Skrevet av Emne: Blatter hails Leeds  (Lest 4231 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

pedro

Blatter hails Leeds
« på: Oktober 15, 2008, 10:28:26 »
http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1421228,00.html

Endelig får vi ros fra oven for vår måte å få klubben tilbake til det store selskap. Ingen grunn for å kritisere Ken Bates og gutta, de gjør det meste rett om dagen :D MOT
Leedsomaniac

Budda

Sv: Blatter hails Leeds
« Svar #1 på: Oktober 15, 2008, 10:39:46 »
Vet ikke om jeg har lyst på ros fra Blatter. Makan til maktkåt og arrogant person skal du lete lenge etter
Endre

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Blatter hails Leeds
« Svar #2 på: Oktober 15, 2008, 11:31:27 »
http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1421228,00.html

Endelig får vi ros fra oven for vår måte å få klubben tilbake til det store selskap. Ingen grunn for å kritisere Ken Bates og gutta, de gjør det meste rett om dagen :D MOT


Vi får jo ikke akkurat for mye ros og blest! Så la oss ta det med oss på veien og la det være med det! Blir fortsatt lagt merke til tydeligvis! :)
Yeboahs vitne

Karl Hot Shot

Sv: Blatter hails Leeds
« Svar #3 på: Oktober 15, 2008, 11:38:11 »
http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1421228,00.html

Endelig får vi ros fra oven for vår måte å få klubben tilbake til det store selskap. Ingen grunn for å kritisere Ken Bates og gutta, de gjør det meste rett om dagen :D MOT

Er det noe som har gått meg hus forbi her? Når kom vi med i "det gode selskap" igjen? Har Blatter brukt sin innflytelse og gitt oss direkte opprykk til Premier League? Vel, jeg forstår at Blatter synes det er fint at mye av gjelda er fjerna, men hva vet vi egentlig om metodene?
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28893
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Blatter hails Leeds
« Svar #4 på: Oktober 15, 2008, 12:59:28 »
Hehe Blatter og Bates er nok, ulike som de tross alt er, mye 'av samme ulla'. Sånn sett er det ikke rart at han 'kjøper Leeds'/Bates' måte å rydde opp på'.   Samtidig, dette handler også om Leeds' posisjon ute i Europa. Husk at 33 år yngre Blatter altså var 'present' denne maidagen i Paris. En opplevelse han altså ikke hadde glemt...

Men vi ér altså fortsatt på tredje nivå i engelsk fotball, ikke engang på direkte opprykksplass er vi... Så at vi er tilbake er nok en smule ehh forhåndsprosedering...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SveinArve

Sv: Blatter hails Leeds
« Svar #5 på: Oktober 15, 2008, 13:08:11 »
Ei flott setningsoppbygging der kommareglane er i fokus:

"Unless you are one of the ultra-rich clubs, this, surely, is the way forward and Leeds, a club I greatly respect, have to be applauded for its efforts in this regard," said Blatter.

 8)
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

flynn

Sv: Blatter hails Leeds
« Svar #6 på: Oktober 15, 2008, 14:25:19 »
Ei flott setningsoppbygging der kommareglane er i fokus:

"Unless you are one of the ultra-rich clubs, this, surely, is the way forward and Leeds, a club I greatly respect, have to be applauded for its efforts in this regard," said Blatter.

 8)

Personlig ville jeg også hatt komma etter "way forward", slik at det hele ville bli:

"Unless you are one of the ultra-rich clubs, this, surely, is the way forward, and Leeds, a club I greatly respect, have to be applauded for its efforts in this regard," said Blatter.

"Mitt" komma danner et skille, derav begrepet skilletegn, mellom hoveddel 1 og 2 i Blatters budskap, mens de øvrige kommaene, inne i henholdsvis del 1 og del 2, er tilstede for å markere start, og slutt, på innskutte bisetninger.

flynn

lojosang

Sv: Blatter hails Leeds
« Svar #7 på: Oktober 15, 2008, 14:39:38 »
Nei, Flynn, her må jeg få arrestere deg! I flisespikkerståden.
- Leif Olav

pedro

Sv: Blatter hails Leeds
« Svar #8 på: Oktober 15, 2008, 15:33:04 »
Herregud gutter, ta imot den ros vi får, ikke lag lappskaus av alt ::)
Leedsomaniac

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Blatter hails Leeds
« Svar #9 på: Oktober 15, 2008, 17:34:03 »
Blatter is a Leedsfan….. 8)

Både Blatter og Bates har sine svin på skogen, men akkurat her synes jeg Blatter er fullstendig spot on i beskrivelsen av situasjonen – både i Leeds og i verdens fotballklubber..

Min første innskytelse var at hele historien er fabrikert, for jeg synes det er sensasjonelt at verdens mektigste fotballeder uoppfordret applauderer Leeds sin ungdomspolicy - og trekker fram denne 'lille' fotballklubben i Yorkshire som et eksempel til etterfølgelse for europas fotballklubber.

Skal se Ken Bates toger inn som rådgiver i EU-parlamentet nå….. :-\
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Tom S

Sv: Blatter hails Leeds
« Svar #10 på: Oktober 15, 2008, 17:35:35 »
Stilig at Leeds United vert nemnt i denne samanhengen, vi tar imot rosen!
COME ON LEEDS !!

TK20

Sv: Blatter hails Leeds
« Svar #11 på: Oktober 15, 2008, 21:31:48 »
Ei flott setningsoppbygging der kommareglane er i fokus:

"Unless you are one of the ultra-rich clubs, this, surely, is the way forward and Leeds, a club I greatly respect, have to be applauded for its efforts in this regard," said Blatter.

 8)

Personlig ville jeg også hatt komma etter "way forward", slik at det hele ville bli:

"Unless you are one of the ultra-rich clubs, this, surely, is the way forward, and Leeds, a club I greatly respect, have to be applauded for its efforts in this regard," said Blatter.

"Mitt" komma danner et skille, derav begrepet skilletegn, mellom hoveddel 1 og 2 i Blatters budskap, mens de øvrige kommaene, inne i henholdsvis del 1 og del 2, er tilstede for å markere start, og slutt, på innskutte bisetninger.

flynn


Dette bør vel egentlig deles opp med et par tankestreker:

"Unless you are one of the ultra-rich clubs, this, surely, is the way forward, and Leeds -- a club I greatly respect -- have to be applauded for its efforts in this regard," said Blatter.

Nå blir det mer lesbart, og digresjonen kommer godt frem i kommajungelen.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Blatter hails Leeds
« Svar #12 på: Oktober 15, 2008, 22:56:11 »
Dette er jo enormt bra reklame for klubben vår, og nå jeg tror egentlig det bare er et tidsspørsmål før det begynner å strømme på med anonyme pengegaver til Leeds og LUSCOS...
 :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28893
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Blatter hails Leeds
« Svar #13 på: Oktober 15, 2008, 23:05:48 »
Dette er jo enormt bra reklame for klubben vår, og nå jeg tror egentlig det bare er et tidsspørsmål før det begynner å strømme på med anonyme pengegaver til Leeds og LUSCOS...
 :)

 ;D


(du bommet med et par timer, ellers er jo dette rimelig bra spåkunst :) )

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Blatter hails Leeds
« Svar #14 på: Oktober 24, 2008, 14:12:45 »
Må vel si at Blatter treffer en og annen spiker her. Ser heller at Leeds utvikler en sunn lønnsprofil, og satser på å produsere sine egne talenter, enn at en riking skal leke fotball-fan (Chelsea, Man City, QPR) eller at klubben ender som sikkerhet for gjeld for et selskap(AIG/ManUre).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020