Skrevet av Emne: Ã…ssen type fotball vil vi ha  (Lest 5763 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Ã…ssen type fotball vil vi ha
« på: Desember 21, 2008, 14:29:52 »
Kanskje galt å si hva slags spill en kommende manager skal legge opp til. Men personlig så håper jeg at den nye manageren satser på raske overganger og lynkjappe spillere. Alla det Watford gjorde for 2 sesonger siden. Kombinert med kjemping som Keane vil at spillerne skal ha. Vi bør da få i gang overganger og kutte ut denne possessionfotballen Macca bedrev. den passer best i La Liga med verdensstjerner

SirOlsen

Sv: Ã…ssen type fotball vil vi ha
« Svar #1 på: Desember 21, 2008, 14:30:50 »
Jeg vil ha sambafotball!

Det vil si, seier etter seier! Og gjerne rekorder på rekorder med uavbrutte seiersrekker!
-SirOlsen-

Oggy

Sv: Ã…ssen type fotball vil vi ha
« Svar #2 på: Desember 21, 2008, 14:32:35 »
Korteste veien mot målet, det er det som gjelder nå.
Finspillet henter vi frem i PL om noen år  ;)
Oggy

sportcarl1

Sv: Ã…ssen type fotball vil vi ha
« Svar #3 på: Desember 21, 2008, 15:03:07 »
jag vill att Leeds spelar effektiv fotboll med kämpatag och hjärta som de gjorde på 70-talet alla spelare har individuella skickligheter
 

supervisor

Sv: Ã…ssen type fotball vil vi ha
« Svar #4 på: Desember 21, 2008, 15:19:15 »
Vi skal og må spille direkte fotball, en klar sjef i forsvar, vi må ha en killer på midtbanen, raske vinger og en targetman som scorer mål.

peacock

Sv: Ã…ssen type fotball vil vi ha
« Svar #5 på: Desember 21, 2008, 16:29:25 »
Jeg ønsker en manager som rendyrker en klassisk Leeds-stil. Det betyr: kuler og krutt, høyt press, knallhard jobbing uten ball, susende tacklinger i knehøyde og raske gjennombrudd når ballen vinnes høyt i banen. Dette er seriøst, og definitivt ikke en destruktiv "kick-and-run-football." En slik stil blir bare bedre når det kombineres med gode ballspillere.

Svend Anders

Sv: Ã…ssen type fotball vil vi ha
« Svar #6 på: Desember 21, 2008, 16:36:23 »
Jeg ønsker en manager som rendyrker en klassisk Leeds-stil. Det betyr: kuler og krutt, høyt press, knallhard jobbing uten ball, susende tacklinger i knehøyde og raske gjennombrudd når ballen vinnes høyt i banen. Dette er seriøst, og definitivt ikke en destruktiv "kick-and-run-football." En slik stil blir bare bedre når det kombineres med gode ballspillere.

Midt i blinken!

Men første jobb til ny sjef: få tilbake humør og selvtillit blant guttane.

SA

Ferre

Sv: Ã…ssen type fotball vil vi ha
« Svar #7 på: Desember 21, 2008, 16:45:19 »
Jeg ønsker en manager som rendyrker en klassisk Leeds-stil. Det betyr: kuler og krutt, høyt press, knallhard jobbing uten ball, susende tacklinger i knehøyde og raske gjennombrudd når ballen vinnes høyt i banen. Dette er seriøst, og definitivt ikke en destruktiv "kick-and-run-football." En slik stil blir bare bedre når det kombineres med gode ballspillere.

Er også helt enig!

Men hvilken manager kan vi forvente gir oss en slik type fotball?

DenHviteYeboah

Sv: Ã…ssen type fotball vil vi ha
« Svar #8 på: Desember 21, 2008, 16:48:45 »
Jeg ønsker en manager som rendyrker en klassisk Leeds-stil. Det betyr: kuler og krutt, høyt press, knallhard jobbing uten ball, susende tacklinger i knehøyde og raske gjennombrudd når ballen vinnes høyt i banen. Dette er seriøst, og definitivt ikke en destruktiv "kick-and-run-football." En slik stil blir bare bedre når det kombineres med gode ballspillere.

Er også helt enig!

Men hvilken manager kan vi forvente gir oss en slik type fotball?
George Graham!
Men er vel uaktuelt dessverre...

JanPSyse

Sv: Ã…ssen type fotball vil vi ha
« Svar #9 på: Desember 21, 2008, 16:50:36 »
Jeg ønsker en manager som rendyrker en klassisk Leeds-stil. Det betyr: kuler og krutt, høyt press, knallhard jobbing uten ball, susende tacklinger i knehøyde og raske gjennombrudd når ballen vinnes høyt i banen. Dette er seriøst, og definitivt ikke en destruktiv "kick-and-run-football." En slik stil blir bare bedre når det kombineres med gode ballspillere.

Dette er akkurat hva Leeds handler om. Andre lag skal mislike oss fordi vi spiller på grensen til stygt. Vi skal være et lag med tøffinger som er gjennombruddshissige, og ikke et nytt "fintspillende" Liverpool.
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Leedsulf

Sv: Ã…ssen type fotball vil vi ha
« Svar #10 på: Desember 21, 2008, 17:43:43 »
Jeg ønsker en manager som rendyrker en klassisk Leeds-stil. Det betyr: kuler og krutt, høyt press, knallhard jobbing uten ball, susende tacklinger i knehøyde og raske gjennombrudd når ballen vinnes høyt i banen. Dette er seriøst, og definitivt ikke en destruktiv "kick-and-run-football." En slik stil blir bare bedre når det kombineres med gode ballspillere.

Helt enig! Det skal gjøre vondt å møte Leeds.

Sheridan

Sv: Ã…ssen type fotball vil vi ha
« Svar #11 på: Desember 21, 2008, 17:52:05 »
Ã…ssen type fotball vil vi ha ?

Winning football!  8)

Masinga

Sv: Ã…ssen type fotball vil vi ha
« Svar #12 på: Desember 21, 2008, 17:59:46 »
Drømmen må være maskinfotball. ;)
Masinga, medl.nr. 1250

fjellhaugen

Sv: Ã…ssen type fotball vil vi ha
« Svar #13 på: Desember 21, 2008, 18:04:29 »
Drømmen må være maskinfotball. ;)

tror desverre mourinho er opptatt ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fjellhaugen

Sv: Ã…ssen type fotball vil vi ha
« Svar #14 på: Desember 21, 2008, 18:07:11 »
jeg har i mange år beundret arsenal for fotballen de spiller.
det går i et sinnsykt tempo når de setter i gang. deres offensive stil med et "italiensk" forsvar hadde vært min våte drøm.

skjønt vi må vel vente litt da det kanskjwe ikke er HELT rette stilen for L1 :)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Roy

Sv: Ã…ssen type fotball vil vi ha
« Svar #15 på: Desember 21, 2008, 18:20:25 »
Vi kan hente Vinny Jones. Han slår og biter oss opp en div.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ã…ssen type fotball vil vi ha
« Svar #16 på: Desember 21, 2008, 18:45:37 »
Jeg ønsker en manager som rendyrker en klassisk Leeds-stil. Det betyr: kuler og krutt, høyt press, knallhard jobbing uten ball, susende tacklinger i knehøyde og raske gjennombrudd når ballen vinnes høyt i banen. Dette er seriøst, og definitivt ikke en destruktiv "kick-and-run-football." En slik stil blir bare bedre når det kombineres med gode ballspillere.

Heilt forbanna enig 8)

Sølvreven

Sv: Ã…ssen type fotball vil vi ha
« Svar #17 på: Desember 21, 2008, 19:24:48 »
Vingspill og kontringsfotball. Alle mann i angrep  ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Per Arne

  • Gjest
Sv: Ã…ssen type fotball vil vi ha
« Svar #18 på: Desember 21, 2008, 20:13:30 »
Knekkende likegyldig hva slags fotball vi spiller, bare vi for svarte BEGYNNER Ã… VINNE KAMPER IGJEN!!!!!

marve

Sv: Ã…ssen type fotball vil vi ha
« Svar #19 på: Desember 21, 2008, 20:22:28 »
Knekkende likegyldig hva slags fotball vi spiller, bare vi for svarte BEGYNNER Ã… VINNE KAMPER IGJEN!!!!!
Helt enig å begynne å vinne kamper igjen er også for meg det viktigste.
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ã…ssen type fotball vil vi ha
« Svar #20 på: Desember 22, 2008, 14:01:26 »
Jeg ønsker en manager som rendyrker en klassisk Leeds-stil. Det betyr: kuler og krutt, høyt press, knallhard jobbing uten ball, susende tacklinger i knehøyde og raske gjennombrudd når ballen vinnes høyt i banen. Dette er seriøst, og definitivt ikke en destruktiv "kick-and-run-football." En slik stil blir bare bedre når det kombineres med gode ballspillere.

Heilt forbanna enig 8)

Og eg tror Bradley Johnson e en type som representerer de verdienesom peacock beskriver......og e jo forbanna merkelig at når Hull og West Brom lukter på han så hadde ikkje Macca bruk for han.....få han tilbake og rett inn på midtbana.Den vil(bør) da se sånn ut: Snoddy-Johnson(Prutton)-Delph-Robinson(Johnson)...... 8) 8)

Bakke

Sv: Ã…ssen type fotball vil vi ha
« Svar #21 på: Desember 22, 2008, 14:07:06 »
Jeg ønsker en manager som rendyrker en klassisk Leeds-stil. Det betyr: kuler og krutt, høyt press, knallhard jobbing uten ball, susende tacklinger i knehøyde og raske gjennombrudd når ballen vinnes høyt i banen. Dette er seriøst, og definitivt ikke en destruktiv "kick-and-run-football." En slik stil blir bare bedre når det kombineres med gode ballspillere.

Helt enig.. Dette er grunnen til at jeg heier på Leeds!!!!!!!! Kunne ikke sagt det bedre selv.

sveifors

Sv: Ã…ssen type fotball vil vi ha
« Svar #22 på: Desember 22, 2008, 19:08:32 »
Jeg ønsker en manager som rendyrker en klassisk Leeds-stil. Det betyr: kuler og krutt, høyt press, knallhard jobbing uten ball, susende tacklinger i knehøyde og raske gjennombrudd når ballen vinnes høyt i banen. Dette er seriøst, og definitivt ikke en destruktiv "kick-and-run-football." En slik stil blir bare bedre når det kombineres med gode ballspillere.

Heilt forbanna enig 8)

Og eg tror Bradley Johnson e en type som representerer de verdienesom peacock beskriver......og e jo forbanna merkelig at når Hull og West Brom lukter på han så hadde ikkje Macca bruk for han.....få han tilbake og rett inn på midtbana.Den vil(bør) da se sånn ut: Snoddy-Johnson(Prutton)-Delph-Robinson(Johnson)...... 8) 8)

Det største KUKSTØKKE Macca gjorde var å fjerne den gutten
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Lawerve

Sv: Ã…ssen type fotball vil vi ha
« Svar #23 på: Desember 24, 2008, 12:17:09 »
Det viktigste for Leeds er at Beckford holder seg skadefri! Uten han er vi tannløse, den eneste spilleren i dagens Leeds lag som kan gjøre noe på egenhånd... Men gleder meg til å se hva Grayson får utrettet med dette mannskapet som visstnok skal holde god L1 standard. Keeper, høyreback og midtstopper trengs ASAP.
SUPER LEEDS

Torpe-do

Sv: Ã…ssen type fotball vil vi ha
« Svar #24 på: Desember 24, 2008, 12:49:24 »
Ja, en må nok handle inn i januar. Men samtidig mener jeg å ha lest et sted her inne tidligere noe som jeg fant bemerkelsesverdig.

Dette fokuset fansen og Macca har på at nye spillere inn og det fort som pokker, må jo ha en usunn påvirkning på de allerede tilstedeværende. I et forsvar som mangler en klar sjef og organisator, vil vel ingen våge seg ut på den oppgaven så lenge fansen og manageren påpeker så tydelig at de ikke er gode nok. Noe vi forsåvidt vet at de egentlig skal være.

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Ã…ssen type fotball vil vi ha
« Svar #25 på: Desember 24, 2008, 12:58:44 »
Først å fremst må vi få sikkerhet i laget. Jeg er ikke avhengig av no sambafotball.
Vi må satser på overgangsspill, vinne på midten og fordele ut til kantene..
Men jeg vil gjerne ha noen spennende og raske spillere også..

OG jeg vil at Beckford finner formen og redder sesongen for oss!!!
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

ArneS

Sv: Ã…ssen type fotball vil vi ha
« Svar #26 på: Desember 24, 2008, 15:40:56 »
Jeg vil ha sånn type fotball som vinner fotballkamper, jeg.
Gjør heller ikke noe hvis jeg er trygg på forsvaret, så jeg slipper å ha angst for baklengsmål hele kampene.
Den 17. mann

baste

Sv: Ã…ssen type fotball vil vi ha
« Svar #27 på: Desember 24, 2008, 20:12:32 »
Jeg vil ha en 5èr ball, helst en rund fotball. For da kan alt skje...  :o

Marching on together

Tor Erik

Sv: Ã…ssen type fotball vil vi ha
« Svar #28 på: Desember 24, 2008, 21:18:44 »
3 POENGS FOTBALL.
BLØ FOR DRAKTA FOTBALL.

MOT...
UPS AND DOWNS

DenHviteYeboah

Sv: Ã…ssen type fotball vil vi ha
« Svar #29 på: Desember 24, 2008, 23:24:30 »
3 POENGS FOTBALL.
BLØ FOR DRAKTA FOTBALL.

MOT...
I all verden-hva har du for et navn her på forumet?Måtte kaste opp da jeg så det....Synes du bør kalle deg noe annet ja...god jul!