KAMP: vs. HEREFORD UNITED 17/2 (Ny dato!)

Started by kjelvi, December 17, 2008, 13:28:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bmoen

Husk vi møter Hereford i dag. De er ikke gode å klå seg på for Leeds. Vi kan ikke forlange for mye!
BMo - Leeds-fan siden 1964

Pettersen97

Trasige greier.
Må hænge en forbainnelse over klubben.
Sikkert en eller anna som har gainna mislykke over klubben å fansn :-[
The Mighty Whites

olsen leeds

hade nå går jeg å legger meg natta  ;D

Pettersen97

Quote from: olsen leeds on February 17, 2009, 21:39:07
hade nå går jeg å legger meg natta  ;D
Sleep tight don't let the Hereford bugs bite ;D
The Mighty Whites

testo

Quote from: bmoen on February 17, 2009, 21:37:44
Husk vi møter Hereford i dag. De er ikke gode å klå seg på for Leeds. Vi kan ikke forlange for mye!

Forstår ikke hva du sier...snakker vi samme språk ??????
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

jarle

Hereford... et jævla KU lag...

og vi taper...

freeeeeee faaaaaaliiiing... and still faaaaaliiiing....

Allanclarke

Kom igjen Leeds. V må klare å snu dette i 2. omgang

fjellhaugen

Quote from: Sølvreven on February 17, 2009, 21:33:09
Quote from: fjellhaugen on February 17, 2009, 21:30:04
hvorfor får en lånespiller som ikke har involvert seg i kampen i det hele tatt ta straffen?
greit nok becchio har brent en tidligere i år, men hva med feks b. johnson?
Det er vel ikke lov til å la spillere som sitter på benken, ta straffer..............

hehe. gikk på en smell der ja. tror jeg satt litt langt inne i tankene om venstre back neste kamp og så for meg om det kunne bli johnson der...
men litt uvanlig å bruke en innbytter som straffeskytter må jeg innrømme. :D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

lufc86

Føle at Leeds aldri får inn eit mål når me jagar. Kjem til å bli stang ut i 2 omgang, og 3 tapte poeng.. SURT, IRRITERANDE og FLAUT
@m_sortland på twitter

sveifors

PÃ... LUTV så forklarer alle spillere, alle managere(Wise, Macca, Grayson) at alle lag i L1 løfter spillet sitt opp akkurat når de møter Leeds, fordi det liksom er som en cupfinale for små klubber. Flesteparten av disse kampene er det etter min mening ikke de som løfter seg, men vi som SENKER oss ned på et nivå der alle kan slå oss. Spillere blir tutet ørene fulle av lokalaviser, fans og LUTV hvor STOR STOR klubb vi er. Når de da kommer på banen er det bare å spasere litt rundt, huff det ser ut som vi taper..

Nå må noen ta bladet fra munnen å fortelle disse kor i fan i helvette de er henne, å få bretta opp armene, kjenne etter om baillan e på plass og begynne å slåss for poengene.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Sølvreven

Quote from: fjellhaugen on February 17, 2009, 21:40:59
hvorfor får en lånespiller som ikke har involvert seg i kampen i det hele tatt ta straffen?
Det er vel ikke lov til å la spillere som sitter på benken, ta straffer..............

hehe. gikk på en smell der ja. tror jeg satt litt langt inne i tankene om venstre back neste kamp og så for meg om det kunne bli johnson der...
Ja, spesielt når de ikke er byttet inn engang  ;D

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

fjellhaugen

Quote from: Sølvreven on February 17, 2009, 21:43:11
Quote from: fjellhaugen on February 17, 2009, 21:40:59

Ja, spesielt når de ikke er byttet inn engang  ;D

joda. DET har jeg fått med meg.

by the way. hva synes du om rosa sko?
flott pauseunderholdning må jeg si :-X
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

jarle

lei av dette cup final å møte Leeds pratet...

Barcelona, Real Madrid, Man U, Milan, etc etc... de har vel dette problemet også...store lag som alle vil slå!!!

Vanligvis skal dette være en fordel... ikke en ulempe...

Leedsulf

Millwall - Swindon 0-1. Swindon begynner å nærme seg nå  ::)

bmoen

Ja, språket er det samme! Det er bare blitt sånn nå at lag som Hereford, som det er en hel  haug av i denne divisjonen (inklusiv Leeds), er altfor gode for Leeds for tida. Vi er på et nivå nå der alle i denne divisjonen ikke bør anstrenge seg særlig mye for å slå oss! Det er bare sånn!! Stikk finger'n i jorda, da får du det mye bedre. Bruk energien på noe annet!
;) ;D

Quote from: testo on February 17, 2009, 21:40:06
Quote from: bmoen on February 17, 2009, 21:37:44

Forstår ikke hva du sier...snakker vi samme språk ??????
BMo - Leeds-fan siden 1964

Runar

Trundle er vant til å ta straffer, så sånn sett er det ok at han tar, men det finnes spillere i klubben som kan ta straffer og de bør ta de.

Delph har et bra tilslag, det samme har Howson. Snoddy tar andre døballer og Robinson har scoret på straffer tidligere i år.

Mats-

Eg spyr, går det f**kings mulig. Bi så inn i oksræva lei.

Ska faen meg aldri tilbake, neida, så langt ned i gjørma som det går ant.

/#&¤(/#/¤&#/¤==(#¤

FAEN F***e

sveifors

Husker sist gang for noen uker siden da Becchio bommet på straffe, da skrek alle her inne at Trundle burde ta den.

Etterpåklokskap er den eneste korrekte vitenskap
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

fjellhaugen

Quote from: Mats- on February 17, 2009, 21:46:20
Eg spyr, går det f**kings mulig. Bi så inn i oksræva lei.

Ska faen meg aldri tilbake, neida, så langt ned i gjørma som det går ant.

/#&¤(/#/¤&#/¤==(#¤

FAEN F***e

få det ut. bra det!!! :D

Pettersen97

Quote from: sveifors on February 17, 2009, 21:42:22
Nå må noen ta bladet fra munnen å fortelle disse kor i fan i helvette de er henne, å få bretta opp armene, kjenne etter om baillan e på plass og begynne å slåss for poengene.
Helt eni med dæ!!
Dæm må BLØ for klubben, spille med hjærte UTPÃ... den kvite nydelige trøya :)
The Mighty Whites

Ferre

Crazyleeds

hva fillern snakker dem om, trundle ut for prutton!? greit nok med prutton, men ser ikke helt hvem han skal ta ut, howson?

fjellhaugen

prutts inn for trundle?
safe in et 1-0 tap?

laddi

Here we go with Leeds United
We're gonna give the boys a hand
Stand up and sing for Leeds United
They are the greatest in the land
Every day, we're all gonna say
We love you Leeds! Leeds! Leeds!
Everywhere, we're gonna be there
Marching on together
We're gonna see you win (na na na na na na)
We are so proud
We shout it out loud
We've been through it all together
And we've had our ups and downs (ups and downs!)
We're gonna stay with you forever
At least until the world stops turning 'round
Every day, we're all gonna say
Everywhere, we're gonna be there
Marching on together
We're gonna see you win (na na na na na na)
We are so proud
We shout it out loud

Bergen Whites

CoachKarlstad

Vinner vi andre omgang nå så kan det bli brukbart. 45min med knallhard jobbing og maks innsats, MOT!!!

GeirO

Quote from: GeirO on February 17, 2009, 20:16:52
Håper på at Trundle får hvile i dag. Han har ifølge YEP spilt svært svakt i det siste. La oss pøve Grella. Eller kanskje en Snoddy i god form bør prøves som spiss sammen med Becchio, en plass han har spilt endel på tidligere.

Er det ikke relativ enkel psykologi at en spiller som har null selvtillit etter tre elendige kamper på rad, IKKE skal ta et straffespark? Han var selvsagt uendelig nervøs.

Formspillere bør ta straffere (har vi noen slike?)
MOT

Sander

Quote from: fjellhaugen on February 17, 2009, 21:48:11
prutts inn for trundle?
safe in et 1-0 tap?

Prutton på kant, Snoddy på topp?

Ferre

Rart at ikke B.J. får prøve seg i sin favorittpossisjon, sentral midtbane. Har scoret en del mål derfra.

Crazyleeds

Nå må spillerne få huden full, for at vi ligger under for Hereford er en stor katastrofe om vi skal ha en lite håp om opprykk i år...nå gjelder det å tenke at det er scum som står på andre siden, å få inn et par tre goaler..!

Leeeeeeeeeeeeds

Hør her gutter
Nå har jeg vært ute for å kjøre meg en tur. Har hørt på Comfortably numb og har fått trua. Utrolig hva en dose Pink Floyd kan gjøre. Til det motsatte er bevist er jeg forsiktig optimist. MOT
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD