KAMP: vs. Huddersfield Town 15/11

Started by kjelvi, November 02, 2008, 11:37:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sveifors

Der fikk vi på trynet som fortjent for IKKE Ã... LEST SKRIFTEN PÃ... VEGGEN, Vi slipper inn for mye mål.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Geir Magne

Gå heller ut på verandaen og slipp ut de verste glosene, i stedet for å plage medsupportere med dem!  ;)
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Leif Egil

Uff og uff - denne var drøy - vi viser IKKE opprykstakter for å si det sånn... >:( Nå er jeg skikkelig deppa... Har ikke ord - håper og forventer at det går en skikkelig F... gjennom gutta nå og at de kommer sykt tilbake! ???

sportcarl1

så typiskt LU att förlora när det är som viktigast att vinna, men man är van vid det efter att  ha hållt på dom i mer än 35 år,

willum

Kan vi nå kaste den jævla possession-fotballen til helvete?

B-m

Får håpe at lagene rundt oss taper idag. Lite trolig. Og bradley johnson blir nok putte to mål for brighton.... f**k.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Ferre

Jeg sier det en gang til, vi må hente inn en mann som kan ta for seg den defensive organiseringen. Macca og Staunton har tydeligvis ikke snøring med hva de holder på med på det området. Vi slipper inn alt for enkle mål, i kamp etter kamp, så dette må vi gjøre noe med før det er for sent.

Leedsulf

Vi kan fort havne utenfor topp 6 idag, hvis de tre lagene bak oss vinner. Men men, er jo der vi fortjener å være...

isak

jarle

defence... defence... defence...

si hva du vil men det blir ikke mye poeng av å lekke som en sil...

Skal du vinne titler må du få orden på de bakre rekker.

Enkelt og greit... Det må fikses i januar!!!
virker som vi ikke klarer å balansere ball poss stilen og det å forsvare oss.
eller er det bare personlige feil som det ofte høres ut som på forumet som er problemet!

Noen som har sett kamper, gjerne flere... som kan kommentere?

Promotion 2010

Quote from: jalu on November 15, 2008, 15:10:19
er mcallister rett mann og er våre spillere for små for en sååååå stor club som leeds  ??? ???

Vi er bare en patetisk bakgårdsklubb. Det er vel egentlig der mange av de som har vært inne her ønsker å være. Kjøpe oss til suksess skal vi i hvert fall ikke gjøre.

Jepp, gi Macca tid.

Han har styrt dette mannskapet gjennom 24 kamper på tredje nivå denne sesongen og vi har sluppet inn mål i 19 kamper!

Det er noe katastrofalt galt OG DET MÃ... MACCA TA PÃ... SIN KAPPE. Vi spiller en fotball som ingen på dette laget mestrer.

T.o.m. Becks er en kontringsspiller. Han skårer sjelden når vi har possession. Vi ha sluttet med gode overganger og eier ikke peiling eller presisjon på dødballsituasjoner.

Patetisk som vanlig.

Vi mangler en god kaptein og satser alt på at en 18 år gammel spiller skal ha dagen. Nei, dette er vel nært det værste laget jeg noensinne har holdt med.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsulf

Quote from: jarle on November 15, 2008, 15:16:12
Noen som har sett kamper, gjerne flere... som kan kommentere?

Håper Jan Ove kan komme med sine synspunkter i løpet av ettermiddagen.

Tom S

we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds -we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds
COME ON LEEDS !!

marve

vet ikke sikkert jeg men kan virke som om vi spiller ballen for mye på tvers og ikke framover .Grusomt skuffende dette her .Nesten fullsatt elland road og så taper vi ,hvor mye motgang må vi egentlig tåle som  leeds fans ???????.Macca dette holder ikke vi slipper inn for lette mål og vi er ikke effektive nok ,noe vi har gjort lenge nok til at du kunne ha retta på det nå .

Sheridan

Promotion 2010

Quote from: Tom S on November 15, 2008, 15:18:45
we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds -we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds - we all love leeds

Nei, nå er det nok!
Min første Leeds-kamp:

torivar

Interessant på radioen nå, krangling i laget? Ikke bra

Tom S

COME ON LEEDS !!

Torgeir

Quote from: Duncan McKenzie on November 15, 2008, 15:21:06
Interessant på radioen nå, krangling i laget? Ikke bra

Hvem var det..robinson og???
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

Promotion 2010

Robbo krangler med en medspiller nede på banen på vei ut av stadion. En eller annen trekker ham tilside og hindret en konfrontasjon.

"Ikke bra å se dette", sier kommentatoren.
Min første Leeds-kamp:

Sheridan

Tom S

Skal bli moro/interessant å høyre macca sin kommentar etter kampen...
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Quote from: Tom S on November 15, 2008, 15:23:20
Skal bli moro/interessant å høyre macca sin kommentar etter kampen...

Det blir vel litt hyggelig smalltalk om at dette ikke er akseptabelt, men vi spiller bra og at han ikke kan "fault his players".
I tillegg forteller han vel at han er bekymret over forsvarsspillet, men at hele coaching-staffen har dette som fokus.
Min første Leeds-kamp:

torivar

Becchio som drog Robbo bort fra situasjonen.  Under kampen var det også  tilsnakk fra dommer til Frazer og Kilkenny for krangling. Slett ikke bra.

Hallgeir *

Quote from: olsen leeds on November 15, 2008, 15:17:22
jeg synes det er på tide å snakke en sikkelig tale til dein idiotiske mecca det må være den dårligste manageren igjennom tidene han er ikke manager men en idiot. også spillerene beckford må være årets misser og leeds som det dårligste presterende laget igjennom leeds sin historie det må gjøres noe drastiske ting. spillerene er jo ikke motivert. :'( :'(
Og dette må være verdens dårligste språk!  ;)
Super Leeds since 1968

Runar

Fotball er en sammensatt idrett, dersom vi som i dag slutter å lager farligheter for motstanderne så vil sannsynligheten øke for at de kan komme til å skape farligheter for oss....

Vi høres vel statisk ut,-

Noen sier at Macca må få inn noen som har peiling på deffensiv organiserer, det kan helt sikkert være noe i det. Men om man skal ta i betrakting de siste kampene så mener jeg at det er først å fremst det offensive som gjør at vi taper... Vi skaper ikke nok klare målsjenser! Vi er for ubeslutsom på siste tredjedelen og for lite klar på hva vi vil og skal gjøre. Vi er fordårli til å ta kontringsmuligheten når den byr seg.

Jeg sier bare en ting, få Eddie Gray inn i teamet - han har vist at med talentfulle ungespillere så kan han få dem, til å angripe hurtig med framdrift langsbakken... Nå blir d litt sånn Brian Kidd kontinentalfotball uten evne til å drepe kampen.

GeirO

Leeds' spill for tiden må være definisjonen på hvordan Drillo vil at lag IKKE skal spille. Altfor lite gjennombruddshissig. Masse spill, men nesten ingen sjanser. Og det er fortsatt (sist jeg så i regelboka) måla som teller.

Tror Macca må justere litt. Brasil er og blir bedre enn Leeds United.

MOT

Sheridan

Quote from: Duncan McKenzie on November 15, 2008, 15:25:38
Becchio som drog Robbo bort fra situasjonen.  Under kampen var det også  tilsnakk fra dommer til Frazer og Kilkenny for krangling. Slett ikke bra.

Bekymringsverdig.

Promotion 2010

Macca:
Loads of possession
Lack of defensive ability
Rørte ikke ballen før 1-1 målet fra avspark
3-4 situasjoner i hver omgang der vi misser
Du kan fortelle spillerne dette 2-3-4 ganger, og de hører ikke etter..
...nå er tiden inne til å gjøre noe med dette.

Vi må ha inn bedre spillere: Forsvarspillere er et MUST, sier Macca

Macca var veldig kort idag. Sikkert like forbanna som oss.

Men skjer det noe før transfervinduet? Det er helt klart at vi har bortimot 4 midtstoppere som absulutt ikke kan forsvare seg mot spillere fra 3.divisjon.
Min første Leeds-kamp: