Skrevet av Emne: KAMP: vs. Stockport County 28/12  (Lest 72849 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Volda69

Sv: KAMP: vs. Stockport County 28/12
« Svar #510 på: Desember 28, 2008, 16:09:50 »
Då har me knappa inn to poeng på play-off i dag. Alle små skritt kan bli til store på vegen mot direkte opprykk! :)
MOT

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. Stockport County 28/12
« Svar #511 på: Desember 28, 2008, 16:25:49 »
Ahh, så deilig!

Hadde av en eller annen grunn fått for meg at det var i morra kampen gikk, men gjør ikke noe at jeg gikk glipp av den når vi vinner slik :)

Grattis alle sammen!
-SirOlsen-

mac_gyver

Sv: KAMP: vs. Stockport County 28/12
« Svar #512 på: Desember 28, 2008, 16:26:48 »
jada!!! det er så sykt moro å komme hjem til et sånt resultat! herlig!!!! supert at christie fikk putta og ;D
Pride of Yorkshire

pesi

Sv: KAMP: vs. Stockport County 28/12
« Svar #513 på: Desember 28, 2008, 16:39:54 »
Fy FAEN dette smakte godt!

COME ON LEEDS!

15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

mac_gyver

Sv: KAMP: vs. Stockport County 28/12
« Svar #514 på: Desember 28, 2008, 16:46:23 »
Grattis alle!!
Ang. høydepunkter på LUTV: Nå har det vel gått en halvtime, ingen highlights under Overseas ennå. Sikker på at det legges ut høydepunkter fra bortekampene?

når det er bortekamp er det ikke noen spesiell overseas-prioritering tror jeg. vi får vente til i morgen. det har hvertfall vært slik før.
Pride of Yorkshire

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. Stockport County 28/12
« Svar #515 på: Desember 28, 2008, 17:16:31 »
Oooops. Jeg tok visst en "SirOlsen" i dag og glemte at det var tidlig start. Noen som har en kort oppsummering?

Sir Olsen tok visst en "Sir Olsen" selv i dag  ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. Stockport County 28/12
« Svar #516 på: Desember 28, 2008, 17:38:42 »
Oooops. Jeg tok visst en "SirOlsen" i dag og glemte at det var tidlig start. Noen som har en kort oppsummering?

Sir Olsen tok visst en "Sir Olsen" selv i dag  ;D
:p
-SirOlsen-

auren

Sv: KAMP: vs. Stockport County 28/12
« Svar #517 på: Desember 28, 2008, 17:47:56 »
Dessverre mange av topplagene som ser ut til å vinne: Leicester, MK Dons og Peterborough. Slik som ståa er nå vil vi være 13 poeng fra direkte opprykk og 5 poeng bak play off. Sesongen er akkurat halvspilt i dag. Kun play off som er realistisk dessverre.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Oggy

Sv: KAMP: vs. Stockport County 28/12
« Svar #518 på: Desember 28, 2008, 17:57:42 »
MK Dons imponerer virkelig, det virker som det skal bli svært vanskelig å erobre en
plass blant de to fremste.
Men i dag gleder jeg meg virkelig over vår første seier på en evighet  :)

Men helvetes Tranmere som putta 3 min. på overtid :-[
« Siste redigering: Desember 28, 2008, 18:00:48 av Oggy »
Oggy

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. Stockport County 28/12
« Svar #519 på: Desember 28, 2008, 18:13:07 »
Fint å se/høre Leeds vinne igjen :D


Lønner seg visst å få ny manager ;)

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: KAMP: vs. Stockport County 28/12
« Svar #520 på: Desember 28, 2008, 18:16:51 »
Når kommer målene på "Overseas"?
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

auren

Sv: KAMP: vs. Stockport County 28/12
« Svar #521 på: Desember 28, 2008, 18:25:28 »
Når kommer målene på "Overseas"?

I morgen sånn i 15 tiden skulle jeg tro...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Sv: KAMP: vs. Stockport County 28/12
« Svar #522 på: Desember 28, 2008, 18:56:33 »
MK Dons imponerer virkelig, det virker som det skal bli svært vanskelig å erobre en
plass blant de to fremste.
Men i dag gleder jeg meg virkelig over vår første seier på en evighet  :)

Men helvetes Tranmere som putta 3 min. på overtid :-[

Joda, de imponerer, men er veldig trygg på at dei kjem til å flate ut utover i sesongen.
Så for vår del er det kun om å gjere å vere stabilt gode resten av sesongen.
COME ON LEEDS !!

B-m

Sv: KAMP: vs. Stockport County 28/12
« Svar #523 på: Desember 28, 2008, 20:21:12 »
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_div_2/7787814.stm


intervju med Simon etter kampen.


Beklager at jeg sier dette, men synes han gir mer i dette intervjuet enn hva macca har gitt hele sesongen,,
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Fygle

Sv: KAMP: vs. Stockport County 28/12
« Svar #524 på: Desember 28, 2008, 20:25:07 »
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_div_2/7787814.stm


intervju med Simon etter kampen.


Beklager at jeg sier dette, men synes han gir mer i dette intervjuet enn hva macca har gitt hele sesongen,,

Helt enig. Er ikke akkurat skuffet over at Macca fikk fyken!  ;)
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

abbe

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. Stockport County 28/12
« Svar #525 på: Desember 28, 2008, 20:33:18 »
Er det forskjeller å spore i Leeds sitt spill med ny manager vs Mac?

Dennis

Sv: KAMP: vs. Stockport County 28/12
« Svar #526 på: Desember 28, 2008, 20:51:33 »
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_div_2/7787814.stm


intervju med Simon etter kampen.


Beklager at jeg sier dette, men synes han gir mer i dette intervjuet enn hva macca har gitt hele sesongen,,

Den siste setningen din oppsummerer hele Macca-perioden. En meget sympatisk og "likanes" kar, som dessverre ikke hadde det som skulle til som Leeds-manager. Synd at det ikke funket som ønsket, for det hadde vært fantastisk med Macca-suksess, men slik er fotballen.

Tror likevel vi vil se Macca tilbake i gamet etterhvert. Ønsker han lykke til videre.

Uansett, Simon Grayson virker som en tøff og talentfull manager. Håper han endelig er den riktige manageren for Leeds.
Marching on together!

Sheridan


Crazyleeds

Sv: KAMP: vs. Stockport County 28/12
« Svar #528 på: Desember 29, 2008, 09:22:01 »
Er det noen som vet når LUTV kommer med ref fra kampen i dag? Sitter på jobb spent som juling på å se høydepunkter:)

baste

Sv: KAMP: vs. Stockport County 28/12
« Svar #529 på: Desember 29, 2008, 09:55:33 »
 ;) ett knallbra resultat. En jevn serie, som er til fordel LEEDS. Vi  kommer med en sluttspurt ingen har opplevd maken til...

Vi rykker opp, direkte opprykk.... MOT


fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. Stockport County 28/12
« Svar #530 på: Desember 29, 2008, 10:49:17 »
Julens absolutte høydepunkt så langt!!!
Yeboahs vitne

Tom S

Sv: KAMP: vs. Stockport County 28/12
« Svar #531 på: Desember 29, 2008, 11:10:41 »
YEP chief football writer Phil Hay takes a close look at how Leeds United's players performed at Stockport.


Casper Ankergren: Ankergren's strength is his shot-stopping and that impressive asset was on display at Edgeley Park. Three particularly good saves ensured that Leeds were on level terms at half-time 7/10.

Frazer Richardson: He and Hughes did a good job of attacking the left side of Stockport's defence, but Richardson found Tommy Rowe a real handful at times during the second half 7/10.
.
Rui Marques: Marques and Davies competed against each other all afternoon and the Angolan did a decent job. But he was posted missing when Baker broke through in the build up to Stockport's goal 6/10.

Lubomir Michalik: By no means a complete performance and he endured a few shaky moments in the first half, but Michalik was more convincing after the interval and made several vital interventions 6/10.

Alan Sheehan: Stockport enjoyed a fair amount of success down his flank to begin with but he tightened up as the game developed. The only downside was the quality of his passing 6/10.

Andrew Hughes: Not the first time he has reached full-time with a cut on his scalp and a bandage on his head. Gave every ounce of his energy and helped to keep United's tempo high 7/10.

Jonathan Douglas: Following on from a tireless display against Leicester, Douglas was combative and destructive, providing firm leadership from the centre of the field without the captain's armband 8/10.

Fabian Delph: The state of the pitch didn't suit him and his committed display was not always completely effective, but his finish was inspired and crucial. Picked up a caution for dissent 7/10.

Robert Snodgrass: Played his part in maintaining the pressure exerted by Leeds in the first half at Edgeley Park, but Snodgrass was never at the heart of the game and left the field on 65 minutes 6/10.

Luciano Becchio: Physical, aggressive and often the source of possession. How much he knew about his goal is difficult to say but he was in the right position to score it and deserved that reward 8/10.

Jermaine Beckford: His overhead kick which hit the crossbar was classic Beckford, but he did a good job of holding up the ball in the first half and was struggling with injury before his substitution 7/10.

Substitutes
Malcolm Christie (for Beckford, 65) 7/10.

Jonathan Howson (for Snodgrass, 65) 5/10.

David Prutton (for Hughes, 89) 5/10.
COME ON LEEDS !!

Svend Anders

Sv: KAMP: vs. Stockport County 28/12
« Svar #532 på: Desember 29, 2008, 16:58:32 »
En kort vurdering fra "Ben på facebook" som er på alle hjemme- og bortekamper:

I was very impressed today. Apart from the appalling goal we conceded where nobody wanted to tackle, the defence was really good today - three clearences off the lines, couple of good saves from Casper who also dealt with every cross and assissted Christie's goal. I thought Frazer and Douglas today were outstanding, and Delph's goal - top quality.

We are 100x better at the back. No perfect of course but we'd have lost again today because, despite the fact I couldn't name a single Stockport player they looked a very dangerous side going forward, and they'd obviously studied our weaknesses as they put in loads of crosses.

Vedrørende spillerbørsen i YEP er det meg et mysterium hvorfor de trekker frem spillervurderinger på folk som er byttet inn ett minutt før slutt. Jeg har anbefalt Phil å slutte med det....

SA

ragnar

Sv: KAMP: vs. Stockport County 28/12
« Svar #533 på: Desember 29, 2008, 17:06:26 »
Det kan og diskuteres om det er nødvendig med vurdering av spillere som har spilt mindre enn 30 min. Men i Howson og Christie sitt tilfelle er det jo snakk om 5 min.  8)
*In El Loco we trust!*

Sleivind

Sv: KAMP: vs. Stockport County 28/12
« Svar #534 på: Desember 29, 2008, 17:42:32 »
Jeg ble ikke veldig imponert over klippet på LUTV. Ser at SA trekker frem en kommentar fra en på facebook om at forsvaret var bra som reddet 3 baller på streken. Jeg snur det heller til å si at det var dårlig av forsvaret vårt at vi måtte redde 3 baller på streken. Det er helt klart at vi sliter med duellstyrke foran eget mål. Om det kommer av dårlig organisering, lite vilje eller rett og slett dårlige hodespillere, det kan ikke jeg uttale meg om. Men jeg er 100% sikker på at vi har ikke sett det siste mål i mot på dødball. Jeg telte ikke alle cornerne Stockport hadde på klippet til LUTV, men samtlige av de endte med stor sjanse til Stockport.

Ikke hadde vi spesielt mange store sjanser heller. Så Grayson har nok å ta tak i fremover, men det virker som om det er en ting som er kommet tilbake igjen i laget nå, og det er viljen til å gi det lille ekstra, slik at vi tar de nødvendige poengene. Og kanskje er det alt som skal til, for at vi skal havne på vinnesporet igjen?


Hallgeir *

Sv: KAMP: vs. Stockport County 28/12
« Svar #535 på: Desember 29, 2008, 17:59:55 »
 Viljen til å gi det lille ekstra kommer vel alltid når en ny manager er ansatt. Spillerne stiller forhåpentligvis likt, og de må vise at de fortjener en plass på laget. Tryllekunsten nå er å få alle til å yte det lille ekstra resten av sesongen. Det er Graysons utfordring framover.
Super Leeds since 1968

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Stockport County 28/12
« Svar #536 på: Desember 30, 2008, 11:40:41 »
10.273 er Stockports beste tilskuertall på 40 år.
Nå vil de spille mot Leeds hver helg!

http://www.stockportcounty.com/page/LatestNews/0,,10419~1503628,00.html