Skrevet av Emne: Streaming av kamper  (Lest 13206 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Blank_File

Sv: Streaming av kamper
« Svar #30 på: Desember 08, 2009, 21:57:42 »
Hvorfor ikke se kampen på tv? Har du parabol og 0,8 west (der di fleste norske kanalene befinner seg) søk inn sportklub romania frekvens 11.747 H symbolrate 28000  5/6.  Kanalen kodes som regel men er for øyeblikket åpen.
Glimrende! :) Nå skal jeg se andre omgang i bra kvalitet :) Kan den bare stå på disse innstillingene i ettertid eller må jeg gå tilbake til et "Viasat-søk"?

Blank_File

Sv: Streaming av kamper
« Svar #31 på: Desember 08, 2009, 22:03:46 »
Bare ut av rein nyfikenhet, hvordan i huleste finner du ut noe sånt?

Lawerve

Sv: Streaming av kamper
« Svar #32 på: Desember 08, 2009, 22:05:42 »
Trodde jeg hadde fått det til nå, men får følgende feilmelding etter at jeg hadde fullført kanalsøket: Kan ikke lagre! Dama jubler i bakgrunn og tror hun får se Gray`s.... LUTV skal på maks volum 8)
SUPER LEEDS

Ronald

Sv: Streaming av kamper
« Svar #33 på: Desember 08, 2009, 22:06:35 »
Eg bare leita i kanallisten. nr 612 "sportdirect romania". Vips Becchio, snodgrass og resten på 37" i farger. Da tåler eg rumensk kommentar.

 >:( Så kom døtrene og fruen inn og grein seg til F... ing Greys an....!

Jada eg vet det e litt tøffel, men mot ManU gøymer eg fjernkontrollen. Fa....!!!

gaus

Sv: Streaming av kamper
« Svar #34 på: Desember 08, 2009, 22:07:58 »
Bare ut av rein nyfikenhet, hvordan i huleste finner du ut noe sånt?

 ;D ;D ;D parabol inntresse >:( ;D ;D ;D
 

Blank_File

Sv: Streaming av kamper
« Svar #35 på: Desember 08, 2009, 22:16:34 »
Bare ut av rein nyfikenhet, hvordan i huleste finner du ut noe sånt?

 ;D ;D ;D parabol inntresse >:( ;D ;D ;D
Ja det må jeg si! Er deg ytterst takknemlig! :)

Lawerve

Sv: Streaming av kamper
« Svar #36 på: Desember 08, 2009, 22:20:21 »
blank_file: du fikk lagret kanalsøket eller måtte du ikke det? Hører gutta brenner stoooore sjanser ihvertfall.
SUPER LEEDS

Blank_File

Sv: Streaming av kamper
« Svar #37 på: Desember 10, 2009, 03:12:30 »
blank_file: du fikk lagret kanalsøket eller måtte du ikke det? Hører gutta brenner stoooore sjanser ihvertfall.

Nå er det jo alt for sent, men jeg skrev bare inn infoen som ble oppgitt her i tråden og trykket ok. Da søkte tuneren i max 2 sekunder og jeg kunne bla meg tilbake til kanalen i Romania. Beklager at jeg ble så egen under kampen at jeg bare tenkte på meg selv.