KAMP: vs. Northampton 17/11 (omkamp)

Started by kjelvi, November 09, 2008, 11:16:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asbjørn

Quote from: Cebhin on November 17, 2008, 21:57:47
Becks er på hugget igjen idag.. Herlig!! ;D Dette redder en uke full av foreldresamtaler:)
...har du nettopp skiftet nick, eller er du bare ny her inne mht å skrive'?

(alltid kjekt med nye bidragsytere) :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Lucas 7 Gode redninger. Noe bibelsk over det hele når Lucas redder Jesus. Og Enoch hadde ikke en gang kommet inn ennå!
Hughes 5 Ikke imponerende.
Telfer 5 Slett markering. Merkelige klareringer. Ikke hans kveld.
Michalik 6 OK kamp. Noen gode blokkeringer og brudd.
Parker 6 Jojo. God framover, verre bakover. Som vanlig.
Douglas 6.5 Ikke det helt store i kveld. Jobber godt.
Jesus 6.5 Jobber også godt.
Kilkenny 5 Hakkekyllingen min. Treig, jobber mindre enn Paris Hilton, senker spillet. Omstendelig. En del gode pasninger. Dødballer som selv Gamsten ville vært skamfull over.
Beckford 7.5 Du har medspillere. De med samme farge på drakten som deg. Det hender de vil låne ballen. Glimrende mål. Håper det løsnet for han igjen nå.
Christie 6 Viste vel ikke all verden, men det han viste var jo lovende. Virker smart og har grei teknikk. Kan bli en nyttig spiller med kamptrening
- Leif Olav

Torpe-do

Quote from: auren on November 17, 2008, 23:54:34
Quote from: Asbjørn on November 17, 2008, 23:31:46
Quote from: auren on November 14, 2008, 21:51:49
Quote from: Torpedo on November 14, 2008, 21:43:16
Sentanta? Nokon som veit om dette er ein kanal som kan verta sendt i Bergen ?

Om jeg ikke husker feil så ble den første kampen mellom Northy og Leeds vist på Setanta på Fotballpuben. Møt opp og du skal få en øl av auren ;)

auren

TORPEDO møtte opp, men fekk han en øl av auren??

Fy skam :)

Tre ting til mitt forsvar:

1) Jeg visste ikke hvem torpedo var før etter kampen
2) Han må fremstille sitt krav
3) Og den viktigste - jeg var langt fra edru da jeg skrev det innlegget ;)

auren

Hehe, intet stress :) (kan ha den til gode 8))

Og til mitt forsvar angåande "den andre tingen", visste eg heller ikkje kven eg kunne framstille kravet mitt til.

"Hey, kven her er "Auren"?"
"Hey, kven her skyldar meg ei øl?"

Harr harr :D

Uansett, gratulerar med flott seier, folkens. Dog, med ein viss ettersmak så hadde ein 5-1 eller 5-0 smaka langt betre.

Det gode er ein solid seier, samt eit ein noko etterlengta bekreftelse på at Leeds kan spela flott fotball. Pasningen til denne Christie og skuddet til Beckford var mine personlege favorittar.

samadhi

Quote from: lojosang on November 18, 2008, 00:01:04
Lucas 7 Gode redninger. Noe bibelsk over det hele når Lucas redder Jesus. Og Enoch hadde ikke en gang kommet inn ennå!
Kilkenny 5 Hakkekyllingen min. Treig, jobber mindre enn Paris Hilton, senker spillet. Omstendelig. En del gode pasninger. Dødballer som selv Gamsten ville vært skamfull over.
Beckford 7.5 Du har medspillere. De med samme farge på drakten som deg. Det hender de vil låne ballen. Glimrende mål. Håper det løsnet for han igjen nå.
Christie 6 Viste vel ikke all verden, men det han viste var jo lovende. Virker smart og har grei teknikk. Kan bli en nyttig spiller med kamptrening

Tror jeg er enig med deg i samtlige punkter. Lucas og Beckford er de to som utmerker seg positivt i denne kampen, ellers er det stort sett på det jevne...
marching on together,
derudaf forever...

baste

bra resultat, håper og tror på en real opptur nå. Glad Beckford scorer igjen, måtte han bli mer stabil ;-)

baste

Quote from: kilgallon on November 17, 2008, 22:00:01
Jeg synes Christie virker overbevisende. Han blir en forsterkning :)

Tror når vi oppsummerer etter opprykket, så ser vi at Christie var en god innvistering

pedro

Og hva med Howson, jeg synes han gjorde en god figur i går kveld, jobber godt og gjør ting enkelt, 7P
Leedsomaniac

lojosang

Quote from: pedro on November 18, 2008, 09:27:02

Og hva med Howson, jeg synes han gjorde en god figur i går kveld, jobber godt og gjør ting enkelt, 7P

Kjøper den. Var meget god i første omgang. Mer usynlig i andre. Ville vel gitt 6.5
- Leif Olav

Sølvreven

Quote from: Asbjørn on November 17, 2008, 23:36:25
Quote from: Sølvreven on November 17, 2008, 20:22:30
;D Jeg må vel være ærlig å si at jeg ikke skjønte denne jeg heller, men jeg har hørt at Han trener hos Leeds men ikke at han har fått noen form for kontrakt.

...flere gullkorn jeg har gått glipp av ser jeg :)

At Gud trener hos oss er vel utelukkende positivt??

Hehehe. Det tok jammen lang tid før noen så den glippen. Men det er vel bare noen av gamlekarene som fortjener den tittelen. Les: Bremner, Charles, Lorimer......etc  ;D

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sølvreven

;D ;D ;D

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Stifler

Lucas, Jesus og Christ fra start:D ikke rart vi vant ;D
-Nr 2 er den første taperen-

jackbauer68

Leif Egil

TK20

Sleivind

Er enig med de som synes at Kilkenny ikke spilte særlig bra. Det har vært en del klaging her inne på at vi slår ballen på kryss og tvers og mange støttepasninger. Og Kilkenny må vel være den spilleren på Leeds som er den verste på akkurat det. I går gikk nesten samtlig pasninger på kryss og tvers eller bakover. Sjeldent han skapte noe som helst, i tillegg til det bruker han altfor ofte lang tid med ballen, slik at han sinker spillet. Så han må bli mer "fremoverorientert" eller så er det rett ut av laget.

Hallgeir *

Av og til kan skrivefeil virkelig føre noe godt med seg, Sølvreven. Har forresten hørt et rykte om at "Han Prette" skal prøvespille for Leeds.  :D
Super Leeds since 1968

HåvardK

Quote from: Sleivind on November 18, 2008, 13:33:54
Er enig med de som synes at Kilkenny ikke spilte særlig bra. Det har vært en del klaging her inne på at vi slår ballen på kryss og tvers og mange støttepasninger. Og Kilkenny må vel være den spilleren på Leeds som er den verste på akkurat det. I går gikk nesten samtlig pasninger på kryss og tvers eller bakover. Sjeldent han skapte noe som helst, i tillegg til det bruker han altfor ofte lang tid med ballen, slik at han sinker spillet. Så han må bli mer "fremoverorientert" eller så er det rett ut av laget.
I tillegg gestikulerer han jo noe som i min verden tolkes som "gi meg nå ballen tilbake, da, slik at jeg kan slå den enda lenger bakover!" hele tiden også. Ingen tvil om at Delph tar tilbake denne plassen til neste kamp. Howson syns jeg imidlertid var veldig positiv, og utvilsomt den mest framoverretta av midtbanespillerne, særlig i første.

Cebhin

Quote from: Asbjørn on November 17, 2008, 23:55:27
Quote from: Cebhin on November 17, 2008, 21:57:47
Becks er på hugget igjen idag.. Herlig!! ;D Dette redder en uke full av foreldresamtaler:)
...har du nettopp skiftet nick, eller er du bare ny her inne mht å skrive'?

(alltid kjekt med nye bidragsytere) :)

Nei er ikke ny. men har skiftet nick fra Kevin:)

Promotion 2010

Quote from: HåvardK on November 18, 2008, 20:04:41
Quote from: Sleivind on November 18, 2008, 13:33:54
I tillegg gestikulerer han jo noe som i min verden tolkes som "gi meg nå ballen tilbake, da, slik at jeg kan slå den enda lenger bakover!" hele tiden også. Ingen tvil om at Delph tar tilbake denne plassen til neste kamp. Howson syns jeg imidlertid var veldig positiv, og utvilsomt den mest framoverretta av midtbanespillerne, særlig i første.

Kilkenny hadde et fantastisk fremlegg til Beckfords tredje mål. Utrolig bra. Killa er nok kanskje den mest presise pasningsleggeren i klubben, men dessverre er han rimelig destruktiv når det går sakte for seg. Spesielt pasninger som går mot Lubo og Telfer på egen banehalvdel setter stadig de to klumsete forsvarsspilerne i trøbbel. Det fortoner seg helt utrolig for meg at dette pågår gang på gang. Killa har kvaliteter nok til å prøve noe mer spennende.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

stian

ja, han har ikke overbevist på cornere i alle fall. Nesten bedre å kjøre en kort variant enn å dundre ballen rett i førsteforsvarer hver gang.

Promotion 2010

Quote from: stian on November 19, 2008, 10:01:11
ja, han har ikke overbevist på cornere i alle fall. Nesten bedre å kjøre en kort variant enn å dundre ballen rett i førsteforsvarer hver gang.

Den var facinerende den korte varianten fra Kilkenny som endte med at Hughes sendte ballen tilbake i forsvar med en riktig polare til Telfer. Vi beholdt i hvert fall ballen istedet for å miste den til nærmeste forsvarer. Kanskje var dette et signal om frustrasjon også fra cornerleggeren?

::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Quote from: Promotion 2010 on November 19, 2008, 13:43:54
Quote from: stian on November 19, 2008, 10:01:11

Den var facinerende den korte varianten fra Kilkenny som endte med at Hughes sendte ballen tilbake i forsvar med en riktig polare til Telfer. Vi beholdt i hvert fall ballen istedet for å miste den til nærmeste forsvarer. Kanskje var dette et signal om frustrasjon også fra cornerleggeren?

::)

Og ikkje minst at Lubo hadde tatt den "lange" vegen fram i boksen for å heade ein lang kårner i mål....
COME ON LEEDS !!

GeirO

....og tirsdag er det forsyne meg kamp mot Northampton IGJEN. Tredje kampen på 17 dager!
MOT

Volda69

Det er vel snart tid for Kjelvi å opne kamptråden til tirsdagskampen. :)
MOT

Asbjørn

Quote from: Volda69 on November 24, 2008, 20:20:56
Det er vel snart tid for Kjelvi å opne kamptråden til tirsdagskampen. :)

Hehe, lette etter den selv. :)

Ja, Kjell Bjørn har satt standarden så skyhøyt at ingen andre 'tør' å starte kamptråder lenger :)

...vi kan jo evt bare fortsette i en av de gamle 'Northampton-kamptrådene'  ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan