Skrevet av Emne: EX-Manager: Simon Grayson  (Lest 441320 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sleivind

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #630 på: Juni 22, 2011, 15:54:24 »
Jeg vet ikke om noen tilgjengelig manager som kunne løftet Leeds noe lengre enn hva SG kan på dette tidspunkt. Jeg mener vi bør beholde han, og så lenge han er i klubben, bør vi støtte han. Ja man kan være uenig i signeringer og disponering av lag, men det finnes grenser. Uansett hvem som spiller eller er manager vil det være misnøye fra noen. Noen klarer bare ikke å la vær å syte, syte og atter syte om det samme i hvert eneste innlegg...

Håpløst!

Jeg elsker Leeds United og støtter klubben og de som er i klubben! Jeg har troen på gode signeringer før neste sesong, og at vi skal kjempe om opprykk med Simon Grayson som trener, Ken Bates som eier, og med Peter som skjenker oss øl på The Commercial :)

Og til de som mener det var klubben, og alle spillerne, og ikke Brian Clough det var noe galt med på den tiden kan reise  ut på landet og ta seg en bolle!! (med rosin, for rosiner er ikke godt :) )

Selvfølgelig må vi støtte Grayson så lenge han er i klubben. Men at flere og flere er skeptiske og kritiske til arbeidet hans er forståelig. Jeg nevner:

259 forskjellige forsvarsspillere, en bråte med bomkjøp, defensiv organisering som ikke ligner grisen, ikke evnet å finne sentrale midtbanespillere, og på toppen kommer behandlingen av Kasper.

Selvfølgelig blir det "bråk" her inne da.

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #631 på: Juni 22, 2011, 16:04:50 »
Jeg skjønner ikke helt at Kasper er behandlet dårlig??

Klubben har fått inn et bud som de har godtatt, Kasper kan fortsette i Leeds hvis han ønsker eller dra til Leicester.

Grayson sier at de har fått et tilbud de ikke kan si nei til og at han stadig er på utkikk etter å forsterke stallen, spesielt forsvaret som slapp inn alt for mange mål forrige sesong.

På hvilken måte er Kasper behandlet dårlig i forhold andre spillere som klubber ønsker å selge av forskjellige grunner? Nå må ikke vernet om spilleren være større enn klubben i ALLE sammenhenger..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ospa

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #632 på: Juni 22, 2011, 16:37:47 »
Jeg vet ikke om noen tilgjengelig manager som kunne løftet Leeds noe lengre enn hva SG kan på dette tidspunkt. Jeg mener vi bør beholde han, og så lenge han er i klubben, bør vi støtte han. Ja man kan være uenig i signeringer og disponering av lag, men det finnes grenser. Uansett hvem som spiller eller er manager vil det være misnøye fra noen. Noen klarer bare ikke å la vær å syte, syte og atter syte om det samme i hvert eneste innlegg...

Håpløst!

Jeg elsker Leeds United og støtter klubben og de som er i klubben! Jeg har troen på gode signeringer før neste sesong, og at vi skal kjempe om opprykk med Simon Grayson som trener, Ken Bates som eier, og med Peter som skjenker oss øl på The Commercial :)

Og til de som mener det var klubben, og alle spillerne, og ikke Brian Clough det var noe galt med på den tiden kan reise  ut på landet og ta seg en bolle!! (med rosin, for rosiner er ikke godt :) )

Selvfølgelig må vi støtte Grayson så lenge han er i klubben. Men at flere og flere er skeptiske og kritiske til arbeidet hans er forståelig. Jeg nevner:

259 forskjellige forsvarsspillere, en bråte med bomkjøp, defensiv organisering som ikke ligner grisen, ikke evnet å finne sentrale midtbanespillere, og på toppen kommer behandlingen av Kasper.

Selvfølgelig blir det "bråk" her inne da.

Ein del av kjøpa/låna til SG har vore "brannslokking" pga skader o.l. og ein kan ikkje rekne med at alle skal gå rett inn på eit nytt lag og spele som ein gud på kommando. Fotball er ein aktivitet med levande personar og ikkje robotar.

Kanskje det er ein grunn til at "alle" 259 forsvarsspelerane har floppa? Det er ikkje trenerane og SG som er ute på banen under kamp, det er 11 individuelle spelarar som skal opptre som eit lag. SG kan legge ein plan, men det er til slutt spelarane som gjennomfører den. Keeperen har ei sentral rolle i den defensive organiseringa med kommunikasjon og det å spreie tryggheit. Det har kanskje vist seg at Kasper ikkje klarer å fylle desse krava tilstrekkeleg, og då er det heilt greitt å sleppe han før kontrakta går ut neste år. SG har i mine auger ikkje behandla Kasper dårleg...Kasper veit heilt sikkert kva som er grunnen til at han ikkje har nok tillit hos SG. Det er heilt sikkert kommunikasjon mellom spelarar og trenerapparatet også, og kanskje det har komme fram at spelarane "ute" på banen ikkje har nok tryggheit med Kasper bak?

Vi kan berre spekulere og stole på at SG har kontroll. Han har vist at han kan ta oss opp frå ein div til den neste...det tok eit par år sist gong, og det vil ta litt tid denne gongen også. Eg vil heller at SG bygger eit lag som kan rykke opp i PL og halde seg der. Norwich er tilbake i Championship neste år. ;)
We are Leeds, we are proud!

Hallgeir *

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #633 på: Juni 22, 2011, 16:43:40 »
 Flere gode og reflekterte innlegg, ospa. Hvor har du vært hele tiden? Ikke i skogen vel?  ;)
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #634 på: Juni 22, 2011, 16:43:59 »
Jeg vet ikke om noen tilgjengelig manager som kunne løftet Leeds noe lengre enn hva SG kan på dette tidspunkt. Jeg mener vi bør beholde han, og så lenge han er i klubben, bør vi støtte han. Ja man kan være uenig i signeringer og disponering av lag, men det finnes grenser. Uansett hvem som spiller eller er manager vil det være misnøye fra noen. Noen klarer bare ikke å la vær å syte, syte og atter syte om det samme i hvert eneste innlegg...

Håpløst!

Jeg elsker Leeds United og støtter klubben og de som er i klubben! Jeg har troen på gode signeringer før neste sesong, og at vi skal kjempe om opprykk med Simon Grayson som trener, Ken Bates som eier, og med Peter som skjenker oss øl på The Commercial :)

Og til de som mener det var klubben, og alle spillerne, og ikke Brian Clough det var noe galt med på den tiden kan reise  ut på landet og ta seg en bolle!! (med rosin, for rosiner er ikke godt :) )

Selvfølgelig må vi støtte Grayson så lenge han er i klubben. Men at flere og flere er skeptiske og kritiske til arbeidet hans er forståelig. Jeg nevner:

259 forskjellige forsvarsspillere, en bråte med bomkjøp, defensiv organisering som ikke ligner grisen, ikke evnet å finne sentrale midtbanespillere, og på toppen kommer behandlingen av Kasper.

Selvfølgelig blir det "bråk" her inne da.

Ein del av kjøpa/låna til SG har vore "brannslokking" pga skader o.l. og ein kan ikkje rekne med at alle skal gå rett inn på eit nytt lag og spele som ein gud på kommando. Fotball er ein aktivitet med levande personar og ikkje robotar.

Kanskje det er ein grunn til at "alle" 259 forsvarsspelerane har floppa? Det er ikkje trenerane og SG som er ute på banen under kamp, det er 11 individuelle spelarar som skal opptre som eit lag. SG kan legge ein plan, men det er til slutt spelarane som gjennomfører den. Keeperen har ei sentral rolle i den defensive organiseringa med kommunikasjon og det å spreie tryggheit. Det har kanskje vist seg at Kasper ikkje klarer å fylle desse krava tilstrekkeleg, og då er det heilt greitt å sleppe han før kontrakta går ut neste år. SG har i mine auger ikkje behandla Kasper dårleg...Kasper veit heilt sikkert kva som er grunnen til at han ikkje har nok tillit hos SG. Det er heilt sikkert kommunikasjon mellom spelarar og trenerapparatet også, og kanskje det har komme fram at spelarane "ute" på banen ikkje har nok tryggheit med Kasper bak?

Vi kan berre spekulere og stole på at SG har kontroll. Han har vist at han kan ta oss opp frå ein div til den neste...det tok eit par år sist gong, og det vil ta litt tid denne gongen også. Eg vil heller at SG bygger eit lag som kan rykke opp i PL og halde seg der. Norwich er tilbake i Championship neste år. ;)

Hjeøper ikke å bygge et lag for så se at m u n selger spillerne på laget som bygges opp

ospa

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #635 på: Juni 22, 2011, 16:49:12 »
Flere gode og reflekterte innlegg, ospa. Hvor har du vært hele tiden? Ikke i skogen vel?  ;)

 ;) kanskje det...
We are Leeds, we are proud!

martind

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #636 på: Juni 23, 2011, 09:45:29 »
Jeg vet ikke om noen tilgjengelig manager som kunne løftet Leeds noe lengre enn hva SG kan på dette tidspunkt. Jeg mener vi bør beholde han, og så lenge han er i klubben, bør vi støtte han. Ja man kan være uenig i signeringer og disponering av lag, men det finnes grenser. Uansett hvem som spiller eller er manager vil det være misnøye fra noen. Noen klarer bare ikke å la vær å syte, syte og atter syte om det samme i hvert eneste innlegg...

Håpløst!

Jeg elsker Leeds United og støtter klubben og de som er i klubben! Jeg har troen på gode signeringer før neste sesong, og at vi skal kjempe om opprykk med Simon Grayson som trener, Ken Bates som eier, og med Peter som skjenker oss øl på The Commercial :)

Og til de som mener det var klubben, og alle spillerne, og ikke Brian Clough det var noe galt med på den tiden kan reise  ut på landet og ta seg en bolle!! (med rosin, for rosiner er ikke godt :) )

Selvfølgelig må vi støtte Grayson så lenge han er i klubben. Men at flere og flere er skeptiske og kritiske til arbeidet hans er forståelig. Jeg nevner:

259 forskjellige forsvarsspillere, en bråte med bomkjøp, defensiv organisering som ikke ligner grisen, ikke evnet å finne sentrale midtbanespillere, og på toppen kommer behandlingen av Kasper.

Selvfølgelig blir det "bråk" her inne da.

Ein del av kjøpa/låna til SG har vore "brannslokking" pga skader o.l. og ein kan ikkje rekne med at alle skal gå rett inn på eit nytt lag og spele som ein gud på kommando. Fotball er ein aktivitet med levande personar og ikkje robotar.

Kanskje det er ein grunn til at "alle" 259 forsvarsspelerane har floppa? Det er ikkje trenerane og SG som er ute på banen under kamp, det er 11 individuelle spelarar som skal opptre som eit lag. SG kan legge ein plan, men det er til slutt spelarane som gjennomfører den. Keeperen har ei sentral rolle i den defensive organiseringa med kommunikasjon og det å spreie tryggheit. Det har kanskje vist seg at Kasper ikkje klarer å fylle desse krava tilstrekkeleg, og då er det heilt greitt å sleppe han før kontrakta går ut neste år. SG har i mine auger ikkje behandla Kasper dårleg...Kasper veit heilt sikkert kva som er grunnen til at han ikkje har nok tillit hos SG. Det er heilt sikkert kommunikasjon mellom spelarar og trenerapparatet også, og kanskje det har komme fram at spelarane "ute" på banen ikkje har nok tryggheit med Kasper bak?

Vi kan berre spekulere og stole på at SG har kontroll. Han har vist at han kan ta oss opp frå ein div til den neste...det tok eit par år sist gong, og det vil ta litt tid denne gongen også. Eg vil heller at SG bygger eit lag som kan rykke opp i PL og halde seg der. Norwich er tilbake i Championship neste år. ;)

Hjeøper ikke å bygge et lag for så se at m u n selger spillerne på laget som bygges opp

Hvis man ser at de kan erstattes med bedre spillere, og at de ikke har slått skikkelig gjennom, så må man selge for å bygge et godt lag. Det sier seg selv!
MOT!! We are Leeds!

Sleivind

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #637 på: Juni 23, 2011, 15:11:07 »
"Grayson said: "There hasn't been a lot of signings so far - you're just starting to see things moving now - but over the next couple of weeks as you get ready to go back into training things start progressing and one or two will come to our club and others as well"


Neineineineinei, nei!

Spillerne skal signeres NÃ…, ikke når pre-season er i gang, da er det allerede for seint. Jeg skjønner meg ikke på denne ventetaktikken  ???

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #638 på: Juni 23, 2011, 15:15:59 »
"Grayson said: "There hasn't been a lot of signings so far - you're just starting to see things moving now - but over the next couple of weeks as you get ready to go back into training things start progressing and one or two will come to our club and others as well"


Neineineineinei, nei!

Spillerne skal signeres NÃ…, ikke når pre-season er i gang, da er det allerede for seint. Jeg skjønner meg ikke på denne ventetaktikken  ???

Folk er på ferie og sikkert mange spillere som er som Carew.

Sitat
- Vi får se hvilke muligheter som er i juni. Jeg skal ha ferie og ta det 2-3 uker ut i juni og ta det etter det, svarer han på TV 2 Sportens spørsmål om han har hørt om interessen fra de to klubbene.

Men er enig at jo tidligere man får de signert jo bedre..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #639 på: Juni 28, 2011, 13:42:19 »
Nå kan dommedagsprofetene tjene penger hvis dere har rett:

BET365
Sitat
# 6/1 – Nigel Pearson (Hull City)
# 6/1 – Steve Cotterill (Portsmout­h)
# 7/1 – Sean O’Driscoll (Doncaster­)
# 8/1 – Nigel Clough (Derby)
# 8/1 – Keith Millen (Bristol City)
# 8/1 – Andy Thorn (Coventry)
# 8/1 – Simon Grayson (Leeds United)
# 10/1 – Eddie Howe (Burnley)
# 10/1 – Sven Goran Eriksson (Leicester)
# 12/1 – Dougie Freedman (C.Palace)
# 12/1 – Darren Ferguson (Peterborough)
# 12/1 – Brian McDermott (Reading)
# 12/1 – Sam Allardyce (West Ham)
# 14/1 – Paul Jewell (Ipswich)
# 14/1 – Ian Holloway (Blackpool)
# 16/1 – Keith Hill (Barnsley)
# 16/1 – Nigel Adkins (Southampton)
# 20/1 – Tony Mowbray (Middlesbrough
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

rd1

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #640 på: Juli 20, 2011, 21:36:59 »
denne er helt fantastisk. Endelig litt aktivitet rundt intervjuene til Grayson

http://www.thescratchingshed.com/2011/07/the-art-of-being-interviewed-by-simon-grayson/
"Who needs Cantona??"

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #641 på: Juli 21, 2011, 19:54:11 »
SG er en nikkedukke for KB og kun liker å sole seg i glansen til LU, hadde mannen hatt baller og troen på sine egne ferdigheter hadde han satt foten ned og sakt enten eller, men nei, han er fornøyd med situasjonen!

Hilsen småbrisen og frustert Rudi på en bar i Nottingham!

MOT uansett!

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #642 på: Juli 21, 2011, 20:04:56 »
SG er en nikkedukke for KB og kun liker å sole seg i glansen til LU, hadde mannen hatt baller og troen på sine egne ferdigheter hadde han satt foten ned og sakt enten eller, men nei, han er fornøyd med situasjonen!

Hilsen småbrisen og frustert Rudi på en bar i Nottingham!

MOT uansett!

Du har helt rett Rudi. SG er en nikkedokke som gjør alt for å få sole seg i glansen av Leeds United. Men at han ikke går lei av denne drittlukta som strømmer ut av baken på mun

Gufrias

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #643 på: Juli 21, 2011, 20:38:10 »
SG er en nikkedukke for KB og kun liker å sole seg i glansen til LU, hadde mannen hatt baller og troen på sine egne ferdigheter hadde han satt foten ned og sakt enten eller, men nei, han er fornøyd med situasjonen!

Hilsen småbrisen og frustert Rudi på en bar i Nottingham!

MOT uansett!

Du har helt rett Rudi. SG er en nikkedokke som gjør alt for å få sole seg i glansen av Leeds United. Men at han ikke går lei av denne drittlukta som strømmer ut av baken på mun
Bingobrettene deres fungerer også ja, ser jeg  ;)
Hekta på Leeds siden 1974

p0ndus

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #644 på: Juli 22, 2011, 13:57:23 »
denne er helt fantastisk. Endelig litt aktivitet rundt intervjuene til Grayson

http://www.thescratchingshed.com/2011/07/the-art-of-being-interviewed-by-simon-grayson/

Klassiker intervju, skulle vært i glass og ramme.  ;D ;D ;D

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #645 på: Juli 22, 2011, 14:04:15 »
SG er en nikkedukke for KB og kun liker å sole seg i glansen til LU, hadde mannen hatt baller og troen på sine egne ferdigheter hadde han satt foten ned og sakt enten eller, men nei, han er fornøyd med situasjonen!

Hilsen småbrisen og frustert Rudi på en bar i Nottingham!

MOT uansett!

Du har helt rett Rudi. SG er en nikkedokke som gjør alt for å få sole seg i glansen av Leeds United. Men at han ikke går lei av denne drittlukta som strømmer ut av baken på mun

trodde ikke dere to var av den oppfatning at det glinset av leeds united om dagen?
Ups & Ups!!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #646 på: Juli 22, 2011, 14:08:19 »
SG er en nikkedukke for KB og kun liker å sole seg i glansen til LU, hadde mannen hatt baller og troen på sine egne ferdigheter hadde han satt foten ned og sakt enten eller, men nei, han er fornøyd med situasjonen!

Hilsen småbrisen og frustert Rudi på en bar i Nottingham!

MOT uansett!

Du har helt rett Rudi. SG er en nikkedokke som gjør alt for å få sole seg i glansen av Leeds United. Men at han ikke går lei av denne drittlukta som strømmer ut av baken på mun

trodde ikke dere to var av den oppfatning at det glinset av leeds united om dagen?

håper eg ikkje du er heller;)

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #647 på: Juli 22, 2011, 14:18:30 »
SG er en nikkedukke for KB og kun liker å sole seg i glansen til LU, hadde mannen hatt baller og troen på sine egne ferdigheter hadde han satt foten ned og sakt enten eller, men nei, han er fornøyd med situasjonen!

Hilsen småbrisen og frustert Rudi på en bar i Nottingham!

MOT uansett!

Du har helt rett Rudi. SG er en nikkedokke som gjør alt for å få sole seg i glansen av Leeds United. Men at han ikke går lei av denne drittlukta som strømmer ut av baken på mun

trodde ikke dere to var av den oppfatning at det glinset av leeds united om dagen?

håper eg ikkje du er heller;)
Nix, er ikke det...har vel ikke glinset på en stund nå, så hvorfor SG..eller noen skulle ville sole seg i den manglende glans er meg helt uforståelig.. ;)
Ups & Ups!!

auren

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #648 på: Juli 26, 2011, 22:38:23 »
Etter kampen mot Sandefjord:

Grayson: "Certain things have made you look at the squad and realise a lot of work has to be done."

Grayson: "One or two players have made you question whether they are going to be good enough"

Kanskje litt sent å finne ut av dette nå?  ::)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Glenn K

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #649 på: Juli 26, 2011, 22:58:34 »
Etter kampen mot Sandefjord:

Grayson: "Certain things have made you look at the squad and realise a lot of work has to be done."

Grayson: "One or two players have made you question whether they are going to be good enough"

Kanskje litt sent å finne ut av dette nå?  ::)

auren

Tror vi skal være glad SG i det hele tatt har funnet det ut  ::)

jarle

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #650 på: Juli 26, 2011, 23:00:15 »
Etter kampen mot Sandefjord:

Grayson: "Certain things have made you look at the squad and realise a lot of work has to be done."

Grayson: "One or two players have made you question whether they are going to be good enough"

Kanskje litt sent å finne ut av dette nå?  ::)

auren



Ja... velkommen Larry! synd det har tatt deg så lang tid...

skal man le eller gråte?

p0ndus

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #651 på: Juli 27, 2011, 00:27:19 »
Etter kampen mot Sandefjord:

Grayson: "Certain things have made you look at the squad and realise a lot of work has to be done."

Grayson: "One or two players have made you question whether they are going to be good enough"

Kanskje litt sent å finne ut av dette nå?  ::)

auren




Ja... velkommen Larry! synd det har tatt deg så lang tid...

skal man le eller gråte?

Velger tårene for makan til feriefotball er det lenge siden jeg har opplevd.

Eneste som får godkjent er Kisnorbo og Howson. Gradel fikk 7 minutter???, skal man ikke samspilles.
Det må forsterkninger på plass det er helt åpenbart.

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #652 på: Juli 27, 2011, 09:02:14 »
Etter kampen mot Sandefjord:

Grayson: "Certain things have made you look at the squad and realise a lot of work has to be done."

Grayson: "One or two players have made you question whether they are going to be good enough"

Kanskje litt sent å finne ut av dette nå?  ::)

auren



Ja... velkommen Larry! synd det har tatt deg så lang tid...

skal man le eller gråte?
så overraskende... ;D

soumoh

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #653 på: Juli 27, 2011, 14:06:51 »
Er det noen som fikk snakket med Grayson etter gårsdagenskamp? Ble det stilt noen spørsmål?
We'll be back.

Trulsaren

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #654 på: Juli 27, 2011, 16:07:25 »
Er det noen som fikk snakket med Grayson etter gårsdagenskamp? Ble det stilt noen spørsmål?
Vet at Svend Anders snakket med han før kampen. I følge twitter ble det nevnt at han ønsket seg 2-3 nye spillere, men han ville ikke si i hvilken posisjon.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

B-m

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #655 på: Juli 29, 2011, 19:19:43 »
fantastiske eamo på waccoe har laget denne :



 ;D ;D ;D ;D ;D
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Sleivind

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #656 på: Juli 29, 2011, 21:41:33 »
Etter kampen mot Sandefjord:

Grayson: "Certain things have made you look at the squad and realise a lot of work has to be done."

Grayson: "One or two players have made you question whether they are going to be good enough"

Kanskje litt sent å finne ut av dette nå?  ::)

auren



Ja... velkommen Larry! synd det har tatt deg så lang tid...

skal man le eller gråte?

Det er vel latter etterfulgt av gråt?

At han i det hele tatt kan si noe slikt så seint i pre-season er smått utrolig  :o

Jeg synes det er skremmende at han kommer med slike utsagn. Grayson og co må vel ha plukket opp noe av misnøyen blant supporterne i løpet av sommeren? Likevel makter han å kaste mer bensin på bålet ei drøy uke før sesongstart.

Gufrias

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #657 på: Juli 29, 2011, 22:31:57 »
Jeg antar at Grayson snakker om folk som ikke var tilgjengelige forrige sesong (skadet, utlånt eller noe sånt) og folk som ikke presterte noe særlig. Synes det er greit at han ville se dem i noen treningskamper i pre-season før han avskrev dem. Og nå har han vel sett nok.

Imidlertid, når han sier det han sa til pressen etter Sandefjord-kampen (i stedet for å jobbe i det stille, som han har sagt han foretrekker) er det tydelig at han føler presset.
Hekta på Leeds siden 1974

p0ndus

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #658 på: Juli 30, 2011, 11:00:41 »
Jeg antar at Grayson snakker om folk som ikke var tilgjengelige forrige sesong (skadet, utlånt eller noe sånt) og folk som ikke presterte noe særlig. Synes det er greit at han ville se dem i noen treningskamper i pre-season før han avskrev dem. Og nå har han vel sett nok.

Imidlertid, når han sier det han sa til pressen etter Sandefjord-kampen (i stedet for å jobbe i det stille, som han har sagt han foretrekker) er det tydelig at han føler presset.

Word :(

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #659 på: August 05, 2011, 12:09:26 »
Sitat
Leeds United manager Simon Grayson is aiming high as the new npower Championship season gets ready for the big kick-off.

Having finished in seventh place last season, the United boss accepts that expectations will be high and he firmly believes Leeds are one of a number of clubs capable of making another challenge on the top-six spots.

"All clubs will start with expectations and everyone wants to do as well as possible," said the boss. "The Premier League is the place to be and that's where every club wants to be.

"There are six places that everyone is aiming for and it's tough, but we have high expectancy levels here and we have to be aiming to progress season on season.

"We have progressed season by season over the time I've been here and we'll be looking to do the same again this season.

"Everyone seems to be talking about Leicester City which is fine. They won't expect anything less than promotion there. That will be the remit and the expectation.

"They will be seen as the team to be shot at, and the pressure is very much on them from the off, but as we've all seen before, spending money like that gives you absolutely no guarantee whatsoever, as we know only too well here.

"From our point of view, we are looking to do as well as we possibly can. We are in the category of teams who think we can get promoted, and we're looking forward to the challenge again."

United kick-off at Southampton in a televised encounter on Saturday evening (5.20pm) and Grayson says his players are itching to get started.

"There's a real buzz around the place," he said. "People on the outside won't see that, but there is a buzz around the training ground and with the squad, and they're the people that matter to me.

"It's a great game for us to start with. They have the momentum from last season, there will be a good crowd and it's a game that catches the eye. We're both entertaining teams with match-winners in our squads."

Grayson could give a debut to new loan signing Darren O'Dea on Saturday. O'Dea has been allocated squad number 48.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.