Macca er sparket!!!

Started by Dorigo`s left foot, December 21, 2008, 12:10:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DenHviteYeboah

Quote from: mari on December 21, 2008, 12:22:31
Egentlig en svært trist dag.

Men slik som det har blitt var det riktig beslutning.

Jeg tror Bates er deperat etter opprykk i år og har bestemt seg for å stille relativt betydelige beløp til disposisjon i januar.

Bra sagt!Helt enig!
Nå vil jeg ha en manager som organiserer forsvaret!!!!Om han het Boothroyd eller Gordon Brown driter jeg i.Om det ser stygt ut driter jeg også i.For min del kan vi godt vinne resten av kampene med 1-0 og bli omtalt som boring-Leeds bare vi kommer ut av denne divisjonen-eller The Retardship som Pondus kaller den....
er til Gud,Allah og Jave om at vi slipper Souness-han er jo latterlig!

Trond90

Nå ble jeg oppriktigt lei meg :( men men vi må se framover.. Paul Ince?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Tom S

Quote from: h.b on December 21, 2008, 12:38:50
Vil faktisk ikke ha inn Strachan. Han ha aldeles ikke bevist noe som helst. I Scotland er det kun 2 lag det gjelder. Når den ene manageren ( Strachan ) får så mye penger han vil mellom fingrene. Ja da kan hvem som helst vinne ligaen. Stachan har ikke bevist at han duger uten pund eller med press på seg. Strachan Nei Takk

Strachan gjorde det da rimelig bra med Southampton også, var vel topp 10 og ein fa-cup finale.
Men, det er vel nokå urealistisk at vi skal kunne løyse managere som sitter i toppklubber.

Så er han jo ex, då.....

COME ON LEEDS !!

Kato

Trist, men umulig å fortsette i den gaten vi var inne i.

Om det er en systemfeil, kan vi vel diskutere til vi blir grønne. Baklengsmål på dødballer har vel heller lite med system å gjøre.

Tror kanskje noen her inne har litt for hvite briller på når spillerstallen vurderes. Er ikke overbevist om at spillerne er så fryktelig mye bedre enn denne divisjonen

Tom S

Quote from: Kato on December 21, 2008, 12:47:59

Om det er en systemfeil, kan vi vel diskutere til vi blir grønne. Baklengsmål på dødballer har vel heller lite med system å gjøre.

Tror kanskje noen her inne har litt for hvite briller på når spillerstallen vurderes. Er ikke overbevist om at spillerne er så fryktelig mye bedre enn denne divisjonen

Tja, tabellposisjonen støtter vel denne kommentaren.

Men, etter mi meining, har vi på papiret eit over gjennomsnittleg lag i denne divisjonen og ikkje minst større breidde enn våre konkurrenter.
Spillere som: Rui, Lubo, Sheehan, Douglas, Prutton, Robinson, Snodgrass, Delph, Becchio, Beckford o.s.v. bør kunne spele seg ut av denne divisjonen.

Lat oss håpe at vi er heldige og flinke med tilsetjing av ny manager og denne får det beste ut av troppen, tviler på at det kjem så mange nye i januar.
COME ON LEEDS !!

raggen

måtte vel skje etter de svake resultatene i det siste.................
Forever Leeds United!!!!!!!!

bmoen

Det er som å tro på julenissen å tro at alle problemer er løst med en ny manager. Det blir antageligvis en annenrangs manager og da er vi like langt. Men noe måtte vel gjøres da det er lettere å sparke manageren enn å finne ey helt nytt lag. Det nok spillerkvaliteten som er det størfste problemet. Man kan ikke forvente å få et topplag av spillere som er rasket sammen av en fra hver bygd! Bates har et stor problem å hanskes med i disse dager. For Guds skyld, ikke kom drassende med Poyet etc. som har bevist før at de ikke duger! Det blir spennende dager!
:-\ ;)
BMo - Leeds-fan siden 1964

Dennis

Vil faktisk ikke ha inn Strachan. Han ha aldeles ikke bevist noe som helst. I Scotland er det kun 2 lag det gjelder. Når den ene manageren ( Strachan ) får så mye penger han vil mellom fingrene. Ja da kan hvem som helst vinne ligaen. Stachan har ikke bevist at han duger uten pund eller med press på seg. Strachan Nei Takk

Så Martin O'Neill hadde ikke bevist noe før Aston Villa, altså?
Marching on together!

Jon R

Hvordan forklarer du den sportslige nedturen siden fjorårets poengfangst, kontra denne sesongen, kato? Har stallen blitt dårligere siden ifjor? Jeg mener den er bedre og mer komplett denne sesongen. En ny manager kommer til dekket bord og han trenger ikke å starte "helt forfra". Jeg ønsker ikke "kick and run", men slutter vi å spille ballen så mye på tvers og bakover er jeg sikker på at målene og poengene vil komme. 
Jon R.

DenHviteYeboah

Quote from: bmoen on December 21, 2008, 12:56:14
Det er som å tro på julenissen å tro at alle problemer er løst med en ny manager. Det blir antageligvis en annenrangs manager og da er vi like langt. Men noe måtte vel gjøres da det er lettere å sparke manageren enn å finne ey helt nytt lag. Det nok spillerkvaliteten som er det størfste problemet. Man kan ikke forvente å få et topplag av spillere som er rasket sammen av en fra hver bygd! Bates har et stor problem å hanskes med i disse dager. For Guds skyld, ikke kom drassende med Poyet etc. som har bevist før at de ikke duger! Det blir spennende dager!
:-\ ;)
Alle problemer er ikke løst, men noen kanskje?hva med å slippe inn mål på corner?Mange problemer blir løst med en bra manager som kan organisering.Med en  ny som ikke kan dette hjelper managerbyttet sannsynligvis ingenting.....Vi MÃ... ha en erfaren nå som kan alle "knepene i boka..."

jackbauer68

Quote from: Mr Kaizer on December 21, 2008, 12:57:21

Leicester 8)

Dennis

Quote from: jackbauer68 on December 21, 2008, 13:03:20
Quote from: Mr Kaizer on December 21, 2008, 12:57:21

Leicester 8)

I know!  :)
Marching on together!

h.b

Missforstå meg rett. Men den nye manageren har faktisk ikke tiden på seg til å ta igjen det tapte. Leeds må få inn en manager som har bevist at han kan snu en skute omgående. Ikke det at Nordlie skal ta over Leeds, men han har den egenskapen til å gjøre noe med mentaliteten til spillere. Det er slik mentalitet jeg vil at en ny manager skal ha. Keane er en slik person. Men i det lange løp er ikke Nordlie noe å satse på,. det samme kan kanskje sies om keane også

Tom S

Trur dokke Bates har jobbet i kulissene med ny manager og har ein allerede klar?
Kan vi håpe på ny sjef allerede før boxingday?

Urovekkande dette ryktet om at Poyet var med Bates i går som hans gjest....
Om det vert Poyet vil det vel bli kaos blant fansen, kan ikkje tenke meg at det faller i god jord.

Det vert spanande dager framover....
COME ON LEEDS !!

Hallgeir *

Ja, et skifte tvang seg vel fram til slutt. Jeg håper styret ser bort fra alle ex - Leeds'ere. Historien forteller det meste om hvordan det går da. Men vi får nok et nytt ubeskrevet blad i manager-sammenheng. Mitt tips er Poyet. Uansett dømmer jeg ingen på forhånd. Som med Gary Mac fortjener en ny manager arbeidsro. Allikevel forventer jeg at de som vanligvis roper ULV! ULV! etter 6 kamper uten seier, kommer til å gjøre det igjen nå også.
Super Leeds since 1968

jackbauer68

hvis det blir Poyet spyr eg 8)

Dennis

Går selvsagt mange rykter på Waccoe alt, men det mest reelle ser ut til å være Aidy Boothroyd.

Trur vel også dette med Poyet tyder på noe annet.
Marching on together!

h.b

Noe sier meg at den nye manageren kanskje vil få rundt 5 mill pund til å forsterke laget. Tror ikke Bates tør å gjøre annet enn å gi mye penger til den påtroppende manageren. Bates vet at skal Leeds opp, så må det nye koster til

torivar

Dette var for jævlig, men ok, the show must go on.

Jeg vil IKKE ha Paul Ince.

Ser det er mange som er redd for å få gamle helter tilbake. Er enig i det, men om så galt skulle skje håper jeg det blir God himself, John Sheridan. Regner med at Strachan er out of reach.

Jeg har ikke satt meg så veldig inn i hva Roy Keane drev med i Sunderland, men en slik villmann tror jeg det går an å leve med. I tillegg til å være en jævla drittsekk har han da tilsynelatende en viss intelligens, om han er enn så eksentrisk. Tror nesten han ville fått en vanskeligere jobb med å bli godtatt enn Wise. Men at han hadde dratt spillerene etter ørene ut av league one, det er jeg helt sikker på.

Budda

Trist dag, men en riktig avgjørelse. Hadde så veldig lyst til at McAllister skulle lykkes. Så blir det veldig spennende å se hvem som blir trener. Vet ikke helt hvem jeg ønsker, men vi må en trener med mye erfaring. Har ikke tid til å eksperimentere nå
Endre

Kato

Quote from: Jon R on December 21, 2008, 12:58:06

Hvordan forklarer du den sportslige nedturen siden fjorårets poengfangst, kontra denne sesongen, kato? Har stallen blitt dårligere siden ifjor? Jeg mener den er bedre og mer komplett denne sesongen. En ny manager kommer til dekket bord og han trenger ikke å starte "helt forfra". Jeg ønsker ikke "kick and run", men slutter vi å spille ballen så mye på tvers og bakover er jeg sikker på at målene og poengene vil komme. 

Er stallen så mye bedre i år? Er resultatene så mye dårligere enn fjoråret (Etter at skremselseffekten tok slutt etter ca 15 kamper)

Keeperplassen er ikke styrket, forsvarsleddet er ikke sterkere enn i fjor, midtbanen styrket basert på tillit til egne spillere. Frontlinja er vel bedre, men langt fra noe kvalitetstegn at vi henter Showunmi.

Ser vi på det vi har hentet av spillere, så er det ikke mange som setter fyr på divisjonen.

Telfer - Middels league one i beste fall
Sheehan - Ikke overbevist
Robinson - Langt fra overbevisende
Snodgrass - OK
Becchio - Er vel det beste Macca har signert
Showunmi - Altfor dårlig

Og det er vel flere middelmådigheter i denne stallen.

Dermed vil jeg påstå paradokset er at McAllister som et kjent navn, med det man skulle tro er et stort nettverk og magnet på spillere (I tillegg til at klubben er Leeds), har hatt sin største svakhet i (Ved siden av for mye possession-stil) at spillerne han har hentet til klubben IKKE er gode nok.

Ryggraden i årets lag er Beckford, Douglas, Delph og disse som allerede var i klubben da Macca kom.

oivindh

Quote from: h.b on December 21, 2008, 13:16:54
Noe sier meg at den nye manageren kanskje vil få rundt 5 mill pund til å forsterke laget. Tror ikke Bates tør å gjøre annet enn å gi mye penger til den påtroppende manageren. Bates vet at skal Leeds opp, så må det nye koster til
Slik er det alltid, og hvorfor får så ikke de sittende manager'ne like mye penger som nyansatte?? Dette skjer støtt og stadig :-(

Fygle

Quote from: mari on December 21, 2008, 12:22:31
Egentlig en svært trist dag.

Men slik som det har blitt var det riktig beslutning.

Jeg tror Bates er deperat etter opprykk i år og har bestemt seg for å stille relativt betydelige beløp til disposisjon i januar.

Tvert imot en gledens dag!!! :)
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

Leedsfan

Dette var gledlige nyheter med et stort HVIS. Er redd for at mange av de aktuelle/tilgjengelige managerene ikke vil passe i Leeds.

Poyet forlot vel ikke oss med den beste avskjeden.
Ince er vel en SCUM'er tvers igjennom og det er ihvertfall Keane.
Curbs kommer ikke...

Jeg har tro på at det blir herr Davies....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Quote from: Budda on December 21, 2008, 13:17:57
Trist dag, men en riktig avgjørelse. Hadde så veldig lyst til at McAllister skulle lykkes. Så blir det veldig spennende å se hvem som blir trener. Vet ikke helt hvem jeg ønsker, men vi må en trener med mye erfaring. Har ikke tid til å eksperimentere nå

Støttes til det fulle!
Marching on together!

Sterland

Synd at Macca ikke lyktes, men nå må vi få på plass en ny manager og se fremover. Håper at Bates denne gange velger en som har resultater å slå i bordet med. Mener Boothroyd er for lett, mulig jeg tar feil.. Ã... ansette Poyet som manager tror jeg blir helt galt. han er ikke proven og har heller ikke en dritt å vise til. Enkelte her påstår at han var hjernen i partnerskapet med Wise, men er det noe man VET eller TROR og bare baserer seg på ut i fra den sympatiske fremtoningen.
Personlig håper jeg på Billy Davies, Alan Curbs eller Roy Keane. Hater å nevne Keane, han har heller ikke veldig mye å vise til, men jeg tror han har egenskaper til å løfte laget.

Leedsfan

Quote from: Kato on December 21, 2008, 13:18:43
Quote from: Jon R on December 21, 2008, 12:58:06

Er stallen så mye bedre i år? Er resultatene så mye dårligere enn fjoråret (Etter at skremselseffekten tok slutt etter ca 15 kamper)

Keeperplassen er ikke styrket, forsvarsleddet er ikke sterkere enn i fjor, midtbanen styrket basert på tillit til egne spillere. Frontlinja er vel bedre, men langt fra noe kvalitetstegn at vi henter Showunmi.

Ser vi på det vi har hentet av spillere, så er det ikke mange som setter fyr på divisjonen.

Telfer - Middels league one i beste fall
Sheehan - Ikke overbevist
Robinson - Langt fra overbevisende
Snodgrass - OK
Becchio - Er vel det beste Macca har signert
Showunmi - Altfor dårlig

Og det er vel flere middelmådigheter i denne stallen.

Dermed vil jeg påstå paradokset er at McAllister som et kjent navn, med det man skulle tro er et stort nettverk og magnet på spillere (I tillegg til at klubben er Leeds), har hatt sin største svakhet i (Ved siden av for mye possession-stil) at spillerne han har hentet til klubben IKKE er gode nok.

Ryggraden i årets lag er Beckford, Douglas, Delph og disse som allerede var i klubben da Macca kom.

Det er så mange underachivers i Leeds og det er managerens ansvar.. Jeg har tro på at det er flere som kan blomstre i månedene fremover og hvis "alle" fortsetter å slå alle så har vi en mulighet til å sanke poeng som gjør at vi rykker opp....

Dette er igjen en gledens dag.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Boxman

Quote from: samadhi on December 21, 2008, 12:17:11
Hadde håpet klubben hadde is i magen å la Macca få jobbe med laget. Har svært liten tro på at hyppige managerskifte er bra særlig bra...

Når blir det atter en gang nye spillere inn og ny spillestil vil jeg tro.

Bates går vel for en billig løsning og det vil si at vi må ta til takke med en som står uten jobb. Skal heller ikke se bort fra at vi får en tidligere Bates-venn inn og mine tips går på Poyet eller Vialli.

Nja, hyppige manager-skifte er sikkert ikke bra, men det er nå ikke særlig bra å tape og atter tape heller da, så for meg er valget ganske så greit...
Proud to be Leeds!

Frode

Ja takk til en som tidligere har bevist at han kan få resultater ut fra begrensede ressurser, f.eks Billy Davies.  Vil ikke ha et ubeskrevet blad som skal "øve seg" på Leeds - med andre ord ingen eks. Leeds helt.

h.b

http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=423171
Ryktes nå om en snarlig retur for Wise til Elland Road. Kan hende det er noe i dette. Men la det for guds skyld bli som midlertidig manager