Skrevet av Emne: EX-Manager: Simon Grayson  (Lest 441558 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Sander

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2100 på: Januar 19, 2013, 21:17:16 »
Selv om jeg mener det var riktig å sparke Grayson, finner jeg ingen grunn til å fryde meg over hans mangel på suksess i sin nåværende jobb.

Egoet vårt, Jon R, sier selvfølgelig at vi fryder oss littegrann. Hadde vært kjipt å se Grayson gjøre det perfekt med Huddersfield etter vi sparka han.. Betyr ikke at vi vil han alt vondt heller. Bare litt innimellom
 

Håvard

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2101 på: Januar 19, 2013, 22:56:55 »
Ex-managere er fortid....og det er en grunn for det. Ikke alltid en god grunn. Men de er historie.

TK20

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2102 på: Januar 24, 2013, 12:48:59 »
Den uoffisielle grunnen til at Grayson ble sparket er at  han gikk på en personalpolitisk blemme i Andy O Brien saken, og mistet garderoben.

Det er din teori, ja.

En annen teori er at fansen ble mer og mer utålmodig og nærmest presset Bates til å gjøre grep. Jeg tror Bates ville beholde Grayson hvertfall ut sesongen, om ikke en sesong til. Det hadde, etter min mening, vært riktig avgjørelse.

sportcarl1

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2103 på: Januar 24, 2013, 13:07:58 »
kan varit en kombination, o brienaffären kunde ha lett till en rättslig process, sedan var det väl en otrohetsaffär med en kvinnlig anställd på ER, måttet blev väl rågat efter 1-5 förlusten hemma mot Bham, annatrs tyckte jag han gjorde ett ok jobb, förde upp oss från league one och fick inga pengar direkt till att förstärka utan fick bla se spelare som beckford howson gradel läma klubben utan att det skaffades ersättare
 

Sydhagen

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2104 på: Januar 24, 2013, 13:16:57 »
Den uoffisielle grunnen til at Grayson ble sparket er at  han gikk på en personalpolitisk blemme i Andy O Brien saken, og mistet garderoben.

Det er din teori, ja.

En annen teori er at fansen ble mer og mer utålmodig og nærmest presset Bates til å gjøre grep. Jeg tror Bates ville beholde Grayson hvertfall ut sesongen, om ikke en sesong til. Det hadde, etter min mening, vært riktig avgjørelse.

Og dette tror du på??
Ikke pokker om Bates har latt seg presse av fansen på noe som helst vis.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2105 på: Januar 24, 2013, 15:48:33 »
Nå har han fått sparken!  :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2106 på: Januar 24, 2013, 15:50:07 »
Nå har han fått sparken!  :o

Vårsesongen startet tidlig for Grayson denne gangen!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2107 på: Januar 24, 2013, 16:03:31 »
Da havner nok Adkins der

Jon R

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2108 på: Januar 24, 2013, 16:07:41 »
Den uoffisielle grunnen til at Grayson ble sparket er at  han gikk på en personalpolitisk blemme i Andy O Brien saken, og mistet garderoben.

Det er din teori, ja.

En annen teori er at fansen ble mer og mer utålmodig og nærmest presset Bates til å gjøre grep. Jeg tror Bates ville beholde Grayson hvertfall ut sesongen, om ikke en sesong til. Det hadde, etter min mening, vært riktig avgjørelse.

Insisdere, blant annet vår egen Svend Anders, har langt på vei fått bekreftet at AOB saken med alt det førte med seg av ringvirkninger, førte frem til Graysons fall.

Uansett synd med Graysons skjebne i Hudds.
Jon R.

h.b

  • Gjest
Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2109 på: Januar 24, 2013, 21:47:49 »
Adkins til Huddersfield og vi går glipp av en gylden mulighet til å hente inn en manager nå. Samt at Grayson havner nok i Blackpool

Gufrias

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2110 på: Januar 24, 2013, 22:56:09 »
Adkins til Huddersfield og vi går glipp av en gylden mulighet til å hente inn en manager nå. Samt at Grayson havner nok i Blackpool
Du tror ikke Blackpool kjenner Grayson godt nok til å vite at Holloway er bedre?

For øvrig hadde jeg gjerne sett at han lykkes bedre i Udders. Synd han ikke hadde lært av feila fra i fjor.
« Siste redigering: Januar 24, 2013, 22:58:16 av Gufrias »
Hekta på Leeds siden 1974

Dennis

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2111 på: Januar 25, 2013, 00:41:15 »
Adkins til Huddersfield og vi går glipp av en gylden mulighet til å hente inn en manager nå. Samt at Grayson havner nok i Blackpool
Du tror ikke Blackpool kjenner Grayson godt nok til å vite at Holloway er bedre?

For øvrig hadde jeg gjerne sett at han lykkes bedre i Udders. Synd han ikke hadde lært av feila fra i fjor.

Holloway tok over Crystal Palace etter at Dougie Freedman overraskende nok valgte økonomisk truede Bolton.
Marching on together!

TK20

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2112 på: Januar 25, 2013, 13:41:51 »
Den uoffisielle grunnen til at Grayson ble sparket er at  han gikk på en personalpolitisk blemme i Andy O Brien saken, og mistet garderoben.

Det er din teori, ja.

En annen teori er at fansen ble mer og mer utålmodig og nærmest presset Bates til å gjøre grep. Jeg tror Bates ville beholde Grayson hvertfall ut sesongen, om ikke en sesong til. Det hadde, etter min mening, vært riktig avgjørelse.

Insisdere, blant annet vår egen Svend Anders, har langt på vei fått bekreftet at AOB saken med alt det førte med seg av ringvirkninger, førte frem til Graysons fall.

Uansett synd med Graysons skjebne i Hudds.

Da er det synd at Leeds-fødte Grayson, som fikset opprykket for oss, får sparken pga en filleting. Greit nok at resultatene ikke var optimale i den siste perioden, men han burde fått mer tid til å snu trenden. Tre sesonger i Championship burde han fått. Én for å holde seg, én for å bygge laget, én for å rykke opp. Når han fikset en syvende plass i sin første sesong burde det gi ham større tålmodighet fra fansen, istedet snudde alle ryggen til og krevde hans adgang (inkludert majoriteten på dette forumet).

Nå har han fått fyken fra Huddersfield. Jeg hadde digga det enormt om han hadde kommet tilbake til oss. Da kunne fansen (inkludert LUSCOS) fått anledning til å si unnskyld og vi kunne innledet en stor periode med en av "våre egne".

I korte trekk: svært skuffet over tålmodigheten til mine medsupportere.

sportcarl1

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2113 på: Januar 25, 2013, 13:56:01 »
Den uoffisielle grunnen til at Grayson ble sparket er at  han gikk på en personalpolitisk blemme i Andy O Brien saken, og mistet garderoben.

Det er din teori, ja.

En annen teori er at fansen ble mer og mer utålmodig og nærmest presset Bates til å gjøre grep. Jeg tror Bates ville beholde Grayson hvertfall ut sesongen, om ikke en sesong til. Det hadde, etter min mening, vært riktig avgjørelse.

Insisdere, blant annet vår egen Svend Anders, har langt på vei fått bekreftet at AOB saken med alt det førte med seg av ringvirkninger, førte frem til Graysons fall.

Uansett synd med Graysons skjebne i Hudds.

Da er det synd at Leeds-fødte Grayson, som fikset opprykket for oss, får sparken pga en filleting. Greit nok at resultatene ikke var optimale i den siste perioden, men han burde fått mer tid til å snu trenden. Tre sesonger i Championship burde han fått. Én for å holde seg, én for å bygge laget, én for å rykke opp. Når han fikset en syvende plass i sin første sesong burde det gi ham større tålmodighet fra fansen, istedet snudde alle ryggen til og krevde hans adgang (inkludert majoriteten på dette forumet).

Nå har han fått fyken fra Huddersfield. Jeg hadde digga det enormt om han hadde kommet tilbake til oss. Da kunne fansen (inkludert LUSCOS) fått anledning til å si unnskyld og vi kunne innledet en stor periode med en av "våre egne".

I korte trekk: svært skuffet over tålmodigheten til mine medsupportere.
inget illa om grayson men nej tack! historien har väl även visat att fd leedspelare aldrig lyckats helt ut i klubben som manager se bremner, clarke, gray, mcallister och grayson
 

Peter7

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2114 på: Januar 25, 2013, 15:38:35 »
Den uoffisielle grunnen til at Grayson ble sparket er at  han gikk på en personalpolitisk blemme i Andy O Brien saken, og mistet garderoben.

Det er din teori, ja.

En annen teori er at fansen ble mer og mer utålmodig og nærmest presset Bates til å gjøre grep. Jeg tror Bates ville beholde Grayson hvertfall ut sesongen, om ikke en sesong til. Det hadde, etter min mening, vært riktig avgjørelse.

Insisdere, blant annet vår egen Svend Anders, har langt på vei fått bekreftet at AOB saken med alt det førte med seg av ringvirkninger, førte frem til Graysons fall.

Uansett synd med Graysons skjebne i Hudds.

Da er det synd at Leeds-fødte Grayson, som fikset opprykket for oss, får sparken pga en filleting. Greit nok at resultatene ikke var optimale i den siste perioden, men han burde fått mer tid til å snu trenden. Tre sesonger i Championship burde han fått. Én for å holde seg, én for å bygge laget, én for å rykke opp. Når han fikset en syvende plass i sin første sesong burde det gi ham større tålmodighet fra fansen, istedet snudde alle ryggen til og krevde hans adgang (inkludert majoriteten på dette forumet).

Nå har han fått fyken fra Huddersfield. Jeg hadde digga det enormt om han hadde kommet tilbake til oss. Da kunne fansen (inkludert LUSCOS) fått anledning til å si unnskyld og vi kunne innledet en stor periode med en av "våre egne".

I korte trekk: svært skuffet over tålmodigheten til mine medsupportere.
inget illa om grayson men nej tack! historien har väl även visat att fd leedspelare aldrig lyckats helt ut i klubben som manager se bremner, clarke, gray, mcallister och grayson
Don Revie ...  ;)
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Gufrias

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2115 på: Januar 25, 2013, 15:42:59 »
Den uoffisielle grunnen til at Grayson ble sparket er at  han gikk på en personalpolitisk blemme i Andy O Brien saken, og mistet garderoben.

Det er din teori, ja.

En annen teori er at fansen ble mer og mer utålmodig og nærmest presset Bates til å gjøre grep. Jeg tror Bates ville beholde Grayson hvertfall ut sesongen, om ikke en sesong til. Det hadde, etter min mening, vært riktig avgjørelse.

Insisdere, blant annet vår egen Svend Anders, har langt på vei fått bekreftet at AOB saken med alt det førte med seg av ringvirkninger, førte frem til Graysons fall.

Uansett synd med Graysons skjebne i Hudds.

Da er det synd at Leeds-fødte Grayson, som fikset opprykket for oss, får sparken pga en filleting. Greit nok at resultatene ikke var optimale i den siste perioden, men han burde fått mer tid til å snu trenden. Tre sesonger i Championship burde han fått. Én for å holde seg, én for å bygge laget, én for å rykke opp. Når han fikset en syvende plass i sin første sesong burde det gi ham større tålmodighet fra fansen, istedet snudde alle ryggen til og krevde hans adgang (inkludert majoriteten på dette forumet).

Nå har han fått fyken fra Huddersfield. Jeg hadde digga det enormt om han hadde kommet tilbake til oss. Da kunne fansen (inkludert LUSCOS) fått anledning til å si unnskyld og vi kunne innledet en stor periode med en av "våre egne".

I korte trekk: svært skuffet over tålmodigheten til mine medsupportere.
inget illa om grayson men nej tack! historien har väl även visat att fd leedspelare aldrig lyckats helt ut i klubben som manager se bremner, clarke, gray, mcallister och grayson
Don Revie ...  ;)
O'Leary klarte seg også brukbart.
Hekta på Leeds siden 1974

lojosang

Sv: Re: Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2116 på: Januar 25, 2013, 19:58:55 »
Den uoffisielle grunnen til at Grayson ble sparket er at  han gikk på en personalpolitisk blemme i Andy O Brien saken, og mistet garderoben.

Det er din teori, ja.

En annen teori er at fansen ble mer og mer utålmodig og nærmest presset Bates til å gjøre grep. Jeg tror Bates ville beholde Grayson hvertfall ut sesongen, om ikke en sesong til. Det hadde, etter min mening, vært riktig avgjørelse.

Insisdere, blant annet vår egen Svend Anders, har langt på vei fått bekreftet at AOB saken med alt det førte med seg av ringvirkninger, førte frem til Graysons fall.

Uansett synd med Graysons skjebne i Hudds.

Da er det synd at Leeds-fødte Grayson, som fikset opprykket for oss, får sparken pga en filleting. Greit nok at resultatene ikke var optimale i den siste perioden, men han burde fått mer tid til å snu trenden. Tre sesonger i Championship burde han fått. Én for å holde seg, én for å bygge laget, én for å rykke opp. Når han fikset en syvende plass i sin første sesong burde det gi ham større tålmodighet fra fansen, istedet snudde alle ryggen til og krevde hans adgang (inkludert majoriteten på dette forumet).

Nå har han fått fyken fra Huddersfield. Jeg hadde digga det enormt om han hadde kommet tilbake til oss. Da kunne fansen (inkludert LUSCOS) fått anledning til å si unnskyld og vi kunne innledet en stor periode med en av "våre egne".

I korte trekk: svært skuffet over tålmodigheten til mine medsupportere.
inget illa om grayson men nej tack! historien har väl även visat att fd leedspelare aldrig lyckats helt ut i klubben som manager se bremner, clarke, gray, mcallister och grayson

Det er vel egentlig bare to managere som virkelig har lykkes i Leeds og halvparten av disse to var x-spiller.
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2117 på: Februar 06, 2013, 16:28:39 »
Ser at Grayson er linket til Blackpool. Håper de ansetter han, ekstra artig med Leeds - Blackpool om et par uker..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Woody

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2118 på: Februar 06, 2013, 17:52:34 »
Ser at Grayson er linket til Blackpool. Håper de ansetter han, ekstra artig med Leeds - Blackpool om et par uker..:)

Kan gjerne reise til bpool,men ser helst at han venter til etter kampen mot Leeds.Likar ikkje kombinasjonen Grayson/bpool mot Leeds ;)
LIFE IS LEEDS

Ian Baird

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2119 på: Juli 09, 2013, 23:29:37 »
Har såpass stor tro på vår nye manager, BMD, at jeg snart skal slutte å messe om min forrige manager-helt, SG. Sesongen 2012-13 var noe av det tristet på lenge. Har tro på play-off-plass 2013-14.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Hobben

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2120 på: Juli 10, 2013, 07:24:11 »
Ja, ingen tvil at jeg liker Simon Grayson og mener fortsatt det var feil av klubben å sparke han få å ansette Neil Warnock. Men som Ian Baird har jeg så stor tro på Brian McDermott at til og med jeg er ferdig med å mase om vår tidligere helt manager, Simon Grayson.
Rogaland Whites

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2121 på: Desember 01, 2013, 22:57:02 »
Simon Grayson trender igjen: 

SNAKK OM IKKE Ã… LEGGE NOE IMELLOM I SVARENE!!!




Adam J ‏@Ken_DeMange1m
Grayson on Gwyn Williams: "Ken's eyes and ears, a snake in the grass and a wanker"

Glyn Snodin: "A right horrible fat bastard!" #LUFC


In the transfer window when Leeds were pushing for auto promotion from the Championship, Grayson wanted to sign McAuley, Andrews & Gorkss.

Guysley ‏@Guysley_1m

"Is Ken Bates a twat?" Grayson" I'd use stronger words than that"

"I've been sacked twice, once by a big club and the second time by a small club down the road"

Grayson still very much clued up about LUFC, knows about the following Saturday and Bates' new offices above Subway. Obvs like to return

Grayson's offered the chance to take Snodgrass & Hoolahan on trial at Blackpool, both had reputations for drinking so just opted for latter

"Is Ken Bates a twat?" Grayson" I'd use stronger words than that"

Grayson considers Gradel, Kisnorbo and Naylor as his best signings. Worst? Asked about Darren O'Dea: "I've signed f**king worse than that!"

Grayson on Liam Dickinson: "Now he f**king shite!"

Glyn Snodin says they signed a few players who they thought would be ideal but ultimately couldn't handle playing for a club of Leeds' size

Said he'd return in a heartbeat, Leeds through & through. Wasn't too unhappy about our 4-2 win at Hudds last season

Grayson basically never had a pot to piss in. Laughed at the suggestion of a war chest. Grayson confirmed what we all expected. "Simon's pot" wasn't big enough to piss in.

When Leeds scored, in the directors box, Gwyn never celebrated. Grayson said he enjoyed gloating when we lost.

Should be added that Grayson and Snodin received the final installments of their pay-outs two months ago, thus the openness #screwyouKen

Gwyn Williams used to use the toilet in the players dressing room, so he could listen to what the players were saying, and report it to Ken.

Ramon Nunez given a 4 year deal, despite Grayson not really wanting him. That's what Gwyn Williams did.

Not from Grayson, but at the time of the players' revolt (contacting LUST etc), Ross Mc and Snoddy repped, latter tearful about mooted sale

"It's known Ken Bates wasn't at Leeds for footballing reasons."

On Nunez Glyn Snodin said: "this is what they were doing with the money. The Money you fans paid. Week in week out"

Adam J ‏@Ken_DeMange18m
Glyn Snodin says they signed a few players who they thought would be ideal but ultimately couldn't handle playing for a club of Leeds' size

Adam J ‏@Ken_DeMange4m
Grayson, Snodin and Baird back for another ten minutes, hope to sneak a Howson question in...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2122 på: Desember 01, 2013, 23:12:12 »
Sprengstoff..

Hadde vi signert Gorkss, McAuley og Andrews ved juletider i sesongen etter vi rykket opp fra League One så hadde vi faen meg rykket opp.

Angående Nunez, WTF!!!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2123 på: Desember 01, 2013, 23:15:01 »

Simon Grayson trender igjen:  Nå etter pausematen...

SNAKK OM IKKE Ã… LEGGE NOE IMELLOM I SVARENE!!!



@Ken_DeMange: Choice between re-signing Beckford and Gradel, said Max without hesitation

 @Ken_DeMange: Grayson says Gradel would love to come back

@Ken_DeMange: Grayson to Daniel Jones after Gradel dismissal: "If we don't win, good luck getting off this f**king pitch!"

Adam J ‏@Ken_DeMange1m

Grayson said Howson was sold against player's own wishes. He was promised funds from the sale... (1/2)

@Guysley_: @WardyLufc when it wasn't a player that Gwyn approved of, they low balled the offer to scupper the deal.

Amitai Winehouse ‏@awinehouse145s

Grayson just said Ferguson had 3k on us to get promoted in 09/10 #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2124 på: Desember 02, 2013, 14:38:15 »
Sterke ord av Grayson. Det han sier er forøvrig helt i tråd med div spekulasjoner her på forumet om hvordan livet med Bates må ha vært.  :P
Jon R.

B_Ød

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2125 på: Desember 02, 2013, 14:46:10 »
stakkar Simon... ???
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2126 på: Desember 02, 2013, 15:58:56 »
Sterke ord av Grayson. Det han sier er forøvrig helt i tråd med div spekulasjoner her på forumet om hvordan livet med Bates må ha vært.  :P
Anbefaler å lese tråden "Bates er bra for Leeds United"
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,12576.0.html

Dennis

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2127 på: Desember 02, 2013, 21:34:58 »
Kudos til GFH for å ha fjernet viruset helt.
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2128 på: Desember 02, 2013, 23:47:40 »
...det ble mye twitter-kopiering fra gårsdagens session med Grayson & co. Her er det mer renskrevet, i bloggs form:


Grayson Reveals What Life Was Really Like at Leeds Under Bates and Williams

02/12/2013
 


 


Last night at a football fundraising dinner in Sherburn in Elmet, Simon Grayson, Ian Baird and Glynn Snodin held a  Q&A with those in attendance, who in many ways got more than they bargained for. In media appearances, Grayson has often appeared cagey surrounding his time at Leeds, either contractually bound or unwilling to spill the beans, but he let rip last night in a no holds barred rant.

Glynn Williams has seen many managers come and go in his time at Leeds, even taking charge for one game himself (a two nil defeat away to Southend if my memory serves me correct). Often derided as one of Bates' pals , no-one seems to have any idea what he did, Warnock professes to never have spoken to him and McDermott has since revealed that he was the entirety of our scouting system, yet what does Grayson think of the man who is credited with discovering Luciano Becchio. Well, it's quite simple, "He was Ken's eyes and ears, a snake in the grass, a real wanker" he goes on to add that Williams would often pretend to go and "have a shit", yet would instead sit in the cubicle listening to the players and reporting back to Ken. Glynn Snodin and Grayson have only recently received their pay off from Leeds after their 'disposal' hence the openness of the situation, Snodin also stuck the knife into Williams, describing him as a "horrible fat bastard". Finally, Williams was also responsible for the deal which saw Ramon Nunez given a four year deal, something Grayson was particularly upset about. More upsetting for fans in general was the fact that Williams used to gloat when we lost on the pitch and never celebrated in the Director's box. On the subject of signings, he was most pleased with Gradel (who Grayson is sure would jump at the chance of rejoining Leeds) and Naylor, but described Liam Dickinson as "f**king shite". It also turned out that Snodgrass (who was tearful at being offered to Crystal Palace) was offered to go on trial at Blackpool whilst Grayson was there, but he declined him as he had a "drinking problem".

It has often been questioned why Leeds didn't strengthen when we were second at Christmas and had a real chance of promotion back in our first season in the second flight. Well, rather predictably, Ken didn't release the funds to sign Kaspar Gorkss, Gareth McCauley and Keith Andrews who were all lined up to come in and have all subsequently played Premier League football, alongside Jonny Howson who was sold against his will with Grayson being promised the funds to spend, only for him to be told via text when at Robbie Roger's work placement tribunal that the money was being banked, he was sacked two days later. Andrews is the most interesting case, as he was both affordable and a good player who wanted to join Leeds, yet it is apparent that the evil axis of Bates, who was "not at Leeds for footballing reasons", Harvey and Williams deliberately delayed the deal in order to allow a rival come in which is exactly what happenend as Andrews made the switch to Ipswich. Finally he revealed that bar Delph, none of the players wanted to leave Leeds, icluding Billy Paynter, who was apparently the "Dogs Bollocks" in training.

Say what you like about Simon Grayson, but he was, in my mind, a good manager working with his hands tied very tightly behind his back, but he is also a fan of the club and what he went through upset him as much as us and you really got the sense that it was his aim to take Leeds back to the Premier League as he turned down job offers from clubs at the top, so I'll leave the last words for him...

(Q) "Is Ken Bates a twat?"

(SG) "I'd use stronger words than that!"


http://yeboahconstrictor.weebly.com/1/post/2013/12/grayson-reveals-what-life-was-really-like-at-leeds-under-bates-and-williams.html

PS! Skulle ikke tro at Baird og Shez var til stede i det hele tatt...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: EX-Manager: Simon Grayson
« Svar #2129 på: Desember 03, 2013, 16:06:31 »
Jeg syns det nesten er litt godt å høre at det faktisk er noe hold i alle disse konspirasjonsteoriene vi har hørt om i tiden under Bates. Selv om Grayson selvsagt heller ikke er nøytral, så er det tydelig at forholdene har vært enda verre enn jeg i min verste tanker forestille meg.