Skrevet av Emne: Januarvinduet  (Lest 4246 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Torpe-do

Januarvinduet
« på: Desember 15, 2008, 18:01:44 »

Det blir skrive mye om nødvendige forsterkninger i januar. Flere navn på spillere har blitt nevnt, dog de fleste er heller ukjente for meg...
Kunne godt tenkt meg en post der folk kommer med ønsker / forventinger, og gjerne setter spillere opp mot en eventuell forventet overgangssum. Slik kan en mindre oppdatert person som meg følge litt tettere med på alternativene. Mer som en børs, om en vil..

Så, hvor mye penger tror og håper dere på at det blir brukt i førstkommende overgangsvindu?

En halv million pund?
To millioner?
Mer?

Og eventuelle gode kjøp for slike penger ville vært?



DenHviteYeboah

Sv: Januarvinduet
« Svar #1 på: Desember 15, 2008, 18:24:37 »
Tipper Papa Smurf bruker ca £500 000.Hadde håpet på de 4 dobbelte...

Tom S

Sv: Januarvinduet
« Svar #2 på: Desember 15, 2008, 18:28:56 »
Spørs om det er så mykje å hente, men tør vi håpe på £1M?
Det burde holde til eit par bra signinger i denne divisjonen.

Eit par salg kan nok spe på ytterligere til spillerkjøp.

I mine auger er ein sjefs-stopper pri nr.1.
COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

Sv: Januarvinduet
« Svar #3 på: Desember 15, 2008, 18:33:53 »
Helt enig Tom S!utrolig at Macca bruker Telfer kamp etter kamp...Et par bunnsolide stoppere hadde gjort underverker,samt en kvalitetskeeper!

Torpe-do

Sv: Januarvinduet
« Svar #4 på: Desember 15, 2008, 18:34:10 »
Dersom Delph hadde blitt solgt for 6 mill (var ikke det budet fra Arsenal?). Hvor mye ville den eventuelle kjøpskapitalen økt, og hvem kunne i tilfelle til en slik sum kompensere spillermessig med Delph?

Er det noen talentfulle unggutter i PL kanskje, som har godt ord på seg?

Leif Egil

Sv: Januarvinduet
« Svar #5 på: Desember 15, 2008, 20:09:01 »
Det vi trenger er en skikkelig motivator - koste hva det koste vil.... ::)
 

Torpe-do

Sv: Januarvinduet
« Svar #6 på: Desember 15, 2008, 20:34:18 »
Det vi trenger er en skikkelig motivator - koste hva det koste vil.... ::)

Ingen tvil i det. Så kan en tenke seg; skal det være en unggutt med iver og pågangsmot, en noe eldre kar med erfaring, eller kanskje til og med en dyr mellomting? :)

Personling stemmer jeg det siste alternativet, men mener samtidig at da bør det virkelig investeres. Med andre ord en skråsikker forsterkning av laget, som også får toppkarakter i divisjonen over. Så sant en slik spiller finnes.... som samtidig vil til... "lille"... Leeds

Runar

Sv: Januarvinduet
« Svar #7 på: Desember 15, 2008, 21:02:00 »
Jeg vil tro at hvor mye Leeds er villig til å bruke er avhengig av om de blir kvitt de spillerne de ønsker. Jeg tror ikke Bates vil legge mye pund i overganger og lønn uten at noen spillere forvinner andre veien. Fordi jeg ikke tro han vil risikere å bli sittende i League One med en stall bestående av 30 "proffer"....

Tror nok det finnes penger til å invistere og at man har i overkant av 1 mill£ med mer dersom Sweeney, Westy, Kandol og flere spillere forsvinner.
 

fjellhaugen

Sv: Januarvinduet
« Svar #8 på: Desember 16, 2008, 20:25:05 »
Dersom Delph hadde blitt solgt for 6 mill (var ikke det budet fra Arsenal?). Hvor mye ville den eventuelle kjøpskapitalen økt, og hvem kunne i tilfelle til en slik sum kompensere spillermessig med Delph?

Er det noen talentfulle unggutter i PL kanskje, som har godt ord på seg?

tror ikke kjøpskapitalen øker nevneverdig om han går, desverre.
et salg av delph, vil nok cashe inn penger til å betale tilbake store deler av thorp arch, og enliten smule til spillere.... evt alt inn i thorp arch(mest trolig)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Per-Stian

Sv: Januarvinduet
« Svar #9 på: Desember 16, 2008, 22:21:25 »
Bates opnar nok lommeboka viss Macca argumenterer godt for at vi treng den og den spelaren. Det har vel også sjefen uttalt tidlegare. Men eg trur nok det ligg eit premiss for at dette skal skje, nemleg at vi må selje/slanke stallen først. Ikkje utenkjeleg at tre-fire mann forsvinn i januar, samstundes som vi hentar inn 2-3 som kan gå rett inn å styrke laget vårt. Eg har diverre dårleg oversyn over marknaden i CCC og L1, men eg har min tvil om at så veldig mange gode spelarar har lyst til å kome til oss. Men Macca har overraska tidlegare med å hente Freedman, så vi får leve i håpet.

MacMurder

Sv: Januarvinduet
« Svar #10 på: Desember 16, 2008, 22:43:22 »
Denne karen gjorde det vedig bra etter rapportene å dømme da reservene slo York 3-1 i kveld. Trialiststoggar som også headet inn en goal.
http://mansour.assoumani.free.fr/Biographie.htm

jarle

Sv: Januarvinduet
« Svar #11 på: Desember 16, 2008, 22:43:32 »
3-4 ut ville vært bra... daukjøtt her og der det er sikkert...

Men vi trenger 3-4 nye spillere av høy kvalitet!!!

en ny SUPER KEEPER...
2 forsvarere
og en midtbane spiller er på min liste...

hva med en lånespiller eller to av superkvalitet? Spillere vi kan låne men ikke har råd til å kjøpe!!!

De foran er gode nok...

Bites Yer Legs

Sv: Januarvinduet
« Svar #12 på: Desember 16, 2008, 23:03:15 »
Gary Speed!!
KEEP FIGHTING!!

jarle

Sv: Januarvinduet
« Svar #13 på: Desember 16, 2008, 23:14:30 »
VI trenger en leader... en ny MR Leeds!

En Bobby Collins
En Gordon Strachan...

en som evner å gå foran... som motiverer som roer ned som tar de riktige valgene...
som løfter de andre spillerne opp!!!

HVEM ER DENNE MANNEN!!!
spilleren som forandrer en klubb!!!

er det Gary Speed... i de to første tilfellene var det "gamle" spillere fra andre klubber som fikk en ny vår!!! Eller er dette en utdød rase?

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Januarvinduet
« Svar #14 på: Desember 16, 2008, 23:51:08 »
Gary Speed - Ja takk!
Alan Smith - Ja takk!
Milner? Ja takk!

...og jeg tror pinadø David Batty hadde heva laget vårt også (selv om han fylte 40 år forrige fredag...)
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Januarvinduet
« Svar #15 på: Desember 17, 2008, 12:38:12 »
Det er hevet over tvil at vi trenger stoppere synes jeg! Selv om kanskje systemet Macca følger ikke slår spesielt vellykket ut pr. i dag! For omstendelig uten at kvaliteten blant spillerne er god nok. Derfor trenger vi gjennombruddskraft og fremdrift i midtbaneleddet i tillegg!
Tviler vel på om det er så mye penger at dette kan skaffes da og da tror jeg Macca må gjøre noe med det vi har!
Yeboahs vitne

Per-Stian

Sv: Januarvinduet
« Svar #16 på: Desember 17, 2008, 15:57:54 »
Gary Speed - Ja takk!
Alan Smith - Ja takk!
Milner? Ja takk!
Batty? Ja kanskje

Sleng på Nigel Martyn, David Wetherall, Chris Whyte og Chris Fairclough og vi har eit vinnarlag!

Dennis

Sv: Januarvinduet
« Svar #17 på: Desember 17, 2008, 18:06:18 »
Uten at jeg har noen forutsetninger for det, tror tipper jeg vi vil bruke mellom en halv og en million pund i januar. Og om Ken Bates gir Macca oppimot en million pund i januar, bør det være godt over tilstrekkelig for å gi klubben grunnlag for opprykk (som vi egentlig allerede burde ha, med den stallen vi har.)

Ønskeliste:
1. Midtstopper
2. Spiss
3. Høyreback
4. Keeper
« Siste redigering: Desember 17, 2008, 18:59:17 av Mr Kaizer »
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: Januarvinduet
« Svar #18 på: Desember 17, 2008, 18:44:09 »
Helt enig med lista di Kaizer,men vi skulle ha satset £5mill slik at sjansen for å rykke opp ble meget stor.Denne drittligaen tar livet av klubben!

LEO

Sv: Januarvinduet
« Svar #19 på: Desember 17, 2008, 21:58:16 »
Det er viktig at leeds begynner å kjøpe med engang transfer vindu åpner slik at de spillerne som allerede vet at de er benkeslitere vil antakelig bli på tribunen med de nye kjøpene.

Det må ikke bli så defansiv innkjøpspolitikk at man skal vente til mann har fått solgt !!??

Husker vi kjøpte Strachan for 300.000 pund da startet kjøret for opprykk. Vi må ha noe lignende nå, men det må være en forsvarsspiller.
 

lufc86

Sv: Januarvinduet
« Svar #20 på: Desember 17, 2008, 22:01:35 »
Her er ynskjelista mi for Januar:

1. Midtstoppar (Ein som tek ansvar)
2. Keeper (Ein klar fysteval og solid keeper)
3. Goalgetter (ala fryatt)
4. Macca blir manager of the month
@m_sortland på twitter