Leeds Res - Grimsby Res (live på LUTV)

Started by auren, December 08, 2008, 15:43:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

Kampstart klokken 20 i kveld. Satser på å se litt av kampen. Mye ungt på laget, blant annet Lees, Milne, Darville, White og Falkingham.

http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1480596,00.html

auren, som tipper 2-1 til Leeds (Sweeney og Ovington)
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Klingen

Då må eg sei meg uenig med deg, Auren.
Leeds vinn 2 - 0 Elliott x 2
Klingen
Medlemnr. 456

auren

Er du helt på jordet eller? 2-0???? hoderystende

auren :D

auren

Quote from: auren on December 08, 2008, 15:43:39
Kampstart klokken 20 i kveld. Satser på å se litt av kampen. Mye ungt på laget, blant annet Lees, Milne, Darville, White og Falkingham.

http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1480596,00.html

auren, som tipper 2-1 til Leeds (Sweeney og Ovington)

Og hvem andre enn Chris Ovington har scoret klingen ;D

1-0 til Leeds

auren

Klingen

Ser ut som du får eine målskoraren rett, Auren ;D
Klingen
Medlemnr. 456

lufc86

Bra mål av Ovington, han er hurtig til beins! synest og at Elliott gjere det bra. White hadde eit flott raid..

Casper har mange bra utspark frå fem-meteren i dag, var tredje sist på scoringa. Eit langt utspark vart flikka vidare av Elliott til Ovington på løp, som parkerte forsvaret og klinka ballen i mål med venstrefoten, aleina med keeperen.
@m_sortland på twitter

mari

Sweeney har vært god i 1. omgang synes jeg. Men han er vel ute i kulden uansett

Ellers på det jevne. Elliot vinner ganske mange av hodeduellene. Og Ovington har tempo i kroppen....

I lys av stopperkrisa på A-laget har jeg fulgt litt ekstra på midstopperne - unge Milne (kaptein ikveld) - som er skotsk juniorlandslagsspiller - ser ute til å ha potensiale. Men er foreløbig for "spe" for fysisk 3. divisjonsfotball? Midtsopperkollega Lees ser ut som en 18 åring av helt middels kvalitet. Haadde vært flott med en Lees på Leeds, men ser ute til å være ganske langt unna

Promotion 2010

Utrolig tannløst, men de to stopperne er i hvert fall i redd ballen!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

McCann twist and turns. Herlig ;D

Ellers svært lite god fotball. Reservelagsfotball blir man ikke særlig god av å spille.

auren

auren

Promotion 2010

Quote from: auren on December 08, 2008, 21:35:49
McCann twist and turns. Herlig ;D

Ellers svært lite god fotball. Reservelagsfotball blir man ikke særlig god av å spille.

auren

Pussig, men i Leeds blir man ikke god av å trene heller!  ;D
Min første Leeds-kamp:

Asbjørn

TO kjappe twistin' & turnin' - og vi har iallefall lært hva det betyr: Ã... miste ballen :(

Det skjedde iallefall i begge tilfeller...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Quote from: mari on December 08, 2008, 20:54:33
Sweeney har vært god i 1. omgang synes jeg. Men han er vel ute i kulden uansett

Ellers på det jevne. Elliot vinner ganske mange av hodeduellene. Og Ovington har tempo i kroppen....

I lys av stopperkrisa på A-laget har jeg fulgt litt ekstra på midstopperne - unge Milne (kaptein ikveld) - som er skotsk juniorlandslagsspiller - ser ute til å ha potensiale. Men er foreløbig for "spe" for fysisk 3. divisjonsfotball? Midtsopperkollega Lees ser ut som en 18 åring av helt middels kvalitet. Haadde vært flott med en Lees på Leeds, men ser ute til å være ganske langt unna

Det er da virkelig håp for disse forsvarerne. Kaster seg i dueller og vinner ballen fordi de er kjappe og ikke feige! Super takling som sistemann akkurat.
Min første Leeds-kamp:

auren

Slutt. 1-0. Så siste halvtimen, og litt inne i mellom. Kun Darville som har imponert meg, han har også imponert tidligere. Gardner så jeg ingenting til. Elliott kommer aldri til å bli noe stort.

auren, som har 2 poeng i reserveligakonkurransen :D

Promotion 2010

1-0 seier i med en bedre annen omgang. Jevnt, men Ovington var løfterik. De to bak var ikke værst. Darville, var dett det han het, ganske ok. Jeg synse altfor få hadde noe særlig fart, dessverre. White var feilplasert, og en skygge av seg selv...eller så jeg feil?
Min første Leeds-kamp:

Asbjørn

Quote from: auren on December 08, 2008, 21:52:11

auren, som har 2 poeng i reserveligakonkurransen :D

Se dar ja, da har du funnet ditt nivå :)

Så også 'bare' siste halvtimen, og fikk vel ikke noe spesielt inntrykk av noen enkeltspillere...

Tell me  Tell me

Dylan

auren

Quote from: Promotion 2010 on December 08, 2008, 21:54:34
1-0 seier i med en bedre annen omgang. Jevnt, men Ovington var løfterik. De to bak var ikke værst. Darville, var dett det han het, ganske ok. Jeg synse altfor få hadde noe særlig fart, dessverre. White var feilplasert, og en skygge av seg selv...eller så jeg feil?

Jeg så nesten ingenting fra første omgang, men White spilte bare 1.omgang. Luke Garbutt erstattet ham i andre. Kanskje var det han som ikke hang helt med?

Darville var god. Ingen som kom forbi han. Hadde flere gode og timede taklinger. I tillegg er han villig med fremover, har en fin pasningsfot og ok teknikk. Spent på utviklingen hans.

auren

mari

Synes Mc Cann - som akkurat har fylt 16 - viser at han har et godt talent når han kommer inn.   På tide med å finne en ny "hausing" kanidat  ;D ?

Morsomt at klubben samtidig har 4 gode "venstrebens talenter" i Delph (19), White (17), Garbutt (15) og McCann (16). Og alle 4 er vel fra Leedsområdet (Delph Bradford).

Ellers har Ovington fart og målteft - og også noen bra finter. Litt uferdig, men kanskje han kan prøve seg på A-laget ila sesongen ? Fart og kant er jo noe vi mangler

Asbjørn

Quote from: mari on December 08, 2008, 23:03:48
Synes Mc Cann - som akkurat har fylt 16 - viser at han har et godt talent når han kommer inn.   På tide med å finne en ny "hausing" kanidat  ;D ?

Han viste initiativ, var ivrig, og hadde vel relativt bra grunnteknikk, det lille jeg så :)

Noe lite å hausse på enda, da :)

Tell me  Tell me

Dylan