Hvem bør vi kjøpe i januar???

Started by DenHviteYeboah, December 09, 2008, 19:19:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

haak-d

Vi trenger en høyre back, som ikke selger seg defensivt hele tiden. Skulle gjerne sett at vi hentet Toni Koskela nå som han er gratis, han har stor spille forståelse, tackler meget godt og slår gode dødballer. God på hode defensivt er han også, blir vel at han danker ut Douglas på midtbana da.
Ellers så har vi i mine øyne en så bra og bred stall at det er Macca sin jobb å få de til å prestere!!!

LeifMorten

Endelig noen som støtter forslaget mitt om Ramovic. Takket for øvrig nei til prøvespill i Norwich tidligere denne måneden.
Havner vel nok i Brann til slutt - dersom Nilsen får viljen sin...

Per-Stian

Quote from: LeifMorten on December 11, 2008, 08:49:02
Endelig noen som støtter forslaget mitt om Ramovic. Takket for øvrig nei til prøvespill i Norwich tidligere denne måneden.
Havner vel nok i Brann til slutt - dersom Nilsen får viljen sin...

Eg slenger inn ei stønadserklæring :D

lojosang

Engi med Svend Anders. Vi trenger først og fremst en sjef som kan få det relativt gode forsvarsspillerne vi allerede har i troppen til å fungere som en enhet.
- Leif Olav

Jon R

Quote from: lojosang on December 11, 2008, 10:15:53
Engi med Svend Anders. Vi trenger først og fremst en sjef som kan få det relativt gode forsvarsspillerne vi allerede har i troppen til å fungere som en enhet.

Først og fremst trenger vi en sjef som kan få hele laget til å fungere som en enhet!  Macca disponerer en sterk og bred stall som allerede er forsterket ift den som kapret over 90 poeng ifjor. Det blir derfor litt absurd å tenke at problemene kan løses ved å hente inn nye spillere. Det er først og fremst de taktiske disposisjonene hos managmentet som må forandres. Hvis ikke McAllister snart innser det, er jeg redd vi går en dyster vinter og vår i møte!   :-[
Jon R.

Ferre

Du er helt klart inne på noe, Jon R. Det er først og fremst den defensive organiseringen av laget som må kraftig forbedres, alle problemene blir nok ikke løst ved å hente inn flere spillere. Men sier selvfølgelig ikke nei takk til nye spillere som KLART forbedrer laget vårt, og jeg mener fortsatt vi bør kjøpe en stabil og god keeper. Lucas og Ankergren varierer alt for mye i prestasjonene, noe som fort kan bli et uromoment for resten av laget.