Skrevet av Emne: EX-Manager: Simon Grayson  (Lest 447647 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #900 på: Desember 19, 2011, 11:40:44 »
Vi diskuterer og diskuterer vår manager, side opp og side ned. Selv er jeg en av de som har fredet ham og synes tabellposisjonen vi innehar er bedre enn jeg fryktet FØR SESONGEN! Så viser det seg at gutta virkelig slår til i kamper innimellom. For eksempel kampen mot Forest borte, men ikke glem plasseringen de har på tabellen nå da. Vi slo jo Burnley borte- en god prestasjon.

Grayson er stadig ute i media nå og snakker om skuffelse og dårlig innsats. Jeg begynner å bli litt lei av akkurat den leksa der. Hvis innsatsen er dårlig må han gjøre noe med det. De som ikke gidder å jobbe skal ikke ikle seg den hvite trøya. Hvis det derimot handler om full innsats, men likevel ikke gir poeng, ja da er det en annen dans. Da må vi sette sammen et bedre lag.

Det svinger voldsomt i kvalitet. Fra det virkelig gode, som kunne gitt opprykk, til et skremmende bunnivå (les Blackpool). Det er en managers jobb å stabilisere prestasjonene på et så høyt nivå som mulig. Jeg blir skremt når jeg hører at spillerne ikke yter det man kan forvente. Og det er uttalelser fra folk som følger de på treningsfeltet og i kamp etter kamp. Folk som vet at de kan så mye bedre. Da må det tas tak i moralen til de som ikke gir det som skal til. Tar du på deg Leeds drakta forplikter det for pokker!!! Vi er mange tusen fans som forlanger fullt trøkk, stolthet og ydmykhet i forhold til klubben, historien, tradisjonene og fremtiden!!!

Jeg vil heller ikke nå kreve SGs avgang. Kontinuitet tror jeg på. Slappfiskene må vekk fra laget dersom det finnes noen av dem. Alt tyder på det nemlig, men det er Graysons jobb å plukke dem ut og vise dem veien vekk fra Elland Road!! Og for ordens skyld, jeg vet at Raføkkba dumma seg ut mot Blackpool, men han var ikke helt aleine!!
« Siste redigering: Desember 19, 2011, 11:43:11 av fmtj »
Yeboahs vitne

Masinga

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #901 på: Desember 19, 2011, 12:59:42 »
Som jeg har nevnt tidligere, virker Elland Road som et skrekk- kabinett for tiden. Slik skal det ikke være. Misnøye og frykt ser ut til å dominere atmosfæren på og utenfor banen.

Supporterne har alltid vært kravstore og forventer at Leeds skal ligge i toppen av engelsk fotball. De som ikke skjønner dette har i grunnen ikke noe på Elland Road å gjøre.

Nå er det slik at Leeds har vært skakkjørt og satt under administrasjon. Selv de med èn fungerende hjernecelle skjønner at det tar tid å komme tilbake. Færre forstår at den nye økonomiske virkeligheten setter krav til lønnsomhet. Og jeg skjønner godt argumentet fra eiere om overskudd.

Det jeg ikke kan akseptere er ufinheter fra formann. Ã… spre frykt nedover i systemet fører sjeldent noe godt med seg. Vel er engelskmenn vant til autoriteter og hierarki, men Bates med sine 80 år følger en forlengst utdatert skole. Det går ikke lenger å snakke nedlatende om andre. Nå er Leeds United i den situasjon at Grayson går med en konstant frykt over manglende sportslig suksess skal føre til sparken. Spillerne klarer ikke forventningspresset og lever også med samme frykten. Fra publikum, fra styreleder, fra trener. Det er ikke optimalt å spille under slike forhold, for å si det mildt. Det spillerne trenger er konstruktive lederskikkelser, som forsvarer dem når ikke alt stemmer. Kall det gjerne trygghet. I den grad man være trygge i en prestasjonsidrett.

Jeg frykter overgangsvinduet. Ikke bare fordi Leeds som regel har vært en taper når regnskap skal gjøres opp etter stengetid. Jeg frykter overgangsvinduet først og fremst fordi vi kan opplever at flere av dagens støttespillere går lei og ønsker seg vekk, vekk til et bedre klima. Og her tenker jeg ikke på været.
Masinga, medl.nr. 1250

p0ndus

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #902 på: Desember 19, 2011, 17:07:23 »
Tenker at S.G har vært rimelig på vippen for lenge nå. Så lenge  resultatkurven over veldig lang tid  er like ustabil som verdensøkonomikurven, så mener at det nå bør letes etter andre krefter.

Min topp tre liste er:

1. Poyet.
2. Rekdal.
3.Steve Evans. (Crawley manager). Vant med og skape suksess av peanøtter.


Kato

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #903 på: Desember 19, 2011, 18:15:23 »
Jeg tippa 17. plass før sesongstart, og er lykkelig over at vi er der vi er på tabellen.

Simon Grayson har elendige forutsetninger å jobbe med (Lønn, transferpott).

Så at vi er på Play-off, er godt nok slik ståa er med han gamlefar fremdeles sittende i hornet.

Går ikke an å sparke manageren når det har gått såvidt bra.

Gud bedre meg det hadde fløyet mange managere om bare topp to hadde vært godt nok for å beholde jobben.

3 år i jobben viser kontinuitet, og det er en av nøklene til suksess.

Skandalen er jo at en mann på nesten 100 år styrer klubben vår.
« Siste redigering: Desember 19, 2011, 18:18:18 av Kato »
 

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #904 på: Desember 19, 2011, 18:20:10 »
Jeg tippa 17. plass før sesongstart, og er lykkelig over at vi er der vi er på tabellen.

Simon Grayson har elendige forutsetninger å jobbe med (Lønn, transferpott).

Så at vi er på Play-off, er godt nok slik ståa er med han gamlefar fremdeles sittende i hornet.

Går ikke an å sparke manageren når det har gått såvidt bra.

Gud bedre meg det hadde fløyet mange managere om bare topp to hadde vært godt nok for å beholde jobben.

3 år i jobben viser kontinuitet, og det er en av nøklene til suksess.

Skandalen er jo at en mann på nesten 100 år styrer klubben vår.

Elendige forutsetninger å jobbe med? Hvilke lag sammenligner du oss med da? Tror nok Grayson har mere penger til transfers og lønn enn de fleste klubbene i denne divisjonen. Det har i hvert fall Bates sagt...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #905 på: Desember 19, 2011, 20:22:28 »
KB bare ljuger !  :P

rd1

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #906 på: Desember 19, 2011, 20:34:20 »
Jeg trodde også på nedrykk før sesongen, og startet sågar traåden "hvorfor nedrykk". Så langt i sesongen har Clayton, White, Lees og vår toppscorer (selv om han har sloknet de siste 8-9 kampene) vært de positive overraskelsene. Også Longeran var veldig bra før skaden.

Alt i alt har nevnte spillere "svart" på tiltale i forhold til de svakheter jeg påpekte i "hvorfor nedrykk". Nå er Howson ute og spissene våre scorer igjen for lite mål. Spesielt på hjemmebane har vi vært svake og midtbaneleddet er nok for dårlig.

Vi ser også at vi ikke er istand til å "resigne" hverken Howson eller White. Mye tyder på at vi ikke har eller prioriterer disponible penger på annet en spillere/lønninger (les utbygning av stadion).

For å prøve å konkludere - vi har opplagte svakheter i stallen vår, det er det ingen tvil om. Skaden på Howson illustrer dette. Vi har knapt back up på sentral midtbane. Jeg er skråsikker på at det BATES/Økonomien som gjør at vi ikke er istand til å sikre de rette spillerne. Grayson har med andre ord, ræva økonomiske forutsetninger for å skrape sammen et slagkraftig lag. Det vil være feil å sparke mannen! Han får tross alt et Play-off lag ut av en gjeng med spillere fra resthyllen.


Selvsagt har han gjort til dels store feil denne sesongen og da tenker jeg først og fremst på Rachuba. Skandale hele veien, men han er ute og Grayson innså sin feil.

Nei - Problemet vårt er BATES og økonomien. Før disse parameterne er korrigert vil vi slite med å skaffe de "rette" spillerne, som kan ta oss direkte opp.
"Who needs Cantona??"

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #907 på: Desember 20, 2011, 12:39:55 »
Jeg tippa 17. plass før sesongstart, og er lykkelig over at vi er der vi er på tabellen.

Simon Grayson har elendige forutsetninger å jobbe med (Lønn, transferpott).

Så at vi er på Play-off, er godt nok slik ståa er med han gamlefar fremdeles sittende i hornet.

Går ikke an å sparke manageren når det har gått såvidt bra.

Gud bedre meg det hadde fløyet mange managere om bare topp to hadde vært godt nok for å beholde jobben.
3 år i jobben viser kontinuitet, og det er en av nøklene til suksess.

Skandalen er jo at en mann på nesten 100 år styrer klubben vår.








Hallo, vi er Leeds asså, ikke sammenlign oss med alle andre da er du snil.... :P
Yeboahs vitne

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #908 på: Desember 22, 2011, 11:04:11 »
Grayson er i en utsatt posisjon...

http://www1.skysports.com/football/news/11715/7391437/

Sitat
Leeds chairman Ken Bates has warned Simon Grayson that he must deliver promotion or face the threat of losing his job.

Grayson celebrates his three-year anniversary in the Elland Road hot-seat on Friday, but he cannot afford to start getting complacent.

Having guided Leeds back into the Championship and to a seventh-place finish last term, expectations have risen around the West Yorkshire club.

A return to the Premier League is demanded in the not too distant future, with a current standing inside the play-offs suggesting that this could be the year that the Whites re-join the elite.

They have, however, wobbled on home soil of late, winning only one of their last six fixtures in front of their own supporters.

Such a run has offered cause for concern, and Bates has made it clear to Grayson that failure to move the club forward will not be tolerated.
Ultimate challenge

"He stands and falls by his results," said Bates.

"Obviously, if he does not deliver, he knows that his job is on the line and that applies to all managers.

"Simon and his backroom staff don't have a bad record.

"This year is the ultimate challenge for him, his staff and, just as importantly, the players.

"For those whose ambition is to play in the Premier League, well... get us there!"
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #909 på: Desember 22, 2011, 11:39:22 »
Hvorfor går Bates ut i media med dette? Det skaper jo bare enda mer press på Grayson og spillerne. Ser ikke noe positivt med å gjøre det på denne måten kjære Ken!

Masinga

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #910 på: Desember 22, 2011, 11:40:09 »
Spørsmålet er hvor lang kontrakt Simon Grayson har. Er det noen som vet? Det er spurt om dette tidligere i denne tråden, men svaret er uklart. Jeg kan tenke meg at han har kontrakt ut sesongen 2011/ 2012. Derfor passer det sikkert for Ken Bates å sende noen signaler nå. Prestèr eller gå når sesongen er over. Vederlagsfritt.

Ingen god situasjon for Grayson. Dersom Leeds ender som en middelhavsfarer i mai måned, ser det ikke veldig strålende ut på CV`en. Han får sikkert ny jobb, men på et lavere nivå.

Jeg hadde gjerne sett at han viste mer muskler. Ikke som en bølle, men som forsvarte laget sitt bedre utad. Overfor publikum, overfor Bates. Her er vi ved kjernen. Jeg tror Bates er livredd for en manager med sterk integritet, som truer maktbalansen i klubben.
Masinga, medl.nr. 1250

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #911 på: Desember 22, 2011, 12:08:11 »
Jeg tror Bates er livredd for en manager med sterk integritet, som truer maktbalansen i klubben.
Ikke noen dum tanke det. Ellers tror jeg at SG under gjengse arbeidsforhold er mer enn kapabel til å ta et lag hvor høyt som helst.
Ups & Ups!!

Andersen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #912 på: Desember 22, 2011, 14:07:45 »
Det er vel SG sin jobb å ta tak disse berg og dalbane kampene vi har hatt i det siste . Den jobben har han ikke klart ennå. Kanskje på sin plass at KB setter litt press på manageren nå ? Spillerene tar tydligvis ikke hintet fra SG, dermed gjør ikke SG noen god jobb .

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #913 på: Desember 22, 2011, 14:21:43 »
Det er vel SG sin jobb å ta tak disse berg og dalbane kampene vi har hatt i det siste . Den jobben har han ikke klart ennå. Kanskje på sin plass at KB setter litt press på manageren nå ? Spillerene tar tydligvis ikke hintet fra SG, dermed gjør ikke SG noen god jobb .
De må jo ta hintet fra tid til annen..i Nottingham?
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #914 på: Desember 22, 2011, 14:26:36 »
Det er vel SG sin jobb å ta tak disse berg og dalbane kampene vi har hatt i det siste . Den jobben har han ikke klart ennå. Kanskje på sin plass at KB setter litt press på manageren nå ? Spillerene tar tydligvis ikke hintet fra SG, dermed gjør ikke SG noen god jobb .
De må jo ta hintet fra tid til annen..i Nottingham?

Nottingham tror jeg ene og alene var pga Speed sitt dødsfall.....har vært veldig slapt etter det.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #915 på: Desember 22, 2011, 14:44:05 »
Nottingham tror jeg ene og alene var pga Speed sitt dødsfall.....har vært veldig slapt etter det.
tja, har vel knapt vært avslutninger på mål etter det. Jeg klarer ikke å gi gi SG hele bøtta for dette. Fra å ikke unngå å putte min 4 pr kamp, med ditto (og mer) innslupne så klart, til å ikke putte i det hele tatt, men samtidig heller ikke slippe inn all verden...bare nok til å tape liksom.

Ikke lett å bli klok på, semi-kollektiv svikt som har krøpet fra forsvars-rekka til spiss-rekka??   
Ups & Ups!!

Odin

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #916 på: Desember 22, 2011, 14:44:35 »
Tror Grayson har en 1 year rolling contract, dvs 12 mnds oppsigelse....
Noen rykter går her i England på Bates og Mark Hughes i kontakt.
Har vanskelig for å tro det siden Hughes vil ikke ta en jobb der det ikke var penger å bruke på spillerkjøp...men kanskje gamlingen snart skjønner at han må bruke pengene sine for å nå PL...og at han kan ikke ta med seg noe når han drar til de evige jaktmarker...

B_Ød

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #917 på: Desember 22, 2011, 14:48:45 »
men kanskje gamlingen snart skjønner at han må bruke pengene sine for å nå PL...
Da foretrekker jeg at han gir kr til SG's disp, i stedet for å dra inn Mark Huges i likningen.
Selv om jeg tror KB ikke kommer til å gi ei krone mer enn det han har gitt uansett SG eller en annen.
Ups & Ups!!

samadhi

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #918 på: Desember 22, 2011, 16:56:00 »
Ikke så veldig unormalt det Bates sier at Grayson må prestere for ikke å miste jobben. Dette gjelder vel ikke bare for SG, men for alle andre managere. Synes det er greit nok at Bates gjør både Grayson og fansen oppmerksomme på at han ikke godtar at klubben tar noen steg tilbake.

Likevel er det kanskje litt merkelig at han går så hardt ut med han ønsker opprykk, når han selv ikke går inn med noe ekstra midler til forsterking av spillerstall. Jeg hadde forstått uttalelsene hans bedre om han hadde gitt Grayson mange £££ til spillerkjøp.

Grayson har så stort sett tatt laget fremover i sin manager tid. Riktignok har fremgangen gått noe sakte fremover, men så lenge vi er inne på Playoff er det ingen grunn til å rope på Grayson sin avgang.
marching on together,
derudaf forever...

p0ndus

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #919 på: Desember 22, 2011, 17:16:06 »
I den grad det er mulig og si slikt så reflekterer ikke spillet vårt den tabellposisjonen vi innehar. Hadde det  gjort det,  så hadde vi vært i bunnsjiktet. Tar med meg mistillit til Grayson inn i julefeiringa, så får vi se om det er han eller mistilliten som kommer velberget igjennom.

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #920 på: Desember 22, 2011, 19:51:59 »
Merkelig at det hele tiden mases på hvor dårlig innflytelse Bates har i klubben. Både SG, resten av trenerteamet og spillere hevder hele tiden at den stallen Leeds har nå er kapabel nok til å fikse et opprykk. Tidvis viser laget også hvor godt det kan spille. Tidvis viser det prov på det stikk motsatte. Vi har altså spillere som tidvis viser hvor bra de er, og hadde de vist dette hele tiden, hadde vi udiskutabelt tronet øverst på tabellen. Down-periodene kan følgelig ikke begrunnes med at vi har for tynn stall, grunnet en gjerrig styreformann, men at vi har spillere som ikke yter maks hele tiden. Det er en tilstand den sportslige ledelsen er ansvarlig for å ha stelt i stand, og som de må rette opp i.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #921 på: Desember 22, 2011, 19:54:44 »
Merkelig at det hele tiden mases på hvor dårlig innflytelse Bates har i klubben. Både SG, resten av trenerteamet og spillere hevder hele tiden at den stallen Leeds har nå er kapabel nok til å fikse et opprykk. Tidvis viser laget også hvor godt det kan spille. Tidvis viser det prov på det stikk motsatte. Vi har altså spillere som tidvis viser hvor bra de er, og hadde de vist dette hele tiden, hadde vi udiskutabelt tronet øverst på tabellen. Down-periodene kan følgelig ikke begrunnes med at vi har for tynn stall, grunnet en gjerrig styreformann, men at vi har spillere som ikke yter maks hele tiden. Det er en tilstand den sportslige ledelsen er ansvarlig for å ha stelt i stand, og som de må rette opp i.

Bra innlegg og kan ikke være noe annet enn enig...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #922 på: Desember 22, 2011, 21:28:08 »
Merkelig at det hele tiden mases på hvor dårlig innflytelse Bates har i klubben. Både SG, resten av trenerteamet og spillere hevder hele tiden at den stallen Leeds har nå er kapabel nok til å fikse et opprykk. Tidvis viser laget også hvor godt det kan spille. Tidvis viser det prov på det stikk motsatte. Vi har altså spillere som tidvis viser hvor bra de er, og hadde de vist dette hele tiden, hadde vi udiskutabelt tronet øverst på tabellen. Down-periodene kan følgelig ikke begrunnes med at vi har for tynn stall, grunnet en gjerrig styreformann, men at vi har spillere som ikke yter maks hele tiden. Det er en tilstand den sportslige ledelsen er ansvarlig for å ha stelt i stand, og som de må rette opp i.

Selvfølgelig er det sammenheng mellom stabilitet/prestasjoner i laget, og bredde/ kvalitet i stallen.

Selv de dårligste klubbene i divisjonen har spillere med høyt toppnivå, samt gode og dårlige perioder. De fleste klubbene har også en tendens til å overvurdere egen styrke og undervurdere egen svakhet. Felles alle klubbene er at ingen har spillere som yter max toppnivå gjennom en hel sesong. De beste klubbene har dog spillere med så høyt bunnivå at de kan slå alle selv på en dårlig dag.
 
Jo mer bredde og kvalitet i stallen man har, jo større er sannsynligheten for jevnt høye prestasjoner gjennom en sesong. I tillegg spiller sportslig ledelse en viktig rolle, sammen med den klubbkulturen som til enhver tid er den rådende. En frittalende styreformann vil alltid påvirke kulturen og stemningen i troppen. For tiden er det et aldri så lite skrekkvelde som råder, der man prøver å true hverandre til bedre prestasjoner.

Et klubbmiljø oppstår ikke i et vakum, og at Bates sprer negative bølger rundt seg kan umulig være en kontroversiell ytring for de som har fulgt mannen gjennom 7 år. Les hvilket som helst Leedsforum og du vil se at OEF er et av de snilleste og mest nyanserte i sin omtale av Bates.  :)
Jon R.

kolstad

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #923 på: Desember 22, 2011, 21:33:42 »
Tror Grayson skrev under en 3 års kontrakt sommeren 2010.

Trond90

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #924 på: Desember 26, 2011, 15:47:50 »
Er Simon Grayson vår manager  1 Januar 2012?
« Siste redigering: Desember 26, 2011, 15:55:01 av Trond90 »
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Tom S

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #925 på: Desember 26, 2011, 15:57:38 »
Er Simon Grayson vår manager  1 Januar 2012?

håper ikkje det
COME ON LEEDS !!

Trond90

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #926 på: Desember 26, 2011, 16:01:34 »
Er Simon Grayson vår manager  1 Januar 2012?

håper ikkje det
Hvem ville du evt hatt inn?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Tom S

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #927 på: Desember 26, 2011, 16:04:12 »
Er Simon Grayson vår manager  1 Januar 2012?

håper ikkje det
Hvem ville du evt hatt inn?

Vanskelig å seie, kanskje Curbishley?
Men, mykje tyder på at Larry ikkje klarer å motivere gutta lenger og då er det dessverre game over for ein manager.
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #928 på: Desember 26, 2011, 16:09:21 »
Ser ut som om virkeligheten er i ferd med og hente inn både den ene og den andre!

Sier som fra vinteren 2010, SG er ikke mannen som fører oss opp i PL, dessverre!

Dennis

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #929 på: Desember 26, 2011, 16:20:46 »
Jeg har virkelig begynt å miste tiltroen til Grayson, selv. Laget har potensiale, på sitt aller beste, til å hevde seg helt i toppen av serien, det har vi sett flere ganger. Det er derimot "hverdagskampene" vi ikke klarer å vinne og de langvarige formtoppene er totalt fraværende.

Bates må tenke seg godt om resten av jula: Skal han kutte Grayson og hente inn en manager nå, eller skal Grayson få hente "sine" spillere i januar? Det er heller ikke kjørt mtp direkte opprykk, så det er et tøft dilemma!

Og hva er alternativet på trenersiden? Nå har vi forsøkt med flere uerfarne...

« Siste redigering: Desember 26, 2011, 16:22:47 av Mr Kaizer »
Marching on together!