Macca er sparket!!!

Started by Dorigo`s left foot, December 21, 2008, 12:10:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pale

På Ladbrokes er også Gus favoritt, knepent foran Boothroyd.
Alle andre er langt bak.

Vi får krysse fingra for Boothroyd...

Per-Stian

Eg er ikkje direkte overraska over sparkinga av Macca, men har blanda kjensler for avgjerdsla. Det blir frykteleg spennande å sjå kven Bates ønskjer/klarer å lokke til klubben.

- Di Matteo og Poyet?
- Aidy Boothroyd?
- Gia Vialli?
- David O'Leary og Gray?
- Stauton?

Adis

er ikke mange som prater om Dowie..

..denne karen er hvertfall veldig overberbevist..

http://www.rivals.net/news/pgarticle.aspx?artid=13662_4677268&id=42
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

McVallister

Hva med Eric Cantona? Han vil jo trene et lag i England, og da et lag fra de lavere divisjoner. Trenererfaring? Tja, beachfotballandslaget til Frankrike. Hadde vært litt gøy å se Scumsupporterne hvis deres GUD hadde tatt turen til Yorkshire.

baste

Quote from: Tom S on December 21, 2008, 13:07:34
Trur dokke Bates har jobbet i kulissene med ny manager og har ein allerede klar?
Kan vi håpe på ny sjef allerede før boxingday?

Urovekkande dette ryktet om at Poyet var med Bates i går som hans gjest....
Om det vert Poyet vil det vel bli kaos blant fansen, kan ikkje tenke meg at det faller i god jord.

Det vert spanande dager framover....

Eddie Gray m Poyet som ass? Vil ha Trond Sollied...men han e vel førr dyr..

Spennende og nødvendig grep av Bates dette. McAllister ville ikke klart å snu trenden, desverre.

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

baste

Who should replace Gary McAllister?

Aidy Boothroyd - 5

Gus Poyet - 7

Iain Dowie - 9

Roberto di Matteo - 1

John Sheridan - 2

Billy Davies - 15

Other - 4

+ Latest Poll|More Polls

Sølvreven

Spennende dager, helt som vanlig for oss Leedssupportere.....

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

McVallister

Nå må vi være realistiske. Bates har aldri hørt om Trond Sollied eller Kjetil Rekdal. Nei, han velger en som han kjenner. En Chelseakamerat. Poyet eller Vialli.

h.b

Mulig jeg tar feil nå.Men Bates har vel aldri i sin tid som styreformann. Dette gjelder hvrken i Chelsea eller Leeds ansatt en rutinert manager. Muligens med unntak av Ranieri. Så hvorfor skulle den gamle geitebukken snu på sin holdning nå

h.b

Hvis Staunton ikke har forlatt Leeds, så tyder dette med all sansynlighet at den neste manageren ikke er i havn enda

Kato

Ken Bates, sørg nå ihvertfall for at Wise og managerdjevelen over alle (Souness) holder seg langt unna Elland Road.

Allanclarke

Håper virkelig på Billy Davis eller Boothroyd

Leedsfan

Quote from: Allanclarke on December 21, 2008, 19:49:13
Håper virkelig på Billy Davis eller Boothroyd

I second that.....

Det hadde vært rått med Boothroyd..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ragnar

Tror på DiMatteo eller Poyet pga Bates sin elsk på tidligere kompiser (ex chelski).

Men Bootroyd hadde jo ikke vært gale da...
*In El Loco we trust!*

Papi

Han derre Bernt fyren i Real Madrid har jo fått sparken.
Men han kommer nok neppe ;D
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Joe Jordan

Som forventet, Macca måtte ut nå, dessverre gikk det slik jeg fryktet da jeg først hørte at en av mine favorittspillere gjennom alle tider hadde blitt Leeds manager.

Jeg driter i hvem som blir ny manager, bare det blir noen som kan sparke denne saueflokken i ræva og få kynisme inn i spillet. Det er det eneste som duger i denne fryktelige ligaen.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

fmtj

Trist dette altså! Hadde så inderlig unnet Macca og oss suksess. Synes han er en hedersmann og fortjener så mye bedre! Jeg ønsker ham alt godt videre. Hvem vi får inn er jo spennende selvsagt, men det er å håpe at det er en kyniker!
Yeboahs vitne

auren

takker heller ja til en manager som slenger med leppa i media, men som får oss opp, enn en hedersmann som ikke få oss noen steder. En kombinasjon er selvsagt å foretrekke. Blir spennende dager fremover. Og det er i og for seg fine greier, for denne sesongen har vært alt annet enn spennende... :(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

JanPSyse

Quote from: McVallister on December 21, 2008, 19:10:13
Hva med Eric Cantona? Han vil jo trene et lag i England, og da et lag fra de lavere divisjoner. Trenererfaring? Tja, beachfotballandslaget til Frankrike. Hadde vært litt gøy å se Scumsupporterne hvis deres GUD hadde tatt turen til Yorkshire.

Det var vel strengt tatt Leeds som hentet Cantona til england i utgangspunktet, var det ikke..?
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

MacMurder

Kom han ikke til Leeds etter et kjapt opphold hos uglene da?

kjelvi

Etter en lang dag i bilen (Oslo --> til svigersvina svigers i Surnadal) ble jula innledet med nyheten om Maccas endelik i Leeds.
Jeg beklager beslutningen!

Tingenes tilstand er ikke bra, det er det ingen tvil om.
Min følelse/inntrykk er:

1) Laget/klubben trenger stabilitet. Ikke en ny runde i 'tørketrommelen' med rykter, spekulasjoner, omveltninger, palassrevolusjon, m.m.
2) Macca er som manager resultatansvarlig, men jeg tror mye har sviktet på treningsfeltet (les Staunton, m. fl.)
3) Hvem vil kommer til Leeds som ny manager? Ingen veletablerte navn. En av Bates' gamle Chelsea-kompiser? Så sant man ikke får inn en 'proven' mann, blir det bingo.

Per Arne

Quote from: MacMurder on December 21, 2008, 22:26:34
Kom han ikke til Leeds etter et kjapt opphold hos uglene da?

Riktig. Var der en kort stund på prøve.

Trond90

Jaja, da får jeg ta kveld.. våkner vi opp med en ny manager mon tro?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

baste

Viktig med bytte nå, FØR transfer viduet åpner. Hvis ikke måtte McAllister ha fått sesongen på seg. Jeg er glad bytte kom.  ::)

nord

Kunne godt tænke at opleve Macca som succes manager i Leeds :o

Vi må bare håbe at resultaterne bliver bedre ved at skifte manager. Desuden er det vigtig at den nye manager får opbakning fra spillere og alle fansene. I sidste ende er det resultatene som tæller. Jeg ville dog ønske at Macca fik lov til at vende den dårlige resultatkurven mod Leicester 2 juledag, men sådan blev det ikke og det må vi leve med. Dette er også fair nok.!   

Bites Yer Legs

Håpløst

Salt i såret

Pain to injury
KEEP FIGHTING!!

GeirO

1) Synes Macca burde fått lengre tid

2) Hvis vi skal få orden på forsvaret, er vel Mr. George Graham riktig mann!

3) Men hvis vi skal tenke langsiktig, bør vi vel hente en annen. Problemet er at det er umulig å vite om en (god) manager greier å oppnå suksess med Leeds. Derfor er det nesten det samme for meg hvem det blir (men har ikke sansen for denne gjengen: Souness, Wise, Ince og Keane).
MOT

Geir Magne

Quote from: JanPSyse on December 21, 2008, 22:19:29
Quote from: McVallister on December 21, 2008, 19:10:13

Det var vel strengt tatt Leeds som hentet Cantona til england i utgangspunktet, var det ikke..?

Det var vel egentlig Sheffield Wednesday som hentet Cantona til England, men de nølte med å gi ham kontrakt og Howard Wilkinson fisket ham til Elland Road.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

pedro

Leedsomaniac