KAMP: vs. HEREFORD UNITED 17/2 (Ny dato!)

Started by kjelvi, December 17, 2008, 13:28:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Crazyleeds

Liker ikke utviklinga på kampen...faen ass, vi må vinne i dag!!!

Rotor

Førde

Marching On Together

Sølvreven

Robbo og Snoddy har byttet side. Det blir spennende å se hvordan det funker.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Pettersen97

e for mye små spill høres det ut som........
fram,fram og atter fram I LENGDERETNING!!!
The Mighty Whites

Crazyleeds

fjellhaugen

dickinsons siste kamp i dag stemmer ikke det?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

sveifors

Quote from: Crazyleeds on February 17, 2009, 21:16:23
leicester i ledelsen

Med 6 lånespillere i troppen. De gjør det som er nødvendig for å komme ut av de nne myra
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Leedsulf

Crazyleeds

det stemmer fjellhaugen, synd mener nå jeg!

Pettersen97

The Mighty Whites

fjellhaugen

Quote from: Crazyleeds on February 17, 2009, 21:18:18

hvordan er muligheten for å forlenge? jeg mener vi burde strekke oss langt for å beholde han ut sesongen. han har vært sprek for oss
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Crazyleeds

Leedsulf

Pettersen97

Quote from: fjellhaugen on February 17, 2009, 21:19:44
Quote from: Crazyleeds on February 17, 2009, 21:18:18

hvordan er muligheten for å forlenge? jeg mener vi burde strekke oss langt for å beholde han ut sesongen. han har vært sprek for oss
Meine vi har mulighetn for å forlænge. Om æ ikke har læst feil.
The Mighty Whites

Crazyleeds

Pulis , stoke sin manager vil ha han tilbake etter at han har gjort det bra for oss så tror sjangsen er små for at han blir særlig lenger hos oss

RuneSve

Håper litt på en Grella-debut jeg. Trundle høres ut til å være ganske anonym så langt hvertfall.

fjellhaugen

snodgrass er bare ikke god nok. han kommer stadigvekk til muligheter men det går i kålen hver gang.
satt og så highligts fra helga på lutv her om dagen og det blir bare ikke noe av det..

Ferre

Virker ikke som om Trundle og Becchio fungerer i lag på topp. Håper Grella får mer enn 10 minutt i dag.

Sølvreven

Jeg har en god følele i dag. Tror at vi scorer snart. Bra angrep av Robbo nå. Men ikke mål  :'(

fjellhaugen

Quote from: RuneSve on February 17, 2009, 21:21:04
Håper litt på en Grella-debut jeg. Trundle høres ut til å være ganske anonym så langt hvertfall.

debuterte i helga som var om jeg ikke er HELT ute å kjøre

Sølvreven

Quote from: Ferre on February 17, 2009, 21:21:41
Virker ikke som om Trundle og Becchio fungerer i lag på topp. Håper Grella får mer enn 10 minutt i dag.
Enig

Pettersen97

Quote from: RuneSve on February 17, 2009, 21:21:04
Han hadde sin debut i helga :)
The Mighty Whites

fjellhaugen

Quote from: Sølvreven on February 17, 2009, 21:22:21
Quote from: Ferre on February 17, 2009, 21:21:41
Enig
[/qustraffe leeds

Ferre

lufc86

@m_sortland på twitter

CoachKarlstad

Hereford slipper inn flest mål fra 31min - 90min, så vi får håpe statistikken fortsetter.. STRAFFE!!!

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

laddi

Bergen Whites

Leedsulf