LLL-Magazine, 2008-09

Started by Promotion 2010, December 07, 2008, 21:30:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

I mai var jeg så klok at jeg fikk meg et internasjonalt medlemsskap med LLL og hjemmeprogrammene.

Noen dager etter hver hjemmekamp er jeg så heldig at jeg får et program i posten.

Det mest idiotiske jeg gjorde var å melde min interesse for LLL. Hittil har jeg fått ett eksemplar, ca 3 uker at det lå i hyllene i Leeds. Det inneholdt gammelt nytt som var ekstremt gammelt da jeg leste det. Mye om seriestart og  tiden før sesongen startet, selve bladet kom i begynnelsen av september.

Neste utgave skulle kommet i oktober. I Leeds havnet det i postkassen til folk lørdag 11.oktober. Jeg har fortsatt ikke mottatt dette nummeret. Har noen andre her fått det? Hos meg vil det nå bare gå i søpla. Ikke noe vits i å lese om stoff fra slutten av september.

Jeg er utrolig skuffet over hvordan man drifter oss som abonnerer på magasiner fra Leeds. Utrolig dårlig!
Ganske svakt at ikke hjemmeprogrammene kan gå i posten når de blir trykket. Hvorfor skal de sendes først mandag etter kamp?

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

Quote from: Promotion 2010 on December 07, 2008, 21:30:35

Jeg er utrolig skuffet over hvordan man drifter oss som abonnerer på magasiner fra Leeds. Utrolig dårlig!
Ganske svakt at ikke hjemmeprogrammene kan gå i posten når de blir trykket. Hvorfor skal de sendes først mandag etter kamp?

...mens jeg er meeget fornøyd med hvordan man til gjengjeld 'kompenserer' oss overseas med kjappe redigeringer fra hjemmekampene :)

(men LLL kommer litt seint, det gjør det... Noen av intervjuene er det jeg vil kalle bra!)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Quote...mens jeg er meeget fornøyd med hvordan man til gjengjeld 'kompenserer' oss overseas med kjappe redigeringer fra hjemmekampene

Slutt da! Jeg ser jo ikke på de lenger da!

Tilbake til topicet: Har du mottatt bladet jeg snakker om?
Min første Leeds-kamp:

Asbjørn

Quote from: Promotion 2010 on December 07, 2008, 22:00:35
Quote...mens jeg er meeget fornøyd med hvordan man til gjengjeld 'kompenserer' oss overseas med kjappe redigeringer fra hjemmekampene

Slutt da! Jeg ser jo ikke på de lenger da!

Tilbake til topicet: Har du mottatt bladet jeg snakker om?

Muuulig jeg triumferende hadde slengt ut:' Taaaper, hakke du mottatt det ennå du'a.'[/b]

Men den sjansen fikk jeg ikke, gett :(
Tell me  Tell me

Dylan

laddi

Har ikke mottat den! Kun den første eksemplar!
Bergen Whites

Svend Anders

Jeg har faktisk ikke tenkt på det i det siste, men jeg har ikke fått siste nummer jeg heller.

Men når du poster denne tråden, har du da kontaktet Leeds United først for å gjøre de oppmerksomme på dette, og kanskje spørre om årsaken?

Jeg skal kontakte Lorna Tinker på epost og høre om hun har en forklaring. Muligens kan jeg få tak i en epost som alle som abonnerer på bladet kan maile til. Jeg vet de har opplevd problemer med utsendingene til utlandet tidligere.

Svend Anders
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Henning

Har fått LLL eit par år og har alltid vore probem med utsendinga. Ca. annakvar utgåve har eg måtte etterlyse. Då har det riktignok berre tatt eit par dagar før eg har fått det.

Siste utgåva eg fekk var med Sheehan på framsida. (Måtte purre på dette og.)

janove

Quote from: Henning on December 07, 2008, 22:29:13
Har fått LLL eit par år og har alltid vore probem med utsendinga. Ca. annakvar utgåve har eg måtte etterlyse. Då har det riktignok berre tatt eit par dagar før eg har fått det.

Siste utgåva eg fekk var med Sheehan på framsida. (Måtte purre på dette og.)

Det er okt/nov utgaven.
Desemberutgaven kom tidligere i uka.

Torgeir

Bladet er på vei til oss "overseas" denne uken.....kilde LLL.Jeg ringte på torsdag...

8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

Promotion 2010

Quote from: Torgeir on December 08, 2008, 18:41:17
Bladet er på vei til oss "overseas" denne uken.....kilde LLL.Jeg ringte på torsdag...

8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Oktoberutgaven? Fint, da kan jeg vente meg desembernytt i februar  ;)  ;D
Min første Leeds-kamp:

Henning

QuoteDet er okt/nov utgaven.
Desemberutgaven kom tidligere i uka.

Flott, då er det endå ei utgåve som ikkje kjem fram, sjølv om eg no skal få det i England

laddi

Har kun aug/sept 08 utgaven!!! :o :o :o
Bergen Whites

Trond A

Har kun mottatt utgaven med pre-season stoff. Får sende en mail til Maria Dawson, og etterspørre de to siste utgavene. Det er ikke første gang en må purre på mail, og sikkert ikke siste gang.

Har Bates outsourchet forsendelse av bladet til en sjarlatan av en bedriftseier på Guernsey?  :o
Luscos medl. 338

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

Svend Anders

Da har jeg snakket med både Lorna Tinker og redaktøren for LLL. De beklager til alle som ikke har fått bladet. Redaktøren var rett og slett forbanna på utsenderen da han fikk høre om dette. Han har videresendt klagen fra overseas abonnenter - nok en gang.

Med over 22.000 utsendinger ved hver utgave er de nødt til å høre fra hver enkelt av dere for å sende ut blader enkeltvis. Lorna har derfor bedt meg om å si til de som ikke har mottat blader om å gi tilbakemelding via DENNE SIDEN: http://www.leedsunited.com/page/Feedback/0,,10273,00.html

Desemberutgaven er knapt nok ute, så dere kan IKKE klage på ikke å ha fått den ennå, den vil rett og slett ikke ha kunnet nå oss ennå blir jeg fortalt. Bladet er naturligvis ute tidliere i butikkene i England enn de er i postkassene, spesielt til oss utenfor øya.

Om det nå går noen uker og dere fortsatt ikke har fått hverken oktober/november eller desember-utgaven, mail meg så skal jeg videresende en navneliste til klubben.

SA
Følges på:

Asbjørn

Quote from: Svend Anders on December 08, 2008, 23:32:40
Da har jeg snakket med både Lorna Tinker og redaktøren for LLL. De beklager til alle som ikke har fått bladet.  Lorna har derfor bedt meg om å si til de som ikke har mottat blader om å gi tilbakemelding via DENNE SIDEN: http://www.leedsunited.com/page/Feedback/0,,10273,00.html

Thanks, Svend.
..and done :)

Tell me  Tell me

Dylan

Svend Anders

Bare for å sjekke:

er det noen som HAR fått oktober/november-utgaven her? Hvis ikke tyder det jo på at det er problemer i oversendingen til Norge/Scandinavia....

SA
Følges på:

Torgeir

Merkelig att de må bli så forbanna hver gang....bytt leverandør. ??? ??? ??? ??? ???

Det var okt/nov jeg mente....desember kommer nok..........en gang.

8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

Promotion 2010

Quote from: Asbjørn on December 08, 2008, 23:46:43
Quote from: Svend Anders on December 08, 2008, 23:32:40
Da har jeg snakket med både Lorna Tinker og redaktøren for LLL. De beklager til alle som ikke har fått bladet.  Lorna har derfor bedt meg om å si til de som ikke har mottat blader om å gi tilbakemelding via DENNE SIDEN: http://www.leedsunited.com/page/Feedback/0,,10273,00.html

Thanks, Svend.
..and done :)

Fikk denne idag:
Dear Sir,

Your membership number is xxxxxx and I have requested the Oct/Nov issue of LLL to be sent to you from ticket office customer services.

The Dec/Jan issue is to be despatched next week

Kind regards,

Lorna
Min første Leeds-kamp:

Asbjørn

Quote from: Promotion 2010 on December 09, 2008, 18:58:42

Fikk denne idag:
Dear Sir,

Your membership number is xxxxxx and I have requested the Oct/Nov issue of LLL to be sent to you from ticket office customer services.

Kind regards,

Lorna

Tror sannelig Lorna har et nærmere forhold til meg gett :)

Dear Asbjorn,

Nice to hear from you again. (Yor're my favourite customer, far closer than that promo-guy :) )
I have ordered another copy of the Oct/Nov issue to be sent to you from our ticket office customer services

The Dec/Jan issue is due to be despatched next week - I hope you will have both for Christmas

Thank you for your continued support

Kind regards,
Lorna

Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Quote from: Asbjørn on December 09, 2008, 21:58:04

Fikk denne idag:
Dear Sir,

Kind regards,

Lorna

Tror sannelig Lorna har et nærmere forhold til meg gett :)

Dear Asbjorn,

Nice to hear from you again. (Yor're my favourite customer, far closer than that promo-guy :) )
I have ordered another copy of the Oct/Nov issue to be sent to you from our ticket office customer services

The Dec/Jan issue is due to be despatched next week - I hope you will have both for Christmas

Thank you for your continued support

Kind regards,
Lorna

Smisker!   ;D
Min første Leeds-kamp:

Asbjørn

Quote from: Promotion 2010 on December 09, 2008, 22:16:05

Smisker!   ;D

...tror nok 'fusker' er nærmere sannheten  :-\

Lorna & Edith kjenner tydeligvis hverandre :)

Tell me  Tell me

Dylan

Geir Magne

Takk, Svend, for at du tok tak i dette. Jeg fikk heller ikke oktoberutgaven (med Sheehan på forsiden) før jeg sendte epost til Lorna Tinker. Da da kom den kjapt.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

laddi

Quote from: Svend Anders on December 09, 2008, 00:02:06
Bare for å sjekke:

er det noen som HAR fått oktober/november-utgaven her? Hvis ikke tyder det jo på at det er problemer i oversendingen til Norge/Scandinavia....

SA

Har ikke mottat den!
Bergen Whites

lojosang

Fikk denne idag:
Dear Sir,

Kind regards,

Lorna

En liten freudiansk glipp der altså!
Du skal ikke få innbildt oss at dette abonnementet har noe som helst med fotball eller Leeds å gjøre. Baller, ja, fotballer, nei! 
Her har du nok balndet klagemailene dine sammen, min gode mann! ;D

Forøvrig har jeg også kun motatt ett eksemplar LLL. Rart de skal sendes fra New Zwaland, forresten. Trodde det var Litauen som gjald når man skulle trykke billig og hallave portoutgifter.
- Leif Olav

RuneR

Jeg har hatt problemer med LLL-leveransen flere ganger.  Etter sommeren mottok jeg ingen blader, og i midten av oktober tok jeg kontakt.  Etter denne mailutvekslingen kom de to manglende bladene kjapt.  Spent på om/når desember-utgaven kommer....

---------- Forwarded message ----------
From: <Maria.Dawson@leedsunited.com>
Date: 2008/10/22
Subject: Re: LeedsLeedsLeeds Magazine

Hi Rune,

Thank-you for your e-mail and apologies you have to contact me again regarding the LLL magazines.  I do not know why you are not receiving these as we have all the correct data!!!  I will post the two missed editions out in tonight's post.

Kind Regards

Maria Dawson
Ticketing Customer Services

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hi Maria,
I have to turn to you again.
This summer I renewed my membership, now as an International Member, with the subscription for the LLL-magazine as well.
I still haven't received any copy after the summer, and I'm quite sure there must have been at least one number issued.....
Could you please check this out for me?

Best regards,

Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Karl Hot Shot

Jeg har ikke fått siste nummer av LLL. I farta husker jeg ikke om jeg fikk oktober-nummeret. Jeg tror faktisk ikke det. Det eneste som er sikkert med utsendelsen av LLL til Skandinavia, er at den ikke fungerer. Her må de ansvarlige for LLL skjerpe seg. Jeg er såpass ofte over at jeg heller kan kjøpe magasinet direkte fra utsalg i Yorkshire, og jeg kommer til å kutte ut denne "tjenesten" om ikke de ansvarlige får orden på mølla.

For øvrig betalte jeg medlemskontingenten til LUSCOS i august, men har heller ikke der fått noe medlemskort (ikke at det betyr så mye).

Svend Anders

Quote from: Karl Hot Shot on December 10, 2008, 14:45:33
Jeg har ikke fått siste nummer av LLL. I farta husker jeg ikke om jeg fikk oktober-nummeret. Jeg tror faktisk ikke det. Det eneste som er sikkert med utsendelsen av LLL til Skandinavia, er at den ikke fungerer. Her må de ansvarlige for LLL skjerpe seg. Jeg er såpass ofte over at jeg heller kan kjøpe magasinet direkte fra utsalg i Yorkshire, og jeg kommer til å kutte ut denne "tjenesten" om ikke de ansvarlige får orden på mølla.

For øvrig betalte jeg medlemskontingenten til LUSCOS i august, men har heller ikke der fått noe medlemskort (ikke at det betyr så mye).

LUSCOS har ikke hatt noen medlemskort etter at det ble kuttet ut de "klebe-kortene" man kunne ta ut av giroen.

Men jeg tror ikke det går så mye over nyttår før medlemmene kan motta et spesiallaget medlemskort (i kredittkort-format).

SA
Følges på:

Promotion 2010

Quote from: Svend Anders on December 10, 2008, 15:54:15

LUSCOS har ikke hatt noen medlemskort etter at det ble kuttet ut de "klebe-kortene" man kunne ta ut av giroen.

Men jeg tror ikke det går så mye over nyttår før medlemmene kan motta et spesiallaget medlemskort (i kredittkort-format).

SA

Kredittkort fra LUSCOS. Så braaaaa......

Jeg synes det går så mye ut til denne hobbyen at det skulle bare mangle om vi ikke skulle få kompensert noe fra LUSCOS da!

Bra tiltak!  ;)
Min første Leeds-kamp:

RuneR

Mottok desemberutgaven av LLL i går, uten å måtte purre først..... fremgang  ;D
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"