegg... "bare for å helle litt bensin på bålet"
da var det gjort og for en flamme som står opp. Tydelig at Oddrane føler de har noe å bevise her ser jeg. :D

Ja, når noen svarer på et innlegg i et diskusjonsforum MÃ… de jo ha noe å bevise. Makan til folk. H

Det er akkurat som når noen er uenig med deg det - de MÃ… jo være kverulanter...

Hva blir det neste liksom? ...

 ;)

Sten

Blank_File

Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #87 på: Oktober 28, 2008, 16:42:44 »
Du mener altså at det er viktigere med stadionfasiliteter og høyt tilskuerantall enn at laget gjennom kvalitet og styrke i spillet gjør seg fortjent til å spille i Tippeligaen?????

Snakkas....


Neida, for all del! Men det er synd at det skal gå galt for så "store" klubber synes jeg. Det er akkurat som at Leeds og Nottingham Forest hører hjemme i PL. Personlig elsker jeg Askeladder!

fjellhaugen

Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #88 på: Oktober 28, 2008, 17:30:42 »
dette er faktisk den morsomste topicen jeg har lest på lenge.


morsomt å se hvor stort engasjement som ligger i å følge sitt norske klubblag.
dersom de som skriver her inne holder halvparten så mye med leeds som sine respektive norske lag ligger vi veldig godt an.
må si for min egen del at den norske sesongen varer sånn ca fra mai til midt august, da det er spillefri i england.
holder litt med viking., men ikke sånn at jeg lar meg trekke av de eventuelle meninger og ytringer som skulle komme.
fordi for meg vil det alltid kun være leeds.......og så litt viking. ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Per Arne

  • Gjest
Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #89 på: Oktober 28, 2008, 19:32:58 »
Du mener altså at det er viktigere med stadionfasiliteter og høyt tilskuerantall enn at laget gjennom kvalitet og styrke i spillet gjør seg fortjent til å spille i Tippeligaen?????

Snakkas....


Neida, for all del! Men det er synd at det skal gå galt for så "store" klubber synes jeg. Det er akkurat som at Leeds og Nottingham Forest hører hjemme i PL. Personlig elsker jeg Askeladder!

Der er vi ihvertfall ganske enige.
 :)