Main Menu

ACDC

Started by Andreas-H, October 13, 2008, 23:28:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas-H

Er det noen som har en billett til ACDC konserten på Telenor arena i februar, jeg betaler opp mot dobbel pris ! :D

Lids

Thomas

josoer

Quote from: Andreas-H on October 13, 2008, 23:28:11
Er det noen som har en billett til ACDC konserten på Telenor arena i februar, jeg betaler opp mot dobbel pris ! :D

Du er ikke alene om det. Utrolig irriterende at eg ikke fikk tak i billett i dag.

Andreas-H

Quote from: josoer on October 13, 2008, 23:40:35
Quote from: Andreas-H on October 13, 2008, 23:28:11

Du er ikke alene om det. Utrolig irriterende at eg ikke fikk tak i billett i dag.

Jeg satt jo selvfølgelig i timen da salget startet så jeg satt bare og håpet at billettene ikke skulle fly unna, men hadde egentlig ikke noe særlig tro på det:( men det er nok en del skuffa som betaler gansk mye penger for billetter ja :(

josoer

Forsøkte meg på nett og på telefon litt over kl.9, men det gikk ikke.

Lids

Prøvd linken min?
Thomas

CoachKarlstad

Jeg har en billett til AC/DC som jeg ikke skal ha selv. Er en sitteplass billett, ta kontakt hvis du er interessert...

Sydhagen

har nå kjøpt 6 stk billetter til konserten i Globen 22.Februar  8) 

!!!TNT!!!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

R - R

Fekk heldigvis billettar gjennom fanklubben, lenge etter at dei vanlege billettane var utsolgt. Var sinnsjukt letta då! Dei 40USD det kosta for å bli medlem var lett verdt det!
- Rune

kjelvi

om noen har en billett til overs, ta kontakt.
pris skal vi nok bli enig om!

kjelvi

Quote from: kjelvi on October 31, 2008, 19:41:28

Prøver igjen!
Mangler en ståplassbillett til Telenor Arena-konserten.
Om nøyaktig en uke, er jeg på plass i Washington DC for konsert!!

LeedsUnited

Quote from: kjelvi on November 08, 2008, 17:14:50
Quote from: kjelvi on October 31, 2008, 19:41:28

Prøver igjen!
Mangler en ståplassbillett til Telenor Arena-konserten.
Om nøyaktig en uke, er jeg på plass i Washington DC for konsert!!

Hvordan var konserten?

kjelvi

Konserten var kanon!
De åpnet med en tegnefilm på et gigantlerret over hele scenen. Et tog (Rock'n Roll Train) uten kontroll med AC/DC ombord. Små-kinky scener med sex, vold, m.m. Plutselig kommer hele lokomotivet gjennom filmduken og krasjlander på scene - dermed er åpningslåta (nettopp, Rock'n Roll Train) i gang.
Etter dette går det bare en vei - oppover. Hits som perler på en snor. Litt forutsigbart kanskje, men ingenting å si på trøkk, innsats og spilleglede.

Sjekk ut: http://www.youtube.com/watch?v=2O-SM9FN3qs

Noen kompiser var på New Jersey-konserten noen dager senere. Tilsvarende playlist og tilsvarende trøkk.

Gleder meg til de kommer til Norge. Mangler fortsatt billett til februar, men har til juni.

Noe som har ekstra til februar-konserten??
Betaler cash eller bytter med billett til Valle Hovin!

LeedsUnited

Takk for svar ;)

Skal selv både på konserten i Telenor Arena og Valle Hovin.  Gleder meg som en unge.  Kjøpte min første AC/DC plate(let there be rock) da den kom ut i 77, og siden har jeg vært hektet.  Fikk dessverre aldri oppleve Bon Scott live, men har vært på tre konserter i Oslo Spektrum tidligere.

Holdt stemmen(skrikingen) til Brian seg sånn noenlunde fortsatt?
På det siste albumet prøver han jo å synge litt på enkelte låter, men forsto det slik at han ikke kunne holde på for lenge hver dag i studio.  Men det kommer seg vel etter hvert når han går varm ::)

josoer

Skal på den konserten på Valle Hovin.

Hadde vært hyggelig å ta noen pils med dere Leeds-supportere etter kampen. Noen som er interessert?

Har muligens en ledig billett også ;)

kjelvi

Brian holder, men berger seg bl.a. takket være lange solosekvenser med Angus - som helt klart holder koken.

Noe som har ekstra til februar-konserten??
Betaler cash eller bytter med billett til Valle Hovin!

Klausen

INSANE!!!

Beste stadionkonserten jeg har vært på!

kjelvi

bra konsert, bra fest
latterlig logistikk-opplegg
aldri mer rockekonserter på Telenor Arena!

Robert

Aldri mer rockekonserter? Var ikke dette første konserten som var der? Tar vel muligens litt tid å få inn noe bra system..

Selv håper jeg på mange konserter der, perfekt sted for konserter om vinteren.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

kjelvi

Quote from: ->Robert on February 19, 2009, 10:30:20
Aldri mer rockekonserter? Var ikke dette første konserten som var der? Tar vel muligens litt tid å få inn noe bra system..
Selv håper jeg på mange konserter der, perfekt sted for konserter om vinteren.

Synest at denne oppsummerer godt mitt inntrykk av fotballhallen på Snarøya: http://www.side2.no/musikk/article2547246.ece

Ser ikke hvordan de kan løse trafikklogistikken. Fra Lysakerlokket og utover er det bare en vei som alle må bruke. Når 22-25.000 skal inn og ut samme vei, blir det som i går - fullstedig kaos.

Robert

Ornder seg når T-banen kommer en eller annen gang ;)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

kjelvi

Quote from: ->Robert on February 19, 2009, 11:25:40
Ornder seg når T-banen kommer en eller annen gang ;)

da er nok både du og jeg for gamle til konserter...

LeedsUnited

Knall konsert! ;D

Ble positivt overrasket over energien til bandet.  Det hele blir jo nokså forutsigbart når man har vært på en del konserter med dem, men det er jo gøy så hvorfor forandre så mye?

Håper de endrer litt på låtvalget ti sommeren, men det er vel for mye forlangt ;)

Synes ikke tittellåten fra siste album Black Ice gjorde seg så godt live.  Hadde gjerne sett at de byttet ut den og Anything Goes med f.eks Decibel og Rock n Roll Dream neste gang.

Men skal for all del ikke klage, synes det var en kjempekonsert og Angus var i knallform.  Kanskje vi var heldige at de nettopp startet opp etter en liten ferie.

Når det gjelder transportproblemene opplevde jeg heldigvis ikke dem da vi bodde på Raddison Sas hotellet like ved.  Men kunne jo ikke unngå å se kaoset på veien utenfor.  Får håpe det løser seg etter hvert slik at det kan holdes flere storkonserter der senere.