Skrevet av Emne: Hvem er aktuell som mulig ny manager????  (Lest 33150 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

raggen

Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« på: Desember 13, 2008, 19:13:48 »
Fikk lit grøss og gru med tanke på hareide som manager i leeds. han har jo uttalt at han vil til england men håper ikke han er aktuell hvis macca går. Hvem andre er ledig som seriøst kan være aktuell???
Forever Leeds United!!!!!!!!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #1 på: Desember 13, 2008, 19:15:04 »
idioti emne når vi faktsk har manager 8)

Leedsfan

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #2 på: Desember 13, 2008, 19:15:07 »
Fikk lit grøss og gru med tanke på hareide som manager i leeds. han har jo uttalt at han vil til england men håper ikke han er aktuell hvis macca går. Hvem andre er ledig som seriøst kan være aktuell???

Vi trenger denne karen:

Sitat
Preston North End

Following his dismissal as Motherwell boss, Davies moved south to England and took on the role of assistant manager to Craig Brown at Preston North End. Following Brown's departure in 2004 he was installed as caretaker manager [1] before being given the job on a permanent basis.

Davies took Preston to the brink of the Premier League via the play-offs in May 2005 but lost in the final. Despite a difficult start to the 2005–06 season, Preston went on an unbeaten run, from September until February, which saw them go 22 games unbeaten - equalling the record set in the 1888 season by the double-winning 'Invincibles' side, leading some sections of the media to dub them 'The New Invincibles'. This helped the club qualify for the play-offs for a second successive season although Davies and Preston again failed to win promotion when they were knocked out by Leeds United after losing the semi-final second leg.

Davies' success at Deepdale saw him linked with a number of other jobs. He was interviewed for the position at Charlton Athletic but was unsuccessful[2] and, instead, joined fellow Championship club Derby County in June 2006.[3]

[edit] Derby County

In Davies' first season as Derby manager he led them to third place in the league and then won the play-offs after defeating Southampton and then West Bromwich Albion, ending Derby's five year absence from the top flight. Despite signing a one year extension to his contract, Derby struggled in the Premier League, gaining only six points from fourteen games. After criticising Derby's board for lack of investment, Davies left Pride Park in November 2007, with the club bottom of the league.[4]

Davies was later linked with the managerial positions of the Scottish national team[5] (he would eventually withdraw his interest from this post),[6] Leicester City, Dundee and Hibernian. He was also considered a candidate to become assistant manager to Everton boss David Moyes.[7][8]
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Ferre

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #3 på: Desember 13, 2008, 19:17:55 »
Alan Curbishley!
Kanskje litt dyr, men hvis det fører til opprykk er det vel brukte penger. Må uansett være en rutinert og proven manager.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #4 på: Desember 13, 2008, 19:19:09 »
ok då.......Owen Coyle 8)

raggen

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #5 på: Desember 13, 2008, 20:27:25 »
Alan Curbishley har alltid hatt ei høy stjerne i mine øyne men tror desverre aldri han blir aktuell for Leeds i den posisjonen og ligaen de er i nå
Forever Leeds United!!!!!!!!

Torgeir

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #6 på: Desember 13, 2008, 20:51:11 »
Er ikke sikker på om vi trenger ny manager, men att Macca kunne trenge hjelp å drille forsvarsspillet??? Ja....lei inn en pronte.

 8) 8) 8) 8) 8) 8)
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


MacMurder

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #7 på: Desember 13, 2008, 21:11:56 »
Tror nok dessverre at Macca ikke når Hareide til støvleskaftene når det gjelder managerkompetanse!

Carl Fisker

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #8 på: Desember 13, 2008, 21:21:26 »
McAllister var supporternes valg, og Bates ansatte ham ene og alene av den grunn. La Macca få fullføre denne sesongen før supporterne kommer med sin ønskeliste om ny manager.
Blir det ikke opprykk til våren, får vi komme tilbake til saken.

Jon R

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #9 på: Desember 13, 2008, 21:33:31 »
McAllister var supporternes valg, og Bates ansatte ham ene og alene av den grunn. La Macca få fullføre denne sesongen før supporterne kommer med sin ønskeliste om ny manager.
Blir det ikke opprykk til våren, får vi komme tilbake til saken.

Dette holder dessverre ikke. INGEN orker en sesong til på dette nivået, og ihvertfall ikke spillere som Beckford og Delph. 19 000 på hjemmekampene kan fort bli til 13 000 hvis ikke noe endres radikalt . Rykker vi ikke opp i mai er jeg redd vi blir værende på dette nivået ( eller lavere) i mange år fremover. Jeg gir Macca tiden frem til nyttår på å snu dette drastisk ,hvis ikke bør det være ut når vi skriver januar 2009. Jeg har begynt å lage min liste allerede og Aiden Boothroyd er den som står øverst på lista pr idag. 
« Siste redigering: Desember 13, 2008, 21:35:20 av Jon R »
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #10 på: Desember 13, 2008, 21:37:25 »
McAllister var supporternes valg, og Bates ansatte ham ene og alene av den grunn. La Macca få fullføre denne sesongen før supporterne kommer med sin ønskeliste om ny manager.
Blir det ikke opprykk til våren, får vi komme tilbake til saken.

Dette holder dessverre ikke. INGEN orker en sesong til på dette nivået, og ihvertfall ikke spillere som Beckford og Delph. 19 000 på hjemmekampene kan fort bli til 13 000 hvis ikke noe endres radikalt . Rykker vi ikke opp i mai er jeg redd vi blir værende på dette nivået ( eller lavere) i mange år fremover. Jeg gir Macca tiden frem til nyttår på å snu dette drastisk ,hvis ikke bør det være ut når vi skriver januar 2009. Jeg har begynt å lage min liste allerede og Aiden Boothroyd er den som står øverst på lista pr idag. 

Hvorfor vil ikke dagens ledere spille offensiv fotball som gir uttelling? That's beyond me!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Pettersen97

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #11 på: Desember 13, 2008, 23:29:05 »
ALAN CURBISHLEY!!!!
Det e managern vi træng/må ha.........
Bates åpne pængesækken litt da!!!
The Mighty Whites

Corleone

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #12 på: Desember 14, 2008, 01:26:17 »
Roy Keane  :D

nord

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #13 på: Desember 14, 2008, 02:15:50 »
Paul Ince  ;)
 

nord

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #14 på: Desember 14, 2008, 03:25:25 »
Undskyld spøg til side! Jeg tror at både Paul Ince og Macca vil vende deres dårlige resultater og komme stærkt tilbage ! Det hjælper ingenting at fyre managaren - lad Macca  få lov til at bevise at han er god nok! Vi skal satse på Ikke at skifte manager!
 

samadhi

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #15 på: Desember 14, 2008, 09:07:40 »
Hvor imponerende er egentlig det Curbishley har gjort som manager.

Var manager i den lille klubbe Charlton fra 1991. Hadde varierende suksess her før han i sesongen 1997-98 klarte opprykk via playoff. Hadde til tider stor suksess i Premier Leauge før han reiste til West Ham i 2006. I hardtsatsende West Ham fikk han ikke den tiden han trengte til å bygge opp ett lag og det ble raskt kroken på døren.

Jeg er ikke tvil om at Curbishleu er en god manager, men de største kritikerne her inne vil jo ha suksess over natta og da tviler jeg på at dette er rette mannen...
marching on together,
derudaf forever...

Superleeds77

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #16 på: Desember 14, 2008, 09:22:58 »
Det er lett å skylde på manageren når resultatene uteblir! Personlig syntes jeg vi har en spillerstall som er bra nok til å hevde oss i toppen av L1. Jeg er usikker på om Staunton er den kan gjøre oss gode nok defensivt?! Vi spiller mye ball i løpet av kampene og har en lei tendens til å lede 1-0 for så og tape kamper. Målene vi slipper inn kommer stort sett fra døballer så det tyder jo på at vi ikke er harde/god nok i den defensive markeringen. Staunton hadde vel ikke stor suksess som landslagstrener heller?! Uansett må resultatene komme nå med en gang ikke i januar eller februar da kan vi si takk og farvel til opprykk i år!
 

h.b

  • Gjest
Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #17 på: Desember 14, 2008, 09:41:09 »
Noen av dere påstår at Leeds har en god nok stall til å rykke opp. Det betyr at Macca ikke er god nok i jobben  sin. Dette vil si sparken.
Noen andre sier at Leeds ikke har en god nok stall til å rykke opp. Hvis dette er tilfelle, så er dette ikke Maccas feil. Men Macca har tidligere gått høyt ut og sagt at Leeds med den stallen  han har tilgjengelig skal rykke opp. Dere sier at Leeds ikke har en sterk nok stall. Macca har hele tiden sagt at det har Leeds. Altså så har ikke Macca bakkekontakt og en manager uten bakkekontakt trenger ikke Leeds. Altså sparken.
Meg personlig tror ikke Macca har det som skal til.for å føre klubben videre. Jeg mener Leeds med den rette managern kan få dette laget opp.
Hvilken manager vil jeg ha.
I den situasjonen Leeds er i nå, så mener jeg man må få inn en manager som spillerne frykter ( macca er for hyggelig ). Mener derfor av de som er tilgjengelig, så er Keane det beste valget. Se hva som skjedde med Sunderland når de var i CCC. Inn kom Keane og viste autoritet ved å sette på plass spillere med dårlig innstilling. Sunderland ble et lag med arbeidsmoral.
Derfor mener jeg at slik situasjonen er med Leeds nå. Så er Keane mannen som kan få klubben opp i CCC.
Keane er kanskje ikke mannen som vil lede Leeds i  Premier League. Men han er absolutt mannen som  duger i League one og i CCC

MacMurder

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #18 på: Desember 14, 2008, 09:43:49 »
Keane vil aldri bli godtatt.

h.b

  • Gjest
Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #19 på: Desember 14, 2008, 09:59:31 »
Keane vil aldri bli godtatt.
Det samme sa vi om Wise

Inge

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #20 på: Desember 14, 2008, 10:04:48 »
Noen av dere påstår at Leeds har en god nok stall til å rykke opp. Det betyr at Macca ikke er god nok i jobben  sin. Dette vil si sparken.
Noen andre sier at Leeds ikke har en god nok stall til å rykke opp. Hvis dette er tilfelle, så er dette ikke Maccas feil. Men Macca har tidligere gått høyt ut og sagt at Leeds med den stallen  han har tilgjengelig skal rykke opp. Dere sier at Leeds ikke har en sterk nok stall. Macca har hele tiden sagt at det har Leeds. Altså så har ikke Macca bakkekontakt og en manager uten bakkekontakt trenger ikke Leeds. Altså sparken.
Meg personlig tror ikke Macca har det som skal til.for å føre klubben videre. Jeg mener Leeds med den rette managern kan få dette laget opp.
Hvilken manager vil jeg ha.
I den situasjonen Leeds er i nå, så mener jeg man må få inn en manager som spillerne frykter ( macca er for hyggelig ). Mener derfor av de som er tilgjengelig, så er Keane det beste valget. Se hva som skjedde med Sunderland når de var i CCC. Inn kom Keane og viste autoritet ved å sette på plass spillere med dårlig innstilling. Sunderland ble et lag med arbeidsmoral.
Derfor mener jeg at slik situasjonen er med Leeds nå. Så er Keane mannen som kan få klubben opp i CCC.
Keane er kanskje ikke mannen som vil lede Leeds i  Premier League. Men han er absolutt mannen som  duger i League one og i CCC

Keane? Nei nå må du ta kontakt med fastlegen din før det rabler helt.

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #21 på: Desember 14, 2008, 10:25:37 »
Rapporter fra England tyder på at Macca sier opp denne eller neste uke......Så får  vi se hva som rører seg i hodet til Bates etter dette
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Tom S

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #22 på: Desember 14, 2008, 11:15:56 »
Dersom vi gjer eit managerskifteno, må vi også vere forberedt på at opprykket går fløyten. Ein ny manager skal sette sitt preg på spillestil, lederstil og spillerstall, sånt tar normalt tid.

La Macca få arbeidsro denne sesongen, så får vi telle opp og sjå kva det gav.
COME ON LEEDS !!

Billy the king

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #23 på: Desember 14, 2008, 11:33:32 »
For å si det enkelt: den som klarer å få Leeds opp, vil automatisk bli godkjent. Kjenner selv at jeg grøsser ved å se Keane med Leedslogo på brystet,men gremmes enda mer ved tanken å forbli i denne divisjonen. Dermed er valget enkelt. Jeg driter i om en ny manager heter Keane eller om Macca fortsatt blir sittende, bare vi kommer opp...

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #24 på: Desember 14, 2008, 11:38:22 »
Ka e forskjellen på Strachan og Keane?
Komme Keane e vi sikra 2 opprykk og då gir eg blanke i kor mykje eg hata fyren før i tia...... 8)

baste

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #25 på: Desember 14, 2008, 11:41:28 »
Jeg vil haTROND SOLLIED  8)


h.b

  • Gjest
Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #26 på: Desember 14, 2008, 11:52:14 »
Rapporter fra England tyder på at Macca sier opp denne eller neste uke......Så får  vi se hva som rører seg i hodet til Bates etter dette
Jeg vet ikke hvor du har dette fra. Men dette tyder på den gamle sagaen. Sjer du ikke opp blir du sparket, I realiteten er Macca da sparket.

DenHviteYeboah

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #27 på: Desember 14, 2008, 11:54:57 »
Tror faktisk Macca sier opp selv.Stakkars, han ser jo eldre og eldre ut for hvert nederlag.Macca er en bra og fornuftig mann som sikkert sier at han ikke orker dette presset mer.Dessuten har han selvinnsikt i motsetning til andre managere, derfor sier han at  hensyn til klubben og supporterne er viktigst,derfor trer han til side.Innrømmer at han ikke fikk det til-dessverre.
Så hva bør Bates gjøre?
Hadde jeg hatt all makt hadde jeg hentet George Graham til å rydde opp.I mine øyne en fantastisk manager.Dette kommer aldri til å skje, så hvilke alternativer har Bates?
Det kan faktisk hende han henter Poyet tilbake. Eller at han går for et vanvittig valg som Roy Keane.Utenkelig egentlig, men Bates har jo uttalt at han ikke bryr seg om hva supporterne mener,det er kun det sportslige som teller.Han har et poeng her.Trur de fleste driter i hvem som styrer og om det er kjedelig fotball bare Leeds vinner kamper som til slutt gir opprykk.Jeg hater alt som har med Manu å gjøre, men må innrømme at hvis det er Keane som styrer mens vi rykker opp driter jeg i at han er gammel scumspeller.Jeg kommer aldri til å like ham, men hvis han sørger for suksess er det greit.Jeg hater Wise også, men må innrømme at han gjorde en ok jobb og vill det beste for klubben mens han var her.

Inge

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #28 på: Desember 14, 2008, 12:05:45 »
Ka e forskjellen på Strachan og Keane?
Komme Keane e vi sikra 2 opprykk og då gir eg blanke i kor mykje eg hata fyren før i tia...... 8)

En av forskjellene er vel at keane har sagt i 15 år att han hatet leeds.
Kan ikke huske å ha lest eller hørt strachan sagt det samme.

Skal vi ha ny manager trenger v ikke prøve å få tak i en som vi har ett gjensidig hatforhold til.
SÃ… god er han ikke.

Tom S

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #29 på: Desember 14, 2008, 12:13:30 »
Ka e forskjellen på Strachan og Keane?
Komme Keane e vi sikra 2 opprykk og då gir eg blanke i kor mykje eg hata fyren før i tia...... 8)

En av forskjellene er vel at keane har sagt i 15 år att han hatet leeds.
Kan ikke huske å ha lest eller hørt strachan sagt det samme.

Skal vi ha ny manager trenger v ikke prøve å få tak i en som vi har ett gjensidig hatforhold til.
SÃ… god er han ikke.

Minner vel litt om Clough i si tid...
Han og hadde uttalt at han hatet Leeds United og at spillerene var middelmådige råtasser. Alle veit kor det gjekk....

No må vi ikkje forhaste oss med managerbytte, det kan skade meir enn det gjer godt.
COME ON LEEDS !!