Skrevet av Emne: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!  (Lest 29850 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bjalle Skien

Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #90 på: Oktober 29, 2008, 15:47:28 »
Hei alle "eksperter" og Odd Grenland venner. Nå er årets mål kavalkade kommet:

http://www.youtube.com/watch?v=e3MvqwnG8Ho&eurl=http://oddrane.no/vis/?ID=4378&handling=std&type=32&x=vis


Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #91 på: Oktober 29, 2008, 18:34:04 »
Aahh. Nesten opphissende å se på. Det virker så... lett"! :D
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Per Arne

  • Gjest
Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #92 på: Oktober 29, 2008, 18:40:11 »
Aahh. Nesten opphissende å se på. Det virker så... lett"! :D

Det meste er lett i Adeccoligaen.  :)

p0ndus

  • Gjest
Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #93 på: Oktober 29, 2008, 22:30:30 »
Hvor kjedelig går det an å ha det.(at jeg overhodet gidder å følge denne tråden bekymrer meg littt)
Må være all snøen.
Gratulerer Odd med fin stadion.
Prestasjonen ved å rykke opp er ikke stor.
Nivået i Adecco(Vikar) ligaen tror jeg  ikke har vært lavere enn på flere år.
Fint at dere klarer dere uten rike onkler.

Sannsynligheten for at jeg reiser fra Kongsberg til Skien og ser en kamp er minimal.
Da ser jeg heller Mjøndalen.(et lag som så vidt jeg vet ikke har et rikt søskenbarn engang.
Lykke til i eliteserien. :-\ :-\

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #94 på: Oktober 29, 2008, 23:24:07 »
Haha. Jeg må le av deg. Du kommer inn å sprer kun usaklig drit.
Alt er lett i Adeccoligaen? Hvorfor ligger ikke alle lag jevnt oppe da?
For min del må du gjerne dra å se Mjøndalen spille om du får noe mer ut av det.
Vi har ikke bruk for sånne dråg som deg på stadion som forøvrig er fin ja.
Takk for det.
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Lids

Thomas

Bjalle Skien

Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #96 på: November 28, 2008, 20:25:33 »
Da kan jeg bekrefte at Simen Brenne muntlig har gitt ja til Odd Grenland, og det vil bli innkalt til pressekonferanse lørdag eller senest på mandag..

Sander

Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #97 på: November 29, 2008, 12:55:06 »
Syns selv dette er et bra kjøp.

Får bare håpe han blir bedre hos Odd enn Lillestrøm

Da kan jeg bekrefte at Simen Brenne muntlig har gitt ja til Odd Grenland, og det vil bli innkalt til pressekonferanse lørdag eller senest på mandag..
 

Per Arne

  • Gjest
Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #98 på: November 29, 2008, 17:33:08 »
Syns selv dette er et bra kjøp.

Får bare håpe han blir bedre hos Odd enn Lillestrøm

Da kan jeg bekrefte at Simen Brenne muntlig har gitt ja til Odd Grenland, og det vil bli innkalt til pressekonferanse lørdag eller senest på mandag..

Gjorde det jo bra i sin forrige klubb.... nope...

Hørt uttrykket: "katta i sekken"... ?

 ;D

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #99 på: November 29, 2008, 22:36:56 »
Helt klart at LSK ikke fikk ut potensialet til Brenne. La oss håper Fagermo kan få det beste ut av han. Jeg håper han kjører ut med stor selvtillit og overrasker alle positivt. =)
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #100 på: November 30, 2008, 00:10:06 »
Helt klart at LSK ikke fikk ut potensialet til Brenne. La oss håper Fagermo kan få det beste ut av han. Jeg håper han kjører ut med stor selvtillit og overrasker alle positivt. =)
Jeg tror faktisk at Odd her kan ha gjort et lite scoop (så spørs det 'om et scoop gjør en hel sommer' - som dem sa i gamla da'r. Men tror at FFK-fansen kan underskrive på at Simen ikke er et 'one season wonder'.

...men rart han har lagt alle ambisjoner på hylla da :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sten

Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #101 på: November 30, 2008, 11:31:01 »

...men rart han har lagt alle ambisjoner på hylla da :)


Tja... jeg vet ikke... TA.no sier han skal spille på en av Norges ypperste midtbaner sammen med Tommy og mora til Fevang:

"Kommende sesong vil han i utgangspunktet danne midtbanetrio sammen med veteranene Moren Fevang og Tommy Svindal Larsen – en trio som blir blant Tippeligaens ypperste midtbaner."

Må jo være noe på gang når mora til Fevang anses som god nok når Morten selv flytter ned i midtforsvaret.
Sten

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #102 på: November 30, 2008, 12:05:31 »
hihi ;D
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Bjalle Skien

Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #103 på: November 30, 2008, 15:02:27 »

...men rart han har lagt alle ambisjoner på hylla da :)


Tja... jeg vet ikke... TA.no sier han skal spille på en av Norges ypperste midtbaner sammen med Tommy og mora til Fevang:

"Kommende sesong vil han i utgangspunktet danne midtbanetrio sammen med veteranene Moren Fevang og Tommy Svindal Larsen – en trio som blir blant Tippeligaens ypperste midtbaner."

Må jo være noe på gang når mora til Fevang anses som god nok når Morten selv flytter ned i midtforsvaret.


Var selv på pressekonferansen i går (se biler lagt ut på facebook (Jarle S. Bakke)). Der nevnte Fagermo at Odd vil nå ha en av TL beste midtbaner. Det jeg føler mangler er en ny forsvarsspiller. Tror ellers laget holder til en plass midt på tabellen i 2009. Odd kommer ikke til å forsterke angrepet skal satse på at Kowaks, Bentley, Gulsvik og Valencia holder.

fjellhaugen

Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #104 på: Desember 02, 2008, 21:56:48 »

...men rart han har lagt alle ambisjoner på hylla da :)


Tja... jeg vet ikke... TA.no sier han skal spille på en av Norges ypperste midtbaner sammen med Tommy og mora til Fevang:

"Kommende sesong vil han i utgangspunktet danne midtbanetrio sammen med veteranene Moren Fevang og Tommy Svindal Larsen – en trio som blir blant Tippeligaens ypperste midtbaner."

Må jo være noe på gang når mora til Fevang anses som god nok når Morten selv flytter ned i midtforsvaret.


Var selv på pressekonferansen i går (se biler lagt ut på facebook (Jarle S. Bakke)). Der nevnte Fagermo at Odd vil nå ha en av TL beste midtbaner. Det jeg føler mangler er en ny forsvarsspiller. Tror ellers laget holder til en plass midt på tabellen i 2009. Odd kommer ikke til å forsterke angrepet skal satse på at Kowaks, Bentley, Gulsvik og Valencia holder.


siden vi allikevel flisespikker; hvor er bilen du lovte meg? ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fjellhaugen

Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #105 på: Desember 02, 2008, 22:03:27 »
ville overraske meg stort om odd får tippeligaens sterkeste midtbane med to gæmliser og en ny innkjøpt østfolding med selvtillit på høyde med karlson på taket.

men når det skal være sagt; nå er ikke tippeligaen som andre ligaer der stabilitet og rutine er nøkkelord. her må vi vel kikke på ord som tivoli, cirkus og lottotrekning for å komme til de rette konklusjoner. ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Per Arne

  • Gjest
Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #106 på: Desember 03, 2008, 07:53:16 »

...men rart han har lagt alle ambisjoner på hylla da :)


Tja... jeg vet ikke... TA.no sier han skal spille på en av Norges ypperste midtbaner sammen med Tommy og mora til Fevang:

"Kommende sesong vil han i utgangspunktet danne midtbanetrio sammen med veteranene Moren Fevang og Tommy Svindal Larsen – en trio som blir blant Tippeligaens ypperste midtbaner."

Må jo være noe på gang når mora til Fevang anses som god nok når Morten selv flytter ned i midtforsvaret.


Var selv på pressekonferansen i går (se biler lagt ut på facebook (Jarle S. Bakke)). Der nevnte Fagermo at Odd vil nå ha en av TL beste midtbaner. Det jeg føler mangler er en ny forsvarsspiller. Tror ellers laget holder til en plass midt på tabellen i 2009. Odd kommer ikke til å forsterke angrepet skal satse på at Kowaks, Bentley, Gulsvik og Valencia holder.


Selvsagt sier Fagermo det. Hva annet kan han si? Men tror ikke så mange andre enn dere der dypt inne i Telemark er enige....

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Odd Grenland tilbake i Tippeligaen!!!!
« Svar #107 på: Desember 03, 2008, 18:48:34 »
vi får se ..
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.