Tråder og posteringer

Started by MrK, November 06, 2008, 19:19:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennis

Langt heller 'spam' enn dette sjåvinistiske søppelet her!  >:(

Vi burde følge våre egne forslag og overse håpløse tråder og innlegg.
Marching on together!

fjellhaugen

til therese må jeg bare få si at jeg VET du ikke kommer til å gi deg på forumet.
du kommer med mange digg innlegg her og det hadde vært trist om du slutta pga en tulling som ikke respekterer andres meninger, hodninger, kjønn, alder, humør,,,,,, ja jeg kunne vel nevnt mye mer,

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Germ

En del andre forumer der jeg er med på, teller ikke innleggene i off-topic, på innleggs-telleren din. Det er jo kanskje en løsning her og, dersom folk er redd for at folk spammer bare for å øke antall innlegg?

Og en annen ting, jeg har ikke vært så veldig aktiv her siste året, har nesten vært uten nett, så jeg vet ikke hvor stor dette problemet har vært. Men har sett at peacock93 har startet noen rare innlegg, men la nå gutten lære og bli vant til hvordan et forum/dette forumet er, før man hiver han til ulvene. Han har jo til og med komt til tråden her og beklaget seg, og inrømmet "feilen" sin. Etter min mening bør da den spesifikke saken legges død. Og kanskje også admin/moderatorer har kontaktet
han?

Er helt for et forum der det legges inn saklige, konstruktive og interessante innlegg, men er for litt stor takhøyd på Off-topic, særlig viss innleggene her ikke teller lenger. Og NOEN her inne kaster stein i glasshus, ved å kritisere noen andre, for så å vise sitt eget nivå, som var lavere enn man hadde ant.

...med mindre (og godt mulig) at det var en godt kamuflert spøk. Ironi fungerer sjeldent på forumer. :)
"Shine On You Crazy Diamond"

Leedsulf

Quote from: Germ on November 08, 2008, 15:22:40
En del andre forumer der jeg er med på, teller ikke innleggene i off-topic, på innleggs-telleren din. Det er jo kanskje en løsning her og, dersom folk er redd for at folk spammer bare for å øke antall innlegg?

Hørtes ut som et godt forslag, så lenge ikke spammen blir dratt inn til OEF.

Germ

Enig. Og nettopp der er det vel admin/moderatorer bør "gjøre jobben sin" (ikke at de ikke gjør den nå) og slå ned på usaklige topics osv, slik at spammen "holder seg der den hører hjemme".

"Shine On You Crazy Diamond"

Per Arne

Therese skal selvsagt ikke gi seg på forumet. I hvertfall ikke pga noen så idiotiske utsagn. Men slik er verden. Det finnes alltid noen med slike meninger, det være seg diskriminerende, rasistiske, osv. Felles for dem er at du kjenner dem ganske kjapt igjen. De står der sammen sine kompiser, akkurat like innavla som dem selv. Høylytt kommenterende hver eneste jente som går forbi, kun avbrutt av interne prompe- og rapekonkurranser.

Det beste er faktisk å ignorere dem.