KAMP: vs. Tranmere Rovers 6/12

Started by kjelvi, November 29, 2008, 12:05:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

marve

Quote from: auren on December 06, 2008, 18:25:11
Intervju med Macca:

Macca gir Lucas skylda. Det er vel ok. De visste at Tranmeres sterke side var innlegg fra begge sidene. De har 2 sjanser og får 2 mål sier han. Severely punished.

Nå har vel bare Leeds 1 sjanse og 1 mål så vi er jo ikke bedre. Kan ikke Macca lage en standard after match comment? Går jo i det samme uansett.

auren

Det som virkelig gjør meg bekymra er at han sier at vi må fortsette som før å stole på at det  de gjør er den riktige veien å gå .

Kato

Standarden til Macca er vel kakken bedre enn forgjengeren når det gjelder uttalelser til pressen. For vettuge må det vel være andre plasser  kritikken mot han bør komme.

auren

Quote from: Kato on December 06, 2008, 18:27:52
Standarden til Macca er vel kakken bedre enn forgjengeren når det gjelder uttalelser til pressen. For vettuge må det vel være andre plasser  kritikken mot han bør komme.

Tar heller en dårlig after match comment og 3 poeng, enn tap og hyggelig jovial chat.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Oggy

Er det noen ide å hente hjem Kandol, er det i det hele tatt mulig ?
Oggy

Promotion 2010

Quote from: Kato on December 06, 2008, 18:27:52

Men han gjorde vel akkurat det jeg forutsa forrige helg. Han har de samme unnskyldningene: defensive blips, good posession, OG NÃ... BEGYNNER HAN Ã... ANGRIPE ENKELTSPILLERE.  :o

Og det kommer til å bli verre!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

fjellhaugen

Quote from: Oggy on December 06, 2008, 19:07:05

nei nei nei.
det måtte i så fall være for å stoppe millwall. kandol er ikke spilleren leeds trenger.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Sleivind

Jeg er bekymret for øyeblikket. Det virker som om vi er blitt dårlige og dårlige utover sesongen. Tidligere slet vi med mye possession og lite fremdrift, nå sliter vi med begge deler. Ikke har vi ballen mer enn motstanderen og ikke er det noen fremdrift. I tillegg så sliter vi med dårlig forsvarsorganisering og usikker keeper. Hva har egentlig Ankergren gjort for å bli satt ut av laget? Jeg hadde virkelig ikke trodd at downperioden skulle vare så lenge. Og det verste er at det virker som om vi ikke greier å snu det heller. For vi spiller rett og slett forferdelig dårlig om dagen.

Jeg skjønner heller ikke Macca sine disposisjoner alltid heller, hvorfor spiller Telfer? Han kan være så flink han bare vil til å prate for min del, men han er treig som en 50-åring. Og i de kampene jeg har sett han, så har han vært direkte svak! Og hva er det med å bruke høyrefotet spiller på venstrekant og omvendt? Hva er poenget? Kanskje det vil fungere i perioder i en kamp, men jeg foretrekker heller innlegg fra sidene, spesielt når vår beste hodespiller er spiss og heter Becchio.

Fortsetter vi i samme sporet som nå, så vil vi ha 77 poeng når sesongen er over. Betryggende nok bør dette holde greit til play-off, men vi hadde vel større forventinger foran denne sesongen?

DenHviteYeboah

Som jeg har sagt en rekke ganger:Bates MÃ... nå virkelig bruke pund.Kjøpe inn 3-4 klassespillere.Da rykker vi opp selv om Macca er en middels trener...Hvis vi ikke rykker opp nå,vil det gå mange år før det er 20000 på Elland Road,og det er jo bare halvfullt.

sammene

skandale d her...ikke mer å si om den saken

Will

Var inn på tanken om å hente hjem Kandol jeg og. Becchio er liksom litt veik syns jeg. God hodespiller da. Kandol har litt mer kraft over seg. Hmm. Men kandol bommet på mye fete sjanser i fjor, og han er jo vanvittig ustabil. Hmm, men når Kandol er i flytsonen, som i starten på forrige sesong er han nesten ustoppelig. Vanskelig, men jeg tror faktisk jeg foretrekker Becchio framfor Kandol. Vi savner sårt Beckford pluss en ving som kan utfordre back og slå innlegg. Robinson drar seg alltid innover i banen og skal avlslutte, med vekslende hell. Macca må kvitte seg med stallfyll som Hughes og Prutton. Og hvorfor i all verden spiller Telfer? Tragisk! Gleder meg til Huntington er tilbake. Forsvaret vårt er meget svakt for tiden.
WG

torivar

Nei. De kan få kjøpe han. Bare bra at han scorer, kanskje vi kan få noen pund for han.

Per-Stian

Kandol fekk nok sjansar til å bevise at han ikkje dugde for oss. Om det var presset frå supportarane våre eller ein forbannelse, vites ikkje, men han framstod meir og meir som ei kløne utan kompetanse til å handtere ein ball ved føtene. La han heller putte eitt og anna mål for ein opprykksrival og tjen pengar på han.

Oggy

Quote from: Duncan McKenzie on December 06, 2008, 21:49:05

Nei. De kan få kjøpe han. Bare bra at han scorer, kanskje vi kan få noen pund for han.

Ja, vi er jo kjent for å gjøre gode handeler - er vi ikke  :-[
Oggy

Henning

Skuffande resultat, mest på grunn av den dårlege trenden vi er inne i.
Mange eg snakka med etter kampen meinte at det var Tranmere som spelte og at leeds var dårlege. Eg meinar det var ein del positive ting å ta tak i. Synst forsvaret var betre i dag enn på lenge. Tettare markering, vinn ballane som kjem i retur frå motsatt halvdel. Synst Rui viser positive takter og gir meg eit håp om at forsvarspelet skal kome seg. (Skjønnar dog ikkje at Parker blir sett ut av laget). Synst og aggresiviteten var betre på midten og framme idag.

Tranmere viste seg som ein verdig motstandar og bortsett frå at dei kasta seg i alle nærduellar, var dei eit brukbart lag. Spissen var ein vits å sjå på der han låg å valt i 2*45min. Betre blir det ikkje når forbundet presterar å setje opp ein tranmare-fan som dommar. "2-1 to the referee, 2-1 to the referee, 2-1 to the referee, 2-1 to the referee". Var faktisk dårlegare enn Halsey på Elland Road.

Prøvar å sjå på dei positive punkta, sjølv om det ser mørkt ut for tida. Prøvar med ein liten rating og:

Lucas: må dele skyld på første målet, trur skotet til moore rett og slett er bra.
Richardson: den andre som må ta skyld på første målet, ikkje med offansiv i det heile i andre omgang, då vi berre spelar på venstresida.
Telfer: er treig, men synst samspelet med rui var brukbart.
Rui: godt å ha han tilbake. Rui,rui,rui,rui.
Sheehan: har ein bra innleggsfot, men slurvar med mange korte pasningar til snodgrass
Howson: bra innsats, gode innvolveringar i første, anonym i andre
Douglas: solid innsats
Prutton: bra innsats her og, ein del gode løp offansivt og defansivt
Snodgrass: viser til tider klasse, men ønsker endå fleire innlegg
Becchio: jobber alltid bra, men har sett litt sleten ut i det siste
Showunmi: endeleg tillitt, scora, jobba bra, blir sleten utover i kampen

Kilkenny: klarte å skjelle ut ein medspelar i dag og

Showunmi og Becchio vinn ein del ballar etter lange oppspel, men vi må bli flinkare til å fylle på bak dei. Bør og fylle meir i boks når det er sjanse for innlegg.

"We are the champions, champions of europe"

baste

Quote from: Oggy on December 06, 2008, 23:37:10
Quote from: Duncan McKenzie on December 06, 2008, 21:49:05

Ja, vi er jo kjent for å gjøre gode handeler - er vi ikke  :-[

Right..alle eks Leeds spillere scorer og scorer... Michael Ricketts har 7 mål...Kandol scorer og scorer...og jammen scorer ikke More også....s**an...Vi rykker ikke opp i år..det må vi nok innse...desverre!

Blank_File

Jeg orket ikke inn her å lese før nå, men jeg må bare si at jeg synes det er latterlig å begynne å snakke allerede nå om at opprykket er tapt! Sludder og vås! Det er svært tunge dager for tida, men dette kommer til å snu hvis vi klarer å få orden på organseringa bak. Staunton kan diskuteres, men ikke Macca.

haak-d

Nå har vi sluppet inn 3 dødball mål på de 3 siste kampene, og det er en trend som har gått igjen gjennom hele sesongen!! Nå må det taes grep!! At man ikke klarer å forsvare seg på dødball er urutinert og sløvhet. Er sinnsykt skuffet over at dette gjentar seg kamp etter kamp. At det ser ut til at manager ikke tar dette på alvor gjør at jeg mener vi har feil mann som styrer laget. Vi detter av i kampen om direkte opprykk, og det er sinnsykt dårlig når vi har den bredeste og beste stallen i denne divisjonen!!!!

Sleivind

1-0 målet til Tranmere er først og fremst en keepertabbe, men også dårlig forsvarsspill.

2-0 målet mener jeg Marques bør ta på seg skylda for, han er altfor veik i duellen som fører til at Tranmerespilleren får skyte helt uforstyrret fra 20 meter.

Ellers så har vi egentlig ikke de store sjansene, ser ut som om vi har presset, men hva hjelper nå det?

Kan noen forresten fortelle meg når en av spillerne våre var i 1 mot 1 duell med keeper? Hvor er kontringene?