Hjelp! Til mediefag..

Started by lufc86, November 17, 2008, 16:20:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lufc86

Hei alle (super)Leeds venner,

Tenkte eg kunne nytte denne sida for å nå ut til mange behjelpelige medsupportarar. Eg har nemleg ei oppgåve som skal leverast på fredag og tenkte eg kunne slenge ut ideen min, og kanskje få noko tilbakemeldingar og tips.

Her presenterar eg problemstillinga mi:
Eg har valt å skrive om nettaviser. Eg vil med dette essayet gjøre rede for korleis rolle media spelar i bruken av internett til å formidle nyhender landet rundt. Eg har teke utgongspunkt i to av dei mest kjende og kommersielle nettavisene vi har i landet, nemleg VG og Dagbladet. Kva konsekvensar har nettavisene deira ovanfor papirutgåva?

Eg skriv i stikkordform kva eg vil ha med i essayet, og kva bør eg ha med?
kort fakta (oppstart, antall klikk kvar dag) ???
framtidige utfordringar (tar over for papirutgåva)
målgrupper (fleire har tilgong)
annonsar (inntektkjelde)
Nettavis versus Papiravis (kvalitet)
Gratis/Bedrifta taper peng i lengden
Får nyheter kjapt/Tapar terreng
Slepp ut å kjøpe avis/Latskap
Framtida/gamaldags

Nokon fleire tips???

På forhand takk:)
@m_sortland på twitter

Asbjørn

Quote from: lufc86 on November 17, 2008, 16:20:01

Tenkte eg kunne nytte denne sida for å nå ut til mange behjelpelige medsupportarar. Eg har nemleg ei oppgåve som skal leverast på fredag og tenkte eg kunne slenge ut ideen min, og kanskje få noko tilbakemeldingar og tips.

Eg har valt å skrive om nettaviser. Eg vil med dette essayet gjøre rede for korleis rolle media spelar i bruken av internett til å formidle nyhender landet rundt. Eg har teke utgongspunkt i to av dei mest kjende og kommersielle nettavisene vi har i landet, nemleg VG og Dagbladet. Kva konsekvensar har nettavisene deira ovanfor papirutgåva?

annonsar (inntektkjelde)
Framtida/gamaldags

Nokon fleire tips???

...håper dette var 'idédugnaden' din. Skal du ta opp alt dette bør du heller satse på en diplomoppgave og kutte alle fritidsoppgaver de nærmeste årene.
- skjær ned!

Jeg spør meg også om ikke VG/Db blir for like... Er det ikke mer fruktbart å ta en av dem samt en regionavis/lokalavis, evt nettavisen (som ikke har noen papirutgave).
- dette avhenger jo i hvilke problemstillinger du ender med å ta opp...

...for min del syns jeg internattalderens 'samme nyhet går runden' er interessant. 'Copy/paste' er utrolig utbredt blant nettavisjournalister, samtidig prøver en å 'gjøre stoffet til sitt eget' ved å forandre litt.
Og (mangel på) kildekritikk er vel også et studium verdt... Man tar et rykte og lar det vandre. Etter et par runder har ryktet blitt en 'sannhet' og man siterer andre avise (som tidl. har kopiert ryktet) som sannhetsgestalt...

Nei, du har nok å ta fatt i :)

Lykke til!

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

readysteady

En forskjell jeg har registrert mellom papir- og nettaviser er at overskrifter og innledninger (ingresser) i sistenevnte er veldig preget av at man skal oppnå flest mulig klikk. -Avslør minst mulig og vekk mest mulig nysjerrighet er gjennomgangsmelodien i nettavisene til bl.a. vg og dagbladet. Og når vi først er i fotballmodus: Avstemminger som klubben i ditt hjerte, Norges beste supportersang osv. er jo kun laget for å få opp reklameinnektene gjennom flere klikk.

lufc86

Quote from: Asbjørn on November 17, 2008, 16:31:40
Quote from: lufc86 on November 17, 2008, 16:20:01

annonsar (inntektkjelde)
Framtida/gamaldags

Nokon fleire tips???

...håper dette var 'idédugnaden' din. Skal du ta opp alt dette bør du heller satse på en diplomoppgave og kutte alle fritidsoppgaver de nærmeste årene.
- skjær ned!

Jeg spør meg også om ikke VG/Db blir for like... Er det ikke mer fruktbart å ta en av dem samt en regionavis/lokalavis, evt nettavisen (som ikke har noen papirutgave).
- dette avhenger jo i hvilke problemstillinger du ender med å ta opp...

...for min del syns jeg internattalderens 'samme nyhet går runden' er interessant. 'Copy/paste' er utrolig utbredt blant nettavisjournalister, samtidig prøver en å 'gjøre stoffet til sitt eget' ved å forandre litt.
Og (mangel på) kildekritikk er vel også et studium verdt... Man tar et rykte og lar det vandre. Etter et par runder har ryktet blitt en 'sannhet' og man siterer andre avise (som tidl. har kopiert ryktet) som sannhetsgestalt...

Nei, du har nok å ta fatt i :)

Lykke til!

Trenger ikkje kutte all fritidsaktivitet dei nærmaste åra, oppgåva skal jo leverast på fredag :D Og dessutan skal eg sjå Leeds i kveld:)

Men takk for tips, og lykke til i kveld:)
@m_sortland på twitter