Macca er sparket!!!

Started by Dorigo`s left foot, December 21, 2008, 12:10:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennis

Marching on together!

Kenneth

Billy "Job Done" Davies. Garantert. Og Whaley og Nash inn i januar..

Svend Anders

Fikk nettopp inn epost fra klubben om at han er sluppet.

Leeds United have today relieved Gary McAllister of his position as first team manager.

The board took the decision following the recent poor run of results that has seen the club slip to ninth in League One, 15 points behind the leaders and five points outside the play-offs.

The decision was made to ensure that the new manager, when appointed, has the maximum number of games possible to move the club up the table and also before the transfer window opens in January to allow him to identify any new players he thinks can strengthen the current squad.

The club would like to place on record its thanks for the loyal service given to Leeds United by Gary since joining the club as manager in January 2008 and wish him every success in the future.

The club will make no further comment on a replacement until we are in a position to make an appointment, which we are committed to doing as quickly as possible.  
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Dorigo`s left foot

Kom som en liten bombe.

Hadde forventet at styret kom til å beholde ham noe lengre, men de har vel fått panikk og kalde føtter.

jackbauer68

Dorigo`s left foot

Håper Alan Curbs tar utfordingen.

Roy Keane nei takk.

fjellhaugen

så at en eller annen nevnte at de hadde slutta å ta imot bets på mac skulle få sparken i går kveld.. var nok noe i det ja ;)
jeg ønsker meg gjerne boothroyd til jul :)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

samadhi

Hadde håpet klubben hadde is i magen å la Macca få jobbe med laget. Har svært liten tro på at hyppige managerskifte er bra særlig bra...

Når blir det atter en gang nye spillere inn og ny spillestil vil jeg tro.

Bates går vel for en billig løsning og det vil si at vi må ta til takke med en som står uten jobb. Skal heller ikke se bort fra at vi får en tidligere Bates-venn inn og mine tips går på Poyet eller Vialli.
marching on together,
derudaf forever...

fjellhaugen

Quote from: Dorigo`s left foot on December 21, 2008, 12:16:10
Håper Alan Curbs tar utfordingen.

Roy Keane nei takk.

han er jo ikke akkurat noen "quick fix" manager. brukte lang tid i charlton. kan ikke si han imponerte meg stort i west ham heller.

jackbauer68

Quote from: fjellhaugen on December 21, 2008, 12:16:23
så at en eller annen nevnte at de hadde slutta å ta imot bets på mac skulle få sparken i går kveld.. var nok noe i det ja ;)

boothroyd nei takk.

Jon R

Dssverre en svært viktig og riktig avgjørelse. Macca har hatt de beste rammebetingelsene til noen Leeds manager siden DOL dager ( justert for nivået)  og alt har ligget til rette for sportslig fremgang og en gryende vekst mot en ny storhetstid. Ønomien er under kontroll, stallen er bred og god, akademiet produserer ( uten at vi eer tvunget til å selge) og vi har fortsatt en av øyriktes største tilhengerskare.  Istedet for å utnytte vårt enorme potensiale har vi fått en patetisk spillestil som ikke har vært tilpasset verken stall eller nivå. Mc Allister har rett og rett og slett ikke tatt inn over seg at det er en "systemfeil" vi har slitt med og ikke for dårlig stall. 5 strake tap kan rett og slett ikke forsvares i denne fasen av prosess " gjenoppbygningen av den gamle fotballstorheten Leeds United".  :-[

Gi oss nå en manager som forstår seg på betydningen av en mer direkte spillestil og som er "proven" på både lavere og høyere nivå i ligasystemet. 
Jon R.

fjellhaugen

Quote from: jackbauer68 on December 21, 2008, 12:18:24
Quote from: fjellhaugen on December 21, 2008, 12:16:23

boothroyd nei takk.

ja det skal bli noen diskusjoner de nermeste timene/dagene ;)

mari

Egentlig en svært trist dag.

Men slik som det har blitt var det riktig beslutning.

Jeg tror Bates er deperat etter opprykk i år og har bestemt seg for å stille relativt betydelige beløp til disposisjon i januar.

pale

poyet og vialli- nei takk.

Davies eller boothroyd - ja takk

Dennis

Viktig at det ikke blir nok en prøv-og-feil-manager, vi trenger en som kan bygge et lag igjen. At Bates er styreformann og vi dermed ikke har mulighet til å finne en slik en, kjøper jeg absolutt ikke.

Kjøp fri Gordon Strachan!  ;D (ok, realismen tapte for den våte drømmen)
Marching on together!

Tom S

Dette måtte komme, men det er litt trist, hadde håpt Macca skulle klare å snu trenden.

No er det viktig å få inn ein proven manager, helst før januar og gi han handlefrihet.

Det er vel Staunton som får det midlertidige ansvaret, så det haster med ny sjef!!!
COME ON LEEDS !!

Dorigo`s left foot

Quote from: Tom S on December 21, 2008, 12:25:26
Dette måtte komme, men det er litt trist, hadde håpt Macca skulle klare å snu trenden.

No er det viktig å få inn ein proven manager, helst før januar og gi han handlefrihet.

Det er vel Staunton som får det midlertidige ansvaret, så det haster med ny sjef!!!

Staunton må også bort, fort som f...!

h.b

Staunton er nok ut dørahan også. En ny manager er nok innen utgangen av dagen. Skjer det ikke noe i løpet av noen timer, så driver bates og forhandler med en klubb om å kjøpe fri en manager

jackbauer68

Quote from: Dorigo`s left foot on December 21, 2008, 12:26:51
Quote from: Tom S on December 21, 2008, 12:25:26

Staunton må også bort, fort som f...!

JA 8)

Svend Anders

Veldig veldig synd at det måtte ende sånn for Gary. Hadde vært en flott manager om spill og resultater hadde fungert.

Ny manager blir fokus nå.

Kjetil Rekdal er klar til å ta over, i alle fall. Og Sollied sitter vel stadig mer utrygt i Holland  ;) (jada jeg vet siste var useriøst nevnt)

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Oggy

Trist dette, men nødvendig. Tror Bates har tatt en korrekt avgjørelse.
Blir utrolig spennende å se hvem som blir ny Sjef, håper Bates ikke
tar inn noen av sine gamle venner.
Oggy

pale

Liker dårlig ryktet fra i går om at Poyet satt sammen med Bates under kampen.
Blir vel fort han da...

Nå må Veteranen på banen, få oversatt noen av sine hyllingsinnlegg om Boothroyd og sendt dem til Bates- Pronto! ;)

Dennis

Var det ikke en her som skreiv at Gus Poyet satt sammen med Ken Bates på kampen i går?

Det bør ikke bety noe, men det hadde jo vært det enkle (og billige) valget for Kenny. Syns derimot det blir galt med enda en manager som får prøve seg i gamet for første gang.

Ken: Vi trenger en med erfaring, som har bevist resultater under press!
Marching on together!

Tom S

- Speed
- Strachan
- Boothroyd
- Davies
- Poyet
- Keane
- Curbishley
- Gray
- Hareide
- Vialli
- Gullit
- o.s.v

Det vert sikkert ein flaum av rykter framover...
COME ON LEEDS !!

Volda69

Inn med Strachan og, for all del, ut med Staunton!!
MOT

pale

Strachan er da TOTALT uaktuelt. Han går da ikke frivillig fra CL til League one.
Dessverre

peacock

Quote from: Svend Anders on December 21, 2008, 12:29:22
Veldig veldig synd at det måtte ende sånn for Gary. Hadde vært en flott manager om spill og resultater hadde fungert.

Eh.............det er vel det "flotte" managere måles etter.

h.b

Vil faktisk ikke ha inn Strachan. Han ha aldeles ikke bevist noe som helst. I Scotland er det kun 2 lag det gjelder. Når den ene manageren ( Strachan ) får så mye penger han vil mellom fingrene. Ja da kan hvem som helst vinne ligaen. Stachan har ikke bevist at han duger uten pund eller med press på seg. Strachan Nei Takk