Skrevet av Emne: EX-Manager: Simon Grayson  (Lest 441525 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Cherry

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #990 på: Desember 28, 2011, 12:24:30 »
..Er ikke helt enig med deg Kato.

Vi kommer ikke videre! Blir som å danse jenka dette her....
Hverken Bates eller Grayson er gode nok nå fremover- vi trenger muskler, både
ift ressurser & leadership.

..på den annen side..."pr i dag står det ingen i porten"....det er DET som
er trist. Vi er ikke attraktive nok hverken for ledere/manager-aspiranter eller spillere.
Akkurat DET mener jeg er Bates skyld...han er virkelig ikke lett å like..
 

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #991 på: Desember 28, 2011, 13:08:49 »
James Marshment-teamtalk:
The key to Grayson's future is whether he has lost the dressing room or not. Recent results - and our lack of goals - suggest he may have. As things go, we're exactly where I expected us to be and you do wonder, without investment, whether anyone's capable of taking us on another level, be it Grayson, Holloway, Hughes or SAF! -Marshy

Jon R

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #992 på: Desember 28, 2011, 13:53:32 »

..på den annen side..."pr i dag står det ingen i porten"....det er DET som
er trist. Vi er ikke attraktive nok hverken for ledere/manager-aspiranter eller spillere.
Akkurat DET mener jeg er Bates skyld...han er virkelig ikke lett å like..

Leeds United har dessverre et alvorlig omdømme-problem, takket være Ken Bates gjøren og laden siden 2005. Dette skaper store utfordringer når nye krefter skal hentes inn, ihvertfall så lenge KB sitter ved roret.

Ã… sparke Grayson representerer dermed ikke nødvendigvis noen løsning, så lenge hovedproblemet blir værende igjen i klubben. Her er jeg helt på linje med kato.
Jon R.

Dennis

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #993 på: Desember 28, 2011, 14:34:22 »

..på den annen side..."pr i dag står det ingen i porten"....det er DET som
er trist. Vi er ikke attraktive nok hverken for ledere/manager-aspiranter eller spillere.
Akkurat DET mener jeg er Bates skyld...han er virkelig ikke lett å like..

Leeds United har dessverre et alvorlig omdømme-problem, takket være Ken Bates gjøren og laden siden 2005. Dette skaper store utfordringer når nye krefter skal hentes inn, ihvertfall så lenge KB sitter ved roret.

Ã… sparke Grayson representerer dermed ikke nødvendigvis noen løsning, så lenge hovedproblemet blir værende igjen i klubben. Her er jeg helt på linje med kato.

Det er vel de aller fleste, så vidt jeg forstår. ;)
Marching on together!

Kato

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #994 på: Desember 28, 2011, 14:56:34 »
Det med at Grayson har "mistet garderoben" har vært diskutert en stund. Vet ikke hvorvidt det stemmer eller ikke. Men skulle så være tilfelle, bør det vel være velkjent utover Thorpe Arch.

Ingen manager kan sitte uten tillit i gruppa han skal lede over tid. I og med at han fremdeles sitter i managerjobben, vil jeg tro disse ryktene er overvurderte.

Jeg frykter dessverre kvaliteten i spillergruppa, eller mangelen på kvalitet, er årsaken til manglende resultater den senere tid.

Er så tilfelle, er problemene mer sammensatte enn bare navnet Grayson.

Og til syvende og sist, blir det da høvdingen selv som blir skyteskiven.....som vanlig.

Tror nok resultatene i høst dessverre har vært i overkant. Godt keeperspill, en strålende Clayton og McCormack, har vært grunnlaget for mye poeng.

Over tid ser man de virkelige kvalitetene, og da er vi kanskje ikke skodd for mer enn de 60 poengene vi ligger an til å få.

Brown, Keogh og Connolly er spillere jeg mener har for mye spilletid for et topplag i NPC.

« Siste redigering: Desember 28, 2011, 15:05:07 av Kato »
 

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #995 på: Desember 28, 2011, 15:07:07 »
Kan vel støtte den analysen. Så får vi se om KB og SG kan spa opp noen nye signings, som dytter Leeds oppover på tabellen igjen. Hvis ikke, er jeg redd det blir mid table obscurity utover vinteren.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #996 på: Desember 29, 2011, 10:35:06 »
Det blir spennende å høre/lese Bates sitt ukentlige onsdags-intervju i kveld. Legges ytterligere press på Grayson? Blir han sagt opp på direkten? Bates er truende til det meste...

auren

Ble d noe intervju i går- noen som vet/Auren?
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #997 på: Desember 29, 2011, 10:37:32 »
Det blir spennende å høre/lese Bates sitt ukentlige onsdags-intervju i kveld. Legges ytterligere press på Grayson? Blir han sagt opp på direkten? Bates er truende til det meste...

auren

Ble d noe intervju i går- noen som vet/Auren?

Gårsdagens intervju;

http://soundcloud.com/back2basics/kb-28-dec-interview

Cherry

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #998 på: Desember 29, 2011, 12:05:58 »
"total income doesn`t match sallery of squad today, have to see elsewhere for investment in the club"... er nok kø av innvestorer som vil støtte Bates ja...
Mange vil nok støtte Leeds United, men ikke Bates......

Han snakket lavt & tydelig - hangover?
 

Kato

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #999 på: Desember 29, 2011, 13:00:19 »
Han kan jo bare skru opp billettprisene.... Så er det vel snart 15000 på kampene.
 

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1000 på: Desember 29, 2011, 13:35:01 »
"total income doesn`t match sallery of squad today, have to see elsewhere for investment in the club"... er nok kø av innvestorer som vil støtte Bates ja...
Mange vil nok støtte Leeds United, men ikke Bates......

Han snakket lavt & tydelig - hangover?

Det var vel ikke helt det han sa, eller? Sa han ikke at inntektene fra kampene ikke betaler lønna til spillerne, men at man måtte få inntekter fra salg av supporterutstyr og annet for å få endene til å møtes.

7.10 til 7.30
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1001 på: Desember 29, 2011, 15:21:11 »
"total income doesn`t match sallery of squad today, have to see elsewhere for investment in the club"... er nok kø av innvestorer som vil støtte Bates ja...
Mange vil nok støtte Leeds United, men ikke Bates......

Han snakket lavt & tydelig - hangover?

Det var vel ikke helt det han sa, eller? Sa han ikke at inntektene fra kampene ikke betaler lønna til spillerne, men at man måtte få inntekter fra salg av supporterutstyr og annet for å få endene til å møtes.

7.10 til 7.30
Gratulerer med innlegg no 3000...imponerende! ;)
Jo, jeg forstod det slik at det trengtes utenom-EllandRoad -inntjenede penger for å få inn penger nok til noe mer ja....på norsk blir vel det at "spillere må ut, Før det kommer nye inn"..sånn ca.
Mao- Business as Usual!
 

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1002 på: Desember 29, 2011, 18:05:35 »
Kryptiske meldinger fra ER i dag om at "Vi har skikkelige folk i kikkerten, vi. Bare vent og se." SG og KB har visstnok snakket sammen. Følg med, følg med.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Carl Fisker

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1003 på: Desember 29, 2011, 23:05:07 »
Kryptiske meldinger fra ER i dag om at "Vi har skikkelige folk i kikkerten, vi. Bare vent og se." SG og KB har visstnok snakket sammen. Følg med, følg med.
Hvor har du dette fra?

auren

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1004 på: Desember 29, 2011, 23:11:26 »
Kryptiske meldinger fra ER i dag om at "Vi har skikkelige folk i kikkerten, vi. Bare vent og se." SG og KB har visstnok snakket sammen. Følg med, følg med.
Hvor har du dette fra?

Fra den offisielle Leedssiden i dag:

"Simon Grayson isn't ruling out the possibility of New Year movement ahead of our home game with Burnley on January 2.

The United boss is keeping tight-lipped about his potential targets, but says work is ongoing with a view to bolstering his squad.

"I've spoken with the chairman and we have identified the targets we would like to bring in," said the boss.

"There's a possibility something may happen quickly. We've made enquiries to the relevant clubs about players and we're working hard on what we want to do.

"We know the positions we need to strengthen, but as I always say, I want to bring in good quality.

"As it stands every effort is being made to get the players here who we believe will make us better."


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

samadhi

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1005 på: Desember 29, 2011, 23:28:33 »
Tar gjerne imot noe skikkelig kvalitet som de sier, men føler vi har hørt dette før.

I starten av februar får vi vel høre at spillerne glapp i siste sekund grunnet sjansen til spill i PL og at vi ikke kunne matche lønna....
marching on together,
derudaf forever...

Mr. Leeds

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1006 på: Desember 29, 2011, 23:29:39 »
Kryptiske meldinger fra ER i dag om at "Vi har skikkelige folk i kikkerten, vi. Bare vent og se." SG og KB har visstnok snakket sammen. Følg med, følg med.
Vennligst tilgi at jeg ikke gidder holde pusten mens jeg venter ::) Forventningene mine til nye spillere inn var store før sesongen, men nå er de på lavmål - i stil med resultatene.

Tviler sterkt på at vi får inn noen som styrker 11'rn uten at nøkkelspillere forsvinner.. og da er vi kanskje like langt.. Men klart - sier ikke neitakk til en rask stopper, en høyreback som har innleggsfot og fart samt en midtbanegeneral som kan mer enn å knekke bein. Lov å drømme!
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1007 på: Desember 30, 2011, 17:13:56 »
Kryptiske meldinger fra ER i dag om at "Vi har skikkelige folk i kikkerten, vi. Bare vent og se." SG og KB har visstnok snakket sammen. Følg med, følg med.
Hvor har du dette fra?

Fra den offisielle Leedssiden i dag:

"Simon Grayson isn't ruling out the possibility of New Year movement ahead of our home game with Burnley on January 2.

The United boss is keeping tight-lipped about his potential targets, but says work is ongoing with a view to bolstering his squad.

"I've spoken with the chairman and we have identified the targets we would like to bring in," said the boss.

"There's a possibility something may happen quickly. We've made enquiries to the relevant clubs about players and we're working hard on what we want to do.

"We know the positions we need to strengthen, but as I always say, I want to bring in good quality.

"As it stands every effort is being made to get the players here who we believe will make us better."


auren

Dette er god propaganda. Kanskje Leeds kan tilby noen pr-kurs til Pyongyang?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

raggen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1008 på: Desember 30, 2011, 19:58:38 »
Tar gjerne imot noe skikkelig kvalitet som de sier, men føler vi har hørt dette før.

I starten av februar får vi vel høre at spillerne glapp i siste sekund grunnet sjansen til spill i PL og at vi ikke kunne matche lønna....

tenkte akkurat det samme så er ikke så veldig entusiastisk angående dette
Forever Leeds United!!!!!!!!

rd1

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1009 på: Desember 30, 2011, 20:19:25 »
Tar gjerne imot noe skikkelig kvalitet som de sier, men føler vi har hørt dette før.

I starten av februar får vi vel høre at spillerne glapp i siste sekund grunnet sjansen til spill i PL og at vi ikke kunne matche lønna....

tenkte akkurat det samme så er ikke så veldig entusiastisk angående dette

støttes! Evt at vi får inn noe rask, som grayson beskriver som guds gave til fotballen.
"Who needs Cantona??"

p0ndus

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1010 på: Desember 30, 2011, 20:31:19 »
Er enig, er møkkalei av vage rykter og uttalelser om at vi har har den og den i kikkerten, bare for og bli avspist med leftovers og shortloans.
Foreslår at SG heretter holder kjeft til kontrakten er signert og ønsker heller ikke høre historien om at den eller den nesten var klar for oss.

Leedsfan

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1011 på: Desember 30, 2011, 21:43:30 »
Er enig, er møkkalei av vage rykter og uttalelser om at vi har har den og den i kikkerten, bare for og bli avspist med leftovers og shortloans.
Foreslår at SG heretter holder kjeft til kontrakten er signert og ønsker heller ikke høre historien om at den eller den nesten var klar for oss.

At han lover, men sjelden leverer vil jo slå tilbake på han selv. Noe det definitivt har begynt å gjøre, fansen kommer ikke til å akseptere et åpent transfervindu uten resultater lengre...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1012 på: Desember 30, 2011, 23:42:01 »
Er enig, er møkkalei av vage rykter og uttalelser om at vi har har den og den i kikkerten, bare for og bli avspist med leftovers og shortloans.
Foreslår at SG heretter holder kjeft til kontrakten er signert og ønsker heller ikke høre historien om at den eller den nesten var klar for oss.

At han lover, men sjelden leverer vil jo slå tilbake på han selv. Noe det definitivt har begynt å gjøre, fansen kommer ikke til å akseptere et åpent transfervindu uten resultater lengre...

Nei. Han bør lære seg at "taushet er gull".
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Svend Anders

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1013 på: Desember 31, 2011, 11:52:53 »
Grayson legger (ikke for første gang) lista høyt for forventningene til overgangsvinduet. Her sier han rett og slett at han har fått det han vil av sjefen, og gjennomføres dette så har han vel rett og slett veldig lite å skylde på enn hva han eventuelt ikke har fått ut av stallen.

Townsend virker å være spikret, men i stedet for å gi oss to kant-våpen i spann med Snoddy, blir han foreløpig bare en vikar til Snoddy er tilbake. Ikke helt ideelt for Graysons jobbfremtid kanskje.

Jeg vil tro at en sentral midtbane og en stopper eller høyreback er de to andre plassene vi ser etter folk, og dersom Keogh ikke blir så kommer det nok fort en spiss til også.

Jeg er spent på om Grayson for en gangs skyld klarer å stokke kortene riktig med tanke på kvalitet fremfor kvalitet, særlig når han får skadeproblemer i stallen som også må dekkes.

SA

Dennis

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1014 på: Desember 31, 2011, 12:41:37 »
Townsend er spennende! Snakket med en Spurs-kompis som hadde lest at Harry Kane også kunne være på vei til oss på lån (vet ikke om dette er reelt, men det kan jo være en back up-overgang om ikke Keogh kommer). Fortalte han at det ikke er disse spillerne som vil løfte oss og at vi trenger generaler (les: rutinerte spillere med tæl, ikke "juniorer"). Like fullt mener jeg Townsend vil være en god signering, men det kan ikke være den eneste!

En stopper bør være på blokka, selv drømmer jeg om Even Hovland. Et enormt potensiale, antakelig ikke den dyreste verken i overgangssum eller drift (les: realistisk) og en spiller som sikker passer Bates' økonomistyring, da han neppe synker i verdi over tiden. Om det derimot er slik at blant annet Anzhi er ute etter han, blir det tøft å hamle opp med de.

Derimot, om vi bare skulle hentet en eneste spiller i januarvinduet, måtte det vært en sentral midtbanespiller og gjerne av typen holding. Howsons skade, Claytons enorme formfall og Browns skadehistorikk (dog har han spilt seg opp noe) gjør at posisjonen er enormt tynn! Pugh kan spille der, men han kan også fort måtte spille både venstreback og -kant også.

Jeg tror en slik spiller kan være limet og gnisten som hever laget igjen. Det er merkelig hvordan Leeds United enten må være et lag som scorer masse og slipper inn masse mål eller et lag som verken scorer eller slipper inn særlig mye. Det vitner om at det er forholdsvis små biter av puslespillet som mangler eller at kortene er stokket feil.

Slik ståa er nå, tror jeg vi trenger eksterne impulser for å få fart i laget igjen.
Marching on together!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1015 på: Desember 31, 2011, 12:45:14 »
Grayson legger (ikke for første gang) lista høyt for forventningene til overgangsvinduet. Her sier han rett og slett at han har fått det han vil av sjefen, og gjennomføres dette så har han vel rett og slett veldig lite å skylde på enn hva han eventuelt ikke har fått ut av stallen.

Townsend virker å være spikret, men i stedet for å gi oss to kant-våpen i spann med Snoddy, blir han foreløpig bare en vikar til Snoddy er tilbake. Ikke helt ideelt for Graysons jobbfremtid kanskje.

Jeg vil tro at en sentral midtbane og en stopper eller høyreback er de to andre plassene vi ser etter folk, og dersom Keogh ikke blir så kommer det nok fort en spiss til også.

Jeg er spent på om Grayson for en gangs skyld klarer å stokke kortene riktig med tanke på kvalitet fremfor kvalitet, særlig når han får skadeproblemer i stallen som også må dekkes.

SA

Hei Svend Anders, hadde vært fett om du hadde hatt noen kalde fakta og komme med.
Godt Nytt Ã…r til deg.
Mvh
p0ndus

Andersen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1016 på: Desember 31, 2011, 13:18:43 »
SG sier han har fått det han vil ha av KB  når det gjelder spiller / spillere i overgangsvinduet i januar, da har jeg bare et ønske til dem begge : VÆR SÃ… SNILL IKKE FLERE STALLFYLL  SOM HEVER LØNN I KLUBBEN VÃ…R  OG SOM IKKE KLARER Ã… HEVE LAGET VÃ…RT NÃ… !  :-[

ojs

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1017 på: Desember 31, 2011, 13:36:50 »
"total income doesn`t match sallery of squad today, have to see elsewhere for investment in the club"...

Dette sitatet må man ta med en klype salt da Bates normalt tåkelegger situasjonen for å fremstå i bedre lys selv. Leeds har som vi alle vet gått med overskudd 2 av de siste 3 årene og pengene har bates investert i toaletter og nye vipp bokser. Dette er de offisielle tallene, men skulle ikke forundre meg om Bates driver butikk i butikken og tar ut endel penger via strø selskaper. F.eks. hvor ble oppgjøret fra de 2 ungdommene som Chelsea stjal av.... Alle detaljer her er som kjent hemmelig...

2009- 2010- + 2.1 mill pund
2008-2009- - 1.6 mill pund
2007-2008- + 4.5 mill pund

 

lojosang

Sv: Re: Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1018 på: Desember 31, 2011, 15:21:17 »
"total income doesn`t match sallery of squad today, have to see elsewhere for investment in the club"...

Dette sitatet må man ta med en klype salt da Bates normalt tåkelegger situasjonen for å fremstå i bedre lys selv. Leeds har som vi alle vet gått med overskudd 2 av de siste 3 årene og pengene har bates investert i toaletter og nye vipp bokser. Dette er de offisielle tallene, men skulle ikke forundre meg om Bates driver butikk i butikken og tar ut endel penger via strø selskaper. F.eks. hvor ble oppgjøret fra de 2 ungdommene som Chelsea stjal av.... Alle detaljer her er som kjent hemmelig...

2009- 2010- + 2.1 mill pund
2008-2009- - 1.6 mill pund
2007-2008- + 4.5 mill pund

Glimrende eksempel, sånn rent bortsett fra at vi har vært i skifteretten siden den utbetalingen.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #1019 på: Desember 31, 2011, 15:36:08 »
Bye-bye Grayson!!!!!!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...