Skrevet av Emne: EX-Manager: Simon Grayson  (Lest 445797 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Kato

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #960 på: Desember 27, 2011, 18:46:39 »
Gordon Strachan......da kommer i hvertfall entusiasmen tilbake!!!

Sjokkerende forslag. Er vel knapt bare Souness som er verre.
 

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #961 på: Desember 27, 2011, 19:18:31 »
Gordon Strachan......da kommer i hvertfall entusiasmen tilbake!!!

Sjokkerende forslag. Er vel knapt bare Souness som er verre.
Kanskje de 5 verste :
1.Terry Venables-kommentarer trengs ikke...
2.Graeme Souness-mannen som får alle lag ræva etterhvert...
3.Dennis Wise-stor i kjeften,og ikke noe mer....
4.Bruce Rioch-fikk ikke til noen verdens ting i Arsenal....
5.Glenn Hoddle-var en stor spiller,og det stopper der...

Sydhagen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #962 på: Desember 27, 2011, 19:21:11 »
Gordon Strachan......da kommer i hvertfall entusiasmen tilbake!!!

Sjokkerende forslag. Er vel knapt bare Souness som er verre.

Enig. Strachan har vel ikke prestert noen verdens ting som manager. tok vel kanskje et par gull med Celtic (eller noe sånt) i mikke mus ligaen i Skottland......ellers prestert elendig i england.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #963 på: Desember 27, 2011, 19:26:02 »
Gordon Strachan......da kommer i hvertfall entusiasmen tilbake!!!

Sjokkerende forslag. Er vel knapt bare Souness som er verre.

Da så du ikke ham i Leeds drakt.......garantert innsats, noe annet tåler han ikke! ;)
 

Per Arne

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #964 på: Desember 27, 2011, 19:33:53 »
Gordon Strachan......da kommer i hvertfall entusiasmen tilbake!!!

Sjokkerende forslag. Er vel knapt bare Souness som er verre.

Da så du ikke ham i Leeds drakt.......garantert innsats, noe annet tåler han ikke! ;)

Ja jøss, alle spillere som ga alt på banen blir garantert kompetente trenere/managere   ;D

Hallgeir *

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #965 på: Desember 27, 2011, 20:10:03 »
Gordon Strachan......da kommer i hvertfall entusiasmen tilbake!!!

Sjokkerende forslag. Er vel knapt bare Souness som er verre.

Da så du ikke ham i Leeds drakt.......garantert innsats, noe annet tåler han ikke! ;)

Han hadde mye penger til disposisjon i Middlesborough, men floppet fullstendig. Var heller ikke overbevisende i Coventry eller Southampton.

En gigant som spiller, men dessverre ingen suksess som manager.
Super Leeds since 1968

Dennis

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #966 på: Desember 27, 2011, 20:33:51 »
Gordon Strachan......da kommer i hvertfall entusiasmen tilbake!!!

Sjokkerende forslag. Er vel knapt bare Souness som er verre.

Da så du ikke ham i Leeds drakt.......garantert innsats, noe annet tåler han ikke! ;)

Han hadde mye penger til disposisjon i Middlesborough, men floppet fullstendig. Var heller ikke overbevisende i Coventry eller Southampton.

En gigant som spiller, men dessverre ingen suksess som manager.

Strachan gjorde en meget god jobb i Southampton. Tok over en nedrykkskandidat og tok de til 11.plass, før de ble nummer 8 året etter. En sesong hvor de også tapte finalen i FA cupen mot Arsenal og kvalifiserte seg til UEFA cupen. Tok også Celtic til topps igjen, med en god del bruk av penger (og den ligaen er jo ærlig talt servert for to lag).

Like fullt er jeg enig i at forslaget ikke er bra. At det kun er Sounness som er verre, er jeg selvsagt fullstendig uenig i, men jeg har ikke lyst å se Strachan som manager for Leeds. Tror heller ikke Bates og han hadde gått godt i hop.

Var det forresten Strachan som frivillig rev kontrakten i filler i M'boro, slik at klubben ikke måtte betale han for sparken og fikk ros av styreformannen?
Marching on together!

auren

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #967 på: Desember 27, 2011, 20:50:06 »
Strachan er vel et like godt forslag som det å få Alan Smith tilbake... Nostalgia!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

LEO

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #968 på: Desember 27, 2011, 21:03:57 »
Ønsker Solskjær og 10 millioner pound i januar  ::)
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #969 på: Desember 27, 2011, 21:18:43 »
Odds på neste manager;

Roberto Di Matteo 3/1
 Gianfranco Zola 8/1
 Sean O'Driscoll 8/1
 Gordon Strachan 10/1
 Billy Davies 10/1
 Gus Poyet 10/1
 Mark Hughes 14/1
 Iain Dowie 14/1
 Alan Curbishley 16/1
 Dave Jones 16/1
 Karl Robinson 16/1
 Steve McLaren 16/1
 Eddie Newton 20/1
 Ole Gunnar Solskjaer 25/1
 Lucas Radebe 25/1
 Lee Clark 25/1
 Roy Keane 25/1
 David O'Leary 25/1
 Steve Bruce 25/1
 Dougie Freedman 33/1
 Sven Goran Eriksson 33/1
 Dom Matteo 33/1
 Peter Reid 40/1
 Phil Brown 40/1
 Vinnie Jones 50/1
 Gary McAllister 50/1

http://www.skybet.com/betting/football/manager-specials/t10002896.html

Per-Stian

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #970 på: Desember 27, 2011, 22:03:53 »
Eg er veldig delt i synet på Grayson. For under ein månad sidan var eg fast bestemt på at Grayson er/var rette mannen, men no veit eg ikkje kva eg skal tru lengre. Prestasjonane våre i desember har vore svært kritikkverdig og vi skaper knapt målsjansar. Mange påpeiker at det er noko uinspirert og tafatt over spelarane og spelet vårt, så her er det noko som ikkje stemmer!

Men eg trur ikkje eit managerbyte aleine kan "berge" oss! Vi treng sårt eit eigarskifte! BATES UT!!!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #971 på: Desember 27, 2011, 22:30:23 »
Dersom innsatsen er for dårlig så inspirerer SG på feil måte.
Dersom spilleforståelsen er for dårlig så har SG valgt spillere med for dårlig spilleforståelse..
Dersom organiseringen er for dårlig så har SG organisert spillestilen for dårlig.
Dersom teknikken er for dårlig så har SG satt for lite fokus på/valgt for lite tekniske spillere.
Dersom lønnsnivået er for dårlig i forhold til konkurrentene så er de økonomiske prioriteringene til KB for dårlig.

Dersom dette er fakta så er stillingen SG-KB 4-1 og da bør SG ryke først.

Håper på fortsatt Poyet inn, så kan man samtidig leie inn Vinnie Jones som motivator, tipper han får gutta til og ta beina fatt.

MOT

kalle_92

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #972 på: Desember 27, 2011, 22:32:09 »
Odds på neste manager;

Roberto Di Matteo 3/1
 Gianfranco Zola 8/1
 Sean O'Driscoll 8/1
 Gordon Strachan 10/1
 Billy Davies 10/1
 Gus Poyet 10/1
 Mark Hughes 14/1
 Iain Dowie 14/1
 Alan Curbishley 16/1
 Dave Jones 16/1
 Karl Robinson 16/1
 Steve McLaren 16/1
 Eddie Newton 20/1
 Ole Gunnar Solskjaer 25/1
 Lucas Radebe 25/1
 Lee Clark 25/1
 Roy Keane 25/1
 David O'Leary 25/1
 Steve Bruce 25/1
 Dougie Freedman 33/1
 Sven Goran Eriksson 33/1
 Dom Matteo 33/1
 Peter Reid 40/1
 Phil Brown 40/1
 Vinnie Jones 50/1
 Gary McAllister 50/1

http://www.skybet.com/betting/football/manager-specials/t10002896.html
De har tatt seg bryet med å ta med Gary McAllister ja  :D
Burde vel heller kanskje vært 100/1 ? Tviler på at Bates sier: Gary, vi vil gjerne gi deg en sjanse til, selv om det gikk skeis sist gang og jeg måtte gi deg sparken. Kan ikke se for meg dette.

Tror nok Grayson må gå hvis han taper 2-3 kamper frem mot slutten av januar. Han er nødt til å snu trenden, og det ganske snart! En svært vanskelig oppgave, spesielt om han har mistet garderoben...

Lucas the Kop Cat

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #973 på: Desember 27, 2011, 23:19:39 »
Dersom innsatsen er for dårlig så inspirerer SG på feil måte.
Dersom spilleforståelsen er for dårlig så har SG valgt spillere med for dårlig spilleforståelse..
Dersom organiseringen er for dårlig så har SG organisert spillestilen for dårlig.
Dersom teknikken er for dårlig så har SG satt for lite fokus på/valgt for lite tekniske spillere.
Dersom lønnsnivået er for dårlig i forhold til konkurrentene så er de økonomiske prioriteringene til KB for dårlig.

Dersom dette er fakta så er stillingen SG-KB 4-1 og da bør SG ryke først.

Håper på fortsatt Poyet inn, så kan man samtidig leie inn Vinnie Jones som motivator, tipper han får gutta til og ta beina fatt.

MOT

Det er vel ikke lenger tvil om at det er et ledelsesproblem i klubben, fordelingen av ansvaret mellom SG og KB kan diskuteres i det uendelige. Klubben er altfor stor til å ligge der vi ligger og prestasjonene på banen langt unna det en skulle kunne forvente også mtp. dagens spillermateriell. I tillegg evner vi ikke å få inn gode spillere, og vi får minimalt med inntekter av salg. Vi sparer oss til fant!

LEO

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #974 på: Desember 28, 2011, 08:08:16 »
Taper vi mot Barnsley da går vi mot nedrykks fight.

Da vil også Burnley ta oss lett i neste hjemmekamp og da er det bye bye Grayson
 

Gufrias

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #975 på: Desember 28, 2011, 08:29:57 »
Dersom innsatsen er for dårlig så inspirerer SG på feil måte.
Dersom spilleforståelsen er for dårlig så har SG valgt spillere med for dårlig spilleforståelse..
Dersom organiseringen er for dårlig så har SG organisert spillestilen for dårlig.
Dersom teknikken er for dårlig så har SG satt for lite fokus på/valgt for lite tekniske spillere.
Dersom lønnsnivået er for dårlig i forhold til konkurrentene så er de økonomiske prioriteringene til KB for dårlig.

Dersom dette er fakta så er stillingen SG-KB 4-1 og da bør SG ryke først.

Håper på fortsatt Poyet inn, så kan man samtidig leie inn Vinnie Jones som motivator, tipper han får gutta til og ta beina fatt.

MOT
Du glemte en:
Dersom vi vinner har han flaks.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #976 på: Desember 28, 2011, 09:20:18 »
Jeg så Vinny Jones på "God Kveld Norge" (av alle ting) for noen uker siden. Ha hadde et perfekt liv bestående av noen uker/måneder med filming og så ble resten av tiden dedikert til golf. Han ville også komme tilbake til fotballen som manager en dag...

Hva med Vinny Jones dere? ::)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Geir fra Grimstad

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #977 på: Desember 28, 2011, 09:46:37 »
Det hadde gjort seg med Kjetil Rekdal ;)
revie

Runar

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #978 på: Desember 28, 2011, 09:53:19 »
O'Leary med et etterlenget comeback som han går å drømmer om :-)
Strachan er ikke i nærheten av å være et så dårlig alternativ som flere spekulerer i. Hans prestasjoner med Celtic i europa er mer enn godt nok. Hans resultater med Soton er helt der oppe.

At han floppet delvis i sin første manager jobb (Coventry), synes jeg ikke en skal vektlegge i det heletatt spesielt ikke når vi ser hva han fikk til i mellom tiden. At han ikke klarte å få mer ut av Boro er selvfølgelig skuffende og ikke spesielt imponerende. Måten han gikk av på er det motsatte. Sammenligner en Big Sam med Strachan så ser man at begge mislykkes i såkalte "enkle" prosjekter, med Newcastle og Boro, men ingen bør betvile kvaliteten til disse to managerne.

Dette representerer "de beste" britiske managerne, uten at det nødvendigvis er et kvalitetstegn...
 

Svend Anders

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #979 på: Desember 28, 2011, 10:48:55 »
Simon Grayson sitter nå med et voldsomt press på seg og spørsmålet er hvor stabil stolen han sitter på egentlig er: Har han noe tillit igjen i spillergruppa? Hvor utålmodig er egentlig Bates (og har han eventuelt noen back-up-plan?).

Det er mange spørsmål om dagen, og jeg tror ikke Grayson får se mange dager av januar som Leeds-manager om ikke resultatene begynner å komme rimelig raskt.

Det som bekymrer meg mest, er at han virker mer usikker og rådløs enn på lenge. I tillegg virker det som han begynner å miste gangsynet litt - de fleste fans i Derby på mandag mente jo vi var elendige, mens Grayson hevder det var klar fremgang og nesten bare uflaks at vi ikke vant. Det høres ut som flere av våre eks-manageres uttalelser på tampen av sine kontrakter med klubben.

Man kan diskutere seg ihjel om hvor mye penger Grayson burde ha fått, men kritikken mot ham kommer likevel på områder som har lite med ressursene hans å gjøre. Mandag var det f.eks valget om å la Lees plutselig spille høyreback igjen. Vi har sluttet å score mål, som jeg vil tro skyldes en blanding av mangel på energi og selvtillit. Begge er managerens ansvar. Vi snakker om et lag som har pøst inn mål i stort sett hele Graysons Leeds-tid.

I tillegg må man spørre seg om Grayson klarer å ta fornuftige valg når pengene først stilles tilgjengelig. Når vi nå endelig skal bruke mer penger på én spiller enn vi har gjort på vel seks år, er det Danny Pugh som kjøpes. Muligens kommer det flere - det tror jeg det gjør - men dette er ikke eneste spiller man stiller et slikt spørsmål ved. Se på antallet midtstoppere de siste årene og utveksklingen der f.eks.

Kanskje er det bare tilfeldig formsvikt igjen. Kanskje kvikner det til når man har fått hentet inn spillere i januar. Andrews, Puncheon, med flere kan få fart på sakene. Men de må komme raskt.

Taper Leeds de to neste, blir spørsmålet for Bates om han skal la Grayson få handle først, før han eventuelt finner en ny manager som sikkert vil ha sine egne spillere og penger til det.

Det blir interessante dager fremover.

SA

Sølvreven

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #980 på: Desember 28, 2011, 11:15:47 »
O'Leary med et etterlenget comeback som han går å drømmer om :-)
Strachan er ikke i nærheten av å være et så dårlig alternativ som flere spekulerer i. Hans prestasjoner med Celtic i europa er mer enn godt nok. Hans resultater med Soton er helt der oppe.

At han floppet delvis i sin første manager jobb (Coventry), synes jeg ikke en skal vektlegge i det heletatt spesielt ikke når vi ser hva han fikk til i mellom tiden. At han ikke klarte å få mer ut av Boro er selvfølgelig skuffende og ikke spesielt imponerende. Måten han gikk av på er det motsatte. Sammenligner en Big Sam med Strachan så ser man at begge mislykkes i såkalte "enkle" prosjekter, med Newcastle og Boro, men ingen bør betvile kvaliteten til disse to managerne.

Dette representerer "de beste" britiske managerne, uten at det nødvendigvis er et kvalitetstegn...
Ja takk til begge. Jeg satt og ønsket meg DOL tilbake etter Derby tapet. Noen må gjøres snart. Jeg klarer bare ikke tanken på en ny skuffende sesong. Det er enda tid nok til å gjøre noe bra ut av denne sesongen.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Masinga

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #981 på: Desember 28, 2011, 11:21:21 »
Litt uvanlig at en manager får kniven på strupen i så klare ordelag fra en styreformann. Så kan man spørre seg om alvoret bak. Er det verre eller bedre enn at man får høre at "manageren har styrets fulle tillit"?

Det som ikke er bra er at hele systemet i Leeds United blir gjennomsyret av frykt. Hva skjer i januar? Vil mange spillere ønske seg vekk?

I rettferdighetens navn må det sies at Grayson har utviklet en god del spillere, som er attraktive på markedet. Det gjelder spesielt på midtbane/ angrep. Det er verre stilt i forsvaret.

I bunn og grunn må det å være trener i Leeds United være den ultimate utfordringen! Ved ikke å ha penger til spillerkjøp. Tvert i mot. Utvikle talenter og gråstein til gull. Da får man virkelig se hva som bor i en trener. Er det ikke det trenere er til for? Vi ønsker ikke en Mancini i Leeds United. Hvor god en trener er Mancini egentlig, uten å ha anledning til å velge fra øverste hylle? Uten en Sareptas krukke?

Men vil man ha en trener som kan drive med spillerutvikling, må treneren samtidig gis arbeidsro. Og ikke minst: Når man vitterlig får frem kvalitet, må ikke disse selges i neste overgangsvindu. Da må styret ha en plan. F.eks. tilby bedre og konkurransedyktige kontrakter. Leeds er der nå. Ken Bates må kunne tilby noe bedre enn det han tilsynelatende gjør. Tror ikke klubben går med underskudd av den grunn. Men tilbys spillere og publikum bare granbar og kjeft, blir det glissent på tribunene etterhvert!
Masinga, medl.nr. 1250

Svend Anders

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #982 på: Desember 28, 2011, 11:23:46 »
David O'Leary? Er dere seriøse?

Halve betting-lista med navn er jo satt opp nærmest av underholdnings- og pr-verdi. Hvem i sin villeste fantasi tror at Sven-Göran Eriksson eller Roy Keane tar over på ER? Eller at vi henter inn manageren som mislyktes sist, Gary Mac?

Vinny Jones, Dom Matteo? Hvilke trenerutdanninger har de som skulle gi de jobb i noe som helst mer enn et publag?

SKULLE Grayson få sparken ville jeg nok mest sett mot Di Matteo eller Poyet, kanskje Strachan eller Curbs. Men man vet aldri hvem som er tilgjengelige og som vil ha jobben.

SA

Kato

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #983 på: Desember 28, 2011, 11:39:55 »
O'Leary med et etterlenget comeback som han går å drømmer om :-)
Strachan er ikke i nærheten av å være et så dårlig alternativ som flere spekulerer i. Hans prestasjoner med Celtic i europa er mer enn godt nok. Hans resultater med Soton er helt der oppe.

At han floppet delvis i sin første manager jobb (Coventry), synes jeg ikke en skal vektlegge i det heletatt spesielt ikke når vi ser hva han fikk til i mellom tiden. At han ikke klarte å få mer ut av Boro er selvfølgelig skuffende og ikke spesielt imponerende. Måten han gikk av på er det motsatte. Sammenligner en Big Sam med Strachan så ser man at begge mislykkes i såkalte "enkle" prosjekter, med Newcastle og Boro, men ingen bør betvile kvaliteten til disse to managerne.

Dette representerer "de beste" britiske managerne, uten at det nødvendigvis er et kvalitetstegn...

Nesten som jeg ikke tror det jeg leser her. Det beste av britiske managere. Du store tid. Fins vel ikke en manager som har signert flere møkkaspillere enn Strachan. Hvor mange ganger hentet han Paul Telfer? Fylte opp Middlesboro med skotsk vrakgods.

Elendig, hverken mer eller mindre.

 

Jon R

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #984 på: Desember 28, 2011, 11:41:33 »
Grayson har vist seg som litt av en "come-back kid" under de drøye tre årene i sjefstolen, og kanskje han klarer å snu skuta igjen. Jeg tror ikke det vil skje denne gangen. Til det er for mange negative tegn i tiden.

Den mest åpenbare forskjellen denne gangen er manglende støtte fra Bates, noe Grayson under tidligere kriser har kunnet lene seg på. Denne gangen er det ingen synlig støtte fra øverste hold, bare et tiltagende press. Dette tror jeg nå kommer til syne som klart svekket vurderingsevne når det gjelder lagguttak og evaluering av kampene. Grayson kan feie problemene under teppet som mye han vil: At spillerne yter langt under evne i kamp etter kamp, er nok en indikasjon på at endetiden rykker stadig nærmere. Hvis det er slik at manageren har mistet garderoben, kan vi forstå hans ukritiske uttalelser etter Derby kampen som et siste desperat forsøk på å få gutta over på sin side igjen.

Det minner meg litt om Blackwells siste dager dette. Jeg blir ikke forundret om Grayson selv planter den siste spikeren i kista ved å komme med kritiske uttalelser om driften av klubben og rammebetingelsene som er gitt han, for åpen mikrofon.

Jeg er lei av Grayson og den fryktelige fotballen han har "utviklet" i løpet av denne sesongen. Paradoksalt nok frykter jeg faktisk enda mer for fremtiden hvis han må gå, fordi jeg tror de gode kandidatene ikke akkurat vil stå i kø for å jobbe under Ken Bates.

Vi vet hva vi har, men slett ikke hva vi får.
Jon R.

Jon R

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #985 på: Desember 28, 2011, 11:46:35 »
O'Leary med et etterlenget comeback som han går å drømmer om :-)
Strachan er ikke i nærheten av å være et så dårlig alternativ som flere spekulerer i. Hans prestasjoner med Celtic i europa er mer enn godt nok. Hans resultater med Soton er helt der oppe.

At han floppet delvis i sin første manager jobb (Coventry), synes jeg ikke en skal vektlegge i det heletatt spesielt ikke når vi ser hva han fikk til i mellom tiden. At han ikke klarte å få mer ut av Boro er selvfølgelig skuffende og ikke spesielt imponerende. Måten han gikk av på er det motsatte. Sammenligner en Big Sam med Strachan så ser man at begge mislykkes i såkalte "enkle" prosjekter, med Newcastle og Boro, men ingen bør betvile kvaliteten til disse to managerne.

Dette representerer "de beste" britiske managerne, uten at det nødvendigvis er et kvalitetstegn...
Ja takk til begge. Jeg satt og ønsket meg DOL tilbake etter Derby tapet. Noen må gjøres snart. Jeg klarer bare ikke tanken på en ny skuffende sesong. Det er enda tid nok til å gjøre noe bra ut av denne sesongen.

Er det virkelig DOL du ønsker tilbake, eller er det tidsepoken og nostalgien han representerer?
Jon R.

Kato

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #986 på: Desember 28, 2011, 11:47:28 »
Grayson har vist seg som litt av en "come-back kid" under de drøye tre årene i sjefstolen, og kanskje han klarer å snu skuta igjen. Jeg tror ikke det vil skje denne gangen. Til det er for mange negative tegn i tiden.

Den mest åpenbare forskjellen denne gangen er manglende støtte fra Bates, noe Grayson under tidligere kriser har kunnet lene seg på. Denne gangen er det ingen synlig støtte fra øverste hold, bare et tiltagende press. Dette tror jeg nå kommer til syne som klart svekket vurderingsevne når det gjelder lagguttak og evaluering av kampene. Grayson kan feie problemene under teppet som mye han vil: At spillerne yter langt under evne i kamp etter kamp, er nok en indikasjon på at endetiden rykker stadig nærmere. Hvis det er slik at manageren har mistet garderoben, kan vi forstå hans ukritiske uttalelser etter Derby kampen som et siste desperat forsøk på å få gutta over på sin side igjen.

Det minner meg litt om Blackwells siste dager dette. Jeg blir ikke forundret om Grayson selv planter den siste spikeren i kista ved å komme med kritiske uttalelser om driften av klubben og rammebetingelsene som er gitt han, for åpen mikrofon.

Jeg er lei av Grayson og den fryktelige fotballen han har "utviklet" i løpet av denne sesongen. Paradoksalt nok frykter jeg faktisk enda mer for fremtiden hvis han må gå, fordi jeg tror de gode kandidatene ikke akkurat vil stå i kø for å jobbe under Ken Bates.

Vi vet hva vi har, men slett ikke hva vi får.

Jon, jeg synes dere er litt harde på gassen. For bare en måned siden luktet vi på topp to. Ser man hva som skjedde i sommer, synes jeg tabellplasseringen er helt ok.

Down-perioder ser du i alle lag. Et par tre gode resultater  er vi der igjen, i denne bingo-divisjonen.

Altfor tidlig med øksa etter min mening.

Skal Grayson jages må det først og fremst stå noe bedre i porten, ser ikke helt hvem det skulle være.

Jeg vurderer problemet til å sitte høyere opp i hierarkiet, selv om Grayson langt fra er feilfri.

Nedturen har langt fra vært lang nok til at sparking er løsningen.
« Siste redigering: Desember 28, 2011, 11:49:25 av Kato »
 

Jon R

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #987 på: Desember 28, 2011, 11:58:57 »
Grayson har vist seg som litt av en "come-back kid" under de drøye tre årene i sjefstolen, og kanskje han klarer å snu skuta igjen. Jeg tror ikke det vil skje denne gangen. Til det er for mange negative tegn i tiden.

Den mest åpenbare forskjellen denne gangen er manglende støtte fra Bates, noe Grayson under tidligere kriser har kunnet lene seg på. Denne gangen er det ingen synlig støtte fra øverste hold, bare et tiltagende press. Dette tror jeg nå kommer til syne som klart svekket vurderingsevne når det gjelder lagguttak og evaluering av kampene. Grayson kan feie problemene under teppet som mye han vil: At spillerne yter langt under evne i kamp etter kamp, er nok en indikasjon på at endetiden rykker stadig nærmere. Hvis det er slik at manageren har mistet garderoben, kan vi forstå hans ukritiske uttalelser etter Derby kampen som et siste desperat forsøk på å få gutta over på sin side igjen.

Det minner meg litt om Blackwells siste dager dette. Jeg blir ikke forundret om Grayson selv planter den siste spikeren i kista ved å komme med kritiske uttalelser om driften av klubben og rammebetingelsene som er gitt han, for åpen mikrofon.

Jeg er lei av Grayson og den fryktelige fotballen han har "utviklet" i løpet av denne sesongen. Paradoksalt nok frykter jeg faktisk enda mer for fremtiden hvis han må gå, fordi jeg tror de gode kandidatene ikke akkurat vil stå i kø for å jobbe under Ken Bates.

Vi vet hva vi har, men slett ikke hva vi får.

Jon, jeg synes dere er litt harde på gassen. For bare en måned siden luktet vi på topp to. Ser man hva som skjedde i sommer, synes jeg tabellplasseringen er helt ok.

Down-perioder ser du i alle lag. Et par tre gode resultater  er vi der igjen, i denne bingo-divisjonen.

Altfor tidlig med øksa etter min mening.

Skal Grayson jages må det først og fremst stå noe bedre i porten, ser ikke helt hvem det skulle være.

Jeg vurderer problemet til å sitte høyere opp i hierarkiet, selv om Grayson langt fra er feilfri.

Nedturen har langt fra vært lang nok til at sparking er løsningen.


Kato: Mitt innlegg er først og fremt synsing og tolkning av tegn i tiden.

Hvis du leser det siste avsnittet mitt en gang til vil du se at jeg slett ikke er overbevist om at å sparke er den rette løsningen, nettopp av de grunnene du nevner.

Jeg tror allikevel at det er akkurat det som vil skje dersom Grayson ikke klarer å få oss tilbake på vinnersporet i løpet av veldig kort tid. Dersom dette skjer uten at Bates har en klar back-up plan, frykter jeg en langt verre krise enn hva vi er inne i nå. 
Jon R.

Kato

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #988 på: Desember 28, 2011, 12:05:16 »
Frykter dessverre at de tegnene du ser er riktige, Jon.

Se bare her inne på forumet hvor mange som er klare for å bruke øksa.

Uttalelser fra "eksperter", Bates, Grayson selv osv forsterker disse tegnene om at det smeller snart ( hvis resultatene uteblir).

Personlig mener jeg det vil være en helt gal beslutning, selv med et par tap til på rappen.
 

auren

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #989 på: Desember 28, 2011, 12:20:24 »
Det blir spennende å høre/lese Bates sitt ukentlige onsdags-intervju i kveld. Legges ytterligere press på Grayson? Blir han sagt opp på direkten? Bates er truende til det meste...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.