EX-Manager: Simon Grayson

Started by jackbauer68, December 22, 2008, 16:24:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

MrK

Readfern inntil videre........og det kan fort bli en stund!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Erik85

Quote from: pedro on February 01, 2012, 15:17:28
SG fikk da vitterlig 3 år i sjefsstolen! Fikset opprykk med ett nødskrik og thats it. Vi er latterliggjort grunnet Forsvaret og ett opprykk i år er umulig under SG's ledelse. Er selv en av dem som har ytret om kontinuitet i ledelsen, men nok er nok. SG har mistet lederegenskapene sine. Nå må vi få inn Gordon Strachan eller Claudio Ranieri asap.

Ranieri? Ranieri er manager for Inter, å lansere han i det hele tatt er langt borti natta...

Beste vi kan håpe på er John Sheridan, men tror ikke det skjer.
Er nok Redfearn resten av sesongen, eller Warnock inn...

martind

Lykke til videre Grayson. Feil mann som går først! Håper nå at Simon kan belyse de interne problemene i klubben! Mener fortsatt Bates er den første som burde tatt ansvar og solgt klubben.

Takk for alt Grayson! Fantastisk innsats i FA cupen, opprykk, og nesten playoff første sesongen i CCC. Nå ligger vi på skuddhold til Premier League, og det er blant annet hans fortjeneste. Blir vel sikkert en nachspielbeslutning fra Bates nå, så ansetter han en eller annen gnom!

Hopper heller ikke i taket av dette, men håper på det beste for både Leeds og Simon og han team!
MOT!! We are Leeds!

Kickthemdown

Takk gud !!  :D

Step forward Warnock.

lojosang

Synd, men neppe uventet at Grayson får sparken nå. Heldigvis bør vi ha nok poeng til at ikke en gang Dennis Wise vil klare å lede oss ned til League 1 igjen.
DENNE sesongen.

Takk for innsatsen. Grayson er kanskje den beste manager vi har hatt siden O'Leary begynte forfattergjerningen sin.

Til ny manager har jeg kun ETT ufravikelig krav: IKKE Dennis Wise.
Jeg blir også skuffa hvis Very Terribles kommer tilbake.  :)
- Leif Olav

newsome

Endelig!

Neste som sparkes MÃ... bli Bates!!!!!!!!!!!

martind

Trist  ??? banditten Bates er i ferd med å ødelegge klubben. Han gjør det umulig for en ny manager nå som vinduet er stengt. Håper troppen vår spiller for klubben fremover og viser karakter! Synes synd på Grayson og håper han eller Glynn nå står frem og forteller om hva som skjer innafor hønsenettingen!
MOT!! We are Leeds!

jackbauer68

4ever arcticwhite

Hmm, da må jeg endre signaturen min igjen. Endret til GRAYSON OUT i løpet av kampen i går, men nå er det liksom litt utdatert...
The future's so White I've got to wear shades 8)

auren

Quote from: The Boy Eddie Gray on February 01, 2012, 14:55:49
Neil Redfearn tar imidlertidig over ansvaret.

Spennende. Han har gjort det bra for unggutta i det siste.

Må ærlig si at jeg er ganske overrasket nå. Lettere sjokkert. At ikke Bates har sparket SG for en måned siden fremstår som meget merkelig. Trodde han kom til å stå ved Graysons side resten av sesongen. Nå får altså den nye manageren ikke muligheten til å hente inn "sine" spillere.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

asLeeds

Ikkje det store sjokket nei..

DALHEIM WHITES

Rudi G.

Det gikk som det måtte gå, SG er snill og grei, men det holder ikke!

Leedsulf

Sky bet:

1. Neil Warnock 4/7
   2. Roberto Di Matteo 5/1
   3. Gordon Strachan 6/1
   4. Steve Bruce 6/1
   5. Dave Jones 8/1
   6. Lee Clark 10/1
   7. Alan Curbishley 14/1
   8. Billy Davies 18/1
   9. Phil Brown 25/1
  10. Gus Poyet 25/1
  11. Karl Robinson 25/1
  12. Gianfranco Zola 28/1
  13. Eddie Newton 28/1
  14. Steve McLaren 28/1
  15. Dougie Freedman 33/1
  16. Dom Matteo 33/1
  17. Sean O'Driscoll 33/1
  18. Ole Gunnar Solskjaer 40/1
  19. Peter Reid 40/1
  20. Sven Goran Eriksson 40/1
  21. Roy Keane 40/1
  22. David O'Leary 40/1
  23. Lucas Radebe 50/1
  24. Vinnie Jones 50/1
  25. Gary McAllister 50/1
  26. Iain Dowie 50/1
  27. Ruud Gullit 50/1

KnutP

Alltid trist, men nå mener jeg det var på tide med noe nytt, støtter alltid laget, men når vi gang på gang skuffer, og mulighetene for en topplassering forsvinner, da er jeg glad at noe skjer.

Vi kommer tilbake, det er jeg helt sikker på, blir spennede å se hvem som skal styre oss oppover på tabellen nå

MOT

pale

Quote from: The Boy Eddie Gray on February 01, 2012, 15:35:46
Sky bet:

1. Neil Warnock 4/7
   2. Roberto Di Matteo 5/1
   3. Gordon Strachan 6/1
   4. Steve Bruce 6/1
   5. Dave Jones 8/1
   6. Lee Clark 10/1
   7. Alan Curbishley 14/1
   8. Billy Davies 18/1
   9. Phil Brown 25/1
  10. Gus Poyet 25/1
  11. Karl Robinson 25/1
  12. Gianfranco Zola 28/1
  13. Eddie Newton 28/1
  14. Steve McLaren 28/1
  15. Dougie Freedman 33/1
  16. Dom Matteo 33/1
  17. Sean O'Driscoll 33/1
  18. Ole Gunnar Solskjaer 40/1
  19. Peter Reid 40/1
  20. Sven Goran Eriksson 40/1
  21. Roy Keane 40/1
  22. David O'Leary 40/1
  23. Lucas Radebe 50/1
  24. Vinnie Jones 50/1
  25. Gary McAllister 50/1
  26. Iain Dowie 50/1
  27. Ruud Gullit 50/1
For en trist liste, er ikke mange godbitene der. Lee Clarke, Dougie Freedman, Di Matteo er mine favoritter i prioritert rekkefølge.

Håper virkelig ikke det blir Warnock, vi har da nok med en grinebiter...

Leechap

Leeds United - Birmingham (les Zigic) 1-4 (5)

Resultatet forteller det meste - Zigic man to watch - scoret fem mot oss denne sesongen.
Taktiske disposisjoner hos Grayson er total mangelvare, samme med resten av staben.
Endelig endring, men er Redfearn svaret på sikt? Må nok inn med noen som takler press.

Jon R

Quote from: pale on February 01, 2012, 15:41:33

Har aldri vært god i matte men mener da å huske noe om at minus ganger minus blir pluss?  ;D
Jon R.

lojosang

Quote from: Leedsfan on February 01, 2012, 09:49:54
Quote from: lojosang on February 01, 2012, 08:47:21
Argumentasjonen er like sammenhengende som alltid etter tap. Grayson henter bare middelmådige spillere som er så knallgode at han burde få langt mer ut av dem? :D

-LeifO

Moderatortroll.

Er vel litt sannhet i det du skriver, men det burde være mulig å få mer ut av de 11 som startet i går. For meg er det et bra nok lag til å kjempe i øvre del av tabellen, ikke totalkollapse når de får et mål i sekken.

Det er jo i øvre del av tabellen vi er.  :)
Ser ellers at Grayson i likhet med store deler av forumet mener at lønna en spiller hever er en viktig forklaring på hvorfor han scorer mål.  ;D
- Leif Olav

Blank_File

Tusen takk for alt du har vært for oss Simon Grayson. Du har tatt oss ut av dødsskyggens dal og gitt oss en seier i FA-cupen som de fleste ville misunnet deg. I dag er jeg fryktelig trist. Du har fomlet denne sesongen og det var nok på tide at du gikk i fra oss nå. Jeg vil uansett alltid huske deg som mannen som tok oss bort fra den verste tilværelsen Leeds har hatt i sin historie.

Min førstefødte skal hete Simon når han kommer i Juni. Det er ikke 100% tilfeldig.

Jeg ønsker deg lykke til videre Simon. Måtte du gjøre sakene bra også i fremtiden og en dag få sjansen til å lede et Premier League lag!

Jon R

Heldigvis måtte hele trenerteamet gå sammen med Grayson. Her innbiller jeg meg at det har vært mye inkompetanse samlet på et brett!

Når det gjelder Redfearn har han fått til mye bra med rekruttene. Husker han også som en tøffing med bra utstråling fra tiden som aktiv spiller. Hva tenker de av dere som har snakket med mannen den senere tid?
Jon R.

Mats-

Det var som forventet. Måten vi tapte på i går gjorde vel også at Bates ikke så noe annet alternativ. Hvis det SA har fortalt om at Grayson "lost the dressing room" var det kanskje også det riktige valget som ble gjort.

Men synes uansett enkelte her inn kan vise Simon litt mer respekt, han har prestert bra med klubben ut fra forutsetningene, og den første på mange år som har gitt litt håp og kontinuitet i Leeds. Videre er han en likeable guy og han gikk ned en divisjon og forlot en klubb som rykket til PL for å ta over drømmeklubben hans.

Ønsker han lykke til videre, og håper vi får se han i en annen klubb så fort som mulig, det fortjener han :)

Andersen

Vi har vel alle gått å ventet på dette skulle skje, takker SG for at han fikk oss opp en div, men noe mere enn det har han ikke klart . Blåst av en haug med pund på leie / noen kjøp . 18. kamper igjen å gjøre det på, hvis tilliten til spillerene er en grunn til at vi har spilt så dårlig, så burde et nytt manager skifte nå bare virke som en rakett i ræva på spillerene! Spent på hvem som får jobben fast, spent på om det er helt nye takter vi får se av spillerene til helga? Dette kan slå positivt ut.  

lojosang

Quote from: Jon R on February 01, 2012, 15:44:37

Har aldri vært god i matte men mener da å huske noe om at minus ganger minus blir pluss?  ;D

Kun hvis du multipliserer. Og hvis Bates og Warnock skal "multiply" finnes det ikke store nok og mange nok "reisesykeposer" i hele verden til å holde omgivelsene rene.  ;D
- Leif Olav

Frode

Bates har hatt en streng regi på dette. Perfekt timing. Den nye manageren får ikke en krone å handle for, hvilket sikkert har vært meningen hele veien. Nei det er bare å innrømme: DHY, Jarle og HB har hatt rett hele veien. ALT ved den mannen er kald kynisme.

Odin

Greit at Grayson går!

Tror vi må ha lave forventninger mht til neste manager og framtida!
Bates vil ikke ha inn en sterk mann som trenger å bruke penger for å nå sine mål; han spiller bare med folk som bukker for ham.
Jeg blir veldig overrasket om noen av de øverste på listen over, vil kunne prostituere sjela si til å jobbe under Bates!

5 år til i ørkenen til Bates selv har blitt støv....

bwirum

Det tristeste med hele saken er jo at ikke Grayson klarte å gjøre det bedre enn han gjorde i denne divisjonen. Hva hadde vært bedre enn å få et langt regime med en Leeds-gutt i managerstolen? Med suksess?

Jeg har litt blandede følelser for dette.

På den ene siden er det jo unektelig sånn at vi har hatt en del resultater som ikke akkurat har gått vår vei i det siste (les: hele sesongen...), og Grayson har det siste og største ansvaret her, uavhengig av hvor mye penger han har fått av Bates. Han har jo faktisk handlet og lånt en del spillere i sin tid, problemet er vel strengt tatt at det ikke nødvendigvis har vært de riktige spillerne.

På den annen side har han jo hatt Bates som en syvende far hengende i hornet, som helt sikkert har hatt alt for mange fingre med i spillet ved enhver forhandling og potensiell overgang. Han har nok trykket på for at eks. Howson skulle få forlate skuta før kontrakten hans gikk ut og er jo den som virkelig står for de manglende ambisjonene i laget som faktisk får sånne som Howson til å *ville* forlate skuta.

Tror Grayson nok kunne gjort en bedre jobb med en annen sparringpartner enn Bates (hvem kan ikke det?), men av Bates og Grayson så er jo dessverre lil' ole' Larry den enkleste å bytte ut. Så får vi håpe vi får inn en som kanskje matcher humøret til Bates litt bedre, og da mener jeg ikke en som er mer ettergivende overfor "vår kjære leder", for der har nok Grayson vært på feil side av linja, men en som kan sette litt mer tyngde bak krava sine. Og finne litt mer kvalitet og mindre kvantitet i sine evt. innkjøp.

For øvrig, meget overraska over at SG ble sparka nå faktisk. Hadde regnet med at når han ikke ble sparka i eller like etter jula så satt han ut sesongen.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Mats-

Quote from: lojosang on February 01, 2012, 15:55:21
Quote from: Jon R on February 01, 2012, 15:44:37

Kun hvis du multipliserer. Og hvis Bates og Warnock skal "multiply" finnes det ikke store nok og mange nok "reisesykeposer" i hele verden til å holde omgivelsene rene.  ;D

Ka-pow!

Den satt lojo!

Asbjørn

Quote from: Jon R on February 01, 2012, 15:51:28
Hva tenker de av dere som har snakket med mannen den senere tid?

Hehe, har da vært Fb-venn med 'frua' i en årrekke  ;D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

marve

Quote from: Jon R on February 01, 2012, 15:15:48
Quote from: B-m on February 01, 2012, 14:59:41
f**k off Bates din banditt.

Greit med forandringer, Grayson må være drita lei av å miste sine beste spillere og ikke få bruke noe på nye fjes.

Problemet er vel snarere at det har blitt for lite kvalitet og for mange nye fjes?
Kvalitet koster penger ,grayson har måttet gamble med de få midlene han har hatt  til rådighet .Noen ganger lykkes han og andre ganger bommet han .
Triste greier at han nå har fått sparken ,synes han har gjort en glimrende jobb under de arbeidsforhold han har hatt under bates .

Oggy

Hva skal man si?

ALLE ønsker vel Ken Bates ut av klubben, mer enn noe annet.
Men det skjer ikke (dessverre)  :'(
Oggy