Skrevet av Emne: Noen som har vært i kontakt med LUFC Shopen i England og fått svar??  (Lest 1537 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

raggen

Har sendt mail til  lufc@capita.co.uk og lufc@twoten.com i forbindelse men en bestilling jeg gjorde i mai av alle ting mens jeg fikk varene ganske kjapt men fikk ikke med alt, de to siste tingene fikk jeg for 5 dager siden men var ikke det jeg bestillte ei gang og den ene pysjamasen var 3-6 måneder og jentungen har jo vokst ut av den allerede. synes det er merkelig og dårlig service når de ettersender slikt uten og spørre og åtpåtil så seint og feil vare i tillegg.
Så prøver og komme i kontakt med de men uten hell foreløpig


Kan også nevne at når jeg skal logge meg på shopen så finner de hverken brukernavnet mitt eller passordet mitt, MERKELIG :-\
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sydhagen

forsøkte å komme i kontakt med shopen for ett år siden, uten å lykkes.
utrolig dårlig kundeservice på denne siden når du finner feil o.l. på produktet.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sheridan

Det er jaggu svakt....

raggen

synd og høre at det er flere som har hatt problemer ja. er ikke store summen målt i penger men utrolig synd uansett. er ingne i luscos sammenheng som har noe kontakter eller noe som kan stramme de opp litt der borte mon tro??
Forever Leeds United!!!!!!!!

ArneS

Jeg har fått svar, men bare på telefon.

Jeg har er sak gående med dem  som jeg ikke trenger gå inn på, men essensen er at de svarer, kan ikke ta beslutning, skal sjekke med noen, og ringe meg opp igjen.
De har så langt aldri ringt meg opp igjen.

3. gang jeg ringte om samme sak fikk jeg e-post adressen, og har aldri fått svar på den heller.

Ringte nettopp tilbake for 4. gang.  Hun som er supervisor kan ikke ta beslutning.  Ble sendt videre i systemet til enda en overordnet, men denne kan tydeligvis heller ikke ta beslutning, og status så langt er at hun skal ringe meg tilbake.   Vi får se......

Når det gjelder problemet for dem med å finne våre kontoer, så fikk jeg i det minste en forklaring på det.   Det er faktisk slik at hver ordre vi genererer på nettet, genererer en ny konto hos dem.  Jeg har mao like mange konti som jeg har ordrer, og det begynner å bli noen etter hvert.
Den 17. mann

Sydhagen

dette gjør jo at det ikke akkurat frister å handle med webshopen til leeds...får jo for faen ikke byttet produktet viss det er noe gæli med det!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

raggen

nei det frister ikke for noen og jøpe noe der når en hører hvilken service de yter, eller rettere sagt mangel på service. synes det er synd når det skal være slik :-[
Forever Leeds United!!!!!!!!